🎁آخرین فرصت شرکت در سمینار «استراتژی برنده» به همراه ورک‌شاپ معامله‌گری لایو (ظرفیت بسیار محدود)🎁

اطلاعات بیشتر
دوره منتور شیپ
آموزش کیف پول

معرفی بهترین کیف پول های نرم افزاری

اگر به فکر خرید و سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال هستید، لازم است بدانید که ذخیره‌سازی، پرداخت و دریافت ارزهای دیجیتال تنها با استفاده از کیف پول های دیجیتال امکان‌پذیر خواهد بود. به طور کلی سه نوع کیف پول ساخته شده است:

  1. کیف پول سخت‌افزاری
  2. کیف پول نرم‌افزاری
  3. کیف پول کاغذی

شما باید بعد از بررسی دقیق و انجام تحقیقات لازم کیف پول مناسب را با نیازهای شخصی خود انتخاب کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا با ارائه‌ نکات کاربردی در زمینه‌ کیف پول‌های نرم‌افزاری تصمیم‌گیری را تا حد ممکن برای شما آسان‌ کنیم، پس با ما همراه باشید.

کیف پول نرم‌ افزاری

به منظور ذخیره ارزهای دیجیتال باید از کیف پول دیجیتال استفاده کرد. این کیف‌ها می‌توانند اپلیکیشن‌هایی قابل نصب بر روی رایانه یا گوشی همراه باشند.

بسیاری از تحلیل‌گران کاربرد کیف پول را چیزی مشابه با سازمان‌های بانکی می‌دانند؛ چرا که همه‌ ما با استفاده از خدمات حساب‌های سپرده، پول خود را پس‌انداز و خرج می‌کنیم. در حقیقت تفاوت اصلی کیف پول‌ها، نحوه‌ ارائه‌ خدمات آن‌ها است. همانطور که در قسمت قبل هم گفته شد، شما برای ارسال، دریافت و خرج کردن ارزهای دیجیتال به کیف پول نیاز دارید.

اگر با دنیای ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، می‌دانید که رویکرد سازندگان آن نشات گرفته از اهداف بزرگی است که در سر می‌پرورانند. آن‌ها همیشه سعی داشته‌اند تا با به‌کارگیری تکنولوژی‌های مختلف بستری را برای شما فراهم کنند که بدون محدودیت و با کمترین تجهیزات در شبکه مشارکت داشته باشید.

نوشته های مشابه

همین موضوع باعث شده که کیف پول‌های نرم‌افزاری هم در قالب چندین نسخه‌ قابل اجرا در کامپیوتر، گوشی‌های اندروید و IOS طراحی و ساخته شوند. بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید نسخه‌ مورد نظر خود را از سایت‌های مختلف و به‌صورت رایگان دانلود کنید.

لازم به ذکر است که کیف پول‌های نرم‌افزاری این قابلیت را دارند که به‌صورت هم زمان و از طریق چندین دستگاه در دسترس شما قرار بگیرند. اابته برخی از کیف پول‌ها به‌صورت نرم‌افزارهای تحت وب هستند و شما برای دسترسی به آن‌ها تنها به یک مرورگر نیاز خواهید داشت.

 

مزایای کیف پول نرم‌افزاری

به طور کلی کیف پول‌های نرم‌افزاری خدمات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند و در حقیقت همین موضوع باعث شده تا توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کنند، در این بخش قصد داریم تا مزایای استفاده از کیف پول‌های نرم‌افزاری را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

 

طراحی ساده، در عین حال کاربردی

اگر با کیف پول‌های نرم‌افزاری آشنایی داشته باشید، قطعا می‌دانید که استفاده از آن‌ها بسیار ساده است، بنابراین اگر به تازگی فعالیت خود را در دنیای ارزهای دیجیتال آغاز کرده‎‌اید، کیف پول‌های نرم‌‌افزاری می‌توانند گزینه‌ خوبی برای شما باشند. از سوی دیگر هزاران کیف پول نرم‌افزاری در بازار موجود است که هر یک از آن‌ها خدمات منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه می‌دهند. پس سعی کنید قبل از انتخاب، ویژگی‌های مختلف کیف پول را به‌صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید.

 

مقرون به صرفه

غالبا استفاده از خدمات کیف پول نرم‌افزاری برخلاف کیف پول‌های سخت‌افزاری رایگان است و در این مرحله شما هیچ هزینه‌‌ای را پرداخت نمی‌کنید. البته ناگفته نماند که هزینه‌‌ اینترنت مصرفی به هنگام استفاده از خدمات شبکه به عهده‌ شما خواهد بود، اما در یک نگاه کلی می‌توان از بیشتر کیف پول‌های دیجیتالی به عنوان یک گزینه‌ مقرون به صرفه یاد کرد.

 

معایب کیف پول نرم‌افزاری

در این بین تعدادی از تحلیل‌گران به مشکلات موجود در سیستم کیف پول‌های نرم‌افزاری می‌پردازند، بنابراین لازم دانستیم تا در این بخش معایب کیف پول‌های نرم‌افزاری را با هم مرور کنیم.

 

امنیت شبکه

همانطور که می‌دانید کیف پول‌های نرم‌افزاری با ارائه‌ رمز عبور اختصاصی امنیت حساب کاربری شما را فراهم می‌کنند؛ این در حالی است که شما برای استفاده از خدمات شبکه باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. در حقیقت متصل بودن به اینترنت احتمال هک شدن اطلاعات را افزایش می‌دهد.

همچنین این نکته را هم در نظر بگیرید که شما باید رمز عبور خود را در یک مکان کاملا امن و دور از دسترس سایر افراد نگه دارید. یکی از ضعف‌های دیگر سیستم امنیت کیف پول‌های نرم‌افزاری این است که اگر کسی رمز عبور حساب کاربری شما را داشته باشد، به‌راحتی می‌تواند کنترل حساب شما را در دست بگیرد.

 

بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری

از آنجایی که کیف پول‌های نرم‌افزاری متنوعی توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند، انتخاب بهترین گزینه‌ کار ساده‌ای نیست. بعد از خواندن نظرات کاربران و بررسی کیف پول‌های نرم‌افزاری مختلف تصمیم گرفتیم تا چند گزینه را به شما پیشنهاد کنیم. با ما همراه باشید تا ویژگی‌ها و قابلیت‌های تعدادی از کیف پول‌های برتر جهان را با یکدیگر بررسی ‌کنیم.

 

کیف پول Mycelium

از آنجایی که این محصول در سال ۲۰۱۳ ساخته شده، در دسته‌ کیف پول‌های قدیمی قرار می‌گیرد. بد نیست بدانید که کیف پول Mycelium برای اولین‌بار قبل از پیدایش بیت کوین توسط گروهی از برنامه‌نویسان طراحی و ساخته شد. طبق گفته‌ بسیاری از تحلیل‌گران یکی از دلایل اصلی شهرت Mycelium از همین موضوع نشات می‌گیرد. آن‌ها از این کیف پول به عنوان بهترین کیف پول بیت کوین یاد می‌کنند.

برای دانلود این کیف پول می‌توانید به وبسایت کیف پول مای‌سلیوم مراجعه کنید.

 

ویژگی‌های کیف پول Mycelium

شهرت این کیف پول بی‌دلیل هم نیست، شما با نصب Mycelium از خدمات انواع مختلف حساب‌های کاربری بهره‌مند خواهید شد. این نرم‌افزار منبع باز در دو نسخه‌ اندروید و IOS ساخته شده است.

می‌توان گفت که سرعت بالای انجام تراکنش‌ها نیز یکی از مزایای مثبت شبکه محسوب می‌شود. البته طبق گزارشات اعلام‌شده، دسترسی به بخش‌های مختلف سایت برای کاربران تازه‌وارد سخت و دشوار است.

.

کیف پول Jaxx

کیف پول جکس (Jaxx) برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ توسط یکی از بنیان‌گذاران اتریوم ساخته شد. نرم‌افزار کیف پول Jaxx خدمات بیش از ۹۰ ارز دیجیتال را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بسیاری از افراد چندین ارز دیجیتال مختلف را به‌صورت همزمان برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند؛ بنابراین می‌توان گفت که این ویژگی یکی از دلایل اصلی محبوبیت Jaxx در بین کاربران بوده است.

برای دانلود این کیف پول می‌توانید به وبسایت کیف پول جکس مراجعه کنید.

 

ویژگی‌های کیف پول Jaxx

تعداد ویژگی‌های کاربردی کیف پول Jaxx اصلا کم نیست! شما به‌راحتی می‌توانید هر یک از نسخه‌های اندروید، IOS و ویندوز این کیف پول را بر روی دستگاه مورد استفاده‌ خود نصب کرده و از خدمات رایگان شبکه بهره‌مند شوید. قابلیت بالای کیف پول جکس باعث شده که همانند یک صرافی عمل کند و کار کردن با آن اصلا کار سختی نیست.

 

کیف پول Exodus

هدف اصلی از ساخت کیف پول اکسودوس (Exodus) جلب رضایت کاربران بوده است، سازندگان آن ادعا می‌کنند که ساده‌تر کردن فرآیند استفاده از خدمات کیف پول می‌تواند تأثیر قابل توجهی در ترویج ارزهای دیجیتال داشته باشد. بنابراین می‌توان گفت که طراحی بسیار ساده و در عین حال کاربردی نرم‌افزار Exodus از همین دیدگاه نشأت می‌گیرد.

برای دانلود این کیف پول می‌توانید به وبسایت کیف پول اکسودوس مراجعه کنید.

 

ویژگی‌های کیف پول Exodus

کیف پول Exodus خدمات مربوط به چندین ارز دیجیتال را به کاربران خود ارائه می‌دهد و هم زمان می‌تواند به عنوان یک صرافی عمل کند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که برای استفاده و به‌کارگیری نرم‌افزار Exodus باید مبلغ مشخصی را پرداخت نمایید.

 

کیف پول Blockchain

این کیف پول برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ ساخته شد، کیف پول بلاک چین (Blockchain) به دلیل سیستم امنیتی بالا و استفاده از فرآیند «تایید هویت دو عاملی» (two factor authentication) به عنوان یکی از شبکه‌های مطمئن شناخته می‌شود. از سوی دیگر کارمزدی که شبکه به ازای انجام تراکنش‌ها از کاربران خود می‌گیرد، بسیار ناچیز است.

برای دانلود این کیف پول می‌توانید به وبسایت کیف پول بلاک چین مراجعه کنید.

 

ویژگی‌های کیف پول Blockchain

کیف پول Blockchain بر خلاف سایر کیف پول‌ها، خدمات غیر‌متمرکز به کاربران خود ارائه نمی‌دهد. به بیان ساده‌تر یک فرد یا سازمان مشخص بر معاملات و تراکنش‌های شبکه نظارت دارد. بنابراین می‌توان گفت که کیف پول Blockchain گزینه‌ قابل قبولی برای کاربرانی که به حریم خصوصی اهمیت می‌دهند نیست؛ چرا که تمام اطلاعات شخصی شما به محض ورود به حساب کاربری ثبت خواهند شد.

 

سخن پایانی

همانطور که در قسمت‌های قبل گفته شد، کیف پول‌های نرم‌افزاری زیادی در بازار موجود هستند و هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. ما در این مقاله سعی داشتیم تا اطلاعات لازم و کاربردی درباره‌ کیف پول‌های نرم‌افزاری را در اختیارتان قرار دهیم. در آخر می‌توان به این نتیجه رسید که خود شما باید جوانب مختلف را بسنجید و با آگاهی کامل تصمیم‌گیری کنید.

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا