🎁 وبینار مسیر درست تبدیل شدن به یک معامله‌گر🎁

اینجا کلیک کنید
دوره منتور شیپ
آموزش آلت کوین هاآموزش سرمایه‌گذاری و ترید

چگونه ریپل رایگان به دست آوریم؟ آموزش کسب ریپل رایگان

ریپل جز‌و برترین و باارزش‌ترین رمز ارزهای حال حاضر بازار کریپتوکارنسی‌ها به شمار می‌رود و با در نظر گرفتن قیمت فعلی آن، یکی از گزینه‌هایی است که سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران بازار به‌شدت آن را زیر نظر دارند.

ارز دیجیتال ریپل اساسا به دنبال راهکارهایی جهت آسان‌تر کردن مبادلات میان بانک‌ها است و ازاین‌رو یکی از قدرتمندترین رمز ارزها در دنیای کسب‌وکار و تجارت حساب می‌شود.

از طرفی جهت دریافت این ارز دیجیتال گزینه‌های بسیاری وجود دارد که یکی از آسان‌ترین آن‌ها، کسب ریپل رایگان است. ازاین‌جهت در این مطلب قصد داریم تا به نحوه کسب رایگان این ارز دیجیتال محبوب بپردازیم.

کسب ریپل رایگان

اساسا کسب ریپل رایگان از طریق «فاست‌های ریپل» (Ripple Faucet) انجام می‌گیرد. منظور از فاست‌، سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی است که در ازای انجام برخی کارها به کاربرانشان رمز ارز پاداش می‌دهند. معمولا این کارها بسیار کوچک است و بیشتر به خاطر جنبه‌ تبلیغاتی انجام می‌شود.

مثلا کاربران فاست‌ها باید ویدیوهای تبلیغاتی نگاه کنند‌، به برخی سوالات پاسخ دهند، یک کپچا حل کنند و کارهایی از این قبیل. فاست‌ها نیز به ازای خدماتی که کاربران ارائه می‌کنند، مقداری رمزارز به آن‌ها پاداش می‌دهند. در رابطه با رمز ارز ریپل نیز فاست‌ها به ازای کارهای مختلف کاربران، تنها یک microXRP را که بخش کوچکی از یک توکنXRP است، پرداخت می‌کنند.

درآمدی که فاست‌ها دارند از طریق تبلیغاتی است که نشان می‌دهند. در نتیجه فاست‌ها با ارائه رمزارزهای رایگان نظیر ریپل مخاطبان زیادی را جذب می‌کنند و در نتیجه تبلیغاتشان بیشتر دیده می‌شود. لازم به ذکر است که برخی فاست‌ها تا زمانی که ریپل‌های کاربران به حد خاصی نرسد امکان برداشت را نمی‌دهند.

ریپل رایگان

شما در قدم اول و پیش از ورود به این وب‌سایت‌ها، نیاز دارید یک کیف پول دیجیتال بسازید تا بتوانید مایکرو توکن‌های ریپل خود را در آن ذخیره کنید.

 

ساخت یک کیف پول جهت ذخیره microXRP

پیش از شروع به ‌کار در وب سایت‌های XRP faucet، بایستی یک microwallet ریپل ایجاد کنید. همان‌گونه که از نام این کیف پول‌ها پیدا است، Microwallets به کیف پول‌های دیجیتالی اطلاق می‌گردد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا مقدار کمی از توکن XRP را در آن ذخیره کنند.

از طرفی دقت کنید که بیشتر فاست‌ها از کیف پول ریپل مخصوص به خود پشتیبانی می‌کنند. و ریپل‌های کاربران تا زمانی که به حد خاصی برسد در این کیف‌ها ذخیره می‌شود و پس از آن کاربران این امکان را دارند که ریپل‌های خود را به کیف‌ پول‌های دیگر انتقال دهند.

حال در ادامه قصد داریم تا به معرفی برترین وب‌سایت‌هایی که می‌توانید از طریق آن‌ها اقدام به کسب ریپل رایگان کنید بپردازیم.

 

برترین XRP Faucetها جهت کسب رایگان ریپل

در ادامه قصد داریم تا به معرفی سه وب‌سایتی که می‌توانید از طریق آن‌ها ریپل رایگان کسب کنید بپردازیم. البته دقت کنید که چک کردن اعتبار سایت‌های فاست بر عهده‌ خود شما است و ما تنها به معرفی می‌پردازیم.

 

ALLcoins.pw

ALLcoins.pw یک فاست محبوب چند ارزی است که برای کاربرانی که به دنبال کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال رایگان هستند، مناسب است. این وب‌سایت از رمز ارزهای بسیاری مثل بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، دش، مونرو، بیت کوین کش، زی کش و مخصوصا ریپل پشتیبانی می‌کند. به‌صورت کلی راه‌های گوناگونی جهت کسب رایگان MicroXRP و دیگر رمز ارزها به‌وسیله این برنامه وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به حل کردن Captcha، انجام بازی‌هایی مثل LuckyNumber ،Dice ،FreeRoll، استخراج و همچنین SolveMedia اشاره‌ کنیم.

ریپل رایگان

 

XRPFaucet.Info

به‌طور کلی جهت دریافت ریپل رایگان از این وب‌سایت، کاربران باید captchaهای وب‌سایت را حل کنند. این سایت یکی از محبوب‌ترین فاست‌های ریپل به‌حساب می‌آید که هر ۱ ساعت، ۱ ‌MacroXRP به کاربران خود هدیه می‌دهد.

 

 CoinFaucet.io

این وب‌سایت در رتبه نخست فهرست فاست‌های XRP قرار می‌گیرد، چرا که یکی از فاست‌های بسیار ساده با رابط کاربری فوق‌العاده است که می‌توان آن را تنها با استفاده از یک مرورگر باز کرد. همچنین این وب‌سایت دارای بیش از پانصد هزار کاربر  و بیش از ۴۰ میلیون گیمر است و بر اساس اعلام خود وب‌سایت، تا الان بیش از ۸ میلیون از این افراد موفق شده‌اند ریپل رایگان دریافت کنند.

در این وب‌سایت کاربران در هر ساعت می‌توانند با انجام یک بازی، درخواست ریپل رایگان بدهند و کاربران خوش‌شانس نیز می‌توانند با کلیک بر روی یک دکمه و شرکت در یک قرعه‌کشی روزانه، برنده سیصد دلار شوند.

علاوه بر این، این وب‌سایت به کاربران این امکان را می‌دهد تا ریپل‌های خود را بلافاصله بعد از دریافت با حداقل میزان موجودی که ۱ XRP است، برداشت کنند.

ریپل رایگان

حال در ادامه قصد داریم تا به آموزش ثبت‌نام در این وب‌سایت بپردازیم.

 

نحوه ثبت‌نام در وب‌سایت CoinFaucet.io

جهت ثبت‌نام کافی است وارد وب‌سایت شده و سپس از منوی بخش بالایی وب‌‌سایت، بر روی گزینه Register کلیک کنید. در این مرحله ابتدا بایستی آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس رمز عبور خود را ۲ بار وارد کرده و بر روی گزینه REGISTER کلیک کنید. در این حالت وب‌سایت به ایمیل ثبت‌شده کد تایید می‌فرستد.

در قدم بعد وارد ایمیلتان شوید و لینک تاییدی که از طرف وب‌سایت ارسال‌شده را باز کنید. پس از کلیک بر روی لینک گفته‌شده، به‌صورت خودکار وارد سایت می‌شوید. حال باید در صفحه اصلی و بخش پایینی بر روی گزینه Roll کلیک کنید.

دقت کنید که شما باید هر یک ساعت یک‌بار، وارد وب‌سایت شوید و بر روی Roll کلیک کنید. همچنین دقت کنید که هر زمان که دارایی شما به ۱ XRP رسید، می‌توانید از طریق گزینه Withdrawals که در سمت چپ صفحه اول وب‌سایت قرار دارد، اقدام به برداشت ریپل خود و واریز آن به کیف پول دیجیتال‌تان نمایید.

 

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی راه‌هایی برای کسب ریپل رایگان پرداختیم. هدف ما تنها افزایش اطلاع و آگاهی شما کاربران گرامی بوده و درنهایت اگر تصمیم به استفاده از این روش‌ها دارید بهتر است که از افراد دیگری که پیش‌ازاین از این راه‌ها استفاده کرده‌اند نیز پرس‌وجو کنید. از طرفی دقت کنید که پس‌ازآنکه میزان قابل‌توجهی XRP دریافت کردید، دارایی‌های خود را به یک کیف پول ایمن دیگر انتقال دهید.

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا