دوره منتور شیپ
آموزش صرافیپلتفرم‌های معاملاتی

آموزش کامل صرافی کوین لوکالی (Coinlocally) برای کاربران ایرانی

صرافی «کوین لوکالی» (Coinlocally) یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال بین‌المللی است که بیشتر کاربران آن را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند. این صرافی با ادعای همکاری با «بایننس» (Binance) و رابط کاربری مشابه توانست بسیاری از کاربران سابق این صرافی را به خود جلب کند.

همان‌طور که می‌دانید بایننس به عنوان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان شناخته می‌شود. تا همین چند وقت پیش احراز هویت در این صرافی اجباری نبود و برای همین کاربران ایرانی با روش‌های تغییر هویت از آن استفاده می‌کردند؛ اما با اجباری شدن احراز هویت در بایننس، بسیاری از ایرانی‌ها به سراغ صرافی‌های جایگزین رفتند که در این بین کوین لوکالی توانست با ادعاهای جالب‌توجه خود نظر بسیاری از این افراد را به خود جلب کند.

در واقع کوین لوکالی ادعا دارد که به خاطر همکاری با بایننس، معامله در این صرافی همان معامله غیرمستقیم در صرافی بایننس است. این یعنی اگر در کوین لوکالی معامله‌ای را انجام دهید، در واقع دارید در بایننس این کار را انجام می‌دهید.

از همین رو در مقاله امروز حسینی فایننس تصمیم گرفتیم در ادامه معرفی صرافی‌های ارزهای دیجیتال، صرافی کوین لوکالی را زیر ذره‌بین خود ببریم و نحوه ثبت نام و معامله در آن را آموزش دهیم. برای همین اگر به فعالیت در کوین لوکالی فکر می‌کنید یا می‌خواهید آموزش صفر تا صد کار با این صرافی را از داخل ایران یاد بگیرید باید بگوییم که این مقاله دقیقا برای شما آماده شده است. لطفا تا انتها همراه ما باشید.

معرفی صرافی کوین لوکالی

کوین لوکالی یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال است که به دلیل اجباری نبودن احراز هویت، ایرانیان زیادی از آن استفاده می‌کنند.

صرافی کوین لوکالی که با نام کامل Coinlocally شناخته می‌شود، یکی از صرافی‌های رمزارزی نوظهور است که بعد از اجباری شدن احراز هویت در بایننس به سر زبان‌ها افتاد. اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ تاسیس این صرافی در سایت رسمی آن وجود ندارد اما با کمی جستجو در اینترنت می‌توان دریافت که شروع فعالیت کوین لوکالی از اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی بوده است. این موضوع باعث می‌شود تا کوین لوکالی را یکی از تازه‌واردهای بازار کریپتوکارنسی‌ها در نظر بگیریم.

در مورد دفتر مرکزی کوین لوکالی نیز ابهاماتی وجود دارد. اگر منابع موجود در مورد معرفی این صرافی را در سایت‌های مختلف بخوانید متوجه می‌شوید که در گذشته دفتر مرکزی آن شهر دبی در امارات اعلام شده است. این در حالی است که در زمان نگارش این مقاله که در آخرین روزهای سال ۲۰۲۳ میلادی هستیم، دفتر مرکزی کوین لوکالی در سایت رسمی آن شهر ایروان ارمنستان عنوان شده است.

جالب است بدانید که طبق اطلاعات موجود در سایت‌های آماری ترافیک وب‌سایت‌ها، بیش از ۶۷ درصد کاربران کوین لوکالی را کاربران ایرانی تشکیل می‌دهند. کشورهای آمریکا، فنلاند، ترکیه و آلمان در رتبه‌های بعدی قرار دارند که تنها ۶ درصد کاربران این صرافی در هر کدام از این کشورها حضور دارند.

از نظر امکانات نیز صرافی کوین لوکالی در طول مدت کمی که فعالیت خود را شروع کرده است، توانسته روزبه‌روز ویژگی‌های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کند. اگر به خریدوفروش نقدی ارزهای دیجیتال علاقه دارید کوین لوکالی طیف زیادی از رمزارزهای بازار را پوشش می‌دهد. کسانی هم که به دنبال معامله در بازار «فیوچرز» (Futures) هستند و اهرم‌های متنوع می‌خواهند، می‌توانند از بخش فیوچرز کوین لوکالی استفاده کنند.

همان‌طور که گفتیم طبق ادعای کوین لوکالی تمام معاملات فیوچرز این صرافی مبتنی بر صرافی بایننس است و هر معامله‌ای که در این صرافی باز می‌کنید مترادف با باز کردن معامله در بخش فیوچرز بایننس است. در واقع براساس سند رسمی معرفی کوین لوکالی که در سایت رسمی این صرافی قرار دارد، بایننس زیرساخت‌های لازم برای بخش فیوچرز را در اختیار کوین لوکالی قرار داده است. با این حال هیچ نشانی از صرافی کوین لوکالی در قسمت همکاران سایت بایننس دیده نمی‌شود.

علاوه بر این، در کوین لوکالی امکان معامله با حساب دمو نیز وجود دارد. این یعنی کسانی که به دنبال آموزش ارز دیجیتال هستند و هنوز سرمایه کافی برای ورود به این بازار را ندارند، می‌توانند با پول مجازی در این صرافی معامله کنند و نحوه استفاده از این پلتفرم را یاد بگیرند. ربات تریدر، سپرده‌گذاری، مسابقات معامله‌گری و بازار فارکس از دیگر امکانات صرافی رمزارزی کوین لوکالی هستند.

کوین لوکالی یک ارز دیجیتال اختصاصی هم دارد که نماد معاملاتی آن CLYC است. این رمزارز برای پیاده‌سازی روی بلاک چین بایننس برنامه‌ریزی شده اما قرار است در آینده به بلاک چین اختصاصی خود انتقال داده شود. کاربرد اصلی این ارز دیجیتال برای تخفیف در کارمزد معاملات، کسب سود از طریق سپرده‌گذاری و کاربردهای این چنینی خواهد بود.

صرافی کوین لوکالی در یک نگاه

اما رابطه کوین لوکالی با کاربران ایرانی چگونه است؟ آیا می‌توان با هویت ایرانی در کوین لوکالی ثبت نام و معامله کرد یا نیاز به استفاده از روش‌های تغییر IP وجود دارد؟ برای معامله در کوین لوکالی نیاز به احراز هویت داریم یا خیر؟ اگر احراز هویت کوین لوکالی اجباری است آیا با مدارک ایرانی می‌توان در این صرافی احراز هویت کرد؟ همه این‌ها سوالاتی هستند که قرار است در بخش بعدی به آن‌ها پاسخ دهیم.

 

صرافی کوین لوکالی و کاربران ایرانی

امکان فعالیت در کوین لوکالی با IP ایران وجود ندارد ولی می‌توانید با تغییر IP خود به یکی از کشورهای مجاز، بدون احراز هویت در این صرافی معامله کنید.

رابطه صرافی کوین لوکالی با کاربران ایرانی کمی پیچیده است! در قسمت قوانین این صرافی نامی از کشور ایران در بین کشورهای غیرمجاز دیده نمی‌شود اما در زمان ثبت نام اگر با IP ایران باشید، با پیغام خطایی مواجه خواهید شد که به شما می‌گوید این صرافی از ارائه خدمات به کشور شما معذور است.

اما اگر با استفاده از روش‌های تغییر IP در این صرافی ثبت نام کنید، می‌بینید که کوین لوکالی امکان دریافت ایمیل به زبان فارسی را برای کاربران ایرانی خود فراهم کرده است. این ویژگی در تصویر زیر نیز دیده می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند آن را فعال کنند.

آموزش صرافی کوین لوکالی

از طرف دیگر امکان احراز هویت کوین لوکالی با مدارک ایرانی وجود ندارد و شما نمی‌توانید با مدارکی همچون کارت ملی یا گذرنامه خود در این صرافی حساب خود را وریفای کنید. البته از آنجایی که بدون احراز هویت هم می‌توان در کوین لوکالی فعالیت کرد، این موضوع مشکل چندان خاصی را برای کاربران ایرانی به همراه ندارد.

بنابراین کاربران ایرانی برای استفاده از صرافی کوین لوکالی باید از روش‌های تغییر IP استفاده کنند. این کار باید هم در زمان ثبت نام و هم در زمان معامله در کوین لوکالی انجام شود. با این حال به نظر می‌رسد با ارائه ایمیل به زبان فارسی خود صرافی کوین لوکالی نیز از کاربران ایرانی که با تغییر IP در این صرافی فعالیت می‌کنند، استقبال می‌کند و مشکلی با آن‌ها ندارد.

 

آموزش ثبت نام در کوین لوکالی به صورت تصویری

برای ثبت نام در کوین لوکالی تنها کافی است وارد سایت رسمی یا اپلیکیشن موبایل صرافی بشوید و مراحل عضویت را طبق این آموزش پیش ببرید.

برای ثبت نام در صرافی کوین لوکالی می‌توانید هم از طریق اپلیکیشن موبایل آن اقدام کرده یا مراحل عضویت را از طریق سایت رسمی این صرافی دنبال کنید. در این آموزش ما نحوه ثبت نام در سایت کوین لوکالی را آموزش خواهیم داد اما مراحل این کار در اپلیکیشن موبایل نیز مشابه است.

برای این کار از طریق این لینک وارد سایت رسمی صرافی کوین لوکالی شوید و روی گزینه Register یا Register Now کلیک کنید. این گزینه‌ها در تصویر زیر قابل مشاهده هستند.

آموزش صرافی کوین لوکالی

در صفحه بعدی باید مشخصات خود را وارد کرده و روی گزینه Register Now کلیک کنید. دقت کنید که در کوین لوکالی مانند بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال، امکان ثبت نام با آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه وجود دارد.

بهترین کار این است که با آدرس ایمیل در کوین لوکالی ثبت نام کنید. در این صورت حتی اگر بعدا سیاست‌های این صرافی در قبال کاربران ایرانی تغییر کرد، مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد زیرا در حالت عادی با آدرس ایمیل نمی‌توان محل سکونت افراد را تشخیص داد.

برای این کار ابتدا مطمئن شوید که سربرگ Email فعال است. سپس در کادر اول آدرس ایمیل اصلی و در کادر دوم کلمه عبور دلخواه خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که کلمه عبور انتخابی باید ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و حداقل یک عدد بوده و طول آن از ۸ کاراکتر بیشتر باشد.

آموزش صرافی کوین لوکالی

همچنین اگر کد معرف دارید می‌توانید با فعال کردن گزینه Referral ID (Optional) در کادر اضافه شده، این کد را هم وارد کنید تا در کارمزدهای خود تخفیف بگیرید. اگر کد معرف ندارید این کادر را خالی بگذارید.

در نهایت با فعال کردن تیک مربوط به قوانین و مقررات کوین لوکالی، روی گزینه Register Now کلیک کنید تا ثبت نام شما انجام شود.

باز هم تکرار می‌کنیم که اگر با IP ایران بخواهید در کوین لوکالی ثبت نام کنید بعد از کلیک روی گزینه ثبت نام پیغامی برای شما نمایش داده می‌شود که می‌گوید امکان ثبت نام در کشور شما وجود ندارد. بنابراین حتما مطمئن شوید که آدرس IP شما به یکی از کشورهای مجاز تغییر یافته است.

در مرحله بعدی پنجره‌ای باز می‌شود که در آن باید کد ۶ رقمی ارسال شده به ایمیل خود را وارد کنید. برای این کار تنها کافی است وارد ایمیلی که در زمان ثبت نام وارد کردید، شوید و کد ۶ رقمی دریافتی را کپی کنید. این کد را در داخل کادر جدیدی که در تصویر زیر نیز قابل مشاهده است، وارد کرده و روی Verify کلیک کنید.

آموزش صرافی کوین لوکالی

اکنون مراحل ثبت نام شما در کوین لوکالی تکمیل شده است و می‌توانید وارد حساب خود در این صرافی شوید.

 

نحوه واریز به صرافی کوین لوکالی و برداشت از آن

در کوین لوکالی امکان واریز و برداشت بیش از صدها رمزارز مختلف وجود دارد. با این حال کاربران احراز هویت نشده تنها می‌توانند معادل ۱.۵ بیت کوین در شبانه‌روز برداشت داشته باشند.

بعد از تکمیل ثبت نام، نوبت به واریز پول به صرافی کوین لوکالی می‌شود. برای این کار بعد از اینکه وارد حساب خود شدید از منوی سمت چپ روی Dashboard کلیک کنید. البته بعد از ورود به حساب همین صفحه به‌صورت پیش‌فرض باز است. اکنون در وسط صفحه روی Deposit Crypto کلیک کنید تا صفحه مربوط به واریز باز شود.

آموزش صرافی کوین لوکالی

در صفحه واریز باید ابتدا رمزارزی انتقالی را انتخاب کرده و شبکه انتقال را نیز مشخص کنید. در کوین لوکالی امکان انتقال صدها رمزارز بزرگ و کوچک وجود دارد و از این نظر کمبودی حس نخواهید کرد.

برای مثال اگر می‌خواهد تترهای خود را از کیف پول یا صرافی دیگر به کوین لوکالی انتقال دهید باید از قسمت Coin به دنبال USDT بگردید. سپس از قسمت Network شبکه یا بلاک چین انتقال انتخاب می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ERC20 متعلق به «اتریوم» (Ethereum)، TRC20 متعلق به شبکه «ترون» (TRON)، ARBI متعلق به «آربیتروم» (Arbitrum) و OP متعلق به شبکه «آپتیمیزم» (Optimism) اشاره کرد.

هر کدام از این شبکه‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. شبکه ترون به دلیل کارمزد پایین خود معمولا مورد استفاده ایرانی‌ها و کاربران دیگر قرار می‌گیرد اما می‌توانید از هر شبکه دیگر که کارمزد کمتری دارد استفاده کنید.

با انتخاب یکی از شبکه‌ها بلافاصله پیغام هشداری برای شما نمایش داده می‌شود که باید تیک آن را فعال کرده و روی گزینه Confirm کلیک کنید. در این پیغام از شما خواسته می‌شود تا از ارسال و دریافت به صرافی‌هایی که در لیست تحریم‌های بین‌المللی قرار دارند امتناع کنید.

در نهایت با انتخاب رمزارز دلخواه و شبکه انتقالی، آدرس کیف پول شما در صرافی کوین لوکالی نمایش داده می‌شود که باید رمزارزهای خود را به این آدرس ارسال کنید.

آموزش صرافی کوین لوکالی

حداقل واریز در کوین لوکالی برای هر رمزارز متفاوت است که با انتخاب هر کدام می‌توانید مقدار آن در زیر صفحه مشاهده کنید. همچنین تنها باید رمزارز انتخابی را از طریق شبکه‌ای که انتخاب کرده‌اید، به این آدرس واریز کنید در غیر این صورت ممکن است رمزارزهای شما از بین بروند.

بعد از واریز، به محض اینکه رمزارزهای ارسالی به حساب شما در کوین لوکالی بنشینند، پیغامی برای شما نمایش داده خواهد شد. همچنین می‌توانید آخرین واریزهای خود را از بخش Recent Deposits‌ ببینید.

برای برداشت رمزارز از کوین لوکالی نیز می‌توانید از همین صفحه روی گزینه Withdraw کلیک کنید. همچنین از منوی بالای صفحه هم می‌توانید از قسمت Assets روی گزینه Withdraw کلیک کنید.

با این کار صفحه‌ای مانند تصویر زیر باز می‌شود که باید در آن رمزارز انتقالی، شبکه انتقال، آدرس کیف پول یا صرافی دلخواه خود و مقدار برداشت را وارد کنید. در نهایت با کلیک روی گزینه Submit برداشت رمزارز از صرافی کوین لوکالی انجام می‌شود.

آموزش صرافی کوین لوکالی

دقت کنید که کاربران بدون احراز هویت تنها می‌توانند در طول شبانه‌روز ۱.۵ بیت کوین یا معادل ارزش آن را برداشت کنند. همچنین همان‌طور که در قسمت انتهایی تصویر بالا مشخص است، حداقل برداشت هر رمزارز و کارمزد انتقال برای‌تان نمایش داده می‌شود.

تاریخچه برداشت از کوین لوکالی نیز در پایین همین صفحه قابل مشاهده است و می‌توانید جزئیات هرکدام را ببینید.

 

آموزش معامله در صرافی کوین لوکالی

صرافی کوین لوکالی امکان خرید نقدی یا اسپات را برای کاربران خود فراهم کرده است. همچنین امکان معامله در بازار فیوچرز نیز وجود دارد.

برای معامله در صرافی کوین لوکالی دو انتخاب دارید: یا می‌توانید از بخش «اسپات» (Spot) رمزارزهای دلخواه خود را به‌صورت نقدی بخرید و در کیف پول خود نگه دارید یا می‌توانید از بخش فیوچرز روی رمزارزهای دلخواه خود معاملات «لانگ» (Long) و «شورت» (Short) باز کنید.

برای ورود به بخش اسپات کوین لوکالی از منوی بالای صفحه گزینه Trade و سپس Spot را انتخاب کنید. با این کار صفحه مربوط به خرید نقدی این صرافی برای‌تان باز می‌شود که در تصویر زیر نیز قابل مشاهده است.

آموزش صرافی کوین لوکالی

در این صفحه اطلاعات مختلفی از جمله نمودار قیمت رمزارز انتخابی، لیست سفارشات، آخرین معاملات، تاریخچه سفارشات و آخرین سفارش‌های ثبت شده و… دیده می‌شود. همچنین کادر مربوط به ثبت سفارش خرید یا فروش نیز در سمت راست صفحه قرار دارد.

در این صفحه می‌توانید با کلیک روی نماد فعلی که در تصویر بالا BTCUSDT است، رمزارز دیگری را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید اتریوم بخرید باید با کلیک روی نماد BTCUSDT نماد اتریوم را که ETHUSDT است، انتخاب کنید. با این کار نمودار قیمت این رمزارز نمایش داده می‌شود و می‌توانید سفارش خرید خود را ثبت کنید.

برای ثبت سفارش خرید نیز تنها کافی است از کادر سمت راست ابتدا نوع سفارش را روی «Market» قرار دهید تا سفارش با بهترین قیمت فعلی بازار انجام شود. سپس در کادر دوم باید مقدار اتریومی که می‌خواهید بخرید، وارد کنید. بدین ترتیب با کلیک روی گزینه «Buy ETH» خرید شما بلافاصله انجام می‌شود و اتریوم‌های خریداری‌شده به کیف پول شما در کوین لوکالی انتقال داده می‌شود. البته سفارش در صورتی اجرا می‌شود که مبلغ کافی برای خرید مقدار وارد شده را در حساب خود داشته باشید.

افرادی که به دنبال خرید رمزارز با قیمت معین هستند می‌توانند نوع سفارش را روی سفارش محدود یا «لیمیت» (Limit) قرار دهند. همچنین از طریق بخش‌ «TP/SL» نیز می‌توانید برای سفارش‌های خود حد سود و حد ضرر قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه خواندن دو مقاله «لیمیت اوردر (Limit-Order) و استاپ لیمیت (Stop-Limit) چیست؟» و «انواع سفارش در ترید ارز دیجیتال» را پیشنهاد می‌کنیم.

فروش رمزارز در صرافی کوین لوکالی نیز به همین صورت انجام می‌شود. تنها تفاوت این است که باید ابتدا از کادر سفارش گزینه Sell را انتخاب کرده و سفارش فروش خود را ثبت کنید.

 

راهنمای بخش فیوچرز کوین لوکالی

برای ورود به بخش فیوچرز یا معاملات آتی صرافی کوین لوکالی از منوی بالا و بخش Derivatives گزینه USDⓈM-Futures را انتخاب کنید. صفحه انجام معامله در بخش فیوچرز کوین لوکالی بسیار شبیه معاملات نقدی یا اسپات است. تفاوت عمده در کادر مربوط به سفارش‌گذاری است که در سمت راست صفحه قرار دارد. همچنین در پایین صفحه نیز موقعیت‌های معاملاتی باز نمایش داده می‌شود.

آموزش صرافی کوین لوکالی

در کادر مربوط به ثبت سفارش لانگ یا شورت کوین لوکالی می‌توانید مقدار اهرم معاملاتی یا «لوریج» (Leverage) را انتخاب کنید، نوع معامله را روی حالت «ایزوله» (Isolated) یا «کراس» (Cross) قرار دهید، برای معامله خود حد سود یا حد ضرر انتخاب کنید و در نهایت با کلیک روی یکی از دو گزینه «Buy/Long» یا «Sell/Short» معامله خود را به ثبت برسانید. همچنین می‌توانید نوع سفارش را روی سفارش بازار قرار دهید، سفارش محدود ثبت کنید یا از سفارش‌های «استاپ» (Stop) کمک بگیرید.

دقت داشته باشید که بازار فیوچرز بازاری پرریسک است که در هر لحظه امکان از دست رفتن کل سرمایه‌تان وجود دارد. بنابراین استفاده از بخش فیوچرز کوین لوکالی تنها به کسانی پیشنهاد می‌شود که تجربه کافی و دانش لازم را برای انجام این نوع معاملات دارند. اگر کم‌تجربه هستید بهتر است معاملات خود را در بازار نقدی یا اسپات انجام دهید.

 

سخن پایانی

یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال که احراز هویت در آن اجباری نیست و در بین کاربران ایرانی هم جایگاه ویژه‌ای دارد، صرافی کوین لوکالی است. این صرافی که از اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی فعالیت خود را شروع کرده است، در حال حاضر در ایروان ارمنستان مستقر است و کاربران ایرانی می‌توانند با روش‌های تغییر IP از خدمات آن استفاده کنند.

بخش فیوچرز کوین لوکالی به دلیل اینکه بر اساس زیرساخت‌های صرافی بایننس فعالیت می‌کند، مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفته است و برخی از هموطنان‌مان معاملات خود را در این صرافی انجام می‌دهند. از همین رو در مقاله امروز، آموزش صفر تا صد کار با صرافی کوین لوکالی را برای‌تان آماده کردیم تا به همه سوالات شما پاسخ داده باشیم.

همچنین در این مقاله آموزش واریز به صرافی کوین لوکالی و برداشت از آن به صورت تصویری آموزش داده شده است. برای انجام معامله در بخش نقدی کوین لوکالی نیز می‌توانید از راهنمای موجود در این مقاله استفاده کنید.

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

‫۴۰ دیدگاه ها

  1. کوین لوکالی به نظرم صرافی خوبیه پشتیبانی شون که خیلی خوب بود من از اپ اندرویدشونم استفاده میکنم کار باهاش خیلی راحته

  2. صرافی کوین لوکالی رو ۲ سالی هست میشناسم از لحاظ های ترید وحجم معاملات راضیم چون میدونم بروکر بایننس هست و از همه موارد خیالم راحت هست و مطمئن ترید میکنم و پیشنهاد میکنم
    کمیسیون و فاندیگ کمتری داره نسبت به صرافی دیگه

  3. سلامم من ۶ ماهیی هست از کوین لوکالی استفاده میکنم
    بخوام خلاصه بگمم واقعا بهترین صرافی با ما هست اسپات و فیوچرز و همه ایردراپ هارو داره ولت هاش برای بایننسه همه ارزهایی که بایننس داره رو هم ساپورت میکنه

  4. خیلی ممنون از اطلاعاتتون من از چندنفر دیگه هم تعریف کوین لوکالی رو شنیدم الان میخوام واردش بشمم امیدوارم واقعا خوب باشه اینکه با بایننس هم همکاری میکنه باعث میشه اعتمادمم بهش چند برابر بشه

  5. من خودم چون تعریف کوین لوکالی رو شنیده بودم مشتاق به کار کردن شدم باهاشون و الان واقعاً راضیم ولتاش خیلی امنه و همون خدمات بایننسو میده

  6. کوین لوکالی امنیتش واقعاً خوبه من اوردرهایی که میزارم مشکلی نداره در صورتی که بقیه صرافی ها هی استاپمو میزدن الکی لیکوییدم میکردن

  7. درود خیلی صرافی خوبیه من دوسالی هست ک دارم باهاش کار میکنم توی پوزیشنا توی استاپا توی دیتیلا خیلی دقیقا بقیه صرافی ها استاپمو الکی میزنن بعد خیلی صرافی امنیه , حجم معاملاتش خیلی خیلی بالاس دقیقا عین بایننس , اپ به شدت خفنی داره خیلی ui خیلی خوبی داره خیلی هم روونه

  8. واقعا صرافی خوبیه من نزدیک به یک سالی میشه ک دارم توش ترید میکنم واقعا همه ایرانی ها باید توش ترید کنن چون واقعا ریسک پایینی داره چون هنوز احراز هویت اجباری نیست بقیه صرافی ها همشون میگن با ایرانی ها همکاری ندارن ولی میتونی با کارت ملیت احراز هویت کنی اخرشم همه پولاتو بلاک میکنن

  9. خیلی ممنون مطلب مفیدی بود و الان ک دارم نظرات رو می خوانم همه راضی بودن منم دیگ از اینکه تو bingx کار کردم خسته شدم فقط استاپم رو الکی میزنه خیلی لیکوییدم کرده واقعا خسته شده بودم و نمیدونستم کجا برم ک امیدوارم کوین لوکالی خوب باشه بتونم اونجا بدون دردسر ترید کنم

  10. صرافی خیلی خوبیه پیشنهادش میکنم به ایرانی ها بروکر بایننس هستش بعد ولتاشون خیلی امنه دقیقا بایننسه

  11. من چنتا صرافی رو تست کردم بین مکسی و بینگ ایکس و کوین لوکالی ، مکسی و بینگ ایکس خیلی داستان داشتن مکسی نمیزاشت برداشت کنم نمیدونم چرا کارمزدش کم بود ولی خیلی ایراد داشت بینگ ایکسم ک دیگ داستان بودنش تو کل ایران پیچیده واریز و برداشتش خیلی زیاد طول میکشه استاپم میخورد الکی ، الکی لیکویید میشدم خیلی اوضاع خوبی نبود ولی به نظرم کوین لوکالی خیلی بهتر از بقیه بود واریز و برداشتش خیلی سریع بود استاپا اوکی بود الکی لیکوییدم نمیکرد بعد از توییتر دیدم ک با بایبیت هم جدیدا همکاری داشتن و این باعث شد بیشتر اعتماد کنم.
    امیدوارم ک تجربیاتم به دردتون خورده باشه

  12. سلام خسته نباشید ، بروکر بایننس هستش خیلی شبیه بایننسه از وقتی که بایننس احراز هویت اجباری شد مجبور شدم یه صرافی دیگرو انتخاب کنم و کوین لوکالی خیلی گزینه خوبی بود واسم چون ولتاش همه برای بایننس هستش

  13. سلام من تازه با این صرافی اشنا شدم نزدیک 1 ماهی میشه ک توش کار میکنم براساس تحقیق هایی ک کردم نظرات بقیرو خوندم صرافی قابل اعتمادی هستش و برای سرمایه بقیه ارزش قایل میشه توی این 1 ماه هم همچیش خیلی خوب بوده مخصوصا واریز و برداشتش خیلی سریع بوده

  14. سلام به نظر من صرافی خوبیه من با بیشتر صرافی ها کار کردم و الان یکساله که با کوین لوکالی کارمیکنم به نظرم توی واریز و برداشت بهتر از بقیست توی ست کردن استاپ و تیک پروفیت هم از بینگ ایکس بهتره نمیدونم چرا همه میرن سمت بینگ ایکس دیگ لوریجشم دقیقا مثل باینسنه میتونی از لوریج 150 استفاده کنی ک این خودش خیلی خوبه

  15. من که تو این مدت ازش راضی بودم همه اوردرهام تو کوین لوکالی در لحظه فعال میشه پشتیبانی خوبی داره
    ضمن اینکه امنیتشم بالاعه مخصوصا الان که داره با بایبیت و بایننس همکاری میکنه

  16. سلام امکان واریز و برداشت از صرافی نوبیتکس به کوین لوکالی وجود داره؟ من پول واریز کردم چند روز مسدود بود و پیام برام اومد از درگاه ناایمن واریز داشتی و اگر باز هم استفادا کنی حسابت مسدود میشه

  17. برای یه ترید حرفه ای به نظرم حتما از کوین لوکالی استفاده کنین بالاترین حجم لیکوییدی رو داره حجم معاملاتش بالاست و بهترین گزینه برای معاملات فیوچرزه👍🏻

  18. درود خسته نباشید من یک سالی میشه ک با کوین لوکالی کار میکنم تاحالا به مشکل نخوردم امیدوارم ک از این به بعد هم به مشکل نخورم من خودم چنتا صرافی رو تست کردم و همشون هزاران ایراد داشتن ولی بعد از تحقیقات و تست هایی ک کردم کوین لوکالی از نظرم منطقی تر از همشون بود

  19. سلام . وقت بخیر. برای تغییر ip که فرمودین مراحل رو به جای اعداد چی میتونیم بنویسبم؟ خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید ممنونم

  20. واقعا خیلی صرافی خوبیه بروکر بایبیته من توی صفحه تویترش دیدم که همکاری دارن و این باعص شد اعتماد کنم و سرمایم رو ببرم داخلش

  21. من برادرم بهم معرفیش کرد قبلا خودش توی بایننس حساب داشت و وقتی بایننس احراز هویت رو اجبازی کرد اومد بیرون ولی چون از قبل کوین لوکالی بروکر بایننس بود رفت تو این صرافی کار کرد و منم چند وقتیه کار میکنم خیلی خوبه

  22. خیلی صرافی خوبیه بقیه صرافی ها فقط دارن کلاهبرداری میکنن توی کوین لوکالی هیچ شت کوینی نیست ک بخوان کلاهبرداری کنن بقیه خیلی امنه

  23. کوین لوکالی عالیه! من دو ساله دارم ازش استفاده می‌کنم واقعاً حس خوبی دارم. همه چیز برام خوب پیش رفته، سرعتش هم که عالیه! هر روز کوین لوکالی داره امکاناتشو ارتقا می‌ده. این خیلی قشنگه که همیشه سعی می‌کنه بهترین خدمات رو ارائه بده و امکاناتش رو بهبود ببخشه.

  24. درود یکی از بهترین صرافی هایی هست که من باهاش کار کردم واقعا اولش یکم ترس داشتم ولی وقتی فهمیدم که چقدر امنتیش بالاس واقعا خیالم راحت دیدم با بایننس و بایبیت همکاری دارن پشتیبانی خیلی خوبی دارن خیلی صرافی خوبیه در کل

  25. کوین لوکالی صرافی خوبو قابل اعتمادیه چون بروکر بایننس هم هست ولت هاش امنه و خب کاملا بایننسو برا ما شبیه سازی کرده همه ارزهای بایننسم ساپورت میکنه👍🏻

  26. برای منی که باهاش هر روز دارم کار میکنم میتونم بگم واقعا بهترینه توی ست کردن استاپ و تیک پروفیت از خیلی صرافی های دیگه بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا