دوره منتور شیپ
آموزش صرافی

صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance) + لینک ثبت نام و ورود به سایت اصلی

ترویج ارزهای دیجیتال در جوامع مختلف طی سال‌های گذشته موجب افزایش تعداد صرافی‌هایی که در زمینه‌ خرید، فروش و ترید ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، شده است. در این بین بسیاری از سرمایه‌گذاران نمی‌دانند که کدام صرافی ارز دیجیتال خدمات بهتری را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

در حقیقت در ابتدای مسیر لازم است که به درک درستی از شرایط و اهداف خود برسید، چرا که هر صرافی‌ برای گروه مشخصی از افراد طراحی شده است، برای مثال برخی از صرافی‌ها برای کاربران تازه وارد مناسب هستند؛ در حالی‌که تریدرهای پیشرفته در حوزه‌ ارزهای دیجیتال صرافی دیگری را برای انجام مبادلات خود انتخاب می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم تا قابلیت‌های مختلف صرافی بایننس را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

ثبت نام و ورود به سایت اصلی بایننس

 

صرافی‌های ارز دیجیتال

صرافی‌های ارز دیجیتال تماما مجازی هستند و به شکل سایت، اپلیکیشن موبایل یا حتی نسخه دسکتاپ در اختیار کاربران قرار می‌گیرند که با ثبت نام در آن‌ها، می‌توان از امکانات مختلف مربوط به ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

صرافی‌های ارز دیجیتال این امکان را به کاربران خود می‌دهند که ارز دیجیتال‌شان را به صرافی بفروشند و یا از صرافی ارز دیجیتال خریداری کنند. گاهی نیز صرافی به عنوان یک واسطه عمل می‌کند و با انتخاب بازه‌های قیمت خاص برای رمز‌ارزهای گوناگون کاربران می‌توانند (در بازه‌ انتخاب‌شده) رمزارزهای خود را با یکدیگر مبادله کنند.

صرافی‌ها معمولا کیف پولی در اختیار کاربران قرار می‌دهند که ارزهای مورد نظر را در آن نگهداری کنند و یا ارزها را به کیف‌پول‌های مخصوص ارزهای دیجیتال کاربران انتقال می‌دهند.

انتخاب یک صرافی مناسب می‌تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت شما داشته باشد. در قدم اول باید خواسته و هدف خود را بشناسید. برای مثال به سرمایه‌گذاری بلند مدت فکر می‌کنید یا می‌خواهید با ترید ارزهای دیجیتال، طی یک مدت زمان کوتاه سود زیادی را به دست آورید؟ تحلیل‌گران معتقدند که انتخاب صرافی نامناسب در برخی از موارد ضررهای قابل توجهی را به شما وارد می‌کند.

حال پیش از اینکه به معرفی صرافی بایننس بپردازیم بگذارید ببینیم به طور کلی صرافی‌های ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند. به طور کلی صرافی‌هایی که در قدم اول اطلاعات شخصی کاربران را دریافت می‌کنند، کمتر به مشکلات امنیتی برمی‌خورند، چرا که در برخی از موارد همین مشکلات موجب از دست رفتن سرمایه‌ شما خواهد شد.

پیش از اینکه از صرافی مورد نظر خرید نمایید، برای اطمینان از معتبر بودن آن نیاز است که نام صرافی‌ مورد نظر خود را در گوگل سرچ کنید. در برخی از موارد شما با مطالعه‌ نقد تحلیل‌گران و نظر افراد مختلف می‌توانید میزان محبوبیت یک صرافی را در جامعه‌ کاربران بسنجید.

محبوبیت یک صرافی کیفیت خدماتی که به کاربران ارائه شده را نشان می‌دهد، پس لازم است که به این نکته توجه کنید. همان‌طور که می‌دانید ارزهای دیجیتال خدمات غیرمتمرکز به کاربران خود ارائه می‌دهند و همین موضوع باعث شده تا شبکه‌ ارزهای دیجیتال سابقه‌ خوبی در حملات سایبری نداشته باشند.

بنابراین برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی خدمات امنیتی صرافی‌ها را به درستی و با دقت بررسی کنید، برای مثال صرافی‌هایی هستند که با استفاده از روش تعیین هویت دو عاملی سیستم امنیتی شبکه را تقویت می‌کنند.

ساختار پیچیده‌ ارزهای دیجیتال، درک و مشارکت در این جامعه را دشوار کرده است، بنابراین ارائه‌ خدماتی از قبیل پذیرش پول‌های فیات برای خریداری بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال می‌تواند یک نکته‌ مثبت برای کاربران شبکه باشد.

صرافی‌ها خدمات مربوط به تمام ارزهای دیجیتال را تحت پوشش قرار نمی‌دهند و کارمزد تراکنش در هر صرافی متفاوت است. همان‌طور که مشاهده کردید در نهایت این خود شما هستید که با در نظر گرفتن نکاتی که گفته شد و انجام تحقیقات مختلف، صرافی مناسب را با نیازهای شخصی خود انتخاب می‌کنید.

حال ببینیم که صرافی بایننس چیست و چگونه کار می‌کند؟

 

صرافی بایننس

صرافی «بایننس» (Binance) تنها برای ارائه‌ خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال طراحی شده است، به بیان ساده‌تر شما نمی‌توانید دلار، یورو و… را در این صرافی خرید و فروش کنید. صرافی بایننس برای اولین بار در جولای ۲۰۱۷ و در کشور چین پایه‌گذاری شد. جالب است بدانید که کشور چین رویکرد مثبتی به ارزهای دیجیتال ندارد و قوانین سخت‌گیرانه‌ای را در این زمینه اعمال کرده است که باعث شده در نهایت بنیان‌گذاران، صرافی بایننس را به کشور ژاپن منتقل کنند.

در حقیقت سیستم خلاقانه و پیشرفته‌ بایننس توانست طی یک مدت زمان کوتاه نظر کاربران را در سراسر جهان به خود جلب کند و در حال حاضر به عنوان یکی از مشهور‌ترین صرافی‌ها شناخته می‌شود. صرافی بایننس بهترین خدمات را با دریافت کمترین کارمزد در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و یک توکن اختصاصی با نام «بایننس کوین» (Binance coin) با نماد BNB طراحی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید کارمزد تراکنش‌ها را پرداخت کنید.

شاید این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده باشد که برای خرید ارزهای دیجیتال به چه وجهی نیاز دارید؟ شما در صرافی بایننس می‌توانید با بیش از ۴۰ نوع پول فیات، ارزهای دیجیتال را خریداری کنید. از آنجایی که بایننس توسط گروهی از افراد مدیریت می‌شود، می‌توان به این نتیجه رسید که خدمات شبکه متمرکز هستند. تعداد تراکنش‌های روزانه‌ شبکه بسیار بالا است، بنابراین صرافی بایننس یکی از گزینه‌های قابل اطمینان برای کاربران به‌شمار می‌رود. شما با ثبت نام در سایت بایننس می‌توانید از کیف پول شبکه که به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد، استفاده کنید.

 

صرافی بایننس چگونه کار می‌کند؟

اگر ساختار اصلی شبکه‌ بایننس را بررسی کنید، در همان ابتدا متوجه می‌شوید که خدمات در دو قالب مختلف به کاربران ارائه می‌شوند. برای مثال شبکه‌ بایننس تمام خدمات و قابلیت‌های شبکه را در یک قالب کاملا ساده به کاربران تازه‌‌وارد ارائه می‌کند، در عین حال سرمایه‌گذارانی که در حوزه‌ ارزهای دیجیتال تجربه‌ بیشتری دارند، می‌توانند از قابلیت‌ها و ابزارهای پیشرفته‌تر استفاده کنند.

طبق تحقیقات صورت گرفته و بررسی نظرات کاربران، خدمات شبکه برای کاربرانی که اصلا با روند خرید و فروش ارزهای دیجیتال آشنایی ندارند، کار ساده‌ای نیست. اما کسانی که تا حدی با ساختار و کاربرد اولیه‌ صرافی ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشند، به‌راحتی می‌توانند از خدمات شبکه بهره بگیرند.

در نسخه‌ خدمات پیشرفته‌ شبکه، «تحلیل‌های تکنیکال» (Technical analysis) بازار ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با نمایش نمودارهای مختلف، توانایی افراد در تحلیل شرایط بازار تقویت می‌شود. اما نسخه‌ پایه و ابتدایی که به کاربران تازه‌وارد ارائه می‌شود، دقیقا به چه صورتی طراحی شده است؟

تمام اطلاعات بر روی نمای اصلی شبکه به نمایش درمی‌آید. اگر به سایت وارد شوید، می‌بینید که لیست تمام قیمت‌ها در سمت چپ صفحه‌ نشان داده شده است. نمودارها در وسط صفحه قرار می‌گیرند و در سمت راست تمام قیمت‌های پیشنهادی که توسط سرمایه‌گذاران مختلف تعیین شده به کاربران ارائه می‌شوند؛ بنابراین شما با یک نگاه سطحی می‌توانید به روزترین لیست قیمت‌ها را بررسی کنید.

ورژن پیشرفته‌ صرافی بایننس با اندکی تفاوت طراحی شده است، برای مثال قالب صفحه در نسخه‌ پیشرفته مشکی است و لیست قیمت‌ها در سمت راست قرار می‌گیرد و قیمت پیشنهادی کاربران در پایین صفحه به نمایش درمی‌آید. در نهایت می‌توان گفت که صرافی بایننس اطلاعات را در یک قالب ساده و عین حال کاربردی به کاربران خود ارائه می‌دهد.

 

مزایای صرافی بایننس

با توجه به تمام مطالبی که گفته شد، حدس زدن مزایای صرافی بایننس کار سختی نیست، اما در این بخش مزایای صرافی بایننس را یک بار دیگر مرور می‌‌کنیم. به طور کلی وقتی نظر افراد مختلف راجع به صرافی بایننس را بررسی کنید به این نتیجه خواهید رسید که بیشتر سرمایه‌گذاران از خدمات شبکه راضی هستند. همین موضوع نشان‌دهنده‌ محبوبیت شبکه در بین کاربران است. از سوی دیگر بایننس امکان خرید، فروش و ترید بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را برای شما فراهم کرده است.

شما همچنین می‌توانید با استفاده از پول‌های فیات ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را خرید و فروش کنید و همان‌طور که در قسمت‌های قبلی هم گفته شد، کارمزد تراکنش‌ها بسیار کم است. ویژگی‌هایی از قبیل ساختار منحصربه‌فرد و طراحی خلاقانه‌ شبکه در پیشرفت صرافی تأثیر بسزایی داشته است، روزانه هزاران تراکنش‌ در بایننس به ثبت می‌رسد و همین موضوع به تنهایی نقدینگی بالای شبکه را نشان می‌دهد. در آخر می‌توان گفت که به‌کارگیری سیستم تعیین هویت دو عاملی یکی از مزایای امنیتی شبکه محسوب می‌شود.

 

معایب صرافی بایننس

بعد از بررسی نظر کاربران و تحلیل‌گران مختلف به این نتیجه رسیدیم که تنها نکته‌ منفی و آزاردهنده، عدم کارایی صرافی بایننس برای کسانی است که بدون هیچ دانش و اطلاعات قبلی به دنیای ارزهای دیجیتال ورود پیدا کرده‌اند. به طور کلی کار کردن و استفاده از خدمات مختلف سایت برای کاربرانی که با ساختار و قوانین اولیه‌ ارزهای دیجیتال نا آشنا هستند، گیج کننده است.

یکی دیگر از مشکلات این صرافی برای ایرانیان این است که به علت تحریم‌ها، این صرافی به کاربرانی با آی‌پی ایران اجازه‌ استفاده از خدمات خود را نمی‌دهد و امکان این را دارد که اکانت کاربران ایرانی را مسدود کند.

 

کارمزد تراکنش‌های بایننس

در حقیقت بسیاری از کاربران و تحلیل‌گران به دلیل کارمزد بسیار کم تراکنش‌ها، بایننس را برای انجام مبادلات خود انتخاب می‌کنند. به طور کلی بیشترین کارمزد در شبکه‌ بایننس برابر با ۰.۱ درصد مبلغ هر تراکش در نظر گرفته می‌شود. لازم است این نکته را هم در داشته باشید که در برخی از موارد مبلغ کارمزد تراکنش‌ها به نصف نیز کاهش پیدا می‌کند، اما چطور؟

سیستم شبکه‌ بایننس به گونه‌ای طراحی شده که اگر کارمزد با توکن اختصاصی BNB پرداخت شود، ۵۰ درصد از کارمزد شما کاسته می‌شود. اگر بایننس را با سایر صرافی‌ها مقایسه کنید به این نتیجه خواهید رسید که بایننس خدمات منحصربه‌فردی را در این زمینه به کاربران خود ارائه می‌دهد.

 

امنیت صرافی بایننس چقدر است؟

اگر فرایند ثبت نام در بایننس را در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که  یکی از اولویت‌های بنیان‌گذاران مسائل امنیتی است. بایننس با به‌کارگیری سیستم تعیین هویت دو عاملی امنیت شبکه را تقویت می‌کند. در حقیقت هر بار که کاربری وارد شبکه می‌شود، یک کد امنیتی به شماره موبایلی که در شبکه ثبت شده ارسال می‌شود و کاربر بعد از وارد کردن کد به صرافی ورود پیدا می‌کند.

البته ناگفته نماند که شما برای انجام این کار می‌توانید از حساب کاربری گوگل هم استفاده کنید. به طور کلی بیشتر کاربران از سیستم امنیتی و خدمات پشتیبانی شبکه ابراز رضایت کرده‌اند.

 

چه ارزهای دیجیتالی را می‌توانیم در صرافی بایننس بخریم؟

صرافی بایننس امکان خرید، فروش و ترید بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را فراهم کرده است. بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، بیت کوین کش، تتر، ترون، نئو، اتریوم کلاسیک و زی کش جزو محبوب‌ترین ارزهای دیجیتالی هستند که شما می‌توانید در سایت بایننس خریداری کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت لیست کامل ارزهای دیجیتال به خود سایت بایننس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق‌تری داشته باشید. در حقیقت صرافی بایننس خدمات خوبی را در این زمینه به کاربران خود ارائه می‌دهد.

 

سخن پایانی

به طور کلی صرافی‌های زیادی هستند که در زمینه‌ ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند و همان‌طور که می‌دانید کاربران گزینه‌ای را انتخاب می‌کنند که خدمات و قابلیت‌های بهتری را به آن‌ها ارائه می‌دهد. در حال حاضر صرافی بایننس توانسته با به‌کارگیری روش‌های خلاقانه و خدمات منحصر به فرد، نظر میلیون‌ها سرمایه‌گذار را به خود جلب کند.

ابزارهای تخصصی بایننس، ترید کردن را تا حد زیادی برای کاربران آسان کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در سایت بایننس ثبت نام کنید و خودتان تمام قابلیت‌های صرافی را بسنجید، چرا که با انجام این کار تصمیم‌گیری نهایی برای شما آسان‌تر خواهد بود.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا