🎁آخرین فرصت شرکت در سمینار «استراتژی برنده» به همراه ورک‌شاپ معامله‌گری لایو (ظرفیت بسیار محدود)🎁

اطلاعات بیشتر
دوره منتور شیپ
آموزش بیت کوینآموزش سرمایه‌گذاری و ترید

راه‌های کسب درآمد با بیت کوین (Bitcoin)

همان‌طور که حتما اطلاع دارید، ارز دیجیتال بیت کوین، شناخته‌شده‌ترین رمز ارز بازار کریپتوکارنسی‌ها، دارای شبکه‌ پرداخت مستقیمی است که هیچ‌کدام از کاربران شبکه‌ آن یا دیگر کاربران، این توانایی را ندارند تا در آن دخالت کرده یا مالکیت آن را در اختیار بگیرند. از طرفی قیمت این ارز محبوب در چند سال اخیر به‌صورت قابل‌توجهی رشد داشته و همین موضوع باعث شده است تا اغلب افراد به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین باشند. حال این سرمایه‌گذاری از طریق استخراج باشد یا ترید کردن یا روش‌های دیگر، درهرصورت هر فردی که آشنایی با بیت کوین داشته باشد، به شکلی به دنبال کسب درآمد از این ارز دیجیتال است.

جدا از این می‌توانیم حدس بزنیم که شما نیز به دنبال راه‌های کسب درآمد از طریق بیت کوین هستید یا اگر این‌طور نیست قطعا با خواندن این مطلب به سراغ این راه‌ها خواهید رفت. بله! همان‌طور که حدس زدید در این مطلب قصد داریم به راه‌های کسب درآمد با بیت کوین بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا با بهترین روش‌هایی که می‌توان با بیت کوین به درآمد رسید، آشنا شوید.

نخستین راهی که می‌توان از بیت کوین به درآمد رسید، استخراج این ارز دیجیتال است. در ادامه و در اولین راه کسب درآمد از بیت کوین به توضیح در مورد این فرایند و کسب درآمد از طریق آن خواهیم پرداخت.

کسب درآمد با بیت کوین به‌وسیله استخراج

حتما تا الان با اصطلاح استخراج بیت کوین آشنا شده‌اید و کم‌وبیش در مورد آن اطلاعات دارید. در حقیقت «استخراج» یا ماینینگ (Mining) یکی از راه‌های رایج جهت به‌دست آوردن بیت کوین و درنتیجه کسب سود یا درآمد با این ارز دیجیتال است. دقت کنید که به‌صورت کلی بیت کوین یک سیستم همتا به همتا است که شبکه‌ بلاک چین آن به‌وسیله‌ هر کاربری که از آن استفاده می‌کند، ایجادشده و این کاربران در کنار هم تشکیل‌دهنده‌ کلیت این شبکه هستند.

در حقیقت هر کاربر (ماینر) بلاک چین بیت کوین، با پاسخ دادن به یک مسئله ریاضی پیچیده و ایجاد یک بلوک جدید در این شبکه باعث گسترش زنجیره‌ بلوکی شده و در ازای این کار از شبکه، پاداشی دریافت می‌کند و این پاداش همان بیت کوینی است که استخراج می‌شود.

از طرفی دیگر ارز دیجیتال بیت کوین به فاکتورهای دیگری وابستگی ندارد. این بدین معنی است که بیت کوین همچون ارزهای فیات مثل دلار، یورو و… تحت نظر دولت‌ها نیست که هر زمان دولتی اراده کرد اقدام به چاپ آن کند. در حقیقت ارز دیجیتال بیت کوین به‌وسیله‌ ماینرها استخراج می‌گردد و فرایند استخراج نیز همان‌طور که گفتیم یکی از راه‌های کسب درآمد با بیت کوین است.

البته دقت داشته باشید که استفاده از این روش، سختی‌های مخصوص به خود را دارد. به‌عنوان مثال برای کسب درآمد از این راه نیاز به یک سرمایه‌ اولیه‌ قابل‌توجه برای خرید تجهیزات و سخت‌افزارهای ماینینگ دارید و تامین این هزینه‌ اولیه در توان هر فردی نیست. جدا از این، هرچه تعداد ماینرهای فعال در شبکه‌ استخراج رمز ارز بیت کوین افزایش پیدا کند، سختی شبکه‌ بیت کوین نیز بیشتر شده و زمان بیشتری طول می‌کشد تا بتوان بیت کوین استخراج کرد.

به‌صورت کلی کسب درآمد به‌وسیله‌ استخراج بیت کوین بدین معنی است که شما این قابلیت را داشته باشید تا به‌وسیله‌ تجهیزات و سخت‌افزارهای مخصوص این کار، اقدام به ماین کردن یا استخراج بیت کوین کنید و با به‌دست آوردن این ارز دیجیتال و فروش آن به درآمد خوبی برسید.

روش دیگر کسب بیت کوین که به نوعی زیرمجموعه‌ استخراج آن به شمار می‌رود، استفاده از روش استخراج ابری است. در استخراج ابری شما به شخص دیگری رجوع کرده و با عقد قرارداد و پرداخت میزان مشخصی پول، بیت کوین دریافت می‌کنید. در این روش شما نیازی به دستگاه ماین ندارید و به طبع احتیاجی به پرداخت پول برق و هزینه‌های جانبی استخراج نیز نخواهد بود.

در واقع شما با بهره بردن از توان رایانشی فرد دیگری، بیت کوین کسب کرده و در ازای آن مقداری پول به آن فرد می‌دهید. این روش بیشتر مناسب افراد تازه‌کاری است که به تازگی وارد دنیای ماین ارزهای دیجیتال شده‌اند و اطلاعات کافی در این‌باره ندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استخراج ابری به مقاله «استخراج ابری چیست؟» مراجعه کنید.

حال به سراغ روش بعدی کسب درآمد با ارز دیجیتال بیت کوین می‌پردازیم. این روش که دومین روش رایج در بین کاربران است، ترید یا خریدوفروش ارز دیجیتال بیت کوین است. در ادامه با ما همراه باشید تا به‌طور کامل با این روش و پیچ‌وخم آن آشنا شوید.

 

کسب درآمد با ترید بیت کوین

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد با رمز ارز بیت کوین این است که شما اقدام به خریداری بیت کوین کرده و پس از رشد قیمت این ارز دیجیتال، اقدام به فروش آن کنید. مثلا شما ۱ واحد رمز ارز بیت کوین را در ۲۹ هزار دلار می‌خرید و با افزایش قیمت آن به ۳۰ هزار دلار، اقدام به فروش آن می‌کنید و به‌این‌ترتیب ۱۰۰۰ دلار سود کسب می‌کنید.

درواقع این فرایند مشابه خریدوفروش سهام در بورس یا بازار جهانی «فارکس» (Forex) است و جهت ورود به آن نیاز است تا شما به مفاهیم تحلیل بازار ارزهای دیجیتال، یعنی «تحلیل تکنیکال» (Technical analysis) و «تحلیل فاندامنتال» (Fundamental analysis) تسلط کافی داشته باشید.

در حقیقت برای آن دسته از دوستانی که اطلاعی نسبت به ماهیت این تحلیل‌ها ندارند، باید بگوییم که تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال به این شکل است که با بررسی چارت‌های (نمودار) روزانه، ماهانه یا سالیانه و همچنین الگوهای قیمتی بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال می‌توان رفتار آن‌ها را در آینده پیش‌بینی کرد.

از طرفی تحلیل فاندامنتال یا بنیادی نیز عبارت است از پیش‌بینی رفتار قیمتی ارز دیجیتال بیت کوین یا دیگر رمز ارزها با توجه به اخبار و سیاست‌گذاری‌هایی که پیرامون بازار ارزهای دیجیتال یا آن رمز ارز بخصوص انجام می‌گیرد. البته که این دو روش تحلیل تنها پیش‌بینی رفتار پیش روی رمز ارز بیت کوین را می‌دهند و هیچ‌چیز را به‌صورت قطعی به تریدرها اعلام نمی‌کنند.

ازاین‌رو باید این مورد را در نظر داشته باشید که این روش کسب درآمد بیت کوین دارای ریسک بسیار بالایی است و همان‌طور که گفتیم در صورت عدم تسلط به فنون تحلیل قیمت‌ها، نباید وارد آن شوید.

اما روش دیگر، سرمایه‌گذاری بر روی ارز دیجیتال بیت کوین است که می‌توان به آن به دید یک راه برای کسب درآمد از طریق این ارز دیجیتال نگاه کرد. این روش در حال حاضر توسط بسیاری از سرمایه‌گذاران حوزه‌های مالی مورداستفاده قرار می‌گیرد و به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید تا کاملا با ماهیت و سازوکار این روش کسب درآمد از رمز ارز بیت کوین آشنا شوید.

 

کسب درآمد با بیت کوین به‌وسیله سرمایه‌ گذاری برای آینده

سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین تا حدودی شبیه مورد قبلی، یعنی همان ترید بیت کوین است، با این تفاوت که درترید بیت کوین شما دارای دیدی کوتاه‌مدت هستید و انتظار دارید تا در کوتاه‌مدت از این راه کسب سود یا درآمد کنید، ولی در سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین نگاهی بلندمدت به بیت کوین دارید و منظور از بلندمدت هم حداقل بازه‌ی زمانی یک ساله است.

در حقیقت در این روش، شما با این دید که قیمت بیت کوین در یک یا دو سال بعد افزایش قابل‌توجهی خواهد داشت، اقدام به خرید بیت کوین می‌کنید و به‌این‌ترتیب پس از گذشت این مدت‌زمان و با افزایش قیمت بیت کوین شما اقدام به برداشت کل دارایی یا سود حاصل‌شده‌ خود می‌کنید و این همان درآمدزایی است که در مورد آن صحبت می‌کنیم.

دقت کنید که در هردوی این روش‌ها، شما به‌وسیله‌ دارایی که خریداری می‌کنید، اقدام به کسب دارایی بیشتری خواهید کرد، ولی استرس و اضطراب ناشی از نوسان قیمت بیت کوین در سرمایه‌گذاری بر روی آن به‌مراتب کمتر از ترید کردن است، چرا که شما مطمئن هستید که تا حداقل یک سال آینده قرار نیست اقدام به فروش بیت کوین خود کنید و ضرری نمی‌کنید، ولی در ترید کردن شما دائما باید نگران این موضوع باشید که با افت قیمت لحظه‌ای بیت کوین سود و ضرر شما دستخوش چه تغییراتی خواهد شد.

نکته‌ حائز اهمیت در مورد سرمایه‌گذاری بر روی ارز دیجیتال بیت کوین این است که در این روش شما به یک کیف پول ارز دیجیتال بسیار امن نیاز دارید. درواقع در ترید کردن نیز شما به یک کیف پول نیاز دارید، اما چون دائما دارایی خود را خریدوفروش می‌کنید و برای زمان زیادی در کیف پول باقی نمی‌ماند، کمتر امکان دارد تا در اثر هک شدن، دارایی‌تان از بین برود.

اما در سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین، چون شما قصد دارید تا دارایی‌های دیجیتال خود را برای زمانی طولانی در یک محل مشخص که همان کیف پول ارز دیجیتال است ذخیره و نگهداری کنید، باید از بابت ایمنی کیف پول خود اطمینان کامل داشته باشید. ازاین‌رو پیشنهاد ما به افرادی که قصد کسب درآمد از طریق سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین را دارند، تهیه‌ یک کیف پول ایمن مثل کیف پول‌های سخت‌افزاری است.

همان‌طور که پیش‌تر به این موضوع پرداخته‌ایم، کیف پول‌های تحت وب، دسکتاپ یا موبایلی که جزو «کیف پول‌های گرم» (Hot Wallets) به‌حساب می‌آیند، به دلیل اتصال به اینترنت، در معرض خطر حمله‌ هکرها و نتیجتا از دست رفتن دارایی دیجیتال صاحب کیف پول قرار دارند. ولی کیف پول‌های سخت‌افزاری جزو «کیف پول‌های سرد» (Cold Wallets) هستند و دارایی شما در داخل خود دستگاه کیف پول ذخیره می‌گردد و هکرها نمی‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

نکته‌ آخر در مورد کسب درآمد از این راه این است که این روش نیز همچون ترید کردن، به دلیل نوسانات قیمتی بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال، دارای ریسک بسیار زیادی است و افرادی باید به این کار بپردازند که از رفتار بازار و پیش‌بینی قیمت بیت کوین و رمز ارزها اطلاع داشته باشند.

اما جدا از این راه‌ها که جزء اصلی‌ترین راه‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال بیت کوین به‌حساب می‌آیند، روش‌های دیگری نیز در دسترس هستند که می‌توان به آن‌ها پرداخت و از این طریق کسب درآمد کرد. در ادامه دعوت می‌کنیم که با ما همراه باشید تا به رایج‌ترین راه‌های دیگری که می‌توان با بیت کوین کسب درآمد کرد بپردازیم.

 

بدست آوردن بیت کوین از راه‌های دیگر

در حقیقت اگر علاقه‌مند به کسب درآمد با بیت کوین هستید، جدا از مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، راه‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید از طریق آن‌ها کسب درآمد کنید. شاید راه‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد ریسک زیادی داشته باشند و بسیاری از کاربران حاضر به پذیرفتن این میزان از ریسک نباشند یا اینکه توانایی فراهم کردن سرمایه و کسب درآمد از این طریق را نداشته باشند و راه‌هایی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، بیشتر مناسب آن‌ها خواهد بود.

ازاین‌رو اولین راهی که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت، کسب بیت کوین از طریق انجمن‌ها یا فروم‌های آنلاین است.

 

کسب بیت کوین از فروم‌ها

در سال ۲۰۱۴، بزرگ‌ترین «انجمن» یا فروم (forum) بیت کوین، اقدام به راه‌اندازی یک کمپین امضاء برای بیت کوین کرد. برای اینکه این کمپین‌ها را درک کنید، این‌طور بگوییم که در این کمپین‌ها شما می‌توانید از امضای خود در این فروم‌ها در راستای تبلیغ یک محصول بخصوص استفاده کرده و برای هر پستی که در این فروم‌ها می‌گذارید، مبلغ معینی را دریافت کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به فروم «بیت کوین تاک» (Bitcointalk) bitcointalk.org  فهرست کامل این کمپین‌ها را مشاهده کنید. در این فروم کاربران راجع به بیت کوین صحبت می‌کنند.

دقت کنید که در این کمپین‌ها، درآمد یا مبلغ دریافتی شما دقیقاً با سطح کاربری‌تان رابطه‌ی مستقیمی دارد. مثلاً اگر حساب کاربری شما در سطح «عضویت کامل» (Full Member) نباشد،  مبلغ دریافتی بسیار پایینی خواهید داشت. ازاین‌رو درآمد شما از این کار، بستگی به میزان فعالیتی که در فروم می‌کنید خواهد داشت.

مثلا برای اینکه به سطح «عضویت کامل» یا (Full Member) برسید، باید یک میزان حداقلی از پست‌ها را در فروم بگذارید. به طور مثال یک کمپین تعیین می‌کند که اگر کاربری بخواهد در سطح عالی قرار بگیرد و دریافتی مطلوبی داشته باشد، باید ماهانه صد پست در فروم بگذارد. علاوه بر تعداد پست‌ها، کیفیت پست‌ها (اینکه چه تعداد از کاربران پست شما را پسندیده‌اند) و تعداد بازدیدکنندگان از پست شما نیز در سطح کاربری شما و نتیجتا درآمد شما تأثیرگذار خواهند بود.

حتما خودتان متوجه شده‌اید که این روش کسب درآمد با بیت کوین در مقایسه با روش‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، ریسک قابل‌توجهی ندارد و علاوه بر این، زمان کمتری نیز نیاز دارد. اما در ادامه به سراغ روش دیگر کسب درآمد با بیت کوین، یعنی کسب درآمد از طریق کار خواهیم رفت که این روزها نیز بسیار موردتوجه قرار گرفته است.

 

کسب درآمد با بیت کوین از طریق کار

یکی از روش‌های کسب درآمد با بیت کوین از طریق انجام کار است. در حقیقت این روش به این شکل انجام می‌گیرد که شما اقدام به نویسندگی و تولید محتوا در عرصه‌ ارزهای دیجیتال می‌کنید. درواقع شما با تولید محتواهای آموزشی و کاربردی مربوط به ارزهای دیجیتال و علی‌الخصوص بیت کوین و جذب دیگر افراد به‌سمت بازار کریپتوکارنسی‌ها، می‌توانید اقدام به کسب درآمد کنید.

مثلا فرض کنید که شما یک وب‌سایت راه‌اندازی کرده‌اید و در وب‌سایت خود اقدام به آموزش نحوه‌ کسب بیت کوین رایگان، روش‌های کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال، آموزش استخراج ارزهای دیجیتال و… کرده و به‌این‌ترتیب با محتواهای جذابی که تولید کرده، کاربران بسیاری را به‌سمت وب‌سایت خود جذب می‌کنید و چه چیزی بهتر از یک وب‌سایت پربازدید جهت کسب درآمد؟!

در این وب‌سایت‌ها شما می‌توانید از طریق تبلیغ کردن، فروش سیگنال‌های خریدوفروش ارزهای دیجیتال، فروش سخت‌افزارهای استخراج و همچنین خریدوفروش ارزهای دیجیتال اقدام به کسب درآمد کنید.

از طرفی دقت کنید که برای انجام این کار و کسب درآمد با ارز دیجیتال بیت کوین و از طریق کار، نیازمند سطح دانش و اطلاعات کافی در مورد عرصه‌ ارزهای دیجیتال و همچنین در کنار آن تسلط به فنون نویسندگی و تولید محتوا هستید. پس اگر در این دو زمینه دانش و تخصص دارید، همان‌طور که توضیح دادیم می‌توانید از این دانش و مهارت خود کسب درآمد کنید.

حال در ادامه به توضیح و بررسی روش دیگر کسب درآمد با رمز ارز بیت کوین، از طریق وب‌سایت‌های فاست می‌پردازیم. درواقع این آخرین روشی است که در این مطلب به آن می‌پردازیم و امیدواریم که همان‌طور که تا اینجا این مطلب را دنبال کرده‌اید، در ادامه نیز همراه ما باشید.

 

بدست آوردن بیت کوین از طریق وب‌سایت‌های فاسِت

روش بعدی که قصد داریم به توضیح آن بپردازیم، کسب درآمد به‌وسیله بیت کوین از طریق وب‌سایت‌های فاست است. واژه‌ «فاست» (faucet) در انگلیسی به معنی شیر آب است و در عرصه‌ ارزهای دیجیتال دارای کاربردی دیگر است. درواقع جهت اینکه بتوانید از طریق این راه درآمد مطلوبی به‌دست آورید، باید تلاش زیادی کنید.

اما از طرفی ریسک بسیار پایین این روش آن را در نظر بسیاری مطلوب جلوه می‌دهد. دقت کنید کسب درآمد به‌وسیله وب‌سایت فاست آن‌چنان زیاد نیست و این به این معنی است که نمی‌توان انتظار یک منبع درآمد پول‌ساز را در این روش داشت.

به‌صورت کلی کسب درآمد به‌وسیله‌ وب‌سایت فاست یکی از کم‌هزینه‌ترین، کم‌ریسک‌ترین و ساده‌ترین راه‌های پیش روی شماست که در کنار این مزایا، زمان زیادی را از شما می‌گیرد تا درازای آن مقداری بسیارکمی بیت کوین بدهد. در حقیقت در برخی از این وب‌سایت‌ها، شما به ازای مقدار بازدید مشخصی که در یک بازه‌ی زمانی مشخص داشته باشید، مقداری ساتوشی (هر بیت کوین صد میلیون ساتوشی است.) پاداش می‌گیرید. از طرفی وب‌سایت فاست را می‌توان جزو زیرمجموعه‌ی وب‌سایت‌های PTC یا پرداخت در ازای کلیک نامید. در وب‌سایت‌های PTC در ازای کلیک کردن بر روی تبلیغات یا محل مشخص‌شده در وب‌سایت، مقدار بسیار جزئی ارز دیجیتال به شما پاداش داده می‌شود.

از جمله دیگر نمونه‌ها می‌توان به وب‌سایت‌هایی اشاره کرد که شما در آن‌ها باید کد Captcha را حل کنید و درازای هر کد کپچایی که حل می‌کنید مقداری بسیارکم بیت کوین (همان ساتوشی) به شما پاداش داده می‌شود. درواقع به بیانی دیگر شما با کلیک بر روی گزینه‌ من ربات نیستم و حل یک کد تصویری ساده، مقدار اندکی پاداش دریافت خواهید کرد که ظاهرا کار بسیار ساده‌ای است.

اما بد نیست بدانید که بر اساس محاسباتی که صورت گرفته، درصورتی‌که شما به‌صورت دائم مشغول کار کردن در این وب‌سایت‌ها باشید، حدودا ساعتی پنج تا چهل سنت درآمد خواهید داشت که این مبلغ حتی از پول برق و اینترنتی که شما در این یک ساعت مصرف کرده‌اید نیز کمتر است.

دقت کنید که این روش با توجه به زمانی که شما برای آن می‌گذارید، به‌هیچ‌عنوان سودآوری مطلوبی را در پی نخواهد داشت، اما آسان بودن فرایند انجام آن باعث شده تا در بین کاربران بسیار محبوب شود.

حال خودتان در نظر بگیرید که آیا به‌صرفه است که زمان بسیاری را صرف انجام کاری کنید و در ازای آن تنها میزان بسیار کمی از رمز ارز بیت کوین نصیب شما شود؟ در حقیقت شما می‌توانید همین زمان را صرف هر کار دیگری کرده و به نسبت درآمد خیلی بیشتری داشته باشید. پس کسب درآمد از طریق وب‌سایت فاست به‌هیچ‌عنوان راهی منطقی و سودده نیست.

 

سخن پایانی

در این مطلب تلاش داشتم تا به روش‌های گوناگونی که می‌توان به‌وسیله آن‌ها از بیت کوین کسب درآمد کرد اشاره‌ای کرده باشیم. در حقیقت این روش‌ها، روش‌هایی غیرمستقیم همچون نویسندگی وبلاگ و تولید محتوا و همچنین تبلیغات گرفتن است که می‌توانید از این طریق و به‌صورت غیرمستقیم با ارزهای رایج کسب درآمد کنید. اما روش‌های مستقیمی مانند استخراج و ترید بیت کوین یا سرمایه‌گذاری بر روی این ارز دیجیتال وجود دارد که می‌تواند برای شما به شکل مستقیم درآمدزایی کند.

از طرفی دقت کنید که در روش‌های مستقیم، با افزایش و کاهش قیمت بیت کوین و نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، درآمد و سود شما دستخوش تغییرات محسوسی خواهند شد. ازاین‌رو این راه‌ها بیشتر مخصوص افرادی است که دانش و اطلاعات زیادی در مورد بازار ارزهای دیجیتال دارند. مخصوصاً ترید و سرمایه‌گذاری که در آن، فرد باید به تحلیل‌های بازار و نمودارخوانی نیز مسلط باشد تا بتواند رفتارهای آینده‌ی بیت کوین و قیمت آن را در بازه‌های زمانی مختلف در آینده پیش‌بینی کند.

در این مطلب ما تنها سعی داشتیم تا به آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به کسب درآمد با بیت کوین هستند کمک کرده و راه‌های رایج پیش روی آن‌ها را توضیح دهیم. از طرفی این روش‌ها، تنها راه‌های موجود نیستند و راه‌های دیگری نیز وجود دارند که یا سود محسوسی برای شما نخواهند داشت یا اینکه آن‌چنان رایج نیستند که به سراغ آن‌ها بروید.

ازاین‌رو دقت کنید که پیش از انتخاب هرکدام از این روش‌ها، در مورد آن تحقیق و مطالعه کرده و با افرادی که پیش‌ازاین، اقدام به انجام آن کرده‌اند مشورت کنید. در آخر امیدواریم که این مطلب مورد استفاده‌ شما واقع شده باشد و توانسته باشیم تا در این راه کمکی کوچک به شما بکنیم.

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا