🎁 وبینار مسیر درست تبدیل شدن به یک معامله‌گر🎁

اینجا کلیک کنید
دوره منتور شیپ
آموزش فارکسپلتفرم‌های معاملاتی

آموزش بروکر دلتا اف ایکس (DeltaFX) | نحوه ثبت نام و معاملات

برای ورود به بازار فارکس و کسب سود از معامله جفت ارزها به یک بروکر نیاز دارید. این بروکرها در واقع پلتفرم‌هایی هستند که به عنوان یک میانجی بین خریداران و فروشندگان عمل می‌کنند. در حال حاضر تعداد بروکرهای فارکس بسیار زیاد است و همین موضوع انتخاب یک بروکر مناسب را سخت می‌کند.

اما نگران نباشید! در مجموعه حسینی فایننس تلاش ما این است که بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان را معرفی کنیم و برای همین مقاله امروز به آموزش بروکر «دلتا» (DeltaFX) اختصاص داده شده است.

از همین رو در ادامه ابتدا با تاریخچه شکل‌گیری این بروکر آشنا شده و سپس به سراغ آموزش ثبت نام و انجام معاملات در آن می‌رویم. همچنین قرار است انواع مختلف حساب در بروکر دلتا اف ایکس برایتان شرح داده شود تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

معرفی بروکر دلتا اف ایکس (DeltaFX)

بروکر دلتا اف ایکس از سال ۲۰۰۹ میلادی فعالیت خود را شروع کرده و تمرکز اصلی خود را روی خاورمیانه قرار داده است.

بروکر دلتا اف ایکس یکی از کارگزاری‌های فارکس است که فعالیت اصلی خود را از سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز کرد. ویژگی منحصربه‌فرد این بروکر تمرکز ویژه آن به منطقه خاورمیانه است. برای همین دلتا اف ایکس به طور کامل از زبان فارسی و کاربران ایرانی پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

اگر سری به سایت رسمی این بروکر بزنیم، متوجه می‌شویم که تعداد کاربران فعال آن بیش از ۲۳ هزار نفر است. همچنین جوایز مختلفی نیز به این بروکر اعطا شده که از جمله آن‌ها می‌توان به جایزه بهترین بروکر فارکس در منطقه خاورمیانه و بهترین بروکر از نظر تجربه کاربری اشاره کرد.

از خوبی‌های بروکر دلتا می‌توان به پشتیبانی آن از بازارهای مختلف اشاره کرد. این یعنی علاوه بر جفت ارزهای محبوبی مثل یورو/دلار (EUR/USD) امکان معامله ارزهای دیجیتالی مثل «بیت کوین» (Bitcoin)، «اتریوم» (Ethereum)، «لینک» (Chainlink) و «ریپل» (Ripple) نیز در دلتا اف ایکس وجود دارد. بازار فلزات گران‌بهایی مثل طلا و نقره، شاخص‌ها و بازار انرژی از دیگر دارایی‌های قابل معامله در این بروکر هستند.

اما یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب یک بروکر فارکس معتبر برای معامله‌گران ایرانی، تنوع در روش‌های واریز و برداشت است. خوشبختانه دلتا اف ایکس به این موضوع هم توجه ویژه‌ای داشته و امکان واریز و برداشت با استفاده از ارزهای دیجیتال، «وب مانی» (Web Money) و حتی پرداخت ریالی را نیز فراهم کرده است.

از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این بروکر می‌توان به قابلیت کپی ترید، معاملات بدون اسلیپیج، پشتیبانی از حساب اسلامی (بدون بهره شبانه)، مشوق‌های مالی مختلف و حداقل واریز ۱۰ دلاری اشاره کرد. ضمن اینکه بروکر دلتا از اهرم‌های معاملاتی تا لوریج ۱:۱۰۰۰ نیز پشتیبانی می‌کند و کمبودی از این لحاظ حس نخواهید کرد.

بروکر دلتا اف ایکس

 

راهنمای ثبت نام در بروکر دلتا

برای عضویت در بروکر DeltaFX وارد سایت رسمی این کارگزاری شده و روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید. با این کار صفحه‌ای مانند تصویر زیر باز می‌شود که باید مشخصات خود را در آن وارد کنید.

آموزش ثبت نام در بروکر دلتا

بعد از وارد کردن نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل در قسمت مربوط به موبایل ابتدا پرچم ایران را انتخاب کرده و شماره خود را با فرمت بین‌المللی وارد کنید. سپس یک کلمه عبور مناسب برای خود انتخاب کرده و روی «ثبت نام» کلیک کنید. توجه داشته باشید که نام و نام خانوادگی باید با حروف لاتین نوشته شوند. اگر به صورت فارسی بنویسید پیغام خطا نمایش داده خواهد شد. همچنین کلمه عبور انتخاب شده باید ۸ کاراکتر یا بیشتر بوده و دارای حداقل یک عدد، یک حرف بزرگ انگلیسی و یک علامت مثل «@» باشد.

اگر همه‌چیز درست باشد پیغامی نمایش داده خواهد شد که از شما می‌خواهد ایمیل خود را چک کرده و حساب خود را از آنجا تایید کنید.

آموزش ثبت نام در بروکر دلتا

برای تایید آدرس ایمیل خود، به ایمیلی که در هنگام ثبت‌نام وارد کردید مراجعه کرده و مانند تصویر بالا روی گزینه «کلیک کردن اینجا» کلیک کنید. با این کار آدرس ایمیل شما نزد بروکر تایید می‌شود.

با کلیک روی لینک بالا به پنل کاربری خود در بروکر دلتا منتقل خواهید شد. ممکن است دوباره نیاز به ورود به حساب باشد که به‌راحتی می‌توانید با وارد کردن مشخصات خود این کار را انجام دهید.

آموزش ثبت نام در بروکر دلتا

در تصویر بالا پنل کاربری بروکر دلتا اف ایکس را مشاهده می‌کنید. اگر پنل شما به زبان انگلیسی است می‌توانید با انتخاب گزینه مربوطه زبان فارسی را انتخاب کنید.

اکنون نوبت تکمیل پروفایل است. برای این کار همان‌طور که در تصویر بالا نیز مشخص است، روی نوار اعلان گزینه «اینجا کلیک کنید» را انتخاب کنید و وارد صفحه تکمیل پروفایل شوید.

در این صفحه باید اطلاعات شخصی و مدارک هویتی خود را بارگذاری کنید که فرآیند انجام این کار در پنج مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول باید نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، تاریخ تولد، زبان ایمیل و جنسیت خود را انتخاب کرده و روی «بعدی» کلیک کنید.

توجه داشته باشید که قبل از این کار باید با انتخاب گزینه «تایید شماره تلفن» شماره وارد شده را تایید کنید. این کار با یکی از سه روش تماس از دست رفته، ارسال پیامکی و تماس صوتی انجام می‌شود. با انتخاب هر کدام از این سه روش، کدی برای شما ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد کرده و شماره موبایل خود را تایید کنید.

مرحله بعدی وارد کردن آدرس محل سکونت شما است. برای این کار تنها کافی است از لیست کشویی، کشور ایران را انتخاب کرده و سپس استان، شهر و آدرس خود را وارد کنید.

آموزش ثبت نام در بروکر دلتا

بعد از وارد کردن آدرس و کلیک روی گزینه «بعدی» به مرحله سوم تکمیل پروفایل که اثبات هویت است، می‌رسیم. ادامه مراحل در بخش بعدی توضیح داده خواهد شد.

 

آموزش احراز هویت در بروکر DeltaFX

برای احراز هویت در بروکر دلتا به کارت ملی، پاسپورت یا شناسنامه نیاز دارید که با مدارک ایرانی نیز می‌توان مراحل آن را طی کرد.

در بروکر دلتا اف ایکس نیز مانند سایر بروکرهای فارکس معتبر و قانون‌مند، نیاز به تایید هویت وجود دارد. این کار با هدف مبارزه با کلاهبرداری انجام می‌شود و شما می‌توانید خیلی راحت با مدارک ایرانی خود، در این بروکر احراز هویت کنید.

مدارک مورد نیاز برای تایید هویت بروکر DeltaFX شامل کارت ملی، پاسپورت (گذرنامه) و شناسنامه می‌شود که البته تنها یکی از آن‌ها مورد نیاز است.

برای این کار باید از بخش تکمیل پروفایل اقدام کنید. همان‌طور که در بخش قبلی هم اشاره کردیم بعد از وارد کردن مشخصات اولیه مثل نام، نام خانوادگی و آدرس محل سکونت، نوبت به بارگذاری مدارک و تایید هویت می‌رسد.

آموزش ثبت نام در بروکر دلتا

از کادر «نوع اثبات هویت» یکی از روش‌های موجود را انتخاب کنید. برای این آموزش ما از کارت ملی استفاده می‌کنیم. سپس باید از قسمت «فایل» تصویر مدرک خود را بارگذاری کرده و در کادر بعدی نیز شماره ملی و تاریخ انقضای آن را وارد کنید.

مرحله بعدی مربوط به تایید آدرس محل سکونت می‌شود. مدرک مورد نیاز برای این کار می‌تواند گواهینامه رانندگی، رسید مالیاتی، کارت بیمه، قرارداد اجاره یا موارد این‌چنینی باشد که لیست کامل آن‌ها را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

آموزش ثبت نام در بروکر دلتا

در هر صورت فایل مدرک مورد نظر خود را بارگذاری کرده و روی «بعدی» کلیک کنید.

در مرحله آخر نیز باید تیک توافق‌نامه‌ها را بزنید و با کلیک روی گزینه «ثبت» مراحل تکمیل پروفایل و احراز هویت را به پایان برسانید.

آموزش ثبت نام در بروکر دلتا

اگر همه اطلاعات خواسته شده را به‌درستی وارد کرده باشید، پیغامی با عنوان «پروفایل شما به زودی توسط پشتیبانی بررسی خواهد شد» برایتان نمایش داده می‌شود. تایید مدارک هویتی معمولا در عرض چند ساعت یا حتی کمتر انجام می‌شود و بعد از آن می‌توانید واریز و برداشت انجام دهید و معاملات فارکس خود را شروع کنید.

 

روش‌های واریز و برداشت در بروکر دلتا اف ایکس

در حال حاضر با استفاده از روش‌هایی مثل کارت به کارت بانکی، ارز دیجیتال و صرافی تاپ چنچ می‌توان حساب خود در بروکر دلتا را شارژ کرد.

شاید مهم‌ترین ویژگی یک بروکر فارکس خوب برای کاربران ایرانی امکان شارژ آن از داخل ایران و تنوع در روش‌های واریز و برداشت باشد. همان‌طور که در جریان هستید، به دلایل مختلفی همچون تحریم‌ها، کاربران ایرانی امکان واریز مستقیم به بعضی از بروکرها را ندارند و باید با بروکری کار کنند که با کاربران ایرانی مشکلی نداشته یا از روش‌های جایگزینی همچون ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

خوشبختانه بروکر دلتا اف ایکس به این موضوع هم توجه ویژه‌ای داشته و راه‌های مختلفی برای شارژ حساب تدارک دیده است.

برای واریز پول به این صرافی تنها کافی است از منوی اصلی روی «واریز» کلیک کرده و از منوی کشویی یکی از گزینه‌های «پرداخت محلی»، «تاپ چنچ» و «TRC20 (تتر)» را انتخاب کنید.

 

واریز ریالی به بروکر دلتا اف ایکس

پرداخت محلی همان پرداخت مستقیم با ریال ایران است. بنابراین اگر به دنبال بروکری می‌گردید که به‌طور مستقیم امکان شارژ حساب با پرداخت ریالی را داشته باشد، دلتا اف ایکس این امکان را برایتان فراهم کرده است.

برای این کار بعد از انتخاب گزینه پرداخت محلی کادر دیگری به صفحه اضافه می‌شود که در آن باید مقدار پرداخت خود را انتخاب کنید. این رقم باید به ریال ایران وارد شود اما ارزش دلاری آن باید از ۱۰ دلار بیشتر شود. با توجه به نرخ فعلی دلار در زمان نگارش این مقاله این رقم را می‌توان حداقل ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفت.

آموزش ثبت نام در بروکر دلتا

در نهایت با وارد کردن مقدار و کلیک روی گزینه «تایید» به صفحه بعدی پرداخت می‌روید. در این مرحله شماره کارت شتابی متعلق به بروکر برایتان نمایش داده می‌شود و باید طبق توضیحات نوشته‌شده، مبلغ مورد نظر را به آن کارت به کارت کنید. سپس با بارگذاری رسید یا فیش پرداخت و همچنین وارد کردن شماره رسید بانکی در بروکر، مبلغ پرداختی تایید شده و حساب‌تان شارژ می‌شود.

آموزش ثبت نام در بروکر دلتا

 

واریز رمزارزی در بروکر DeltaFX

افرادی که پرداخت با ارز دیجیتال را ترجیح می‌دهند، می‌توانند با انتخاب گزینه TRC20 (تتر) حساب خود را با رمزارز تتر شارژ کنند. توجه داشته باشید که در حال حاضر تنها از تتر برای پرداخت رمزارزی پشتیبانی می‌شود.

برای همین اگر می‌خواهید با ارزهای دیجیتال دیگری مثل «بیت کوین» (Bitcoin) یا «اتریوم» (Ethereum) حساب خود را در دلتا اف ایکس شارژ کنید، باید ابتدا در صرافی‌های دیگر بیت کوین یا اتریوم خود را به تتر تبدیل کرده و سپس تترهای خود را به حساب صرافی واریز کنید.

برای این کار بعد از انتخاب گزینه «واریز» از منوی اصلی، روش پرداخت را روی TRC20 (تتر) قرار دهید و روی «بعدی» کلیک کنید. با این کار یک کد QR که متعلق به کیف پول دیجیتال بروکر دلتا اف ایکس است، برایتان نمایش داده می‌شود که باید تترهای خود را به آن ارسال کنید.

 

ایجاد حساب واقعی و دمو در DeltaFX

در بروکر دلتا علاوه بر ایجاد حساب واقعی، امکان ایجاد حساب دمو نیز وجود دارد و می‌توان به کمک آن معاملات آزمایشی در فارکس انجام داد.

انجام معامله در هر بروکر فارکس چند پیش‌نیاز دارد که تا اینجا مراحل ثبت‌نام، احراز هویت و واریز را انجام داده‌ایم. اکنون نوبت به ایجاد حساب واقعی یا آزمایشی می‌رسد.

همان‌طور که می‌دانید در هر بروکر هم امکان ایجاد حساب واقعی یا حقیقی (Real) وجود دارد و هم حساب آزمایشی (دمو).

حساب واقعی که البته به آن حساب «ریل» نیز گفته می‌شود، حسابی است که به کمک آن می‌توان از بازار سودهای واقعی به دست آورد. برای استفاده از این حساب نیاز به واریز پول به بروکر وجود دارد و سرمایه واقعی شما در هر معامله درگیر می‌شود.

در طرف دیگر حساب آزمایشی یا دمو (Demo) را داریم که به کمک آن می‌توان با پول مجازی در فارکس معامله کرد و با محیط آن آشنا شد. در این نوع حساب لازم نیست هیچ پولی واریز کنید و تمام معاملات با استفاده از پول مجازی انجام می‌شود. برای همین نباید انتظار کسب سود از حساب دمو را داشته باشید.

در بروکر فارکس دلتا اف ایکس امکان ایجاد حساب واقعی و دمو وجود دارد که مراحل ایجاد هر کدام را در ادامه شرح می‌دهیم.

 

آموزش ایجاد حساب دمو در دلتا اف ایکس

برای ایجاد حساب دمو از منوی اصلی روی گزینه «حساب‌ها» کلیک کرده و سربرگ «دمو» را انتخاب کنید. سپس روی «افزودن حساب دمو» کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در بروکر دلتا

با این کار پنجره جدیدی باز می‌شود که در آن باید از بین چهار نوع حساب یکی را انتخاب کنید. این گزینه‌ها شامل حساب «استاندارد» (Standard)، «فیکس اسپرد» یا «اسپرد ثابت» (Fix Spread)، «نانو» (Nano) و ECN می‌شود. این حساب‌ها در جزئیاتی مثل حداقل واریز و اسپرد تفاوت دارند و قرار است در بخش بعدی به‌طور کامل آن‌ها را با یکدیگر حساب کنیم.

برای ادامه این آموزش ما گزینه استاندارد را انتخاب کرده و پلتفرم معاملاتی را روی متا تریدر ۴ قرار می‌دهیم. همچنین حداکثر اهرم را روی ۱:۴۰۰ قرار داده و موجودی اولیه حساب دمو را ۵۰۰ دلار انتخاب می‌کنیم. در نهایت با کلیک روی گزینه «ساخت حساب» به همین راحتی حساب دموی ما در بروکر دلتا اف ایکس ایجاد می‌شود.

 

راهنمای ایجاد حساب واقعی در DeltaFX

ایجاد حساب حقیقی یا ریل در بروکر دلتا اف ایکس نیز همانند ایجاد حساب دمو است. تنها کافی است بعد از ورود به بخش حساب‌ها، ابتدا سربرگ «واقعی» را انتخاب کرده و سپس روی «افزودن حساب واقعی» کلیک کنید.

با این کار پنجره جدیدی باز می‌شود که باید نوع حساب خود را در آن مشخص کنید. همان‌طور که گفتیم در بروکر دلتا چهار نوع حساب داریم که شامل استاندارد، اسپرد ثابت، نانو و ECN می‌شود. یکی از این حساب‌ها را انتخاب کرده و پلتفرم معاملاتی خود را روی متا تریدر ۴ یا ۵ بگذارید، سپس حداکثر اهرم مورد نظر خود را تعیین کرده و در نهایت روی «ساخت حساب» کلیک کنید.

اکنون حساب واقعی ما آماده است و می‌توانیم با شارژ حساب و وارد کردن اطلاعات آن در نرم‌افزاری مثل متا تریدر ۴، معاملات خود را در بازار فارکس شروع کنیم. ضمن اینکه در هر لحظه امکان مشاهده جزئیات حساب ایجاد شده در همان بخش «حساب‌ها» وجود دارد. این موضوع در تصویر زیر نیز قابل مشاهده است:

آموزش ثبت نام در بروکر دلتا

 

انواع حساب در بروکر دلتا اف ایکس

در بروکر دلتا اف ایکس چهار نوع حساب داریم که شامل حساب استاندارد، نانو، اسپرد ثابت و ECN می‌شود.

در بازار فارکس هر معامله‌گر براساس استراتژی‌ خاصی معامله می‌کند؛ برخی‌ها به معاملات پرتعداد و کوتاه‌مدت علاقه دارند و برخی ترجیح می‌دهند سرمایه‌گذاری بلندمدتی داشته باشند. برای همین بسیاری از بروکرهای فارکس حساب‌های متنوعی را برای مشتریان خود تدارک می‌بینند. در بروکر دلتا نیز چهار نوع حساب داریم که در این بخش در مورد تفاوت‌های آن‌ها صحبت خواهد شد.

همان‌طور که در بخش‌های قبلی هم اشاره کردیم، انواع حساب در DeltaFX شامل حساب استاندارد، نانو، اسپرد ثابت و ECN می‌شود.

حساب استاندارد حسابی است که در آن بیشترین نمادها و ابزارهای معاملاتی ارائه می‌شود و برای همین همه معامله‌گران می‌توانند از آن استفاده کنند. در این نوع حساب میزان اسپرد شناور بوده و حداقل واریز در آن ۵۰ دلار است.

در حساب ECN هیچ واسطه‌ای بین خریداران و فروشندگان وجود ندارد و آن‌ها به‌طور مستقیم به یکدیگر وصل می‌شوند. این نوع حساب به‌دلیل کارمزد و اسپرد پایین به افرادی پیشنهاد می‌شود که حرفه‌ای بوده و به معاملات سریع (اسکالپ) علاقه دارند. در حساب ECN حداقل واریز ۲۰۰ دلار است.

حساب دیگر فیکس اسپرد نام دارد و همان‌طور که از اسمش هم می‌توان حدس زد، اسپرد معاملات آن ثابت است. این نوع حساب مناسب معاملات بلندمدت بوده و حداقل واریز در آن ۱۰۰ دلار است.

برای کسانی که تجربه کمی در بازار فارکس دارند نیز حساب دیگری به نام نانو تدارک دیده شده که حتی با ۱۰ دلار نیز می‌توانید معاملات خود را در این بازار شروع کنید. البته توجه داشته باشید که در این نوع حساب تنها امکان معامله ۵۴ نماد معاملاتی وجود دارد که در مقایسه با حساب‌های دیگر تعداد آن کم است.

برای مقایسه دقیق‌تر انواع حساب در بروکر دلتا اف ایکس می‌توانید به صفحه مخصوص آن در این بروکر مراجعه کرده و حسابی را انتخاب کنید که با نیازهای شما سازگاری بیشتری دارد.

 

سخن پایانی

بروکر دلتا با نام کامل «دلتا اف ایکس» (DeltaFX) یکی از کارگزاری‌های فارکسی است که رابطه خوبی با کاربران ایرانی دارد. این موضوع را می‌توان از امکان شارژ ریالی حساب فهمید که با استفاده از کارت به کارت بانکی انجام می‌شود. همچنین پشتیبانی از زبان فارسی و حساب اسلامی (بدون بهره شبانه) از دیگر ویژگی‌های خوب بروکر دلتا به حساب می‌آید.

در کارگزاری فارکس دلتا بعد از ثبت نام و تایید هویت، می‌توانید از بین چهار نوع حساب موجود یکی را انتخاب کرده و با استفاده از آن معاملات خود در بازار فارکس را شروع کنید. این حساب‌ها در جزئیاتی مثل حداقل واریزی، میزان اسپرد، تعداد نمادها و کارمزد تفاوت دارند که در طول مقاله امروز به‌طور کامل در مورد آن‌ها صحبت کردیم.

نکاتی که در این مقاله ذکر شد تنها به‌منظور معرفی بروکرهای مطرح بوده است؛ پیش از انتخاب بروکر برای انجام معاملات فارکس، حتما تحقیقات کامل انجام دهید و با متخصصان این حوزه مشورت کنید. مجموعه حسینی فایننس هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال انتخاب شما و مشکلات احتمالی ندارد.
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

‫۳۷ دیدگاه ها

  1. بروکر دلتا پشتیبانی فارسی بسیار ضعیف که موجب از دست دادن داراییتان میشود ۷۰ بروکر تست حساب واقعی کردم پشتیبانی ضعیف و مبتدی حتی اگر تیکت بزنید جوابهای بی مورد میدهند و شما سر کار میگذارند و در اخر شما را قفل میکنند . کافیست شما حساب دمو بسازید به سرور متصل نمیشود ۷ روز هست جواب بیمورد میدهند . اینقدر شما را سر کار میگذارند که پشیمان شوید .حتی در حساب واقعی ۴۵۰ دلار پول من را شش ماهه قفل کردند و دراخر خود ایرانیان برداشت میکنند . خیلی مواظب باشید .

    1. من بیشتر از هزار دلار توی این بروکر حساب دارم و هیچوقت هم پول من بلوکه نشده لطفا اطلاعات غلط به مردم نده

      1. سلام دوست عزیز ما موظف هستیم از خطراتش بگیم. کسانی هستن که دارن با بایننس کار می‌کنن سال‌هاست و مشکلی براشون پیش نیومده ولی احتمال بلوکه شدن حسابشون هست

  2. بروکر دلتا یکی از کارگزاری های مطرح در دنیای فارکس است که سال‌هاست مشغول ارائه خدمات معامله‌گری به ایرانیان است. بروکر دلتا از دارایی‌های معاملاتی متنوع، نحوه واریز و برداشت ریالی و همچنین پشتیبانی قوی برخوردار است که همین دلایل سبب شده تا این بروکر به یکی از انتخاب‌های اول تریدرهای ایرانی تبدیل شود.بروکر دلتا مجوزهای مورد نیاز و تاییدیه‌های لازم از نهادهای مالی و نظارتی را دریافت کرده است و زیر نظر رگولاتوری های خود فعالیت می‌کند.

  3. عرض ادب
    من حدود ۲ ساله با این بروکر کار میکنم و راضی هستم
    برای ایرانی ها خیلی راحته چون واریز ریالی داره حتی با کارت به کارت. داشتن mt4 نشون میده یه بروکر چقدر قدمت داره. حساب mt5 هم میتونه بسازه که من خودم کار نمیکنم البته

  4. دو ماه میشه که دارم معامله می کنم. اولش با حساب مجازی شروع کردم بعد وارد حساب واقعی شدم. بدون هیچ مشکلی تونستم برداشت وجه انجام بدم.

  5. من بعد از ۵ سال ترید کردن هنوز هیچ بروکری رو به خوبی و با پشتیبانی قوی مثل این بروکر ندیدم واقعا میگم بچه ها این بروکر از همه لحاظ عالیه از لوریج ۱۰۰۰ بگیر تا حساب های متنوع و پشتیبانی ۲۴ ساعته که واقعا همیشه انلاین هستن و کاملا کار بلد هستن خیلی خیلی خوبن من کلی اتفاق تو‌این بروکر واسم افتاد و بخاطر پشتیبانی قوی ای که بود همه چی در کمترین زمان به بهترین شکل انجام شد.

  6. با سلام
    من دو سال هست با این بروکر کار میکنم . بسیار راضی هستم و با خیال راحت واریز و برداشت تتر و ریال انجام میگیره . از نظر کندل سازی کافیه یکماه چارت رو چک کنید از سرور دمو بروکر . پاسخگویی شفاف و قابلیت سرمایه گذاری و استقبال از تریدرهای با استعداد.

  7. من حدودا 3 سالی میشه با این بروکر کار می کنم و به طور کلی بین بروکرهایی که به ایرانیا خدمات ارائه میکنن باید بگم شرایط بهتر و پشتیبانی سریعتری داره … واریز و برداشت ساده تری هم داره فقط یکم سرعتش کنده که اونم بیشتر زمان اوج خبر و بازار اتفاق میفته و این خیلی آزار دهنده است… در اطلاع رسانی تحلیل ها قوی عمل میکنه و در کل بهتر از بقیه است

  8. یکی از بهترین بروکرهاست که داره طرح های متنوعی برای بونس در اختیار کاربراش قرار میده، دوستان پیشنهاد میکنم حتما یه سری بزنید.

  9. خیلی از بروکرها اجازه اسکالپ نمی دن و اگه بدن هم کلی ماده و تبصره میذارن. تو این چند وقت که من با دلتا کار کردم برای اسکالپ من مشکلی نبوده حتی زیر یک دقیقه.

  10. بروکر دلتا اف ایکس مزایای فوق‌العاده زیادی دارد .بروکر ادلتا اف ایکس را می‌توان یکی از معتبرترین بروکرهای جهان با 14 سال سابقه فعالیت دانست که بیشترین دارایی‌های قابل معامله را به شما ارائه می‌کند. این بروکر حساب‌های معاملاتی فوق‌العاده‌ای دارد که اسپرد و کمیسیون آن‌ها به شدت جذاب و رقابتی هستند. بروکر دلتا اف ایکس با اعتبار بالا به کاربران ایرانی خدمات معامله‌گری را ارائه می‌کند.

  11. سلام و درود؛
    من باهاش کار میکنم و میتونم بگم که بروکر فوق‌العاده‌ای هست و تا حالا هیچ اسپلیچ یا دستکاری تا الان ندیدم. اسپرد حساب استاندارد هم پایین ترین اسپرد تو بروکرهای قابل قبول و رگوله هستش.

  12. من تا الان با سه تا بروکر کار کردم و هیچکدوم به خوبیه دلتا نبودن . جالبه که مثل بروکرای دیگه ادعا ندارن ولی بهترین خدمات رو ارائه میکنن . برای منی که با خبر ترید میکنم بهترین بروکر هستش چون زمان انتشار خبر سرور کند نمیشه . در کل تو این 5 سال عالی بوده برای من

  13. من در این بروکر حساب دارم و راضی هستم از خدماتش و همچنین واریز و برداشت ریالی هم داره و این خیلی خوبه من از ایران به راحتی میتونم واریز و برداشت کنم و همچنین پشتیبانی همه روزه داره که واقعا عالیه. به نظر من یک بروکر قابل اطمینان و مناسبی جهت سرمایه گذاری هستش و من تا الان مشکلی نداشتم و به هر کسی هم که معرفی کردم این بروکر رو راضی بوده.

  14. من هر موقع سوالی داشتم تیم پشتیبانی سریع به من جواب دادن. شرایط حساب هاشون هم خوبه. تو بعضی از حساب ها اسپردشون یکم بالاست ولی من حساب Pro دارم و اسپردش خوبه

  15. من هر موقع سوالی داشتم تیم پشتیبانی سریع به من جواب دادن. شرایط حساب هاشون هم خوبه. تو بعضی از حساب ها اسپردشون یکم بالاست ولی من حساب Pro دارم و اسپردش خوبه

  16. حدود یک سال هست که با این بروکر کار میکنم، متاسفانه در حد و اندازه خدمات فوق العاده و اسپردهای پایینی که داره کسی این بروکر رو در ایران نمیشناسه ، اسپردهاش رو طلا و جفت ارزها بسیار پایین هست و همینطور بونوس های متنوعی هم داره. شدوسازی و کندل سازی رو در این بروکر برخلاف بسیاری از بروکر های دیگه که به ایرانی ها خدمات میدن در این بروکر نمیبینید.

  17. چارتش نسبت به بقیه بروکر هایی که ایرانی هستن با اختلاف، خیلی بهتره ، برداشت هاش خوبه فقط اخر هفته انجام نمیده، ولی اسپرداش روی طلا خیلیی عالیه و من نسبت به بقیه بروکر هایی که کار کردم خیلیی ازش راضیم.

  18. هیچ بروکری ندیدم که اندازه دلتا ابزارهای معاملاتی متنوعی داشته باشه. رسما از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

  19. پشتیبانی که خیلی زود جواب میدن و خودشون مشکل منو برطرف کردن ازت نمیخوان که بری جایی ایمیل بزنی و یا نمیگن برو فلان چیزو تغییر بده

  20. واقعا بروکر خوبی هست برای ما، واریز و برداشت راحت و سریع از روش های مختلف،من چند روز پیش از روش ریالی برداشت کردم و کمتر از ۲ ساعت پول تو حسابم بود، اسپرد پایین و پشتیبانی عالی، تنها بدی که داره پنل کاربریش هست یکم پیچیدست!

  21. من چند هفته‌ای هست از این بروکر استفاده می‌کنم واقعاً کیفیت این بروکر بدون اغراق مثال زدنیه و پشتیبانی پاسخگو و واریز و برداشت ریالی که نرخ ثابتیم داره به نظرم نکات مثبتی هست تا به اینجا از دلتا دیدم امیدوارم این کیفیتشون رو از دست ندن.

  22. من حدود ۲۵۰روز هست که داخل این بروکر فعالیت دارم. براساس
    تجربه ای که در این مدت از بروکر دلتا اف ایکس داشتم موارد زیر رو بیان
    میکنم.
    نقاط قوت :
    – اپلیکیشن اندروید و iOSو همچنین پنل کاربری خیلی خوبی داره که من
    توی کمتر بروکری که به ایرانی ها سرویس میده دیدم. علاوه بر امکان ترید
    با اپلیکیشن خود بروکر، امکان واریز و برداشت به شکل خیلی ساده ای
    انجام میشه و آمار جالبی هم از وضعیت حسابتون و تریدهاتون بهتون
    نشون میده.
    – من برداشت هایی به اندازه 100 تا 500دلار دارم اکثرا و توی این مبالغ
    اجرا درخواستم و انتقال پول به تاپ چنج یا انتقال تتر کمتر از ۱دقیقه
    طول میکشه و هیچ تاخیری نداشته تا به امروز

  23. دو ماه میشه که دارم معامله می کنم. اولش با حساب مجازی
    شروع کردم بعد وارد حساب واقعی شدم. بدون هیچ مشکلی
    تونستم برداشت وجه انجام بدم

  24. بروکر خوبیه تا اینجای کار، من حساب ای سی ان دارم که اصلا استاپ هانتینگ نداشته، شده بود که پوزیشنم تا یک پیپ مونده به استاپ لاسم هم رفته بود و بعدش برگشت و بروکر هیچ دستکاری توش نکرده.

  25. یکی از بهترین طرح های بونوس قابل برداشت رو الان بروکر دلتا داره ارائه میده حتما دوستان یه سری بزنند.

  26. من در این بروکر حساب دارم و راضی هستم از خدماتش و همچنین واریز و برداشت ریالی هم داره و این خیلی خوبه من از ایران به راحتی میتونم واریز و برداشت کنم و همچنین پشتیبانی همه روزه داره که واقعا عالیه. به نظر من یک بروکر قابل اطمینان و مناسبی جهت سرمایه گذاری هستش و من تالان مشکلی نداشتم و به هر کسی هم که معرفی کردم از این بروکر رو راضی بوده.

  27. بروکر دلتا یکی از کارگزاری های مطرح در دنیای فارکس است که
    سال هاست مشغول ارائه خدمات معامله گری به ایرانیان است.
    بروکر دلتا از دارایی های معاملاتی متنوع، نحوه واریز و برداشت
    ریالی و همچنبن پشتیبانی قوی برخوردار است که همین دلایل
    سبب شده تا این بروکر به یکی از انتخاب های اول تریدرهای ایرانی
    تبدیل شود.بروکر دلتا مجوزهای مورد نیاز و تاییدیه های لازم از
    نهادهای مالی و نظارتی را دریافت کرده است و زیر نظر رگولاتوری
    های خود فعالیت می کند

  28. چندسالی هست دارم در مورد بروکرها و بازار های مالی مشاوره
    میدم. طبق تحقیقات و شنیده هایی که داشتم بروکر دلتا اف
    ایکس یکی از معتبرترین بروکرهای در دسترس ایرانیان است. این
    بروکر بیش از 1000ابزار معاملاتی را با پایین ترین اسپرد و
    کمیسیون ممکن در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از ویژگی های
    مهم بروکر دلتا اف ایکس پشتیبانی فارسی و احراز هویت آسان
    برای کاربران ایرانی است

  29. خیلی از بروکرها اجازه اسکالپ نمی دن و اگه بدن هم کلی ماده و تبصره میذارن. تو این چند وقت که من با دلتا کار کردم برای اسکالپ من مشکلی نبوده حتی زیر یک دقیقه.

  30. سلام من امروز برداشت زدم و به من گفتن چون معامله هنگام خبر داشتید پول ندادن باید چکار کنم همه سودهای خبر رو برداشت زدن به حساب خودشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا