🎁 وبینار مسیر درست تبدیل شدن به یک معامله‌گر🎁

اینجا کلیک کنید
دوره منتور شیپ
آموزش صرافی

آموزش صفر تا صد کار با صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap) | تصویری

«یونی سواپ» (Uniswap) یک صرافی ارز دیجیتال از نوع «صرافی‌ غیرمتمرکز» (Decentralized Exchange) یا DEX است که در زمینه تبدیل رمزارزها به یکدیگر فعالیت می‌کند. برای استفاده از این پلتفرم نیازی به واریز پول به حساب صرافی نیست و با اتصال کیف پول فعلی خود می‌توانید از تمام خدمات آن بهره‌مند شوید.

همان‌طور که می‌دانید یکی از خطرات سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال این است که برای انجام خریدوفروش رمزارزها در صرافی‌ها مجبور هستید ابتدا در آن‌ها ثبت نام و حتی احراز هویت کرده و سپس سرمایه خود را به حساب کاربری خود در این صرافی‌ها واریز کنید. بیشتر این صرافی‌ها متمرکز هستند و این یعنی یک شرکت یا شخص واحد مدیریت آن را برعهده دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا در هر لحظه خطرات و ریسک‌های مختلفی سرمایه شما را تهدید کند.

در این بین برخی صرافی‌ها نیز وجود دارند که به آن‌ها صرافی غیرمتمرکز می‌گوییم. در چنین صرافی‌هایی برای معامله رمزارزها نیازی به ثبت نام و واریز پول نیست و می‌توانید با اتصال کیف پول دیجیتال فعلی خود به این پلتفرم‌ها، عملیات تبدیل رمزارزها به‌یکدیگر را انجام دهید. یونی سواپ یکی از قدیمی‌ترین و بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز است که در مقاله امروز آموزش کار با آن را ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

معرفی صرافی یونی سواپ

یونی سواپ یک صرافی غیرمتمرکز یا DEX است که بر پایه بلاک چین اتریوم کار می‌کند. با استفاده از این صرافی می‌توانید رمزارزهای داخل کیف پول دیجیتال خود را بدون نیاز به انتقال آن به صرافی‌های متمرکزی همچون بایننس، معامله کنید.

یونی سواپ یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین «اتریوم» (Ethereum) است که به کمک آن می‌توانید رمزارزهای مختلف را معامله کرده و به یکدیگر تبدیل کنید. این کار به‌صورت مستقیم از داخل کیف پول خود شما انجام می‌شود و مانند صرافی‌های متمرکزی همچون «بایننس» (Binance)، لازم نیست ابتدا رمزارزهای خود را به چنین پلتفرم‌هایی واریز کنید.

در عوض تنها کافی است وارد سایت یونی سواپ شوید و کیف پول خود را به این پلتفرم متصل کنید. با این کار می‌توانید در کمترین زمان رمزارزهای خود را به یکدیگر تبدیل کنید یا از سایر خدمات یونی سواپ بهره‌مند شوید. یونی سواپ یک اپلیکیشن موبایل هم دارد که می‌توانید آن را روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS خود نصب کنید.

مقایسه یونی سواپ با صرافی ها

به‌طور کلی خدمات صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ را می‌توان به ۶ بخش تبدیل رمزارزها به‌یکدیگر، خرید رمزارز، ارسال رمزارز، خریدوفروش توکن‌های غیرمثلی یا «ان اف تی» (NFT)، «استخر نقدینگی» (Liquidity Pool) و کیف پول دیجیتال تقسیم کرد که در ادامه نحوه کار با مهم‌ترین بخش‌ها را به‌صورت تصویری و قدم‌به‌قدم آموزش می‌دهیم.

 

آموزش اتصال کیف پول به یونی سواپ

همان‌طور که گفتیم بزرگترین تفاوت صرافی‌های غیرمتمرکزی همچون یونی سواپ در مقایسه با صرافی‌های متمرکزی همچون بایننس در این است که برای معامله در آن نیازی به ارسال رمزارزها به حساب خود در صرافی ندارید. برای همین اولین قدم برای استفاده از یونی سواپ اتصال یکی از کیف پول‌های دیجیتال فعلی خود به این پلتفرم است.

آموزش اتصال کیف پول به یونی سواپ

برای این کار از طریق این لینک وارد سایت رسمی یونی سواپ شوید و روی گزینه Connect که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد، کلیک کنید. با این کار منویی در سمت راست صفحه باز می‌شود که در آن می‌توانید یکی از کیف پول‌های پشتیبانی‌شده را انتخاب کنید. این گزینه‌ها در حال حاضر شامل کیف پول خود یونی سواپ، کیف پول «متامسک» (MetaMask)، «ولت کانکت» (WalletConnect) و کیف پول «کوین بیس» (Coinbase Wallet) می‌شود.

آموزش اتصال کیف پول به یونی سواپ

افرادی که تجربه استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز دیگر را داشته‌اند به خوبی می‌دانند که کیف پول متامسک انتخاب اول بسیاری از فعالان این حوزه برای این کار است. برای همین در این آموزش نیز ما گزینه متامسک را انتخاب می‌کنیم.

در صورتی که در حال حاضر رمزارزهای خود را در کیف پول کوین بیس یا یونی سواپ نگه‌داری می‌کنید، می‌توانید به‌ترتیب روی دو گزینه Uniswap Wallet یا Coinbase Wallet کلیک کرده و این کیف پول‌ها را به پلتفرم یونی سواپ متصل کنید.

اما کاربرد گزینه WalletConnect چیست؟ ولت کانکت در واقع به‌عنوان یک پلتفرم میانجی برای اتصال سایر کیف پول‌های پشتیبانی‌شده به برنامه‌های غیرمتمرکزی همچون یونی سواپ شناخته می‌شود. با کلیک روی این گزینه می‌توانید لیست کیف پول‌های پشتیبانی‌شده را ببینید و اگر کیف پول فعلی شما در بین آن‌ها موجود بود، خیلی راحت با انتخاب آن می‌توانید کیف پول خود را به یونی سواپ متصل کنید.

همان‌طور که گفتیم پرکاربردترین و ساده‌ترین روش، استفاده از کیف پول متامسک است که ما هم همین گزینه را انتخاب می‌کنیم.

آموزش اتصال کیف پول به یونی سواپ

بدین ترتیب پنجره‌ای در کیف پول انتخابی باز می‌شود که از شما می‌خواهد درخواست اتصال خود را تایید کنید. روی Connect کلیک کنید تا کیف پول متامسک شما به پلتفرم یونی سواپ متصل شود.

آموزش اتصال کیف پول به یونی سواپ

به همین راحتی کیف پول متامسک شما به یونی سواپ متصل می‌شود و می‌توانید رمزارزهای داخل متامسک را در پلتفرم یونی سواپ نیز مشاهده کنید. این موضوع در تصویر بالا نمایش داده شده است.

اکنون می‌توانید از تمام خدمات صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ بهره‌مند شوید که در ادامه نحوه کار با هرکدام را آموزش می‌دهیم.

 

آموزش تبدیل رمزارزها به یکدیگر در یونی سواپ

صرافی یونی سواپ بخش‌های مختلفی دارد که برای تبدیل رمزارزها به یکدیگر و معامله آن‌ها می‌توانید از منوی اصلی وارد بخش Swap شوید و طبق آموزش این بخش خریدوفروش خود را انجام دهید.

یونی سواپ یک صرافی است و برای همین کاربران بیش از هر چیز دیگری از آن برای خریدوفروش رمزارز و تبدیل ارزهای دیجیتال به‌یکدیگر استفاده می‌کنند. برای همین در این بخش می‌خواهیم نحوه مبادله رمزارز و تبدیل آن‌ها به‌یکدیگر را آموزش دهیم.

این کار در صفحه اصلی اپلیکیشن یونی سواپ انجام می‌شود که می‌توانید با کلیک روی گزینه Swap در منوی اصلی نیز وارد آن شوید. بعد از اینکه کیف پول خود را طبق آموزش بخش قبلی به یونی سواپ متصل کردید می‌توانید از طریق این صفحه رمزارزهای مختلف را به‌یکدیگر تبدیل کنید. برای مثال شاید مقداری اتریوم در کیف پول متامسک خود دارید و اکنون می‌خواهید خیلی سریع آن را به «تتر» (Tether) تبدیل کنید.

آموزش تبدیل رمزارزها به یکدیگر در یونی سواپ

برای این کار طبق تصویر بالا ابتدا مطمئن شوید سربرگ Swap فعال است، سپس در کادر You pay مقدار و اسم رمزارز دلخواه خود را وارد کنید. به همین ترتیب در کادر You receive باید با انتخاب گزینه Select token رمزارزی را که می‌خواهید آن را دریافت کنید، انتخاب کنید تا مقدار معادل آن به‌صورت خودکار برای شما نمایش داده شود.

آموزش تبدیل رمزارزها به یکدیگر در یونی سواپ

برای شروع عملیات تبدیل روی Swap کلیک کنید. با انتخاب این گزینه پنجره‌ای باز می‌شود که در آن می‌توانید جزئیات تراکنش، نرخ تبدیل و کارمزد تراکنش را ببینید. اگر همه‌چیز باب میل شما بود با کلیک روی گزینه Confirm swap عملیات تبدیل را ادامه دهید.

آموزش تبدیل رمزارزها به یکدیگر در یونی سواپ

اکنون درخواست انجام تراکنش از یونی سواپ به کیف پولی که به این پلتفرم متصل شده، ارسال می‌شود و شما باید این درخواست را از کیف پول خود تایید کنید. بدین ترتیب با انجام تراکنش در شبکه بلاک چین، تبدیل مورد نظر انجام می‌شود.

در صورتی که برای اولین‌بار بخواهید رمزارزی را تبدیل کنید ابتدا باید از کیف پول خود اجازه انجام این کار را به یونی سواپ بدهید. این کار بعد از انتخاب رمزارزها و مقادیر آن‌ها و کلیک روی گزینه Swap انجام می‌شود که این بار به جای Confirm swap گزینه Approve and swap برای شما نمایش داده می‌شود.

برای مثال این بار قصد داریم مقداری از رمزارز «سند» (Sand) خود را که متعلق به بازی بلاک چینی «سندباکس» (The Sandbox) است، به تتر تبدیل کنیم. از آنجایی که قبلا هیچ‌وقت رمزارز سند را تبدیل نکرده بودیم این بار ابتدا باید اجازه خرج کردن آن را به یونی سواپ بدهیم. این موضوع در تصویر زیر نیز دیده می‌شود که بعد از انتخاب رمزارزها و کلیک روی گزینه Swap با آن مواجه شده‌ایم.

آموزش تبدیل رمزارزها به یکدیگر در یونی سواپ

در این صورت نیز با انتخاب گزینه Approve and swap پنجره‌ای در کیف پول اتصالی شما نمایش داده می‌شود که در آن باید با انتخاب گزینه مربوطه ابتدا اجازه انجام تراکنش را یونی سواپ بدهید و سپس تراکنش را تایید کنید. بدین ترتیب رمزارز سند شما به تتر تبدیل می‌شود.

 

راهنمای خرید و ارسال رمزارز با استفاده از یونی سواپ

در صرافی یونی سواپ امکان خرید مستقیم رمزارز با کارت بانکی نیز وجود دارد که البته به دلیل تحریم‌ها کاربران ایرانی نمی‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین می‌توانید با کمک یونی سواپ، رمزارزهای داخل کیف پول خود را به آدرس‌های دیگری نیز ارسال کنید.

در یونی سواپ امکان خرید مستقیم رمزارز با کارت بانکی و سایر روش‌های پرداخت بین‌المللی نیز وجود دارد. با این حال کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند از این خدمت یونی سواپ استفاده کنند. این کار در همان صفحه Swap و با انتخاب سربرگ Buy که در تصویر زیر نیز دیده می‌شود، انجام خواهد شد اما به‌دلیل اینکه کاربردی برای کاربران ایرانی ندارد از آموزش آن صرف‌نظر می‌کنیم.

راهنمای خرید و ارسال رمزارز با استفاده از یونی سواپ

یونی سواپ همچنین امکان ارسال رمزارزهایی که در کیف پول شما وجود دارد را هم فراهم کرده است. برای مثال ممکن است مقداری رمزارز اتریوم در کیف پولی که به یونی سواپ متصل کرده‌اید، وجود داشته باشد که اکنون می‌خواهید آن را به آدرس دیگری ارسال کنید. برای این کار می‌توانید از همان صفحه Swap این بار سربرگ Send را انتخاب کنید.

راهنمای خرید و ارسال رمزارز با استفاده از یونی سواپ

با انتخاب این گزینه با صفحه بالا روبه‌رو می‌شوید. همان‌طور که می‌بینید در این تصویر رمزارز اتریوم انتخاب شده و اگر شما می‌خواهید رمزارز دیگری را انتقال دهید، می‌توانید با کلیک روی نماد آن، ارز دیجیتال دلخواه خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب رمزارز مورد نظر در کادر بالای آن مقدار رمزارز انتقالی را وارد کنید. می‌توانید با کلیک روی گزینه Max تمام اتریوم‌های خود را انتخاب و ارسال کنید.

راهنمای خرید و ارسال رمزارز با استفاده از یونی سواپ

به همین ترتیب در کادر مربوط به To آدرس گیرنده را وارد کرده و درنهایت روی Send کلیک کنید. اگر اولین‌بار است که می‌خواهید به این آدرس رمزارز ارسال کنید، پیغام هشداری برای شما نمایش داده می‌شود که با کلیک روی گزینه Continue می‌توانید آن را تایید کنید. با این کار پنجره جدیدی باز می‌شود که در آن می‌توانید جزئیات تراکنش را ببینید. اگر همه‌چیز درست بود روی Confirm send کلیک کنید تا عملیات ارسال رمزارز از کیف پول شما به آدرس جدید انجام شود.

راهنمای خرید و ارسال رمزارز با استفاده از یونی سواپ

تبریک می‌گوییم! شما توانستید با استفاده از یونی سواپ رمزارزهای خود را به آدرس دیگری انتقال دهید. البته توجه داشته باشید که این یک امکان اضافی در یونی سواپ است و شما می‌توانستید به‌صورت مستقیم از داخل کیف پول خود نیز این انتقال را انجام دهید.

 

آموزش کسب درآمد با تامین نقدینگی در یونی سواپ

یکی از راه‌های کسب درآمد منفعل از بازار ارزهای دیجیتال سودآوری از طریق دریافت کارمزد است که با تامین نقدینگی در صرافی‌های غیرمتمرکزی همچون یونی سواپ انجام می‌شود.

یکی دیگر از بخش‌های مهم هر صرافی غیرمتمرکز، از جمله یونی سواپ، بخش مربوط به تامین نقدینگی است که حتی می‌توانید با استفاده از آن کسب درآمد داشته باشید. در این قسمت قصد داریم نحوه این کار را آموزش دهیم.

در هر صرافی غیرمتمرکز برای اینکه کاربران بتوانند رمزارزی را به رمزارز دیگر تبدیل کنند، باید مقادیر مشخصی از آن دو رمزارز در خزانه صرافی موجود باشند. به این خزانه‌ها به‌اصطلاح استخر نقدینگی گفته می‌شود و خود کاربران آن را تامین می‌کنند. این کار با این هدف انجام می‌شود که این افراد بتوانند از کارمزد معاملات افراد دیگر به درآمد برسند.

در حقیقت در صرافی‌های غیرمتمرکزی همچون یونی سواپ، گروهی از کاربران رمزارزهای خود را در استخر نقدینگی قرار می‌دهند و گروهی دیگر از این استخرها برای تبدیل رمزارزهای خود به یکدیگر استفاده می‌کنند. کارمزدی که گروه دوم در هنگام تبدیل رمزارزها پرداخت می‌کند به گروه اول که نقدینگی را تامین کرده‌اند، پرداخته می‌شود.

شما نیز می‌توانید با تامین نقدینگی در یونی سواپ رمزارزهای خود را برای مدت مشخصی در استخر نقدینگی قرار دهید تا دیگران بتوانند به کمک آن رمزارزهای خود را به یکدیگر تبدیل کنند. با این کار هم کارمزد معاملات را برای خود برمی‌دارید و هم هر زمان که دلتان خواست می‌توانید باقیمانده رمزارزهای خود را نیز از استخر خارج کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مقاله «آشنایی با استخر نقدینگی (Liquidity Pool) در DeFi» را مطالعه کنید.

در هر صورت اگر به‌طور کامل با مزایا و ریسک‌های تامین نقدینگی در صرافی‌های غیرمتمرکز آشنایی دارید و می‌خواهید این کار را انجام دهید می‌توانید طبق آموزش این بخش عمل کنید.

برای ورود به بخش تامین نقدینگی یونی سواپ تنها کافی است از منوی بالای صفحه روی Pools کلیک کنید. با این کار با صفحه زیر مواجه خواهید شد که بار اول بدین شکل است:

آموزش کسب درآمد با تامین نقدینگی در یونی سواپ

برای افزودن نقدینگی روی گزینه New position کلیک کنید. از بخش Select pair باید دو رمزارز مورد نظر خود را انتخاب کنید که این کار با باز کردن منوی کشویی انجام می‌شود. در هنگام انتخاب دو رمزارز برای تامین نقدینگی باید به عوامل مختلفی همچون «ارزش کلی قفل‌شده » (Total Value Locked) یا TVL، حجم معاملات و قیمت هر توکن توجه داشته باشید.

در کادر Fee tier می‌توانید با کلیک روی گزینه Edit‌ یکی از چهار سطح کارمزد را انتخاب کنید. این چهار سطح همان درصدهایی هستند که کاربران هنگام مبادله رمزارزها به عنوان کارمزد به شما پرداخت خواهند کرد.

این چهار سطح شامل ۰.۰۱ درصد، ۰.۰۵ درصد، ۰.۳۰ درصد و ۱.۰۰ درصد می‌شود که به‌ترتیب برای جفت ارزهای بسیار پایدار، پایدار، جفت ارزهای عادی و جفت ارزهای غیرعادی مناسب هستند. لازم به ذکر است که سطح کارمزد پیشنهادی به‌صورت خودکار و متناسب با دو رمزارز انتخاب‌شده، انتخاب می‌شود که البته می‌توانید آن را تغییر بدهید.

آموزش کسب درآمد با تامین نقدینگی در یونی سواپ

برای مثال در تصویر بالا قصد داریم برای جفت ارز اتریوم در مقابل تتر تامین نقدینگی انجام دهیم که برای این کار از قسمت Select pair این دو رمزارز انتخاب شده‌اند. سطح کارمزد این جفت ارز به‌صورت خودکار ۰.۳ درصد در نظر گرفته شده است.

به این نکته هم توجه داشته باشید که ممکن است در جفت ارز انتخابی شما استخر نقدینگی برخی از این چهار سطح کارمزد وجود نداشته باشد که اگر آن را انتخاب کنید، استخر نقدینگی در همان لحظه ایجاد خواهد شد. در صورتی که استخر نقدینگی مورد نظر وجود داشته باشد، موقعیت نقدینگی شما نیز به آن اضافه می‌شود.

در کادر بعدی باید محدوده قیمتی را که می‌خواهید تنها در آن محدوده تامین نقدینگی انجام شود، انتخاب کنید یا با کلیک روی گزینه Full range هیچ محدودیت قیمتی نداشته باشید. برای این کار در قسمت مربوط به Set price range حداقل قیمت را در کادر Low price و حداکثر قیمت را در کادر High price وارد کنید.

اگر قیمت رمزارز مورد نظر از این محدوده خارج شود موقعیت نقدینگی شما تنها روی یکی از دو رمزارز متمرکز خواهد شد و هیچ کارمزدی دریافت نخواهید کرد. ضمن اینکه از طریق نمودار گرافیکی نیز می‌توانید محدوده قیمتی خود را تغییر دهید.

آموزش کسب درآمد با تامین نقدینگی در یونی سواپ

در نهایت در قسمت Deposit amounts باید مقدار تامین نقدینگی را مشخص کنید. برای این کار تنها کافی است یکی از دو کادر مربوط به رمزارزها را پر کنید تا کادر بعدی به‌صورت خودکار پر شود. همان‌طور که می‌دانید در تامین نقدینگی از هر دو رمزارز به‌مقدار یکسانی استفاده می‌شود و برای همین وقتی مقدار یکی از رمزارزها را وارد کنید، مقدار رمزارز بعدی نیز تقریبا به همان میزان در کادر مربوطه وارد خواهد شد.

آموزش کسب درآمد با تامین نقدینگی در یونی سواپ

اکنون تمام کادرهای مورد نیاز پر شده‌اند و می‌توانید روی گزینه Preview کلیک کنید. با این کار پنجره جدیدی باز خواهد شد که در آن جزئیات تراکنش و کادرهای وارد‌شده را مشاهده می‌کنید. اگر همه‌چیز طبق انتظار شما بود روی Add کلیک کرده و تراکنش را در کیف پول خود تایید کنید. بعد از تکمیل تراکنش در شبکه بلاک چین پیغامی مبنی بر موفقیت‌آمیز بودن تامین نقدینگی نمایش داده می‌شود و می‌توانید موقعیت خود را در همان صفحه ببینید.

آموزش کسب درآمد با تامین نقدینگی در یونی سواپ

توجه داشته باشید که اگر قبلا اجازه خرج کردن رمزارزهای انتخاب شده را به یونی سواپ نداده باشید، بار اول باید با انتخاب گزینه Approve و تایید تراکنش مربوط به آن، اجازه این کار را به این پلتفرم بدهید. سپس می‌توانید با انتخاب گزینه‌های Preview و Add تامین نقدینگی دو رمزارز انتخابی خود را انجام دهید.

 

حذف یا ویرایش نقدینگی در یونی سواپ

بعد از تامین نقدینگی در یونی سواپ موقعیت شما در همان صفحه مربوط به Pools نمایش داده خواهد شد که می‌توانید با انتخاب آن تامین نقدینگی خود را ویرایش کنید یا آن را حذف کنید.

حذف یا ویرایش نقدینگی در یونی سواپ

برای حذف نقدینگی روی Remove liquidity کلیک کنید تا با صفحه جدیدی روبه‌رو شوید. در این صفحه می‌توانید تمام یا درصدی از تامین نقدینگی خود را برداشت کنید. برای مثال اگر می‌خواهید تنها ۵۰ درصد نقدینگی را حذف کنید از قسمت Amount ۵۰ درصد را انتخاب کنید و سپس روی Remove بزنید. برای حذف تمام نقدینگی نیز می‌توانید روی Max کلیک کنید.

حذف یا ویرایش نقدینگی در یونی سواپ

با انتخاب گزینه Remove پنجره جدیدی باز می‌شود که در آن باید ابتدا جزئیات تراکنش را بررسی کرده و دوباره روی Remove کلیک کنید. با این کار پنجره مربوط به تایید تراکنش در کیف پول شما باز می‌شود که با تایید آن می‌توانید نقدینگی خود را حذف کنید.

علاوه بر این، گاهی اوقات پیش می‌آید که قصد دارید مقدار نقدینگی خود را در یونی سواپ افزایش دهید. برای این کار نیز می‌توانید بعد از انتخاب موقعیت نقدینگی مورد نظر خود روی Increase liquidity کلیک کرده و با پر کردن کادرهای درخواستی این کار را انجام دهید.

 

سخن پایانی

یکی از مزیت‌های بزرگ صرافی‌های غیرمتمرکزی همچون یونی سواپ در این است که برای انجام معامله در آن لازم نیست رمزارزهای خود را از کیف پول امن خود خارج کنید. در عوض تمام مراحل خریدوفروش و تبدیل رمزارزها به یکدیگر به‌صورت مستقیم از طریق کیف پول فعلی شما انجام می‌شود.

همین موضوع باعث شده تا یونی سواپ یکی از انتخاب‌های خوب برای تبدیل رمزارزها به یکدیگر باشد که در کمترین زمان و با بالاترین امنیت این امکان را برای شما فراهم می‌سازد. تنها کافی است وارد سایت رسمی سونی سواپ شوید و با متصل کردن کیف پول خود به این پلتفرم به رمزارزهای خود دسترسی پیدا کنید.

برای آشنایی کامل شما با پلتفرم یونی سواپ و یادگیری نحوه انجام معامله در آن، مقاله امروز حسینی فایننس را به آموزش تصویری و قدم‌به‌قدم یونی سواپ اختصاص دادیم. حتی مراحل کسب درآمد با استفاده از تامین نقدینگی یونی سواپ را نیز ارائه کردیم تا از این راه نیز بتوانید از بازار هیجان‌انگیز ارزهای دیجیتال به درآمد دلاری برسید.

اگر سابقه کار با صرافی‌های غیرمتمرکزی همچون یونی سواپ را دارید می‌توانید از بخش نظرات تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

منبع
support.uniswapsupport.uniswapsupport.uniswap

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا