🎁آخرین فرصت شرکت در سمینار «استراتژی برنده» به همراه ورک‌شاپ معامله‌گری لایو (ظرفیت بسیار محدود)🎁

اطلاعات بیشتر
دوره منتور شیپ
آموزش سرمایه‌گذاری و ترید

۱۰ روش آسان برای کسب درآمد دلاری رایگان در ایران

از آنجا‌یی که این روزها خرج‌ومخارج و هزینه‌ها افزایش پیدا کرده است؛ شاید شما هم تاکنون به کسب درآمد دلاری فکر کرده باشید! راه‌های متنوعی برای کسب درآمد دلاری در ایران وجود دارد. ما در این مقاله چند مورد از این روش‌ها را معرفی می‌کنیم.

کسب درآمد دلاری به‌هر شکلی باید از طریق اینترنت انجام شود. پس اینترنت نقش خیلی مهمی در ایجاد شغل و رسیدن به درآمد دلاری دارد. شما هر مهارتی که داشته باشید از طریق فضای اینترنت و اغلب اوقات با به اشتراک گذاشتن مهارت‌تان با کاربران خارجی است که می‌توانید به درآمد دلاری برسید.

درآمد دلاری

در روش‌های کسب درآمد دلاری، شما در مقابل فعالیتی که انجام می‌دهید، ‌درآمد در وجه دلار به‌دست می‌آورید. به دلیل اینکه دلار در برابر ریال ارزش خیلی قابل‌توجهی دارد،‌ طرفداران کسب درآمد دلاری در ایران کم نیستند.

با وجود اینکه تحریم‌ها خیلی از راه‌ها را بسته است، هنوز هم شیوه‌هایی برای رسیدن به درآمد دلاری وجود دارد. البته هر روشی را که انتخاب کنید نیاز به کسب مهارت و دانش کافی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به فریلنسری و ترید اشاره کرد.

به‌جز افرادی که در بازارهای بین‌المللی مشغول فعالیت هستند و شغل آن‌ها تجارت با کشورهای خارجی است، سایر افراد علاقه‌مند به کسب درآمد دلاری باید راهی را انتخاب کنند که از طریق اینترنت بتوانند به بازارهای جهانی یا افراد کارفرما در خارج از کشور متصل شوند.

نوشته های مشابه

کسب درآمد به‌صورت دلار به دلیل اختلاف ارزش میان دلار و ریال از راه‌‌های جذاب درآمدزایی برای ایرانیان است که نیاز به کسب دانش و مهارت دارد.

 

کسب درآمد دلاری در ایران

با تورمی که روزبه‌روز در حال افزایش است، ‌داشتن درآمد دلاری کمی موجب آسودگی خاطر می‌شود؛ البته درآمدی که بتوان روی آن حساب کرد و تبدیل به ضرر نشود. از این رو، باید تمام جوانب را در نظر بگیرید و بعد از میان گزینه‌ها یکی را برای کسب سود دلاری انتخاب کنید.

در ایران رسیدن به درآمد دلاری برای تمام افراد جامعه امکان‌پذیر است به شرطی که روشی را انتخاب کنند که در آن مهارت دارند و از درآمد دلاری هم انتظارات منطقی داشته باشند.

روش کسب درآمد دلاری

 

بازار فارکس

سرمایه‌گذاری و معامله‌گری در بازار فارکس یکی از روش‌هایی است که اگر با رعایت اصول و به‌درستی انجام شود، شما را به سودهای دلاری می‌رساند. در بازار فارکس شما ارزهای خارجی را در مقابل یکدیگر خریدوفروش می‌کنید.

یکی از مزایای فعالیت در بازار فارکس این است که برای ورود به آن هیچ مانعی وجود ندارد. تنها کافی‌ست که به اینترنت دسترسی داشته باشید و دانش کافی در مورد بازار را کسب کنید.

بازار فارکس، یک بازار ۲۴ ساعته است که در طول هفته به‌طور پیوسته به‌جز روزهای شنبه و یکشنبه در حال فعالیت است، بنابراین معامله‌گران می‌توانند هر زمانی‌ که برای آن‌ها مناسب است، معامله انجام دهند.

باوجود اینکه معامله در بازار فارکس می‌تواند سود قابل‌توجهی همراه داشته باشد، یک سرمایه‌گذاری پر ریسک نیز به‌شمار می‌آید. بازار فارکس بسیار پرنوسان و بدون دانش و آگاهی غیرقابل پیش‌بینی است؛ پس باید دقت لازم را به‌خرج دهید. برای اینکه اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید می‌توانید مقاله ما را تحت عنوان «آموزش بازار فارکس از صفر تا صد برای مبتدیان» مطالعه کنید.

 

بازار ارزهای دیجیتال

روش دیگری که نیاز به سرمایه اولیه دارد، کسب درآمد دلاری از طریق سرمایه‌گذاری و ترید ارز دیجیتال است. برای ورود به این بازار باید نکات زیر را حتما در نظر بگیرید:

  • برای سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها حتما لازم است با نحوه خریدوفروش ارزهای دیجیتال آشنا باشید؛
  • از میان صرافی‌‌های ارز دیجیتال،‌ یک صرافی قابل اعتماد انتخاب کنید؛
  • برای خودتان یک کیف پول دیجیتال امن تهیه کنید؛
  • نحوه تجزیه و تحلیل نمودارهای قیمت و روند بازار را یاد بگیرید؛
  • اخبار دنیای رمزارزها را دنبال کنید؛
  • مدیریت ریسک را بلد باشید.

 

فریلنسری

افرادی‌که قصد کسب درآمد به‌صورت فریلنسری را دارند باید مهارت خاصی داشته باشند تا با آن بتوانند درآمدزایی کنند. مهارت‌هایی مانند گرافیک، تولید محتوا به زبان انگلیسی، معماری، طراحی وب، کپی رایتینگ، برنامه‌نویسی و… می‌توانند برای شما درآمد دلاری به‌همراه داشته باشند.

برای این منظور سایت‌هایی طراحی شده‌اند که افراد با مهارت‌های مختلف در آنجا برای خود حساب کاربری و یک صفحه درست می‌کنند، مشخصات و نوع مهارت خود را توضیح می‌دهند تا کسانی‌که سفارشی دارند با یک سرچ ساده،‌ بتوانند کار خود را به فرد متخصص بسپارند. درگاه پرداختی هم برای انتقال ارز وجود دارد که البته ملزم به آن است که شما به عنوان سفارش گیرنده حساب ارزی داشته باشید تا بتوانید دستمزد خود را در وجه دلار دریافت کنید.

 

یوتیوب

با تولید محتوا و به‌اشتراک گذاشتن آن در کانال یوتیوب، می‌توانید درآمدزایی کنید. شرایط کسب درآمد از طریق یوتیوب بسیار ساده است؛ تنها کافی‌ست که تعداد سابسکرایب‌های کانال شما حداقل به ۱۰۰۰ نفر برسد.

در صورت داشتن این تعداد دنبال ‌کننده می‌‌توانید با گذاشتن تبلیغ در ویدئوی خود، درآمدزایی کنید. برای درآمدزایی از طریق یوتیوب حتما لازم نیست که فیلم جدید ضبط کنید؛ می‌‌توانید از طریق ترکیب ویدیوهای مختلف و آپلودکردن آن‌ها بازدید دریافت کنید و تبلیغات را در میان محتوای خود جای دهید. در نهایت یوتیوب با توجه به میزان دیده شدن ویدئوهایتان به شما پول می‌دهد.

 

ترجمه

برخی از سایت‌های خارجی هستند که به مترجمان اجازه می‌دهند پروژه‌های ترجمه از مشتریان در سراسر دنیا پیدا کنند. بعضی از این سایت‌ها به ترجمه‌های تخصصی نیاز دارند. برای کار با آن‌ها باید ابتدا رزومه و نمونه کار خود را به زبان درخواستی آن‌ها ارسال کنید تا توانایی و کیفیت کار شما را بررسی کنند؛ بعد باید بر سر زمان تحویل و هزینه به‌ توافق برسید.

 

تولید محتوا

تولید محتوا برای سایت از جمله کارهایی است که روزبه‌روز تخصصی‌تر و مهم‌تر می‌شود. بسیاری از افراد، با تخصص تولید محتوا و سئو و تسلط بر زبان انگلیسی می‌توانند برای کسب‌وکارهای مختلف، محتوای متنی، ویدئویی و پادکست تولید کنند. درصورتی‌که همچین مهارت‌هایی را داشته باشید می‌توانید با ارسال رزومه برای شرکت‌های خارجی به‌طور مستقیم یا در سایت‌های فریلنسری و با تولید محتوا برای آن‌ها، درآمد دلاری داشته باشید.

 

فروش در آمازون

همکاری در فروش محصولات آمازون از دیگر راه‌های کسب درآمد دلاری است. برای این کار، ابتدا باید یک صفحه فروشگاهی در سایت آمازون برای خود ایجاد کنید. سپس محصولاتی را که در آمازون در حال فروش هستند، در پیج خود قرار دهید. زمانی که افراد از طریق لینک شما اقدام به خرید کنند، ۴ تا ۸ درصد ارزش کالا به حساب شما واریز می‌شود.

 

توریسم

همه راه‌های کسب درآمد دلاری به مشاغل اینترنتی ختم نمی‌شود. درصورتی‌که در صنعت توریسم فعالیت می‌کنید، می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. از جذاب‌ترین ایده‌ها برای توریسم، ایجاد محل اقامت به شکل هتل،‌ هاستل و بوم‌گردی است؛ برای تاسیس هر یک از این‌ها نیاز به دریافت مجوز وجود دارد. آژانس‌های گردشگری و تورلیدرها نیز می‌توانند درآمد دلاری داشته باشند.

 

گوگل ادسنس

گوگل ادسنس یکی از رایج‌ترین روش‌های درآمدزایی آنلاین در دنیا است؛ از امکانات گوگل است که کار تبلیغات به‌صورت گسترده را انجام می‌دهد.

در صورتی‌که شما سایتی با تعداد بازدیدکنندگان زیاد داشته باشید، می‌توانید با گوگل همکاری کنید. به این صورت که جایگاه‌های بنر و تبلیغ خود را در اختیار گوگل قرار می‌دهید تا برای شما به‌فروش برساند و سپس با کسر سهم خود، سهم شما را از طریق سایت ادسنس در وجه دلار واریز می‌کند.

 

بازی‌های آنلاین

کسب درآمد دلاری از بازی‌های آنلاین یکی از جذاب‌ترین راه‌های درآمدزایی است! زیرا شما همزمان که از بازی لذت می‌برید، درآمد دلاری نیز خواهید داشت.

علاوه‌بر اینکه از طریق بازی کردن امکان درآمدزایی وجود دارد؛ با تولید محتوای ویدئویی از خود و بازی‌های‌تان و پخش زنده آن در وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف مانند Twitch و YouTube Gaming و جذب مخاطب نیز می‌توانید به درآمد برسید.

در بازی‌های آنلاین، می‌توانید آیتم‌های مجازی را با توکن‌های NFT به خریدوفروش بگذارید. درست است که این روش از درآمدزایی ساده و سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد،‌ با این وجود شما باید اصول بازی و از آن مهم‌‌تر نحوه کسب درآمد را بلد باشید.

 

سخن پایانی

فرصت‌های کسب درآمد دلاری برای ایرانیان کم نیستند؛ تنها کافی‌ست که مهارتی را به‌طور تخصصی بلد باشید تا بتوانید آن را از طریق اینترنت با کارفرمایان در سایر کشورها به اشتراک بگذارید. البته برای برخی از مشاغل تسلط به زبان انگلیسی نقش مهمی دارد. با این وجود اگر حتی تا حد کمی با این زبان آشنا باشید هم می‌توانید کسب درآمد کنید.

برای روش‌های دیگر مانند سرمایه‌گذاری در بازارهای جهانی نیاز به مهارت زبان نیست؛ اما باید دانش کافی در مورد معامله در بازار مورد نظر را داشته باشید. گفتنی است که تمام راه‌ها به اینترنت ختم نمی‌شود؛ مشاغلی مانند توریسم و گردشگری و… از جمله کارهایی هستند که بدون نیاز به اینترنت و به‌صورت فیزیکی شما را به درآمد دلاری می‌رسانند.

در این مقاله به برخی از راه‌های کسب درآمد دلاری برای ایرانیان اشاره کردیم. اگر شما هم تاکنون به درآمد دلاری فکرده‌اید، ‌این مطلب حتما برای‌تان مفید خواهد بود.

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. اکثر راه های درآمد دلاری واقعا کلیشه ای هست کاش برای هر بخش آموزش ضبط کنید و از 0 تا صد راهنمایی کنید که چطوری به درآمد برسیم در کل مقاله خیلی خوبی بود لذت بردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا