دوره منتور شیپ
آموزش آلت کوین هاآموزش استخراج رمزارز

آموزش استخراج بایننس کوین

صرافی بین‌المللی بایننس طی چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از فعالان حوزه‌ ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. روزانه میلیون‌ها سرمایه‌گذار از خدمات و قابلیت‌های صرافی بایننس برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود استفاده می‌کنند. در حقیقت بیشتر کاربران، صرافی بایننس را به عنوان یک صرافی معتبر می‌شناسند.

توسعه‌دهندگان صرافی بایننس در سال ۲۰۱۷ رمز ارز اختصاصی صرافی را که «بایننس کوین» (Binance Coin) نامیده شده است، در بازار عرضه کردند. تحلیل‌گران معتقدند که استقبال روز افزون کاربران از صرافی بایننس نشانگر رشد و آینده‌ روشن رمز ارز BNB است. به همین دلیل برخی از افراد به فکر استخراج بایننس کوین افتاده‌اند. در این مقاله شما را با یکی از شیوه‌های استخراج ارز دیجیتال بایننس کوین آشنا می‌کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی ارز دیجیتال بایننس کوین

«بایننس کوین» (Binance Coin) با نماد اختصاری BNB رمز ارز اختصاصی صرافی بایننس است که در سال ۲۰۱۷ با روش عرضه‌ اولیه سکه یا همان ICO در بین کاربران عرضه شد. اما کاربرد اصلی این رمز ارز چیست؟ در حقیقت کاربرانی که در حساب صرافی خود بایننس کوین داشته باشند کارمزد نسبتا کمتری پرداخت می‌کنند و علاوه بر آن از خدمات ویژه‌ صرافی نیز بهره‌مند خواهند شد.

تعداد توکن‌های BNB محدود به ۲۰۰ میلیون است. توسعه‌دهندگان پروژه در ابتدا بایننس کوین را در بستر اتریوم پیاده‌سازی و بعد از گذشت یک مدت زمان کوتاه BNB را به شبکه‌ اختصاصی بایننس منتقل کردند.

بیشتر فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه‌ی ارزهای دیجیتال با استفاده از خدمات صرافی بین‌المللی بایننس خرید و فروش‌های خودشان را انجام می‌دهند. فعالیت روزانه‌ی میلیون‌ها کاربر در بایننس قابلیت رشد BNB را در آینده چندین برابر کرده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در بخش بعد نحوه‌ استخراج بایننس کوین را به شما آموزش می‌دهیم.

 

آموزش مرحله به مرحله‌ استخراج بایننس کوین

  • مرحله اول: نصب کیف پول
  • مرحله دوم: دانلود و نصب نرم‌افزار استخراج unMineable
  • مرحله سوم: انتخاب پردازنده‌ گرافیکی یا مرکزی
  • مرحله چهارم: انتخاب بایننس کوین و ارائه آدرس کیف پول

همان‌طور که می‌دانید بخشی از فعالان حوزه‌ ارزهای دیجیتال را ماینرها تشکیل می‌دهند که از طریق انجام فرایند استخراج کسب درآمد می‌کنند. این بخش از مقاله برای آن دسته از افراد مناسب است که به فکر شروع فعالیت خود در حوزه‌ استخراج رمز ارز پر طرفدار بایننس کوین هستند چرا که قرار است یکی از شیوه‌های استخراج BNB را به شما آموزش ‌دهیم.

 

مرحله‌ اول: نصب کیف پول

قطعا می‌دانید که شما برای حفظ و انتقال ارزهای دیجیتال موجود در حساب کاربری خود به کیف پول احتیاج دارید. هر کیف پول‌ قابلیت‌های خاص خودش را دارد. پس می‌‌توانید به خواسته‌ خودتان یکی از کیف پول‌های کاغذی، سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری را انتخاب کنید. برای فعالیت در حوزه‌ استخراج هم به یک کیف پول احتیاج دارید چرا که پاداش دریافتی شما به صورت مستقیم به آدرس کیف پول منتقل خواهد شد. پس پیش از هر چیز لازم است که کیف پول مورد نظر خود را نصب و راه‌اندازی کنید.

 

مرحله‌ دوم: دانلود و نصب نرم‌افزار استخراج unMineable

در این مرحله به سایت آن‌ماینبل مراجعه ‌کنید. در صفحه‌ اصلی سایت بر روی بخش دانلود نرم‌افزار کلیک کند. شما به راحتی می‌توانید از طریق لینک‌هایی که در سایت قرار گرفته شده نرم‌افزار را دانلود کنید و بر روی سیستم خود به اجرا در بیاورید. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که نرم‌افزار unMineable تنها بر روی نسخه‌ ویندوز قابل اجرا است، پس نمی‌توانید آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

 

مرحله سوم: انتخاب پردازنده‌ گرافیکی یا مرکزی

بعد از نصب نرم‌افزار و باز شدن برنامه لازم است که بین دو گزینه‌ پردازنده‌ گرافیکی یا همان GPU و پردازنده مرکزی یا همان (CPU) یک گزینه را انتخاب کنید. خب اگر با تجهیزات لازم برای انجام فرایند استخراج آشنایی داشته باشید، می‌دانید که پردازنده‌های گرافیکی عملکرد بهتری در این زمینه دارند. اما از آنجایی که شما در این روش از کامپیوتر خود برای استخراج استفاده می‌کنید، باید قبل از انتخاب قابلیت و قدرت سخت‌افزاری سیستم را در نظر بگیرید.

به بیان ساده‌تر ساختار و قابلیت هر سیستم متفاوت است. بنابراین کاربرانی که با کامپیوترهای قدیمی کار می‌کنند، ناچار به انتخاب پردازنده‌ مرکزی هستند. از سوی دیگر ماینرهایی که کامپیوتر‌های به روز و پیشرفته‌تری دارند، پردازنده‌ گرافیکی را بر می‌گزینند.

 

مرحله چهارم: انتخاب بایننس کوین و ارائه آدرس کیف پول

شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار unMineable علاوه بر بایننس کوین، چندین ارز دیجیتال دیگر را هم استخراج کنید. برای شروع فرایند استخراج کافیست نام بایننس کوین را در نرم‌افزار انتخاب کنید. بعد از انتخاب BNB آدرس کیف پول خود را به نرم‌افزار ارائه می‌دهید. فرایند استخراج به محض وارد کردن اطلاعات شروع می‌شود و پاداش به‌صورت مستقیم به کیف پول شما منتقل خواهد شد.

  • بایننس کوین، ارز دیجیتال اختصاصی صرافی بایننس طی سال‌ها اخیر افزایش قیمت بی‌سابقه‌ای داشته است.
  • از آنجایی که روزانه میلیون‌ها کاربر در صرافی بایننس فعالیت می‌کنند، آینده‌ روشنی برای این رمز ارز پیش‌بینی شده است.

 

سخن پایانی

همان‌طور که مشاهده کردید استقبال بی‌سابقه کاربران از رمز ارز بایننس کوین، باعث شده تا سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌های مختلف برای استخراج آن باشند. به همین خاطر در این مقاله یکی از روش‌های استخراج بایننس کوین را به شما آموزش دادیم. اما به یاد داشته باشید که بهتر است قبل از شروع فعالیت خود در این حوزه، تمام هزینه‌های جانبی را با دقت بسنجید تا بتوانید از بروز هرگونه ضرر احتمالی جلوگیری کنید.

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا