🎁آخرین فرصت شرکت در سمینار «استراتژی برنده» به همراه ورک‌شاپ معامله‌گری لایو (ظرفیت بسیار محدود)🎁

اطلاعات بیشتر
دوره منتور شیپ
آموزش کیف پول

معرفی بهترین کیف پول های ارز دیجیتال تتر

«ارز دیجیتال تتر» (Tether) در دسته‌بندی ارزهای دیجیتال پایدار یا «استیبل کوین» (Stable Coins) قرار می‌گیرد و این بدین معنی است که هر توکن این رمز ارز، تقریبا برابر یک دلار آمریکا است.

از طرفی این ارزها به دلیل اینکه در مقابل تورم مقاوم هستند و دچار نوسانات شدید قیمتی نمی‌شوند، بیش ‌از پیش حائز اهمیت شده‌اند و این موضوع میزان تقاضا را برای خرید تتر بسیار افزایش داده است.

ازاین‌رو با افزایش تقاضا برای خرید این ارز دیجیتال، میزان تقاضا برای استفاده از کیف پول‌هایی که از این ارز دیجیتال پایدار پشتیبانی می‌کنند نیز بالا رفته است و این سوال نیز برای کاربران به وجود آمده است که از کدام کیف پول‌های تتر استفاده کنند؟

ازاین‌رو در این مطلب ما قصد داریم بهترین کیف پول‌های تتر را معرفی کنیم تا شما بتوانید با دید بازتری انتخاب خود را با دید بازتری انجام دهید، اما در ابتدا باهم ببینیم که اساسا بهترین کیف پول‌های تتر چه ویژگی‌هایی دارند یا اینکه بهترین کیف پول تتر باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

نوشته های مشابه

خصوصیات یک کیف پول تتر خوب

به‌صورت کلی، انتخاب یک کیف پول خوب برای ذخیره و نگهداری تتر به عوامل گوناگونی وابسته است و به‌صورت قطعی نمی‌توان عنوان کرد که کدام کیف پول برای ذخیره‌ این ارز دیجیتال بهتر است. پس باید عواملی را که باعث می‌شوند یک کیف پول گزینه‌ مطلوبی برای ذخیره‌ این ارز دیجیتال باشد، بررسی کنیم. اساسا از نظر ما یک کیف پول دیجیتال خوب که بتوانید از آن جهت ذخیره و نگهداری تترهای خود با ایمنی خاطر و به‌راحتی استفاده کنید باید دارای خصوصیات زیر باشد:

  • ایمنی و سطح امنیتی بالا
  • امکان پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف
  • ارائه‌ ابزارهای مختلف در جهت راحتی استفاده کاربران
  • روش ذخیره تترها در کیف پول و پلتفرم استفاده‌شده در کیف پول
  • دارا بودن یک صرافی یا اکسچنج داخلی

اما ازآنجاکه قطعا ایمنی کیف پول مهم‌ترین فاکتور در انتخاب یک کیف پول تتر است و دیگر گزینه‌ها در مرحله بعدی قرار می‌گیرند، بد نیست بدانیم که یک کیف پول امن تتر چیست یا بهتر بگوییم، یک کیف پول امن تتر چه خصوصیاتی دارد و امن‌ترین کیف پول‌های تتر را پیدا کنیم.

 

امن‌ترین کیف پول‌های تتر

در حال حاضر ارز دیجیتال تتر جزء بیست ارز دیجیتال برتر بازار ارزهای دیجیتال به‌حساب می‌آید و اگر قصد سرمایه‌گذاری بر روی این رمز ارز را دارید، باید به فکر تهیه یک کیف پول ایمن با سطح امنیتی بالا برای تترهای خود باشید. به‌طور کلی فاکتورهای زیادی را می‌توان در تأمین امنیت یک کیف پول تتر در نظر گرفت.

مثلا یکی از این فاکتورها اعتبار کمپانی ارائه‌دهنده یا سازنده کیف پول است. همچنین فاکتور دیگر نوع کیف پول است. درواقع منظور از نوع کیف پول در اینجا نرم‌افزاری، سخت‌افزاری است و حتما می‌دانید که امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال، کیف پول‌های سخت‌افزاری هستند.

جدا از این دو فاکتور بسیار مهم، قابلیت انجام احراز هویت دومرحله‌ای نیز در ارتقای سطح امنیتی کیف پول بسیار حائز اهمیت است. از طرفی یکی دیگر از عواملی که یک کیف پول امن تتر باید داشته باشد، تیم پشتیبانی قدرتمند و بیست و چهار ساعته است تا شما در هر زمان که با مشکل امنیتی مواجه شدید بتوانید از تیم پشتیبانی درخواست کمک کنید.

اما یکی از مهم‌ترین فاکتورها در مقوله‌ ایمنی کیف پول تتر، نحوه‌ مدیریت کلیدهای خصوصی شما است و کیف پولی امن‌تر است که شما بتوانید در آن به‌شخصه کلیدهای خصوصی خود را مدیریت کنید. پس پیشنهاد می‌کنیم که پیش از انتخاب یک کیف پول تتر در مورد مواردی که ذکر شد تحقیق کنید.

حال که با مقوله امنیت در کیف پول‌های تتر هم آشنا شدیم، در ادامه به سراغ این موضوع خواهیم رفت که برای شما به‌عنوان یک کاربر ایرانی، بهترین کیف پول‌های موجود کدام هستند یا به بیانی دیگر بهترین کیف پول‌های تتر در ایران کدام هستند.

 

بهترین کیف پول‌های تتر در ایران

خب! تا اینجا در مورد کیف پول‌های تتر، ویژگی‌هایی که یک کیف پول خوب تتر باید داشته باشد و امن‌ترین کیف پول‌ها برای ذخیره و نگهداری این ارز دیجیتال صحبت کردیم. اما در ادامه قصد داریم تا به موضوع اصلی این مطلب یعنی بهترین کیف پول‌هایی که شما به‌عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید از آن استفاده کنید بپردازیم. پس امیدوارم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا باهم بهترین کیف پول‌های قرارگرفته در فهرست ما را بررسی کنیم.

 

کیف پول مای اتر ولت (Myetherwallet)

کیف پول ارز دیجیتال «مای اتر ولت» (Myetherwallet) از سازگارترین کیف پول‌های آنلاین برای ارز دیجیتال تتر به‌حساب می‌آید و از زمانی که تتر به بلاک چین اتریوم نقل‌مکان کرده است، این کیف پول به یکی از بهترین گزینه‌ها برای این ارز دیجیتال بدل گشته است. از طرفی دیگر مای اتر ولت یک کیف پول تحت وب است که همین موضوع کار با آن را آسان کرده است و تیم توسعه‌دهنده‌ آن برای اینکه فرایند استفاده از آن ساده‌تر هم شود، افزونه‌ مرورگر کروم را برای این کیف پول ارائه داده‌اند. از آنجا که این کیف پول امنیت بسیاری بالایی دارد، توانسته با کیف پول‌های سخت‌افزاری مثل Trezor و Ledger Nanos S ادغام شود.

علاوه بر این این کیف آنلاین جزء محبوب‌ترین کیف پول‌های ایجادشده بر بستر بلاک چین اتریوم به‌حساب می‌آید و یکی از دلایل این محبوبیت پشتیبانی آن از بسیاری از رمز ارزهای موجود در بازار ارزهای دیجیتال است. همچنین مای اتر ولت کلیدهای خصوصی شما را ذخیره نکرده و شاید با این کار سرعت انجام نقل و انتقالات شما کاهش پیدا کند، ولی در اصل ایمنی کیف پول شما را به‌شدت افزایش خواهد داد.

جدا از این، توسعه‌دهندگان مای اتر ولت، این کیف پول ارز دیجیتال را بسیار سازگار معرفی کرده‌اند و اخیرا در به‌روزرسانی جدیدی که برای این کیف پول عرضه کردند، رابط کاربری آسان‌تری را برای مای اتر ولت طراحی کرده‌اند که برعکس نسخه‌ قبلی، رابط کاربری ساده در هر دو نسخه گوشی‌های موبایل و تحت وب وجود دارد.

MyEtherWallet تمامی امکانات ضروری که مورد نیاز شما خواهند بود؛ مثل امکان ارسال و دریافت ارز دیجیتال تتر و… را در اختیار شما قرار خواهد داد. جدا از این یکی از خصوصیات بسیار جذابی که در این کیف پول تعبیه ‌شده است «مالتی بلنس» (Multi Balance) است که به‌وسیله‌ آن این قابلیت را دارید تا بین دارایی‌های ذخیره‌شده و آن چیزی که جهت هزینه‌های روزمره خود مورد استفاده قرار می‌دهید، تفاوت قائل شوید.

همان‌طور که گفتیم مای اتر ولت با کیف پول‌های سخت‌افزاری ترزور و لجر نانو اس و لجر نانو اکس سازگار است، ازاین‌رو اگر قصد افزایش امنیت کیف پول خود را داشته باشید، می‌توانید از امکانات این کیف پول در قالب یک کیف پول سخت‌افزاری نیز استفاده کنید. درواقع این ویژگی MyEtherWallet باعث شده، بسیاری از کاربران که هم به دنبال ایمنی و هم رابط کاربری ساده هستند، این کیف پول را انتخاب اول خود قرار دهند.

اگر این کیف پول مورد تأیید شما قرارگرفته است و قصد استفاده از آن را دارید، بد نیست بدانید که مای اتر ولت به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی این کیف پول ارز دیجیتال و دریافت نسخه‌ موردنظر خود، شروع به استفاده از این کیف پول کنید.

حال به سراغ کیف پول بعدی که جزء شناخته‌شده‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال موجود نیز به‌حساب می‌آید می‌رویم. با ما همراه باشید تا بیشتر با اتمیک ولت آشنا شویم.

 

کیف پول اتمیک ولت (Atomic Wallet)

کیف پول دیجیتال اتمیک ولت (Atomic Wallet) در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و براساس مکانیزم داخلی موجود در این کیف پول، (که در حقیقت باعث آسان شدن فرایند انجام مبادلات اتمی شده) نام‌گذاری شده است. کیف پول اتمیک والت که جزء محبوب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال موجود است را می‌توانید بر روی رایانه‌های خود با سیستم‌عامل ویندوز و Mac و همچنین گوشی‌های تلفن همراه با سیستم‌عامل اندروید و iOS استفاده کنید. جدا از این اتمیک والت دارای یکی صرافی یا اکسچنج داخلی است که می‌توانید به‌وسیله‌ این ویژگی بدون نیاز به خارج شدن از کیف پول، اقدام به تبدیل ارزهای دیجیتال خود کنید.

 

کیف پول ارز دیجیتال امنی ولت (Omniwallet)

کیف پول «امنی ولت» (Omniwallet) به‌نوعی کیف پول اصلی ارز دیجیتال تتر برای پلتفرم‌های تحت وب به‌حساب می‌آید. این کیف پول ارز دیجیتال به شما به‌عنوان کاربر این امکان را می‌دهد تا خود کنترل کلیدهای خصوصی‌تان را به‌طور کامل در اختیار داشته باشید. علاوه بر این پروتکل Omni موفق شده است تا امکاناتی را ارائه دهد که بتوانید معاملات ارز دیجیتال تتر خود را با دسترسی آسان و سریع به بازار اولیه، با سرعتی بالا و نهایت سادگی انجام دهید. جدا از این، در این کیف پول شما می‌توانید نسبت به ذخیره‌ ارزهای دیجیتال دیگر مثل بیت کوین، اتریوم و… نیز اقدام کنید.

 

کیف پول ارز دیجیتال کوینومی (Coinomi)

کیف پول «کوینومی» (Coinomi) جزء اولین کیف پول‌های ارز دیجیتال ارائه‌شده به‌حساب می‌آید و هم‌اکنون حدود دو میلیون کاربر فعال دارد که از سرتاسر دنیا مشغول استفاده از این کیف پول هستند. یکی از برترین ویژگی‌های کوینومی امنیت این کیف پول است که باعث شده تا به امروز حتی یک مورد هم گزارش هک شدن حساب کاربران در این صرافی ارائه نشود.

در حقیقت کوینومی با در نظر گرفتن اهمیت حفظ حریم خصوصی کاربر، اطلاعات کاربران خود را جمع‌آوری نمی‌کند و آی پی دستگاه کاربر را به حالت ناشناس درمی‌آورد و به این شکل امکان ردیابی مبدأ تمامی تراکنش‌های انجام‌شده در این صرافی وجود نخواهد داشت.

همچنین از دیگر علت‌های محبوبیت و استقبال بسیار زیاد از این کیف پول دیجیتال، پشتیبانی آن از بیشتر رمز ارزهای شناخته‌شده همچون تتر است. جالب است بدانید که کیف پول کوینومی از بیش از صد و بیست بلاک چین گوناگون پشتیبانی می‌کند و ازاین‌رو امکان پشتیبانی از حدود دو هزار توکن و کوین گوناگون که تتر نیز شامل آن‌ها است در این کیف پول فراهم است. همچنین در کوینومی قابلیت تبدیل کردن ارزهای دیجیتال به هم فراهم ‌شده و می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلف مثل تتر، اتریوم، بیت کوین، لایت کوین و… را به یکدیگر تبدیل کنید.

از طرفی کیف پول کوینومی از لحاظ رابط کاربری در رده‌ی بهترین‌ها قرار نمی‌گیرد، ولی این نمی‌تواند ایراد اساسی برای این کیف پول به‌حساب بیاید. درواقع کوینومی بیشتر مناسب کاربرانی است که در سطح حرفه‌ای قرار دارند. ازاین‌رو این کاربران می‌توانند از نسخه‌های گوشی تلفن همراه با سیستم‌عامل اندروید و آی او اس و رایانه با سیستم‌عامل ویندوز و مک به‌صورت رایگان استفاده کنند.

 

کیف پول ارز دیجیتال بایننس ولت (Binance Wallet)

اگر جزء کاربرانی هستید که به تتر به‌عنوان یک ابزار جهت انجام سریع معاملات نگاه می‌کنند، پس بهتر است تا از کیف پولی که صرافی ارز دیجیتال بایننس ارائه می‌دهد استفاده کنید و تترهای خود را در آنجا ذخیره کنید.

به‌صورت کلی ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول‌های صرافی‌های ارز دیجیتال به دلیل امکان هک شدن حساب این صرافی‌ها، گزینه‌ مطمئن و مطلوبی به‌حساب نمی‌آید، ولی اگر به‌طور دائمی به ترید کردن می‌پردازید، کیف پول بایننس ولت بهترین گزینه پیش روی شما است.

از طرفی کارمزدهایی که بایننس بابت استفاده از خدمات کیف پول خود دریافت می‌کند، بسیار پایین است. به‌علاوه‌ی اینکه بایننس ولت به Simplex متصل است و ازاین‌رو این قابلیت را خواهید داشت تا به‌راحتی و با سرعت تترهای خود را به دلار تبدیل کنید.

 

کیف پول ارز دیجیتال اکسودوس (Exodus)

یکی از حرفه‌ای‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال «اکسودوس» (Exodus) است. این کیف پول دسکتاپ که از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می‌کند امکان دریافت، ارسال و ذخیره‌ ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم آورده است.

علاوه بر این اکسودوس از ارز دیجیتال تتر نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با کارمزدی بسیار مناسب اقدام به خرید، فروش، تبادل و ذخیره‌ این ارز دیجیتال کنید. در حقیقت اگر جزء کاربرانی هستید که بیشتر وقت خود را مشغول استفاده از رایانه‌های خانگی یا لپ‌تاپ خود می‌کنند و قصد دارید تا با سرعت اقدام به ترید ارزهای دیجیتال کنید، اکسودوس یک گزینه‌ ایده‌آل برای شما خواهد بود.

جدا از این، در زمان استفاده‌ شما از اکسدوس، کلیدهای خصوصی شما بر روی رایانه‌‌تان ذخیره‌ خواهند شد و ازاین‌رو می‌توانید به‌طور کامل کلیدهای خصوصی خود را کنترل کنید. به‌علاوه، شما می‌توانید اکسدوس را به کیف پول‌های سخت‌افزاری مثل ترزور و لجر نانو اس متصل کرده و به‌این‌ترتیب امنیت دارایی‌های خود را دوچندان کنید. جدا از این شما می‌توانید به‌وسیله‌ نسخه‌ مخصوص موبایل این کیف پول نیز بر روی تلفن‌های همراه خود با سیستم‌عامل اندروید و آی او اس استفاده کنید.

 

کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S)

«لجر نانو اس» (Ledger Nano S) یکی از برترین کیف پول‌های موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید ارزهای دیجیتال تتر خود را در فضایی ایمن ذخیره و نگهداری کنید. با توجه به اینکه کلیدهای خصوصی شما در داخل خود این کیف پول سرد (Cold Wallet) ذخیره خواهد شد، این کیف پول از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.

از طرفی شما می‌توانید با ایجاد یک رمز عبور برای کیف پول خود، در زمان ارسال و دریافت رمز ارزهای خود، این فرایندها را با ایمنی بسیار بالاتری انجام دهید. از طرفی لجر نانو اس در زمان راه‌اندازی به شما یک عبارت بازیابی می‌دهد تا در صورت گم‌شدن یا خرابی دستگاه بتوانید دارایی‌های خود را بازیابی کنید.

 

کیف پول کریپتریوم ولت (Crypterium Wallet)

کیف پول «کریپتریوم» (Crypterium) با بیش از پانصدهزار کاربر از سرتاسر دنیا، در حال حاضر به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال شناخته می‌شود. درواقع اگر قصد استفاده از این کیف پول را داشته و در مورد آن شک دارید، باید به شما بگوییم که با استفاده از کریپتریوم می‌توانید خرید، فروش، تبدیل و نگهداری ارزهای دیجیتال را در این کیف پول ارز دیجیتال انجام دهید.

شما می‌توانید به‌وسیله‌ اپلیکیشن موبایل این کیف پول ارز دیجیتال که برای گوشی‌های همراه با سیستم‌عامل اندروید و آی او اس موجود است از امکانات این کیف پول استفاده کنید. البته اخیرا نسخه‌ تحت وب این کیف پول نیز ارائه ‌شده و می‌توانید به‌وسیله‌ رایانه نیز از کریپتریوم استفاده کنید.

علاوه بر این کریپتریوم از بیشتر ارزهای دیجیتال شناخته‌شده که تتر نیز در میان آن‌ها قرار دارد پشتیبانی می‌کند و ازاین‌رو با توجه به امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد، به یکی از بهترین کیف پول‌های تتر تبدیل ‌شده است.

 

کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اکس (Ledger Nano X)

کیف پول «لجر نانو اکس» (Ledger Nano X) که به‌وسیله‌ کمپانی تولیدکننده‌ Ledger Nano S به بازار ارائه‌ شده است، یک کیف پول سخت‌افزاری است که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به ذخیره‌ تتر و دیگر ارزهای دیجیتال شناخته‌شده اقدام کنید. لجر نانو اکس همچون دیگر مدل کیف پول‌های لجر که در بالا به آن اشاره داشتیم، یکی از ایمن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال موجود در بازار است که از تکنولوژی ذخیره‌سازی سرد (Cold Storage) جهت ذخیره ارزهای دیجیتال شما استفاده می‌کند.

به این طریق امکان هک شدن و سرقت دارایی‌های دیجیتال شما خیلی پایین خواهد آمد. علاوه بر این، شما می‌توانید به‌وسیله‌ بلوتوثی که بر روی این کیف پول تعبیه ‌شده، لجر نانو اکس را به رایانه‌ شخصی، لپ‌تاپ و حتی گوشی‌های تلفن همراه خود نیز متصل کنید.

 

کیف پول ارز دیجیتال نکسو (Nexo Wallet)

«نکسو» (Nexo) یک کیف پول ارز دیجیتال مخصوص گوشی‌های موبایل (کیف پول موبایلی) با سیستم‌عامل اندروید است که از ارز دیجیتال تتر نیز پشتیبانی می‌کند. در حقیقت نکسو، یک سرویس لندینگ رمز ارزها است که به شما این امکان را می‌دهد تا به‌طور کامل کنترل کلیدهای خصوصی دارایی‌های دیجیتال ذخیره‌شده در کیف پول را بر عهده داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های نکسو این است که شما با ذخیره‌ تتر بر روی آن، سود سالانه ۸ درصد دریافت خواهید کرد. از طرفی این کیف پول یک ایراد دارد و آن این است که اگر درخواست برداشت تتر یا دیگر ارزهای دیجیتال خود را از نکسو بدهید، فرایند برداشت شاید تا یک روز کامل نیز زمان ببرد.

اما حالا به سراغ آخرین کیف پولی که در فهرست بهترین کیف پول‌های تتر ما قرار گرفته است خواهیم رفت. کیف پول تتر ولت که یکی از کیف پول‌هایی است که از سوی وب‌سایت این ارز دیجیتال به کاربران توصیه‌شده است.

 

کیف پول ارز دیجیتال تتر ولت (Tether wallet)

شما با استفاده از «تتر والت» (Tether wallet) می‌توانید نسبت به خرید، فروش و نگهداری ارز دیجیتال تتر (USDT) خود اقدام کنید. تتر ولت کیف پولی است که به‌وسیله‌ کمپانی ارائه‌دهنده‌ خود ارز دیجیتال تتر ارائه ‌شده است و ازاین‌رو یکی از کیف پول‌های رسمی تتر به ‌حساب می‌آید و بسیاری از کاربران آن را انتخاب اول خود قرار می‌دهند. اما مشکلی که تتر ولت دارد این است که تنها از تتر پشتیبانی می‌کند و اگر سبد دارایی‌های دیجیتال شما شامل ارزهای دیجیتال دیگر هم باشد، باید فکر دیگری بکنید.

جدا از این، تتر ولت کارمزد بسیار پایینی را از کاربران خود دریافت می‌کند و این نکته نیز باعث محبوبیت این کیف پول تتر شده است. ولی یک ایراد دیگر هم دارد و آن‌ هم عدم داشتن رابط کاربری ساده است که استفاده از این کیف پول را برای کاربرانی که حرفه‌ای نیستند بسیار دشوار کرده است.

شما می‌توانید تتر ولت را علاوه بر نسخه‌ وب این کیف پول، بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود نیز استفاده کنید. البته بازهم یک نکته‌ منفی دیگر در مورد تتر ولت وجود دارد و این نکته مربوط می‌شود به هک شدن این کیف پول در سال ۲۰۱۷ و سرقت بیش از سی میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتال کاربران.

البته از آن زمان تاکنون تیم توسعه‌دهنده‌ تتر ولت بارها به‌روزرسانی‌هایی را برای این کیف پول ارائه و ایمنی کیف پول را دوچندان کرده‌اند ولی تا مدت‌ها این موضوع جزء سوابق منفی این کیف پول در ذهن‌ها خواهند ماند و شاید خیلی‌ها حاضر به اعتماد مجدد به تتر ولت نباشند.

 

سخن پایانی

در این مطلب ما سعی داشتیم تا علاوه بر ذکر ویژگی‌های یک کیف پول خوب برای ذخیره و نگهداری تتر و همچنین بررسی خصوصیاتی که یک کیف پول امن تتر باید داشته باشد، به معرفی بهترین کیف پول‌هایی بپردازیم که از این استیبل کوین پشتیبانی می‌کنند.

اگر پیشنهاد ما را بخواهید، با توجه به اینکه مهم‌ترین ویژگی یک کیف پول ارز دیجیتال ایمنی آن است و همان‌طور که می‌دانیم کیف پول‌ها سخت‌افزاری بالاترین سطح ایمنی را در بین کیف پول‌ها دارند، پیشنهاد می‌کنیم که از بین کیف پول‌های سخت‌افزاری که در بالا به شما معرفی کردیم یکی را انتخاب کنید.

البته این کیف پول‌ها مناسب افرادی که قصد هزینه کردن برای استفاده از یک کیف پول را ندارند یا تریدرهایی هستند که دائما مشغول‌ ترید کردن هستند، نخواهد بود و این افراد می‌توانند از دیگر گزینه‌های بالا استفاده کنند.

نهایتا اینکه امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع‌ شده باشد و توانسته باشید تا با مطالعه آن یک کیف پول تتر مناسب با شرایط و نیازهای خود انتخاب کنید.

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا