آموزش متاورس

با گسترش فناوری بلاک چین و ظهور ارزهای دیجیتال، توکن‌های غیرمثلی و پس از آن متاورس (Metaverse) معرفی شدند. متاورس تجربه زندگی واقعی در محیطی مجازی است و در آینده‌ای نه چندان دور به نسخه دیجیتال دنیای واقعی تبدیل خواهد شد. کاربران متاورس با شرکت در بازی‌های مجازی و پروژه‌هایی که خیلی به واقعیت شباهت دارند، فعالیت‌هایی انجام می‌دهند که می‌توانند به درآمد برسند.

شاید واژه متاورس جدید باشد اما، همه تا حدودی با این فضا آشنایی دارند. زیرا بسیاری از بازی‌های کامپیوتری در این محیط طراحی شده‌اند. با پیشرفت اینترنت، فیلم و بازی‌هایی ساخته شده که در فضای مجازی متاورس اجرا می‌شوند. برای ورود به دنیای متاورس ابتدا باید بازی کریپتویی پیدا کنید و پس از آن با ایجاد کیف پول دیجیتال و انتخاب شخصیت خود در بازی، از این فضا لذت ببرید. البته راه‌های دیگری نیز برای فعالیت در این فضا وجود دارد، مانند خرید زمین در متاورس، خرید توکن‌های NFT و متاورس.

در حال حاضر، افراد زیادی در این فضا فعالیت دارند. بسیاری از برندها و افراد معروف نیز با پیوستن به دنیای متاورس جذابیت آن را بیشتر کرده‌اند. با توسعه و تکامل دنیای متاورس، تعداد برندهای معروفی که وارد این فضا می‌شوند روز به روز، در حال افزایش است.برای آموزش متاورس میتوانید به صفحه دوره مربوط مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا