دوره پرایس اکشن ict
آموزش آلت کوین ها

ارز دیجیتال بیلیون کوین (TBC) واقعی یا واقعی؟

دوره حضوری منتور شیپ

تعداد ارزهای دیجیتال طی سال‌های اخیر روز به روز در حال افزایش است. هر یک از این پروژه‌ها با هدف خاصی فعالیت خود را در این حوزه آغاز می‌کنند. بیلیون کوین که به اختصار TBC هم نامیده می‌شود، یکی از همین ارزهای دیجیتال است.

جالب است بدانید که سازندگان این ارز دیجیتال ادعا می‌کنند که برای مقابله با فقر جهانی فعالیت خود را در حوزه‌ ارزهای دیجیتال آغاز کرده‌اند. در این مقاله شما را با ساختار بیلیون کوین و ویژگی‌های منحصر به فرد آن بیشتر آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

بیلیون کوین

بیلیون کوین یکی از ارزهای دیجیتالی است که با هدف ریشه‌کن کردن فقر به وجود آمده است. قیمت این کوین بر اساس جامعه‌ کاربران آن افزایش می‌یابد تا به یک بیلیون دلار برسد. ولی آیا ممکن است هدف این رمزارزکلاهبرداری باشد؟

«بیلیون کوین» (The Billion Coin) یا همان TBC برای اولین بار در تاریخ ۲۱ مارس سال ۲۰۱۶ عرضه شد. در آن دوره قیمت TBC چیزی برابر با ۰.۱ سنت بود. سازندگان بیلیون کوین ساختار منحصربه‌فردی را برای تعیین ارزش هر TBC در نظر گرفته‌اند.

گفتنی است که بیلیون کوین طبق یک فرمول مشخص ارزش‌گذاری می‌شود. در حقیقت قیمت هر TBC با تعداد افرادی که به‌صورت رسمی به جامعه‌ کاربران پیوسته‌اند، برابر است.

قیمت TBC هر ۲۴ ساعت یک بار مطابق با فرمولی که گفته شد، تغییر پیدا می‌کند. اعمال تغییرات قیمت مطابق با زمان جزایر فیجی، در نزدیکی اقیانوس آرام اتفاق می‌افتد. به بیان ساده‌تر در هر نیمه شب فیجی، شاهد تغییر قیمت در بازار بیلیون کوین هستیم.

طبق فرمولی که سازندگان TBC طراحی کرده‌اند، تعداد جامعه‌ کاربران تعیین‌کننده‌ روند قیمت بیلیون کوین است. قیمت TBC معمولا در بازه‌ زمانی یک روزه بین ۱ درصد الی ۵ درصد افزایش پیدا می‌کند تا در نهایت به قیمت اصلی و نهایی خود که برابر با یک میلیارد دلار است، برسد. این فرمول در لوگوی بیلیون کوین هم قابل مشاهده است.

دوره پیشنهادی
دوره پرایس اکشن ict
دوره جامع معامله گری به سبک ICT
دوره جامع معامله‌گری به سبک ICT، توسط تیم حسینی فایننس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اخیرا سبک پرایش اکشن ICT، بخاطر سود بالا و کاربرد ساده، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.

روند افزایشی قیمت وقتی که ارزش هر TBC به یک میلیارد دلار برسد، به کلی متوقف خواهد شد. طبق این فرمول حداکثر ارزش هر بیلیون کوین برابر با یک میلیارد دلار است. همان‌طور که می‌دانید معنی بیلیون در زبان انگلیسی میلیارد است، بنابراین بنیان‌گذاران بی‌دلیل نام بیلیون کوین را برای این پروژه انتخاب نکرده‌اند. توسعه‌دهندگان TBC معتقدند که کاربران به‌راحتی می‌توانند با خرید این ارز دیجیتال سرمایه‌ خود را چند برابر افزایش دهند.

همان‌طور که در بخش‌های قبل هم گفته شد بیلیون کوین برای مقابله با مشکل جهانی فقر، تأسیس و پایه‌گذاری شده است. اعضای تیم پروژه‌ بیلیون کوین ادعا می‌کنند که در آینده‌ای نه چندان دور تمام کاربران با سرمایه‌گذاری در این حوزه از فقر و مشکلات مالی نجات پیدا خواهند کرد.

آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که ثروت چگونه بین مردم جهان تقسیم شده است؟ طبق آمار و ارقام ارائه شده ثرو‌تمندان تنها ۱ درصد از جمعیت کل جهان را تشکیل می‌دهند، اما جالب است بدانید که همین ۱ درصد بیشتر ثروت دنیا را در دست دارند. به طوری که تنها سهم کوچکی از دارایی جهان بین ۹۹ درصد دیگر مردم جهان تقسیم شده است.

بی‌عدالتی حاکم بر جهان زندگی را برای بسیاری از افراد سخت و دشوار کرده است. مردم جهان از شرایط کنونی ابراز نارضایتی می‌کنند و معتقدند که سیاست‌های کثیف حکومت‌ها دلیل اصلی به وجود آمدن مشکلات و بی‌عدالتی‌های حاکم بر دنیا است.

دوره پیشنهادی
بنر
دوره جامع معامله‌گری طلا و شاخص‌ها
ما در دوره جامع معامله‌گری طلا و شاخص‌ها که در سایت حسینی فایننس در اختیار شما قرار گرفته است، مفاهیم و اصول سرمایه‌گذاری در بازار طلا را به شما آموزش خواهیم داد. بعد از دیدن این دوره، می‌توانید با اعتماد به نفس کافی وارد بازار طلا شده و به‌کسب درآمد بپردازید.

مردم برخی از کشورها حتی توان برطرف کردن نیاز‌های درمانی و تحصیلی خانواده‌ خود را ندارند. طبق تحقیقات صورت‌گرفته دارایی تنها ۳۰۰ نفر از ثروتمندان جهان برابر است با دارایی ۳ میلیارد انسان دیگر، یعنی چیزی حدود مجموع شهروندانی که در کشورهای هند، چین، آمریکا و برزیل ساکن‌اند.

شکاف طبقاتی یکی از مشکلات جدی و بحث برانگیز دنیای امروز ما انسان‌ها است. شرایط مالی مردم جهان در حال حاضر اصلا با ۲۰۰ سال گذشته قابل مقایسه نیست چرا که شکاف طبقاتی همواره در حال افزایش است. ناعدالتی حاکم بر دنیا باعث شده تا افراد معمولی جامعه سالیانه مبلغ زیادی از دارایی خود را به عنوان مالیات یا قسط برای وام‌‌هایی که دریافت کرده‌اند به ثروتمندان پرداخت ‌کنند. که چیزی نزدیک به ۵۰۰ میلیارد در سال است.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید روند دقیقا خلاف انتظار پیش می‌رود و اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند در‌حالی‌که ارزش دارایی ثروتمندان افزایش پیدا می‌کند، افراد معمولی جامعه روز به روز فقیر و فقیرتر می‌شوند. بنیان‌گذاران بیلیون کوین با این حقیقت که بخش بزرگی از ثروت جهان متعلق به تعداد کمی از افراد است، مشکل دارند و در حقیقت TBC را با هدف اصلاح شرایط کنونی پایه‌گذاری کرده‌اند. آن‌ها می‌خواهند در آینده‌ای نه چندان دور شرایطی را برای مردم جهان فراهم کنند که با آزادی کامل و بدون نگرانی‌های مالی از زندگی خود بهره ببرند.

موضوعاتی که در این بخش بیان شد، بخشی از شعارهای تبلیغاتی سازندگان و بنیان‌گذاران ارز دیجیتال TBC است که در فضاهای مجازی منتشر شده است. حالا در بخش بعد با بررسی نظر کارشناسان حوزه‌ ارزهای دیجیتال به شناخت بهتر شما از بیلیون کوین کمک می‌کنیم.

 

نظر کارشناسان و کاربران حوزه ارز دیجیتال درباره TBC

همان‌طور که می‌دانید شبکه‌های مجازی ارتباط با سایر نقاط جهان را برای تمام افراد امکان‌پذیر کرده‌اند، بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید نظرات، عقاید و تجربیات شخصی خود را به اشتراک بگذارید. وب‌سایت‌هایی از قبیل «تریدینگ ویو» (Trading View) اطلاعات و اخبار مربوط به بازار ارزهای دیجیتال را تحت پوشش قرار می‌دهند. در این بخش خلاصه‌ای از نظرات و انتقادات سرمایه‌گذاران درباره‌ بیلیون کوین را برای شما بازگو می‌کنیم.

قطعا اولین چیزی که بعد از بررسی و تحقیق درباره‌ ارز دیجیتال بیلیون کوین نظر شما جلب خواهد کرد، نظرات و دیدگاه‌های ضد و نقیض کاربران است. برخی از افراد معتقدند پروژه‌ بیلیون کوین ساختاری مشابه با شرکت‌های هرمی دارد و از سوی دیگر افرادی هستند که آینده‌ روشنی برای سرمایه‌گذاران TBC پیش‌بینی می‌کنند.

همان‌طور که در بخش قبل هم گفته شد، رشد و افزایش قیمت TBC وابسته به تعداد جامعه‌ کاربران آن است. بنابراین TBC از قانون عرضه و تقاضا پیروی نمی‌کند. به‌طور‌کلی افزایش این چنینی قیمت یک ارز دیجیتال منطقی به نظر نمی‌رسد و بسیاری از تحلیل‌گران این موضوع را نمی‌پذیرند.

طبق فرمول و ساختار تعیین‌شده قیمت TBC مدام در حال افزایش است، در نتیجه سرمایه‌ کاربران روز به روز بیشتر خواهد شد. اما نکته‌ قابل ‌توجه این است که سرمایه‌گذاران تنها در وب سایت بیلیون کوین میلیادر هستند، نه در دنیای واقعی. بعد از بررسی نظرات متوجه شدیم بسیاری از سرمایه‌گذاران که TBC خریداری کرده‌اند، نمی‌توانند راهی برای فروش و تبدیل بیلیون کوین به سایر ارزهای دیجیتال پیدا کنند.

جالب است بدانید که خدمات TBC در هیچ یک از صرافی‌های ارز دیجیتال تحت پوشش قرار نمی‌گیرد. بنابراین سرمایه‌گذاران تنها می‌توانند TBC موجود در حساب کاربری خود را به‌صورت مستقیم به سایر افراد بفروشند. بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند که هدف اصلی پروژه‌ بیلیون کوین کلاه‌برداری از کشورهای در حال توسعه است. شعارها تبلیغاتی بیلیون کوین درست همانند شرکت‌های هرمی طراحی شده‌اند، چرا که در تمام آن‌ها از کاربر خواسته می‌شود تا افراد بیشتری را به سرمایه‎‌گذاری در این حوزه دعوت کند.

دوره پیشنهادی
بنر
دوره جامع پرایس اکشن
پرایس اکشن (Price Action) یکی از شیوه‌‌های برتر معامله‌‌گری است که در آن داده‌‌های قیمت، مبنای تحلیل ارزهای دیجیتال قرار گرفته و باعث می‌شود معامله‌‌گر بتواند نقاط ورود و خروج را برای معامله شناسایی کند.
  • BTC از قانون عرضه و تقاضا پیروی نمی‌کند.
  • خدمات BTC در هیچ صرافی‌ای وجود ندارد.
  • افراد تنها می‌توانند BTCهای خود را به دیگر افراد در وب‌سایت رسمی BTC بفروشند.

 

وب سایت‌های رسمی بیلیون کوین

برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی دقیق فرمول و شعارهای تبلیغاتی TBC می‌توانید به وب‌سایت‌های رسمی بیلیون کوین که در لیست زیر خلاصه‌ شدند، مراجعه کنید.

  • org
  • INFO
  • ph
  • trade
  • cash
  • net

البته طبق تحقیقات صورت‌گرفته وب‌سایت‌هایی که نام برده شد به دلیل امنیت بسیار پایینی که دارند، در برخی از موارد برای کاربران مشکل به وجود می‌آورند و حتی تعدادی از وب‌سایت‌های بیلیون کوین به دلیل مسائل مشابه به کلی از دسترس خارج شدند.

 

پرسش‌های متداول

هنگام بررسی نظرات و اطلاعات منتشرشده در شبکه‌های مجازی با سوالات متداولی رو‌به‌رو شدیم که دائما از سمت کاربران پرسیده می‌شدند. بنابراین این بخش را به سوالات متداولی که ذهن عموم کاربران را مشغول کرده، اختصاص دادیم.

  • قیمت TBC در حال حاضر چه قدر است؟

قیمت TBC برابر با صفر دلار است، پس هیچ ارزشی ندارد.

  • چه فروشگاه‌ها و صرافی‌هایی خدمات بیلیون کوین را تحت پوشش قرار می‌دهند؟

به‌طور‌کلی صرافی‌ها خدمات ارز دیجیتال TBC را تحت پوشش قرار نمی‌دهند و طبق آمار اعلام شده روش پرداخت با بیلیون کوین در هیچ یک از فروشگاه‌های سراسر جهان ممکن نیست.

  • آیا پروژه‌ بیلیون کوین تنها با هدف کلاه‌برداری پایه‌گذاری شده است؟

فکر می‌کنم که تا به اینجا و بعد از مطالعه‌ اطلاعاتی که در بخش‌های قبل گفته شد، جواب این سوال را گرفته باشید. بیلیون کوین یک پروژه‌ کلاه‌برداری است و طبق گفته‌ کارشناسان به‌زودی متوقف خواهد شد. پس با توجه به شرایط بهتر است که پول و سرمایه‌ خود را صرف خرید TBC نکنید.

همان‌طور که می‌دانید ارز دیجیتال TBC از قانون عرضه و تقاضا پیروی نمی‌کند و تنها به تعداد افرادی که به جامعه‌ کاربران بیلیون کوین پیوسته‌اند، اهمیت می‌دهد. کارشناسان از این موضوع به عنوان یکی از نشانه‌های کلاه‌برداری در پروژه‌ بیلیون کوین یاد می‌کنند. بنابراین لازم است که با افزایش سطح علم و آگاهی خود از بروز مشکلات این چنینی جلوگیری کنید و به بیان ساده‌تر گول وعده‌های دروغین این افراد را نخورید.

 

سخن پایانی

بازار ارزهای دیجیتال که روز‌به‌روز در جوامع مختلف در حال گسترش است، در بسیاری از موارد سودهای قابل توجهی را برای کاربران به همراه دارد. اما برخی از شرایط به وجود آمده سوءاستفاده می‌کنند و سرمایه‌ کاربران را بالا می‌کشند.

به لطف فضای مجازی دسترسی به نظر کاربران و کارشناسان حوزه‌ ارزهای دیجیتال بسیار راحت است. پس بهتر است که قبل از سرمایه‌گذاری تمام اطلاعات مربوط به ارز دیجیتال مورد نظر خود را بررسی کنید و با آگاهی در این مسیر قدم بردارید.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا