دوره منتور شیپ
آموزش بیت کوینآموزش سرمایه‌گذاری و تریدپلتفرم‌های معاملاتی

آموزش خرید بیت کوین با پرفکت مانی

امروزه بازار ارزهای دیجیتال به‌قدری داغ شده که حتی مردم عادی هم به دنبال راهی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه هستند. اگر با ساختار بازار آشنایی داشته باشید، قطعا می‌دانید که شما برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید از خدمات دو صرافی استفاده کنید.

بیشتر صرافی‌های خارجی و بین‌المللی از قبیل بایننس، کوین بیس، کراکن و… به دلیل تحریم‌ها محدودیت‌هایی را برای کاربران ایرانی اعمال کرده‌اند. در این بین کاربران به دنبال راهی هستند که بتوانند از طریق آن با خیال راحت و آسوده در پلتفرم‌های معاملاتی فعالیت کنند.

پرفکت مانی یکی از سیستم‌های دریافت و پرداخت محسوب می‌شود که این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم کرده؛ بنابراین تصمیم گرفتیم تا در این مقاله نحوه‌ خرید یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال یعنی بیت کوین را با استفاده از اکانت پرفکت مانی به شما آموزش دهیم.

معرفی پلتفرم پرفکت مانی

سیستم دریافت و پرداخت بین‌المللی پرفکت مانی، خدمات مربوط به خرید و فروش ارزهای دیجیتال و انتقالات برون مرزی را تحت پوشش قرار می‌دهد. پرفکت مانی برخلاف بیشتر پلتفرم‌های معاملاتی کشور ایران را تحریم نکرده است. حتی شما می‌توانید زبان وب‌سایت رسمی پرفکت مانی را به فارسی تغییر دهید.

همان‌طور که می‌دانید فعالیت و خرید و فروش درصرافی‌های بین‌المللی که کشور ما را تحریم کرده‌اند، ریسک‌ها و خطرات خاصی را برای کاربران به همراه دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از پلتفرم مطمئن‌تری مانند پرفکت مانی برای انجام مبادلات خودشان استفاده کنند. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی و وارد کردن اطلاعات، حساب کاربری خود را بسازید.

اما شارژ کردن حساب پرفکت مانی به چه صورت انجام می‌شود؟ جالب است بدانید که برخی از وب‌سایت‌های معتبر ایرانی خدمات مربوط به شارژ مستقیم اکانت پرفکت مانی را ارائه می‌دهند. پس شما به‌راحتی و با استفاده از کارت‌های بانکی، اکانت پرفکت مانی خود را شارژ می‌کنید. از سوی دیگر فروش پرفکت مانی کار سختی نیست چرا که باز هم وب‌سایت‌های معتبر ایرانی هستند که اعتبار حساب شما را به ازای پرداخت ریال خریداری کنند.

پس با وجود تمام نکاتی که گفته شد می‌توان گفت که این پلتفرم گزینه‌ خوبی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. با ما همراه باشید چرا که قصد داریم در بخش بعدی خرید بیت کوین با استفاده از حساب کاربری پرفکت مانی را به شما آموزش دهیم.

 

آموزش مرحله‌به‌مرحله خرید بیت کوین با پرفکت مانی

برای خرید ارز دیجیتال مانند بیت کوین از طریق پرفکت مانی، ‌پس از انتخاب صرافی باید ثبت نام انجام دهید، سپس لازم است تا تعداد بیت کوین‌ها و نحوه پرداخت را مشخص کنید.

در این بخش نکات لازم و کلیدی مربوط به خرید بیت کوین با استفاده از اکانت پرفکت مانی را به شما آموزش می‌دهیم و برای ساده‌تر کردن روند آموزش مراحل مختلف را تک به تک با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

آموزش پرفکت مانی

مرحله اول: انتخاب صرافی

همان‌طور که در بخش‌های قبل هم گفته شد پرفکت مانی یک روش پرداخت محسوب می‌شود که می‌توانید علاوه‌بر استفاده از سایر خدمات، رمز ارزهای مختلف را نیز در بستر آن خریداری کنید. پس در مرحله‌ اول لازم است که شما صرافی‌هایی را انتخاب کنید که پرفکت مانی را به عنوان یک شیوه‌ پرداخت قبول داشته باشند.

هر صرافی‌ قوانین و مقررات خاص خودش را دارد؛ برای مثال می‌توان به نرخ کارمزد اشاره کرد که در هر صرافی متفاوت است. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که بیت کوین در برخی از صرافی‌ها با قیمت بیشتری معامله می‌شود. پس برای جلوگیری از هر گونه ضرر احتمالی بهتر است هزینه‌های جانبی را با دقت بسنجید و بعد صرافی متناسب با نیاز و شرایط خود را انتخاب کنید.

به طور کلی انتخاب یک صرافی معتبر که بیت کوین را با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند و علاوه بر آن خدمات قابل قبولی را به کاربران خود ارائه می‌دهد، از الزامات مرحله‌ اول محسوب می‌شوند.

مرحله دوم: ثبت نام در صرافی و تعیین تعداد بیت کوین

پس از گذراندن مرحله‌ قبل لازم است که در صرافی مورد نظر خود ثبت‌ نام کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. شما قبل از خرید از هر صرافی مقدار بیت کوینی که قصد خرید آن را دارید، مشخص می‌کنید. پس حالا اطلاعات مربوط به تعداد یا همان مقدار بیت کوین دلخواه خود را در بستر صرافی وارد کنید.

مرحله سوم: انتخاب روش پرداخت

در این مرحله شما گزینه‌ پرفکت مانی را انتخاب کرده و وارد درگاه پرداخت می‌شوید. خرید بیت کوین بعد از ارائه‌ اطلاعات مربوط به اکانت پرفکت مانی شما با موفقیت انجام خواهد شد و به ثبت می‌رسد.

مرحله چهارم: انتقال بیت کوین به کیف پول

اگر با صرافی‌های ارز دیجیتال  و ساختار کلی آن‌ها آشنایی داشته باشید، می‌دانید که رمز ارز شما بعد از اتمام فرآیند خرید مستقیما به کیف پول حساب کاربری صرافی منتقل می‌شوند. پس در این مرحله بیت کوین به کیف پول صرافی انتقال داده شده است.

قطعا در این بین کاربرانی هستند که می‌خواهند دارایی خود را در یک کیف پول اختصاصی و بیرون از شبکه‌‌ صرافی نگهداری کنند. نگران نباشید چرا که شما به راحتی می‌توانید با انتخاب گزینه‌ «برداشت» (Withdraw) ‌و ارائه‌ آدرس کیف پول به صرافی، بیت کوین را به کیف پول اختصاصی خودتان منتقل کنید.

البته این نکته را هم به خاطر داشته باشید که آدرس کیف پول باید با نهایت دقت وارد شود چرا که حتی جا افتادن یک حرف یا عدد موجب از دست رفتن کل سرمایه شما خواهد شد و قابل بازگشت نیست.

نکات کلیدی:

  • خدمات سیستم دریافت و پرداخت پرفکت مانی برخلاف بیشتر صرافی‌های بین‌المللی، بدون هیچ محدودیتی در دسترس کاربران ایرانی قرار دارد. همین موضوع ریسک خرید و فروش در این پلتفرم را تا حد قابل توجهی کاهش داده است.
  • شارژ کردن و فروش حساب پرفکت مانی به راحتی از طریق وب‌سایت‌های رسمی و معتبر ایرانی صورت می‌گیرد. پس کاربران می‌توانند بدون هیچ مشکلی سرمایه خود را به ریال تبدیل کنند.

نکته مهم: گفتنی است که سال میلادی جدید این پلتفرم اعلام کرد، از تاریخ ۴ ژانویه دیگر هیچ‌گونه خدماتی به مشتریان ایرانی ارائه نمی‌دهد و مشتریان تا آن تاریخ تنها می‌توانستند اقدام به برداشت موجودی خود کنند. پلتفرم پرفکت مانی اعلام کرد که این یک برنامه دائمی است و قصد ادامه همکاری نخواهد داشت.

خرید بیت کوین با پرفکت مانی

 

سخن پایانی

همان‌طور که مشاهده کردید پلتفرم پرفکت مانی می‌تواند گزینه‌ خوبی برای خرید ارزهای دیجیتال باشد. خدمات پرفکت مانی بدون اعمال هیچ محدودیت و تحریمی در دسترس کاربران ایرانی قرار دارد و همین موضوع باعث شد تا خرید بیت کوین از طریق حساب کاربری پرفکت مانی را به شما آموزش دهیم.

اما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر چیز، مزایا و معایب شیوه‌های مختلف خرید بیت کوین را با یکدیگر مقایسه کنید و بعد خرید خود را انجام دهید. آیا شما تا‌به‌حال با استفاده از خدمات پرفکت مانی ارز دیجیتال خریداری کرده‌اید؟ خوشحال می‌شویم که تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

منبع
bitcoinbestbuy

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا