دوره منتور شیپ
آموزش صرافی

۱۰ مورد از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر

همه‌ی ما بازار ارزهای دیجیتال را به خاطر نوسانات زیاد آن می‌شناسیم که توانسته در طول سال‌های گذشته روند زندگی بسیاری از سرمایه‌گذاران را از این رو به آن رو کند. این موضوع در روند صعودی بیت کوین و سایر رمزارزها در سال ۲۰۲۱ میلادی شدت بیشتری گرفت و افراد زیادی از بازارهای مالی دیگر به بازار ارزهای دیجیتال ملحق شدند.

مانند بازارهای دیگر، برای ورود به دنیای کریپتو و خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیز به یک بستر مطمئن نیاز داریم تا بتوانیم معاملات خود را در داخل آن انجام دهیم. این بستر همان صرافی است که به دلیل ماهیت دیجیتالی رمزارزها، صرافی‌های ارز دیجیتال نیز معمولاً به صورت سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت می‌کنند.

از طرف دیگر، درست مانند خود ارزهای دیجیتال که هر روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، صرافی‌های ارز دیجیتال نیز از تعدد بسیاری برخوردار هستند و هر از چندگاهی شاهد تبلیغات یک صرافی جدید در سایت‌های مختلف هستیم. اکثر صرافی‌های محبوب میان کاربران صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی هستند.

با این‌حال در ادامه‌ی این مقاله می‌خواهیم بهترین و بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی را برایتان معرفی کنیم که مدت‌هاست از فعالیت آن‌ها می‌گذرد. پس اگر شما هم به تازگی وارد بازار رمزارزها شده‌اید و نمی‌دانید که در کدام صرافی به خرید و فروش «بیت کوین» (Bitcoin)، «اتریوم» (Ethereum) و سایر ارزهای دیجیتال بپردازید، ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید.

 

ویژگی‌‌های یک صرافی خوب برای خرید و فروش رمزارزها

قبل از اینکه بخواهیم صرافی‌های برگزیده ارز دیجیتال داخلی را برایتان معرفی کنیم بهتر است ابتدا به چند مورد از ویژگی‌های یک صرافی خوب اشاره داشته باشیم.

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید قدمت و سابقه‌ی آن صرافی است. همان‌طور که گفتیم این روزها تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی بسیار زیاد شده و همین موضوع انتخاب را برای کاربران سخت‌تر کرده است.

اما مطمئناً یک صرافی که مدت‌هاست در زمینه‌ی خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال فعالیت دارد و در طول این مدت نیز مشکل خاصی را تجربه نکرده، بهتر از صرافی ارز دیجیتالی است که به تازگی شروع به کار کرده و هنوز در شرایط سخت بازار امتحان خود را پس نداده است.

موضوع دیگر، تعداد کاربران و حجم معاملات صرافی است که اهمیت بالایی دارد. یک صرافی هرچقدر هم که طراحی خوبی داشته باشد، بدون تعداد کاربران زیاد و حجم معاملات بالا به درد نمی‌خورد. در این شرایط ممکن است، خریداری برای سفارش خرید یا فروش شما پیدا نشود و در شرایط متلاطم بازار دچار ضرر و زیان شوید.

از طرف دیگر، از آنجایی که در هنگام خرید و فروش رمزارزها مقداری کارمزد به حساب صرافی پرداخته می‌شود، توجه به میزان نرخ کارمزد صرافی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

برخی از صرافی‌های داخلی نسبت به صرافی‌های دیگر نرخ کارمزد کمتری می‌گیرند که می‌تواند یک نکته‌ی خوب محسوب شود.

علاوه بر این، امنیت سایت و اپلیکیشن موبایل صرافی، کاربرپسند بودن رابط کاربری آن، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال شناخته‌شده و تنوع در تعداد رمزارزها و محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای واریز و برداشت از دیگر موضوعاتی هستند که باید در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال به آن‌ها توجه داشت.

ویژگی های یک صرافی خوب

 

برترین صرافی‌‌های ارز دیجیتال ایرانی

یکی از مزایای خوب صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، امکان استفاده از کارت‌های بانکی داخلی عضو شتاب است که این روزها دیگر همه‌ی مردم به آن دسترسی دارند.

برای استفاده از صرافی‌های خارجی باید دردسرهای زیادی را برای واریز دلار به حساب و تغییر هویت تحمل کرد که در مورد صرافی‌های داخلی چنین نیست.

برای شروع کار در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی تنها کافی است از طریق لینک‌هایی که در این صفحه قرار داده شده، در صرافی دلخواه خود ثبت نام کرده و بعد از تکمیل مراحل احراز هویت، با پرداخت ریالی رمزارزهای دلخواه خود را خریداری کنید. با این کار درصدی از کارمزدهایی که در هر خرید و فروش پرداخت می‌کنید به حساب خودتان برمی‌گردد.

هر زمان هم که دلتان خواست می‌توانید با فروش بیت کوین، اتریوم و هر ارز دیجیتالی که در اختیار دارید، آن‌ها را به ریال تبدیل کرده و سود و سرمایه‌ی اولیه‌ی خود را به کارت بانکی خود انتقال دهید.

صرافی های برتر ایرانی

 

صرافی نوبیتکس (Nobitex)

صرافی نوبیتکس یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که فعالیت خود را از زمستان سال ۱۳۹۶ آغاز کرد. حتی در سایت رسمی این صرافی از نوبیتکس به عنوان اولین و معتبرترین بازار مبادله‌ی رمزارز با پول رایج ایرانی در دنیا یاد شده است.

نوبیتکس در طول ماه‌های گذشته بازارهای جدیدی به صرافی خود اضافه کرده و علاوه بر رمزارزهای شناخته‌شده‌ی بازار مثل بیت کوین و اتریوم، هم‌اکنون امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال دیگری مثل «چین‌لینک» (Chainlink)، «فانتوم» (Fantom)، «پولکادات» (Polkadot)، «اولانچ» (Avalanche)، «سولانا» (Solana) و «نیر» (Near) نیز وجود دارد.

از نظر کارمزد نیز نوبیتکس در شرایط خوبی قرار داشته و طرح‌های مختلفی را برای کاهش کارمزد پرداختی کاربر در نظر گرفته است. در حالت کلی کارمزد معاملات نوبیتکس ۰.۳۵ درصد حجم معامله است ولی اگر حجم معاملات کاربر در ۳۰ روز گذشته از یک مقدار خاص بالاتر باشد این رقم تا ۰.۲ درصد کاهش می‌یابد.

علاوه بر این، با فعال کردن حالت تریدر در نوبیتکس نرخ کارمزد برای کاربر «سفارش‌گذار» (Maker) ۰.۱ درصد و برای «سفارش‌بردار» (Taker) ۰.۱۵ درصد می‌شود. البته توجه داشته باشید که با فعال کردن سطح تریدر در نوبیتکس امکان برداشت رمزارز غیرفعال خواهد شد و تنها می‌توانید اقدام به واریز رمزارز، واریز ریالی و برداشت ریالی کنید.

ویژگی‌های صرافی نوبیتکس:

  • کارمزدهای منعطف از ۰.۳۵ درصد حجم معامله تا ۰.۱ درصد، بسته به سطح کاربر
  • پشتیبانی از رمزارزهای مختلف
  • امکان قرار دادن حد ضرر
  • سابقه‌ی طولانی
  • حجم معاملات بالا
  • پنل محاسبه سود و زیان

 

صرافی والکس (Wallex)

صرافی والکس نیز یکی از اولین صرافی‌های داخلی ارز دیجیتال است که چهار سال سابقه‌ی کار دارد. این صرافی توسط گروهی از دانشجویان دانشگاه شریف و دیگر دانشگاه‌های برتر کشور تاسیس شده و شرکتی دانش‌بنیان است.

در والکس امکان خرید و فروش رمزارزهایی مثل بیت کوین، اتریوم، «تتر» (USDT)، «دوج کوین» (Dogecoin) و بیش از ۳۰ رمزارز دیگر وجود دارد. یکی از مزیت‌های صرافی والکس پشتیبانی از جفت ارز بیت کوین است. برای مثال اگر بخواهید به صورت مستقیم با فروش بیت کوین، اتریوم دریافت کنید، می‌توانید از بازار اتریوم در برابر بیت کوین استفاده کنید.

صرافی والکس نیز بسته به حجم معامله‌ی کاربر در سه ماه گذشته نرخ کارمزدهای متفاوتی دارد. برای مثال اگر کاربر در سه ماه گذشته کمتر از ۲۰ میلیون تومان خریدوفروش داشته باشد، نرخ کارمزد ۰.۴ درصد خواهد بود.

پایین‌ترین نرخ کارمزد در والکس ۰.۲ درصد است که به کسانی تعلق می‌گیرد که حجم معاملات سه ماه گذشته‌ی آن‌ها از ۲۰۰ میلیون تومان بیشتر باشد.

ویژگی‌های صرافی والکس

  • پشتیبانی از بازارهایی با پایه بیت کوین
  • سابقه‌ی بیش از چهار ساله
  • امکان معامله‌ی بیش از ۳۰ رمزارز مختلف
  • احراز هویت سریع
  • دارای کیف پول اختصاصی

 

صرافی رمزینکس (Ramzinex)

صرافی رمزینکس با بیش از چهار سال سابقه‌ی فعالیت و پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ رمزارز مختلف یکی دیگر از صرافی‌های خوب ایرانی است که بیش از ۱ میلیون کاربر هم دارد.

در رمزینکس علاوه بر امکان خرید و فروش رمزارزهای اصلی مثل بیت کوین، اتریوم، «ریپل» (Ripple) و «بایننس کوین» (Binance Coin)، امکان معامله‌ی ارزهای دیجیتال کمترشناخته‌شده‌ای مثل «اینترنت کامپیوتر» (ICP)، «کریپتو دات کام» (CRO)، «زی‌کش» (ZCash) و «لوپ‌رینگ» (Loopring) نیز وجود دارد.

رمزینکس حتی از توکن‌های طرفداری تیم‌های فوتبال مثل «لاتزیو» (LAZIO)، «پاری سن‌ ژرمن» (PSG) و «یوونتوس» (JUV) نیز پشتیبانی می‌کند.

در صرافی رمزینکس نیز کارمزدهای دریافتی از کاربر براساس سطح‌بندی او و همچنین سفارش‌گذار یا سفارش‌بردار بودن آن متفاوت بوده و در بیشترین حالت ۰.۳۲ درصد و در کمترین حالت ۰.۱۲ درصد است.

ویژگی‌های صرافی رمزینکس:

  • اعتبار چندین ساله
  • پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ رمزارز مختلف
  • امکان ایجاد کارت هدیه رمزارزی
  • پنل محاسبه سود و زیان
  • پشتیبانی از ابزارهای حرفه‌‌ای معامله‌گری مثل حد زیان

 

صرافی بیت پین (Bitpin)

صرافی بیت پین محصولی از شرکت سنا ایمن مبادله است که بسیاری از ویژگی‌های ضروری یک صرافی خوب را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

در این صرافی که نسبت به چند صرافی معرفی‌شده‌ی قبلی از قدمت کمتری برخوردار است، امکان مبادله‌ی بیش از ۴۰ رمزارز مختلف از جمله «سندباکس» (SAND)، «چیلیز» (CHZ)، «هارمونی» (Harmony)، «گالا» (GALA)، «فایل کوین» (Filecoin)، «گراف» (GRT) و «کامپوند» (Compound) وجود دارد. علاوه بر این رمزارزها می‌توان تعداد بیشتری رمزارز دیگر را از طریق سفارش سریع از خود صرافی خریداری کرد.

از دیگر مزیت‌های خوب صرافی بیت پین می‌توان به پشتیبانی از روش‌های مختلف سفارش‌گذاری از جمله سفارش محدود، سفارش فوری، سفارش با حد ضرر و حد سود و سفارش OCO اشاره کرد.

صرافی بیت پین نیز برای دریافت کارمزد از کاربران خود آن‌ها را سطح‌بندی کرده و بسته به حجم معاملات ۳۰ روز گذشته می‌تواند تا ۰.۰۶ درصد هم پایین بیاید. بالاترین نرخ کارمزد در بیت پین برای کاربران سفارش‌برداری است که حجم معاملات آن‌ها کمتر از ۳۰ میلیون تومان در ۳۰ روز گذشته باشد.

ویژگی‌های صرافی بیت پین

  • کارمزدهای رقابتی و پایین نسبت به رقبا•    پشتیبانی از تعداد زیادی از رمزارزهای محبوب و کمتر ‌شناخته ‌شده
  • پشتیبانی از کارت هدیه
  • رابط کاربری خوب
  • ابزارهای پیشرفته برای مدیریت ریسک
  • دارای بخش آکادمی برای آموزش مفاهیم ارز دیجیتال

 

صرافی بیت ۲۴ (Bit24)

اگر به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی می‌گردید که کار کردن با آن بسیار راحت بوده و پیچیدگی‌های صرافی‌های دیگر را نداشته باشد، صرافی بیت ۲۴ یک انتخاب خوب خواهد بود.

در بیت ۲۴ برخلاف صرافی‌های معرفی شده‌ی قبلی سفارش شما به صورت مستقیم توسط خود صرافی پردازش می‌شود و برای همین امکان ثبت سفارش با قیمت دلخواه وجود ندارد.

در صرافی‌هایی مثل نوبیتکس یا والکس هر کاربر سفارش خرید یا فروش خود را با قیمت دلخواهش ثبت می‌کند و در صورتی که هر کدام از این سفارش‌ها با یکدیگر هماهنگ بودند، سفارش به صورت خودکار اجرا می‌شود.

اما در مورد بیت ۲۴ کاربر فقط می‌تواند با قیمت‌های مشخص شده توسط صرافی اقدام به خرید کرده و رمزارزهای خود را دریافت کند.

صرافی بیت ۲۴ دارای کیف پول داخلی است که کاربر می‌تواند بعد از خرید، ارزهای دیجیتال خود را در این کیف پول نگه‌داری کند. علاوه بر این، امکان انتقال آن‌ها به کیف پول‌های خارجی مثل «متاماسک» (MetaMask)، «تراست ولت» (Trust Wallet) و غیره نیز وجود دارد.

ویژگی‌های صرافی بیت ۲۴:

  • امکان خرید سریع از خود صرافی
  • عدم دریافت کارمزد اضافی از کاربر برای تبدیل رمزارزها
  • رابط کاربری ساده و کاربرپسند
  • شروع فعالیت از سال ۱۳۹۸
  • پشتیبانی از بیش ۳۷۰ ارز دیجیتال مختلف
  • دارای بیش از ۵۰۰ هزار کاربر

 

صرافی اکسکوینو (Excoino)

صرافی اکس کوینو که در حروف‌چینی رسمی آن به شکل اکسکوینو است، یکی دیگر از پلتفرم‌های آنلاین مبادله‌ی رمزارز در داخل ایران به حساب می‌آید. از این سامانه به عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده‌ی کیف پول ارز دیجیتال داخلی یاد می‌شود و برای همین تیم توسعه‌دهنده‌ی آن از تجربه‌ی کافی برخوردار هستند.

در بخش مارکت صرافی اکسکوینو امکان مبادله‌ی بیش از ۸۰ رمزارز مختلف با جفت‌ارزهای تتر، DAI، بیت کوین و حتی اتریوم وجود دارد.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند در هنگام ثبت سفارش خود از ابزارهای مختلف این کار مثل سفارش با قیمت محدود، تعیین حد سود و حد ضرر، سفارش سریع و سفارش OCO نیز استفاده کنند.

از نظر کارمزد نیز به نظر می‌رسد طرح‌های زیادی برای کم کردن این هزینه وجود ندارد و براساس اطلاعاتی که در قسمت راهنمای صرافی نوشته شده کارمزد مبادله‌ی رمزارز با رمزارز نرخ ثابت ۰.۲ درصد کل حجم معامله است.

ویژگی‌های صرافی اکسکوینو:

  • سابقه‌ی طولانی
  • پشتیبانی از رمزارزهای مختلف
  • امکان مبادله بر پایه‌ی تتر، بیت کوین، اتریوم و DAI
  • شفاف بودن اطلاعات تیم سازنده
  • احراز هویت آنی با استفاده از هوش مصنوعی

 

صرافی آبان تتر (Aban Tether)

صرافی آبان تتر برخلاف اسمش تنها به خرید و فروش ارز دیجیتال تتر ختم نمی‌شود و کاربران می‌توانند بیش از ۳۰۰ رمزارز مختلف شناخته‌شده و کمترشناخته‌شده را معامله کنند.

این صرافی نیز اساس کار خود را بر پایه‌ی معاملات سریع قرار داده و کاربر می‌تواند با قیمت‌های تعیین شده توسط صرافی به صورت مستقیم با خود آبان تتر معامله کند.

از مزایای خوب آبان تتر می‌توان به تیم توسعه‌ی متخصص و همچنین سابقه‌ی طولانی آن‌ها اشاره کرد که توانسته اعتماد بیش از ۶۰۰ هزار کاربر را جلب کند.

ویژگی‌های صرافی آبان تتر:

  • سفارش سریع بدون دردسر و پیچیدگی صرافی‌های دیگر
  • دارای بیش از ۶۰۰ هزار کاربر
  • پشتیبانی از بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال مختلف
  • سابقه‌ی فعالیت از سال ۱۳۹۷
  • عدم محدودیت در مبلغ معامله
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته

 

صرافی اوکی اکسچنج (Ok Ex)

اوکی اکسچنج صرافی کریپتوکارنسی و ارز دیجیتال ایرانی است که البته ارتباطی به صرافی خارجی اوکی اکسچنج ندارد. در این صرافی امکان معامله‌ی سریع بیش از ۷۰۰ رمزارز مختلف از بیت کوین و اتریوم گرفته تا دوج کوین و غیره وجود دارد.

در بخش حرفه‌ای این صرافی نیز می‌توانید بیش از ۵۰ ارز دیجیتال برتر بازار مثل بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، نیر، فایل کوین، ریپل، چیلیز و غیره را با جفت ارز تتر خرید و فروش کنید. در این قسمت امکان ثبت سفارش با قیمت بازار و مدیریت ضرر نیز وجود دارد.

کمیسیون صرافی اوکی اکسچنج نیز برای سفارش‌گذار ۰.۳ درصد و برای سفارش‌بردار ۰.۳۶ درصد از حجم کلی معامله است که از هر دو طرف گرفته می‌شود.

ویژگی‌های صرافی اوکی اکسچنج:

  • تعداد کاربران بالا با بیش از ۱ میلیون نفر
  • پشتیبانی از بیش از ۷۰۰ رمزارز در بخش تبادل سریع
  • امکان خرید و فروش بیش از ۵۰ ارز دیجیتال در بخش بازار حرفه‌ای
  • بیش از ۴ سال سابقه‌ی فعالیت
  • احراز هویت فوری
  • رابط کاربری چشم‌نواز

 

صرافی تبدیل (Tabdeal)

صرافی تبدیل نیز جزو یکی از صرافی‌های شناخته‌شده‌ی ایرانی به حساب می‌آید که توانسته نظر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران داخلی را به خود جلب کند.

در بازار حرفه‌ای تبدیل امکان معامله با جفت‌ارزهای تومان و تتر وجود دارد که تعداد بازارهای پشتیبانی شده با جفت ارز تتر بسیار بیشتر از جفت ارز تومان است.

از نظر کارمزد نیز صرافی تبدیل کاربران خود را براساس حجم معاملات ۳۰ روز گذشته‌ی خود سطح‌بندی کرده و از ۰.۴ درصد تا ۰.۱۵ درصد از آن‌ها کارمزد می‌گیرد. در بازارهای تتری این نرخ به صورت ثابت ۰.۲ درصد است.

ویژگی‌های صرافی تبدیل:

  • دارای کیف پول اختصاصی امن
  • رابط کاربری خوب
  • پشتیبانی سریع
  • دارای ابزارهای حرفه‌ای معامله‌گری مثل حد ضرر و سفارش OCO
  • امکان مبادله‌ی بیش از ۹۰ رمزارز مختلف
  • سطح‌بندی کاربران برای کم کردن مقدار کارمزد پرداختی
  • طرح‌های متنوع برای پاداش دادن به کاربران

 

صرافی اکسیر (Exir)

صرافی اکسیر یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های رمزارزی ایرانی است که فعالیت خود را از بهمن ماه ۱۳۹۶ و بعد از دو سال تحقیق و توسعه آغاز کرد.

در این صرافی امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال شناخته‌شده‌ای مثل بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، «مونرو» (Monero)، «اکسی» (AXS) و غیره وجود دارد که می‌توان آن‌ها را با جفت‌ارزهای تومان یا تتر معامله کرد.

کارمزد صرافی اکسیر نیز مانند بیشتر صرافی‌های بزرگ براساس سطح‌بندی کاربر متغیر است و بسته به حجم معاملات و سفارش‌گذار یا سفارش‌بردار بودن کاربر از ۰.۴ درصد شروع شده و ممکن است تا ۰.۱ درصد نیز کاهش پیدا کند.

ویژگی‌های صرافی اکسیر:

  • قدمت طولانی
  • پشتیانی از بیشتر ارزهای دیجیتال برتر بازار
  • سطح‌بندی کاربر برای کاهش کارمزد پرداختی
  • ارائه بالاترین سطح امنیت و شفافیت مالی
  • دسترسی آسان و سریع

 

سخن پایانی

برای کسانی که به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند و ترجیح می‌دهند، بدون دردسر و پیچیدگی خاصی اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنند، استفاده از صرافی‌های ایرانی یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.

در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی نه‌تنها امکان خرید بیت کوین، اتریوم و سایر رمزارزها با پرداخت ریالی وجود دارد بلکه دیگر لازم نیست نگران بلوکه شدن حساب‌های خود در صرافی‌های خارجی باشید.

از طرف دیگر با توجه به اینکه این روزها تعداد صرافی‌های داخلی به شدت افزایش یافته و انتخاب یک صرافی خوب برای شروع سرمایه‌گذاری سخت‌تر شده است، وظیفه‌ی خود دانستیم تا لیستی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی را برایتان تهیه کنیم.

با این حال مسئولیت انتخاب و فعالیت در هر کدام از این صرافی‌ها به صورت کامل برعهده‌ی خودتان است و صرافی‌های اشاره شده تنها با هدف معرفی لیست شده‌اند.

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانی ها کدوم هست اینایی که داخل کشورد هستن مثل اوکی اکسچنج و نوبیتکس و… اینا واسط هستن نه صرافی که امثال اونها زیاده لطفا صرافی های اصلی خارجی رو معرفی کنید که قطعا بایننس شماره یک هست ولی دوست دارم بقیشون رو بشناسم

  2. سلام وقت شما بخیر
    درسته صرافی‌های ایرانی واسط هستن ولی خب کلا هم میشه گفت صرافی‌ها همیشه به عنوان واسط عمل میکنن
    صرافی کوینکس گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی هستش
    موفق و پرسود باشید

    1. سلام و عرض ادب
      این درسته که اگه تتر خریداری شده مبداش صرافی ایرانی باشه اگر به کیف پول انتقال بدیم احتمال ردیابی و فریز شدنش بخاطر تحریم هستش؟

  3. صرافی حسینی فایننس (OMP) بدون یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایرانه. تو این لیست ده تا صرافی برتر ارز دیجیتال تو ایران، حسینی فایننسم جای خودشو داره. این صرافی ارز دیجیتال، بهترین سرویس‌ها رو به کاربراش ارائه میده و با سرعت بالا و امنیت قوی، تبدیل ارزهای دیجیتال به یک تجربه راحت و مطمئن تبدیل میکنه. با روند ثبت‌نام و فرآیند تایید هویت سریع و آسونش، مشتریا میتونن به سرعت و به راحتی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازن. همچنین، صرافی حسینی فایننس دارای قیمت رقابتی و نرخ تبدیل مناسبی برای ارزهای دیجیتاله. برخلاف بعضی از صرافی‌ها، این صرافی برتر در ایران خیلی معتبره و توی بازار ارز دیجیتال ایرانی توانسته جای خودشو پیدا کنه.

  4. مرسی از مقاله خوبتون، به نظرم در مسیر موفقیت در بازار کریپتو، یکی از اساسی‌ترین گام‌ها انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال می باشد.

  5. به نظر من یکی از بدترین و مزخرف ترین پلت فرم ها بیت پین میباشد
    اول دارای هنگ بسیار زیادی هست
    دوم کارمزدش خیلی زیاده
    سوم دارای ربات که در هر ارزی وجود داره و فاصله خرید و فروش ها رو خودش تنظیم میکنه و با یک صدم ریال بالا و پایین میکنه و خودش خرید و فروش میکنه

    1. صرافی آی او کلاه درصداش ۱۰ برابره من به توصیه برادرم نصبش کردم ولی پشیمان شدم وقتی فهمیدم دهها صرافی بهتر و منصف تر وجود داشتن

  6. با سلام
    صرافی والکس متاسفانه اخیرا عملکرد بسیار بدی را داشته به صورت مکرر هنگ می‌کنه وشما قادر به خرید و فروش نیستید هیچ اطمینانی به عملکرد مطلوب در زمانهای حساس نیست و اعصاب انسان رو به هم می‌ریزد قابلیت سرمایه گذاری ندارد.

    1. بدترین صرافی ایران فینیکس هستش اختلاف قیمت بسیاری داره با صرافی های ایرانی و جهانی نمونش بیت کوین اختلاف ۳۰۰ میلیونی داره

  7. سلام _ والکس و رمزینکس اصلا خوب نیست

    رمزینکس کد دعوت، پاداش و..‌ فیک است دعوت دوست با لینک و گردن نمیگیدند
    قیمت درست نشان داده نمیشه در فروش کند و در خرید سه سوته با یک کلید برنامه عمل میکند.
    دقیق مثل والکس که ,کلا برنامه کندی دارد و پشتیبانی اصلا خوب نیست و فقط فکر سود خود و دلسوز مشتری اصلا نیستند و در والکس مرحله احراز هویت چندین مرحله است انگار رفتی زندان و اثر انگشت و عکس و نوشته و امصا و کارت ملی و مصاحبه و باید در والکس انجام بدهید والکس جزو بدترین صرافی هاست ، مرحله اول رد کنیدو دوم و… امکان معامله نیست تا پل سراط والکس را رد کنی، سیستم بسیار کند و پشتیبانی کند و جوابت دادن کند و که اکثرا نمودار باز نمیشه، پشتیبانی جواب درست نمیدهد ، تجربه خودم والکس اصلا خوب نبود
    و یک مورد دیگر توجه کنید اگر ثبت نام شود اطلاعات اخر عمرت پاک نمیکنند و احتمالا بالا برای مصارف دیگر استفاده میشود دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا