دوره منتور شیپ
آموزش فارکس

کسب درآمد از فارکس بدون سرمایه؛ معرفی روش‌های رایگان کسب درآمد از فارکس

اگر مطالب گذشته بلاگ حسینی فایننس را خوانده باشید حتما می‌دانید که بازار فارکس بازاری بین‌المللی است که در آن می‌توانید با سرمایه خود معامله باز کنید و از این راه به درآمد دلاری برسید. اما می‌دانستید که کسب درآمد از فارکس به‌شکل رایگان و بدون سرمایه اولیه نیز ممکن است؟

در حالت عادی برای درآمد از فارکس ابتدا باید مقداری سرمایه اولیه داشته باشید تا بتوانید با استفاده از آن دارایی‌های قابل‌معامله در این بازار را خریداری کنید. همین موضوع باعث می‌شود تا کسانی که سرمایه اولیه ندارند، نتوانند از فرصت‌های موجود در فارکس بهره‌مند شوند. با این حال جالب است بدانید که راه‌های مختلفی برای پول درآوردن از فارکس وجود دارد که در آن‌ها لازم نیست حتی ۱ دلار سرمایه اولیه داشته باشید.

موضوعی که قرار است در مقاله امروز به‌طور کامل در مورد آن صحبت کنیم و شما را با انواع روش‌های کسب درآمد از فارکس بدون سرمایه اولیه آشنا کنیم. بنابراین اگر شما هم استعداد کافی در تحلیل بازار و انجام معامله را دارید اما در حال حاضر به هردلیلی سرمایه‌ای برای ورود به فارکس ندارید، می‌توانید با استفاده از روش‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، از این بازار بزرگ درآمد دلاری داشته باشید.

روش‌های کسب درآمد رایگان از فارکس بدون نیاز به سرمایه اولیه

برای اینکه بتوانید بدون سرمایه اولیه از بازار فارکس درآمد دلاری داشته باشید، می‌توانید از یکی از روش‌های پراپ تریدینگ، کپی تریدینگ، بونوس، دعوت از دوستان و شرکت در مسابقات استفاده کنید.

بسیاری از کسانی که با بازار فارکس آشنا می‌شوند تصور می‌کنند که برای کسب درآمد از آن حتما باید سرمایه اولیه داشته باشید. این تصور تاحدودی درست است و مرسوم‌ترین روش کسب سود از این بازار که معامله روی جفت ارزها و دارایی‌های دیگر است، نیاز به سرمایه اولیه دارد.

حتی میزان سرمایه معامله‌گر روی سودهای کسب شده نیز تاثیر می‌گذارد. بدین صورت که هرچه سرمایه بیشتر باشد، سود کسب‌شده از هر معامله نیز می‌تواند بیشتر شود؛ اما با استفاده از روش‌های غیرمستقیم که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد، امکان کسب درآمد از فارکس بدون سرمایه اولیه نیز فراهم شده است.

به‌طور کلی پنج روش برای کسب درآمد دلاری از بازار فارکس بدون سرمایه اولیه وجود دارد که شامل دعوت از دوستان، شرکت در مسابقات بروکرها، استفاده از جوایز خوش‌آمدگویی یا «بونوس» (Bonus)، «کپی تریدینگ» (Copy Trading) و «پراپ تریدینگ» (Prop Trading) می‌شود. بیایید در ادامه هرکدام از این موارد را به‌شکل جداگانه بررسی کنیم.

کسب درآمد از فارکس

 

کسب درآمد با دعوت از دوستان

شما می‌توانید با کد معرف خود بروکرهای فارکس را تبلیغ کنید و از این راه درصدی از کارمزد معاملات افراد دعوت‌شده را برای خود بردارید.

آیا می‌دانستید روشی برای کسب درآمد رایگان از فارکس وجود دارد که در آن نه‌تنها نیازی به سرمایه اولیه ندارید بلکه حتی لازم نیست معامله‌ای را هم انجام دهید؟ این کار با استفاده از طرح‌های تشویقی بروکرهای فارکس انجام می‌شود.

در واقع تقریبا تمام بروکرهای فارکس برای جذب کاربر بیشتر از روش بازاریابی آشناسازی یا به‌ اصطلاح Affiliate Marketing استفاده می‌کنند. بدین ترتیب شما می‌توانید با عضویت در یکی از این بروکرها کد معرف دریافت کنید و آن را در اختیار دیگران قرار دهید. هر سرمایه‌گذار دیگری که با استفاده از کد معرف شما در بروکر ثبت نام کرده و معامله کند، بخشی از کارمزدهای پرداختی او به شما تعلق می‌گیرد.

بدین ترتیب می‌توانید با معرفی و تبلیغ بروکرها به دیگران، بدون سرمایه اولیه از فارکس کسب درآمد داشته باشید.

تجربه درآمد از فارکس با دعوت از دوستان و آشنایان یکی از روش‌های نه‌چندان سخت است که همین الان نیز بسیاری از افراد دارای تریبون از آن استفاده می‌کنند. مزیت دیگر کسب درآمد از این راه این است که تا مدت‌ها می‌توانید یک منبع درآمد مستمر داشته باشید و حتی در خواب خود نیز به سود برسید.

بازاریابی آشناسازی، یک موقعیت برد-برد-برد را برای هر سه طرف ایجاد می‌کند؛ هم بروکر بدون نیاز به صرف هزینه برای تبلیغات به افراد بیشتری معرفی می‌شود، هم سرمایه‌گذار با یک بروکر معتبر آشنا می‌شود و هم شما که مسئولیت دعوت از این افراد را داشتید، به درآمد می‌رسید. برای همین است که تمام بروکرهای معتبر فارکس این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند.

 

معامله در حساب دمو و شرکت در مسابقات معامله‌گری

برخی از بروکرها مسابقات‌ معامله‌گری برگزار می‌کنند که با برنده شدن در آن‌ها می‌توانید جوایز ارزشمندی دریافت کنید.

روش دیگری که برای کسب درآمد از فارکس بدون سرمایه اولیه وجود دارد شرکت در مسابقات معامله‌گری بروکرها است. برخی از بروکرها برای تشویق کاربران خود اقدام به برگزاری مسابقات معامله‌گری می‌کنند که با شرکت در آن‌ها و برنده شدن می‌توانید سرمایه اولیه مورد نیاز برای انجام معاملات خود را تامین کنید.

این مسابقات گاهی اوقات در حساب آزمایشی یا «دمو» (Demo) انجام می‌شود و برای همین لازم نیست خودتان پولی را به بروکر واریز کنید. روش کار بدین صورت است که شما در بروکر مورد نظر یک حساب دمو باز کرده و در آن معامله می‌کنید. اگر معاملات شما در یک بازه زمانی خاص به‌مقدار مشخصی سود کند می‌توانید برنده مسابقه بروکر شوید و جایزه خود را دریافت کنید.

البته به این نکته توجه داشته باشید که برای کسب درآمد رایگان از فارکس با این روش باید از بروکری استفاده کنید که چنین مسابقاتی را برگزار می‌کند. ممکن است بروکری که شما انتخاب کرده‌اید چنین برنامه‌های تشویقی نداشته باشد که در این صورت یا می‌توانید در بروکر دیگری ثبت نام کرده یا از سایر روش‌های کسب درآمد از فارکس بدون سرمایه اولیه استفاده کنید.

برای مقایسه بروکرهای فارکس با یکدیگر و پیدا کردن یک جایگزین مناسب می‌توانید از طریق این لینک لیستی از آخرین بروکرهای فارکس معرفی‌شده را مشاهده کنید.

 

استفاده از بونوس‌های خوش‌آمدگویی

بسیاری از بروکرهای فارکس برای کاربران تازه‌وارد خود جوایزی را در نظر می‌گیرند که می‌توان با استفاده از آن‌ها معامله کرد.

برای شروع معامله در فارکس، عضویت و احراز هویت در یک بروکر ضروری است. از طرف دیگر افرادی که برای اولین بار قصد ورود به بازار فارکس را دارند، مجبور هستند از بین صدها بروکر فارکس یکی را انتخاب کنند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از بروکرهای معتبر فارکس برای جذب مخاطب با یکدیگر رقابت کنند. این کار معمولا با ارائه جوایز مختلف و بونوس‌های خوش‌آمدگویی انجام می‌شود.

منظور از بونوس، هدیه دلاری اندکی است که بروکر به ازای انجام فعالیت‌های مختلف آن را به حساب شما واریز می‌کند و شما می‌توانید به‌کمک آن در فارکس معامله کنید. بنابراین یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از فارکس بدون سرمایه اولیه استفاده از بونوس‌های خوش‌آمدگویی بروکرها است.

با این حال توجه داشته باشید که مبلغ این جوایز معمولا بسیار کم است و حتی امکان برداشت مستقیم آن هم وجود ندارد. در عوض تنها می‌توانید سودی را که از راه معامله با این بونوس کسب کرده‌اید، برداشت کنید.

از طرف دیگر برخی بروکرها این بونوس‌ها را تنها درصورتی به حساب شما واریز می‌کنند که یا مبلغ مشخصی را به حساب خود واریز کنید یا حجم معاملات‌تان از یک رقم مشخص بالا برود. برای همین اگر به‌دنبال درآمد از فارکس بدون سرمایه اولیه هستید باید به‌سراغ بروکرهایی بروید که در آن‌ها گرفتن بونوس نیازی به واریز به حساب یا معامله ندارد.

 

درآمد رایگان از فارکس با کپی تریدینگ

در فارکس با مدیریت سرمایه سایر افراد نیز می‌توانید کسب درآمد رایگان داشته باشید.

برخی از بروکرهای فارکس از قابلیتی به نام کپی تریدینگ پشتیبانی می‌کنند که با استفاده از آن می‌توانید معاملات افراد دیگر را کپی کنید. با این کار هر معامله‌ای که آن فرد در حساب خود انجام دهد، به‌صورت خودکار برای شما نیز اجرا شده و سود و زیان آن در حساب شما اعمال می‌شود.

نوع خاصی از کپی تریدینگ که به آن PAMM گفته می‌شود، به تحلیل‌گران بازار اجازه می‌دهد تا با سرمایه افراد دیگر در فارکس معامله کنند. در پایان نیز سود به دست آمده بین سرمایه‌گذاران تقسیم می‌شود و بخشی از آن نیز به تحلیل‌گر می‌رسد.

با استفاده از بروکرهایی که از این سیستم پشتیبانی می‌کنند، می‌توانید با سرمایه افراد دیگر معامله کنید و درصدی از سود را برای خود بردارید.

 

درآمد بدون سرمایه از فارکس با پراپ تریدینگ

در پراپ تردینگ شرکت‌هایی خاص سرمایه مورد نیاز برای انجام معامله در فارکس را در اختیار شما قرار می‌دهند و در پایان درصدی از سود را برای خود برمی‌دارند.

آخرین روش کسب درآمد از فارکس بدون نیاز به سرمایه اولیه که در مقاله امروز آن را معرفی می‌کنیم پراپ تریدینگ نام دارد. بنابراین اگر هنوز به این فکر می‌کنید که چگونه می‌توان بدون سرمایه از فارکس درآمد دلاری داشت، شاید پراپ تریدینگ همان چیزی باشد که به دنبالش هستید.

در این روش شما سرمایه مورد نیاز برای انجام معامله و کسب درآمد از فارکس را از شرکت‌های مخصوصی که برای این کار تاسیس شده‌اند، دریافت می‌کنید و در انتها درصد زیادی از سود کسب شده را برای خود برمی‌دارید. با این کار هم معامله‌گران بااستعداد می‌توانند درآمد دلاری داشته باشند و هم شرکت پراپ تریدینگ از سرمایه خود به نحو احسن استفاده می‌کند و درآمد دارد.

اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا یک شرکت معتبر باید سرمایه خود را در اختیار افراد غریبه قرار ‌دهد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که چنین شرکت‌هایی ابتدا از شما تست می‌گیرند و تنها زمانی سرمایه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهند که توانسته باشید شایستگی‌های خود را به‌صورت عملی ثابت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پراپ تریدینگ فارکس پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله «پراپ تریدینگ (Prop Trading) چیست؟ | مزایا، قوانین و شرکت‌ها» را مطالعه کنید. در این مقاله بهترین شرکت‌های پراپ تریدینگ معرفی شده‌اند که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها مهارت خود را ثابت کرده و سرمایه مورد نیاز برای معامله در فارکس را دریافت کنید.

 

سخن پایانی

فارکس بزرگ‌ترین بازار مالی جهان است که روزانه بسیاری از هم‌وطنان‌مان در آن درآمد دلاری کسب می‌کنند. این موضوع را می‌توان با نگاهی به درامد تریدر های فارکس در ایران و جهان فهمید. با این حال همه افراد سرمایه اولیه مورد نیاز برای ورود به این بازار هیجان‌انگیز را ندارند و می‌خواهند بدون سرمایه اولیه وارد این بازار شوند.

اگر شما هم جزو این افراد هستید و فکر می‌کنید بدون واریز به بروکر نمی‌توانید از فارکس درآمد دلاری داشته باشید، باید بگوییم که تصور شما اشتباه است. در حقیقت ۵ راه مختلف برای کسب درآمد از فارکس بدون سرمایه اولیه وجود دارد که در مقاله امروز با زبانی ساده در مورد هرکدام صحبت کردیم.

این روش‌ها شامل دعوت از دوستان، پراپ تریدینگ، کپی تریدینگ، شرکت در مسابقات و استفاده از بونوس‌های مختلف بروکرها می‌شود. روش‌هایی که حتی خود شما نیز می‌توانید همین امروز از آن‌ها استفاده کنید و به درآمد مستمر از این بازار بزرگ برسید.

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا