آموزش NFT

توکن‌های غیرقابل تبدیل (NFT) از جمله ارزهای دیجیتالی هستند که برای معامله آثار دیجیتال استفاده می‌شوند. بسیاری از هنرمندان درآمد خوبی از راه فروش آثار خود در وجه NFT کسب می‌کنند. افراد علاقه‌مند به این حوزه می‌توانند با گذراندن دوره‌های آموزشی، توکن NFT خود را بسازند.

توکن‌های غیرمثلی یا غیرقابل تبدیل مانند ارزهای دیجیتال دیگر، روی شبکه بلاک چین ساخته می‌شوند. اگر با دنیای NFT آشنا باشید، می‌دانید که از هیجان و رشد زیادی برخوردار است. در حال حاضر، اغلب توکن‌های NFT معروف و پر طرفدار بر بستر بلاکچین اتریوم تولید می‌شوند که از پر فروش‌ترین‌ها به شمار می‌آیند. بزرگترین و مهم‌ترین ویژگی NFTها منحصر به فرد بودن آن‌هاست. دو NFT از یک بلاکچین می‌توانند یکسان به نظر برسند، اما قابل تعویض یا تبدیل نیستند.

با ظهور توکن‌های غیرمثلی تاکنون از بسیاری کلاهبرداری‌های هنری جلوگیری شده است. این توکن‌ها برای استفاده در بازی‌های متاورسی و کریپتویی نیز طراحی می‌شوند. ممکن است برخی افراد، میلیون‌ها دلار برای خرید یک NFT هزینه کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است آن را بی‌ارزش بدانند.

اولین قدم برای ورود به هر بازاری فراگیری اصطلاحات و تعاریف کاربردی آن است. برای این منظور لازم است که زمانی را به خواندن مقالات و مطالب در این حوزه اختصاص دهید.

دکمه بازگشت به بالا