🎁 وبینار مسیر درست تبدیل شدن به یک معامله‌گر🎁

اینجا کلیک کنید
دوره منتور شیپ
آموزش آلت کوین هاآموزش استخراج رمزارز

آموزش استخراج ارز دیجیتال تتر

از نوسانات ارزهای دیجیتال بسیار شنده‌ایم، نوساناتی که گاه سود‌های خوبی را برای کاربران به بار دارند و گاه شکست‌های مالی را متحمل می‌شوند. یکی از ویژگی‌های اساسی ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی آن‌هاست که این حوزه را به محلی برای کسب درآمد عالی تبدیل کرده است.

اما در این بین همه‌چیز به ارزهای دیجیتال پرنوسان و دنیای جدید فناوری‌های نوپا ختم نمی‌شود، کاربرانی هستند نیازمند ارزهای پایدار دیجیتالی برای روندهای سنتی بانک‌ها هستند. با توجه به این نیازها استیبل کوین‌هایی پدید آمدند که به شیوه‌های سنتی دنیای اقتصاد کمک کنند. با ما همراه باشید.

آشنایی با تتر

تتر ارز دیجیتالی با ثبات است که پشتوانه‌ واقعی مالی مانند دلار دارد، پس از نوسانات و هیاهوی ارزهای دیجیتال دیگر به دور بوده و برای کاربرانی مناسب است که نیازمند به ارزهای پایدار هستند.

«تتر» یا (Tether) یکی از «ارزهای دیجیتال باثبات» (Stable coin) محبوب در بین کاربران رمزارزها است که توانسته بعد از بیت کوین، اتریوم و ریپل در جایگاه چهارم بازار کریپتوکارنسی‌های محبوب قرار بگیرد. استیبل کوین تتر یک تفاوت عمده با دیگر ارزهای دیجیتال دارد.

تا به این‌جای مقاله از واژه‌ی استیبل کوین و یا ارز دیجیتال با ثبات صحبت کردیم اما این دو به چه معنی هستند؟ اگر بخواهیم به صورت ساده بیان کنیم، استیبل کوین‌ها یا همان ارزهای دیجیتالِ باثبات ارزهایی هستند که پشتوانه‌‌ مالی همانند دیگر دارایی‌های فیزیکی مانند طلا دارند.

یعنی به ازای هر واحد از یک ارز دیجیتال با ثبات، یک واحد از پول دولتی مثل دلار در بانک ذخیره شده و به آن منسوب می‌شود. استیبل کوین تتر نیز پشتوانه‌ دلاری دارد، بنابراین برای نمایش اختصاری آن از USDT استفاده می‌شود.

زمانی که یک تتر تولید می‌شود به ازای آن یک دلار آمریکا در بانک ذخیره می‌گردد. قابل ذکر است که تنها دلار نیست که پشتیبان تتر است، بلکه ارزهای فیاتی مانند «یورو» (EURT)، «یوان چین» (CNHT) و «اونس طلا» (XAUT) نیز می‌توانند پشتیبان این استیبل کوین باشند.

امروزه محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین نوع تتر، «تتر با پشتوانه‌ دلار آمریکا» یا همان USDT است. دو دلیل اصلی ثبات قیمت ارزهای فیات‌، پشتیبانی آن‌ها و اقدامات به موقع بازار توسط نهادهایی مانند بانک‌های مرکزی است. از آنجایی که ارزهای فیات به یک دارایی اساسی وابسته هستند‌ (مانند ذخایر طلا یا فارکس که به عنوان وثیقه عمل می‌کنند‌) بدون نوسانات زیاد هستند.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که هر تتر (با پشتوانه دلار آمریکا) تقریبا معادل یک دلار آمریکا است. البته این عدد دقیقا یک نیست بلکه می‌تواند کمی بالاتر یا پایین‌تر از یک دلار باشد. به دلیل ثباتی که این ارز دیجیتال دارد از آن به عنوان پایه‌ معاملاتی برای جفت ارزهای در صرافی‌های ارز دیجیتال استفاده می‌شود.

شاید بتوان گفت تتر برای معامله‌گرانی مناسب است که در هنگام نوسانات زیاد بازار تمایل دارند که دیگر ارزهای دیجیتال خود را به یک ارز باثبات‌تر تبدیل کنند و از این راه سرمایه‌ی خود را حفظ کنند.

 

چگونه تتر را استخراج کنیم؟

تتر را نمی‌شود استخراج کرد؛ این موضوع کاملا در تضاد با مفهوم اصلی ماهیت این استیبل کوین خواهد بود. یک تتر با مقدار واقعی ارزهای نامبرده ارتباط دارد به همین دلیل نمی‌توان به هیچ طریقی به استخراج این ارز دیجیتال پایدار پرداخت و باید این ارز دیجیتال را از راه‌های دیگری به دست آورد.

 

چگونه تتر رایگان به دست آوریم؟

تتر قابل استخراج نیست اما در این بین سایت‌هایی هستند که در ازای انجام کارهایی خاص تتر رایگان را به کاربران ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند با ما همراه باشید تا از شیوه‌های به دست آوردن استیبل کوین محبوب و دوست داشتنی اطلاع پیدا کنید.

معمولا به دست آوردن رمزارزهای رایگان از طریق سایت‌های «فاست» (Faucet) انجام می‌شود. سایت‌های فاسِت سایت‌هایی هستند که به کاربران خود ارزهای دیجیتال رایگان را به عنوان پاداش پرداخت می‌کنند ولی در این بین نیز از کاربران می‌خواهند که در بسیاری از کارها مشارکت کنند. مثلا کاربران باید برای مدت زمانی خاصی تبلیغ نگاه کنند، کپچا حل کنند، نظر ثبت کنند و چیزهایی از این دست.

ممکن است برای‌تان سوال پیش بیاید که چرا سایتی باید به کاربران خود ارز دیجیتال رایگان بدهد، خب جواب ساده است. این سایت‌ها از تبلیغات پول در می‌آورند و همان‌طور که مشخص است هرچه مخاطبان بیشتری را جذب کنند، تبلیغات بیشتری را نشان می‌‌دهند و درنتیجه پول بیشتری نیز در می‌آورند.

ولی این سوال که آیا تمام این سایت‌ها قابل اعتماد هستند یا به کاربران خود ارز دیجیتال پرداخت می‌کنند یا نه؛ سوالی است که باید پیش از ثبت نام در یکی از این سایت‌های حسابی در مورد آن اطلاعات کسب کنید تا مانند بسیاری دیگر وقتتان هدر نرود.

سایت‌های فاست اولین بار برای تبلیغ بیت کوین به وجود آمدن تا مردم با این ارز دیجیتال بیشتر آشنا شوند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله سایت‌ «همه چیز در مورد سایت‌ های فاست» مراجعه کنید. سایت‌هایی که در زیر نام می‌بریم تنها جهت معرفی به شما عزیزان است و اعتبار آن‌ها باید توسط خودتان چک شود.

 

سایت Fire Faucet

سایت Fire Faucet یکی از سایت‌های فاسِت است امکان دریافت تتر رایگان را تنها با انجام کارهایی ساده برای کاربران امکان‌پذیر می‌کند. کارهایی که برای دریافت تتر رایگان باید انجام دهید عبارتند از پاسخ به نظرسنجی‌ها، تماشای تبلیغات، انجام بعضی از بازی‌ها و… .

 

سایت Coinmonster

سایت Coinmonster به هر درخواست در سایت خود با توکن‌هایی پاداش می‌دهد که مبلغ جایزه‌‌ آن‌ها بین ۰.۰۰۰۲۴۹۸۳ تا ۲۴۹.۸۳۰۰۰۰۰۰ تتر با پشتوانه‌ دلار آمریکا باشد. کاربران می‌توانند هر ۱۵ دقیقه از این سایت تتر به دست آورند. زمانی که مقدار کل پاداش کاربران به حداقل آستانه‌ پرداخت برسد،‌ پرداخت به کیف پول کاربران انجام خواهد شد. حداقل آستانه‌ پرداخت در سایت کوین مانستر برابر با ۱۰.۰۰۰۰۰۰۰۰ تتر است.

 

سایت Trustdice

سایت Trustdice یکی از سایت‌های بازی آنلاین است که کاربران می‌توانند با انجام بازی‌های آنلاین در این سایت به کسب تتر بپردازند.

 

سایت Freetether

سایت Freetether دارای تقریبا ۱۰۵ هزار کاربر است،‌ کاربران می‌توانند پس از ثبت نام در این سایت و با انجام بازی‌های موجود در آن به کسب تتر بپردازند. ممکن است مبالغی که در این سایت پرداخت می‌شود مبالغ اندکی باشد اما فکر کنید انجام بازی و کسب درآمد!

 

سخن پایانی

ارز دیجیتال تتر (Tether) یا همان استیبل کوین (Stable Coins) یکی از ارزهای دیجیتال با پشتوانه‌ مالی است که از هیاهوی دیگر ارزهای دیجیتال به دور مانده و جزو ارزهای دیجیتال بی‌حاشیه محسوب می‌شود. این موضوع به این معنی است که هر توکن این استیبل کوین برابر یک دلار آمریکا (بسته به پشتوانه‌ای که تتر دارد ارز فیات آن متغیر خواهد بود) است.

از سویی دیگر این استیبل کوین‌ها به دلیل اینکه در مقابل تورم‌هایی که به وجود می‌آیند دچار تورم نمی‌شوند و مقاوم هستند، نوسانات شدید قیمتی را نیز تجربه نمی‌کنند. همین خصوصیت این استیبل کوین‌ها بیش ‌از پیش مهم شده‌اند که همین موضوع میزان تقاضا را برای خرید تتر افزایش داده است.

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا