دوره پرایس اکشن ict
آموزش آلت کوین هاآموزش سرمایه‌گذاری و ترید

چگونه دوج کوین رایگان بدست آوریم؟

دوره حضوری منتور شیپ

در دنیای رمزارزها اغلب با سوژه‌هایی روبه‌رو می‌شویم که در نگاه اول چیزی بیشتر از یک شوخی به نظر نمی‌آیند ولی در اصل توانسته‌اند خیلی‌ها را به ثروت برسانند. ارز دیجیتال دوج کوین یکی از این رمزارزها است که توانسته در طول ماه‌های گذشته با نوسانات شدید قیمتی خود، زندگی بسیاری از فعالان این حوزه را از این رو به آن رو کند.

بااین‌حال خیلی از افراد و به‌ویژه تازه‌واردها ریسک‌پذیر نیستند و نمی‌خواهند با سرمایه‌ خود اقدام به خریدو‌فروش دوج کوین کنند. برخی دیگر نیز علاوه بر کسب سود از این طریق می‌خواهند از روش‌های دیگر هم به دارایی‌های دوج کوینی خود اضافه کنند. این افراد می‌توانند از طریق راه‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره خواهیم کرد با انجام کارهای نه‌چندان سخت دوج کوین رایگان به دست بیاورند و هر زمان که خواستند دوج کوین‌های خود را در صرافی دلخواه خود به فروش برسانند. با ما همراه باشید.

معرفی دوج کوین

«دوج کوین» (Dogecoin) یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز مانند بیت کوین است که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق اینترنت به یکدیگر پول واریز کنند. بااین‌حال دوج کوین یک تفاوت اساسی با دیگر ارزها دارد. در واقع دو نفر به نام‌های «بیلی مارکوس» (Billy Markus) و «جکسون پالمر» (Jackson Palmer) که در سال ۲۰۱۳ میلادی از فضای جدی حاکم بر ارزهای دیجیتال خسته شده بودند، تصمیم گرفتند به عنوان یک شوخی یک ارز دیجیتال خاص ایجاد کنند. این ارز دیجیتال دوج کوین بود که اسم و نشان آن از یک «میم» (Meme) اینترنتی به همین نام گرفته شده است. در این میم شاهد یک سگ از نژاد ژاپنی «شیبا اینو» (Shiba Inu) هستیم که به خاطر حالت خاص چهره‌اش سوژه‌ی کاربران شده است.

نکته‌ جالب توجه در مورد دوج کوین حمایت عجیب افراد مشهوری همچون «ایلان ماسک» (Elon Musk) از این رمزارز است که باعث شده سرمایه‌گذاران بسیاری به‌سمت خرید آن هجوم ببرند. معمولا از دوج کوین برای حمایت از تولیدکننده‌های محتوا در اینترنت استفاده می‌شود و کاربران می‌توانند در برخی از سایت‌ها مثل «ردیت» (Reddit) به کسانی که از مطالب منتشرشده‌ آن‌ها خوششان آمده دوج کوین پاداش دهند.

 

روش های کسب دوج کوین رایگان

محبوبیت دوج کوین باعث شده که افراد به فکر راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از این رمز ارز باشند. کاربران می‌توانند علاوه بر خریدوفروش دوج کوین، به استخراج آن هم بپردازند که در این مورد قبلا صحبت کرده‌ایم. به‌جز استخراج می‌توان از راه‌های دیگری هم دوج کوین رایگان به دست آورد که در ادامه به ترتیب درمورد آن‌ها صحبت می‌کنیم.

دوره پیشنهادی
دوره پرایس اکشن ict
دوره جامع معامله گری به سبک ICT
دوره جامع معامله‌گری به سبک ICT، توسط تیم حسینی فایننس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اخیرا سبک پرایش اکشن ICT، بخاطر سود بالا و کاربرد ساده، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.

توجه داشته باشید که هیچ فرد یا سایتی در صورتی که نفعی برای خودش نداشته باشد، اقدام به عرضه‌ دوج کوین رایگان یا هر ارز دیجیتال دیگری نمی‌کند. بنابراین برای دریافت رایگان این رمز ارز لازم است کارهای ساده‌ای را که مشخص شده انجام دهید. همچنین قبل از شروع بهتر است از صحت این موضوع اطمینان حاصل کنید زیرا ممکن است در دام افراد و شرکت‌های کلاه‌بردار بیفتید که علی‌رغم مجبور کردن شما به انجام کارهای مورد نیاز خود، در انتها هیچ پاداشی به شما پرداخت نمی‌کنند.

 

دریافت دوج کوین رایگان از سایت‌های فاست

یک «فاست» (Faucet) به سایت یا اپلیکیشن موبایلی گفته می‌شود که در ازای انجام کارهای ساده مقدار کمی ارز دیجیتال به کاربران پرداخت می‌کند. از جمله‌ این کارها می‌توان به کلیک روی لینک‌های مختلف، دیدن تبلیغات، تکمیل کردن معادلات امنیتی، دیدن ویدیو و شرکت در نظرسنجی اشاره کرد.

ایده‌ فاست در اوایل ظهور بیت کوین که کمتر کسی از این ارز دیجیتال اطلاع داشت پدید آمد و سازندگان این رمزارز سعی داشتند با این کار توجه افراد بیشتری را به پروژه‌ خود جلب کنند. جالب است بدانید که در آن سال‌ها می‌توانستید با چند دقیقه فعالیت در سایت‌های فاست بیت کوین چندین واحد از این ارز را دریافت کنید.

دوره پیشنهادی
بنر
دوره جامع معامله‌گری طلا و شاخص‌ها
ما در دوره جامع معامله‌گری طلا و شاخص‌ها که در سایت حسینی فایننس در اختیار شما قرار گرفته است، مفاهیم و اصول سرمایه‌گذاری در بازار طلا را به شما آموزش خواهیم داد. بعد از دیدن این دوره، می‌توانید با اعتماد به نفس کافی وارد بازار طلا شده و به‌کسب درآمد بپردازید.

برای کسب دوج کوین رایگان می‌توانید وارد یکی از سایت‌های فاست دوج کوین مثل دوج‌فاست شده و مقداری از این رمز ارز را دریافت کنید. معمولا در سایت‌های فاست رمزارزهای دریافتی از تکمیل هر فعالیت، در کیف پول داخلی آن فاست ذخیره می‌شود و زمانی که به یک حدنصاب معین رسید امکان برداشت آن وجود دارد.

 

دریافت دوج کوین رایگان از ردیت و دیگر سایت‌ها

همان‌طور که قبل‌تر هم گفتیم مهم‌ترین کاربرد دوج کوین برای پاداش دادن به افراد دیگر است. یکی از بهترین سایت‌هایی که می‌توان از آن دوج کوین رایگان به دست آورد «ردیت» (Reddit) است. این سایت یک شبکه‌ اجتماعی با محوریت به اشتراک گذاشتن لینک از سایت‌های دیگر و بحث و گفتگو در مورد محتوای آن‌هاست.

برای به دست آوردن دوج کوین رایگان از ردیت باید در آن فعالیت مفید داشته باشید تا کاربران دیگر راغب به ارسال دوج کوین رایگان به شما شوند. در ردیت هر کاربر می‌تواند با ارسال و دریافت چند پیام خصوصی با رباتی که مخصوصا برای این کار توسعه داده شده، به هر کاربر دیگر دوج کوین ارسال کنند.

البته ناگفته نماند که این پروسه به‌صورت رسمی توسط خود ردیت پشتیبانی نمی‌شود و همه‌ کارها به لطف ربات‌هایی که خود کاربران طراحی کرده‌اند انجام می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که در صورت از کار افتادن ربات به هر دلیلی، دوج کوین‌های دریافتی کاربران نیز از دست برود. با‌این‌حال بسیاری از کاربران امیدوارند در آینده سایت‌هایی مثل ردیت و دیگر شبکه‌های اجتماعی به‌صورت رسمی امکان پاداش با دوج کوین را برای کاربران فراهم سازند.

 

دریافت دوج کوین رایگان با شرکت در مسابقات اینترنتی

یکی دیگر از راه‌های دریافت دوج کوین رایگان شرکت در مسابقات اینترنتی است که معمولا در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود. برای مثال شبکه‌ اجتماعی توییتر را در نظر بگیرید که در آن حساب‌های کاربری برخی از شرکت‌ها و افراد مشهور از کاربران می‌خواهند تا با لایک کردن و به اشتراک‌گذاری پروفایل‌ها وارد مسابقه شوند. بدین ترتیب هم برگزارکنندگان مسابقه به خواسته‌ خود که تبلیغات است می‌رسند و هم شرکت‌کنندگان شانس دریافت دوج کوین یا هر رمزارز دیگر را پیدا می‌کنند.

با‌این‌حال نباید فراموش کرد که برندگان چنین مسابقاتی اغلب به‌صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و برای همین شانس برنده شدن در آ‌ن‌ها کم است. ضمن اینکه نباید به مسابقاتی که از طرف افراد ناشناس برگزار می‌شود اطمینان کرد زیرا ممکن است تنها با هدف تبلیغات و در انتها عدم برگزاری مسابقه اقدام به چنین کاری کرده باشند. بنابراین اگر هنوز هم قصد امتحان کردن شانس خود را دارید بهتر است در مسابقات افراد و شرکت‌های شناخته‌شده شرکت کنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم بهترین راه‌های کسب دوج کوین رایگان را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید بدون هیچ سرمایه‌ اولیه این ارز دیجیتال پرحاشیه و پرطرفدار را کسب کنید. با‌این‌حال لازم است بگوییم که در هیچ کجای دنیا تقریبا هیچ چیز با ارزشی را نمی‌توان به‌صورت رایگان دریافت کرد مگر اینکه سودی برای طرف پرداخت‌کننده هم داشته باشد.

دوره پیشنهادی
بنر
دوره جامع پرایس اکشن
پرایس اکشن (Price Action) یکی از شیوه‌‌های برتر معامله‌‌گری است که در آن داده‌‌های قیمت، مبنای تحلیل ارزهای دیجیتال قرار گرفته و باعث می‌شود معامله‌‌گر بتواند نقاط ورود و خروج را برای معامله شناسایی کند.

در روش‌های اشاره‌شده این موضوع رعایت شده و در هر ۳ روش هم پرداخت‌کننده و هم دریافت‌کننده نفع می‌برند. برای همین شانس واقعی بودن آن‌ها بسیار بالاتر از دیگر روش‌هایی است که ممکن است با آن روبه‌رو شده باشید.

درهرصورت اکنون که با این روش‌ها آشنا شدید می‌توانید ماجراجویی خود در ارزهای دیجیتال را با دوج کوین شروع کنید. کسی چه می‌داند شاید با همین تعداد دوج کوین رایگانی که به دست می‌آورید بتوانید در آینده و با استراتژی‌های معاملاتی سرمایه‌ خود را چندین برابر کنید.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا