🎁آخرین فرصت شرکت در سمینار «استراتژی برنده» به همراه ورک‌شاپ معامله‌گری لایو (ظرفیت بسیار محدود)🎁

اطلاعات بیشتر
دوره منتور شیپ
آموزش بیت کوین

راه‌ های بدست آوردن بیت کوین کدامند؟

برای به ‌دست ‌آوردن چیزهای باارزش در این دنیا یا باید زحمت زیادی بکشید یا پول خرج کنید. گاهی هم به هردوی این‌ها با هم نیاز دارید. خبر خوب این است که ابزار تازه‌ای به دنیا آمده که به شما اجازه می‌دهد به خواسته‌های‌تان برسید: ارزهای دیجیتال.

قطعا با بیت کوین و دیگر رمزارزهای دیجیتال آشنا هستید و می‌دانید که این روزها بحث‌ها و جنجال‌های زیادی را به خودشان اختصاص می‌دهند. یکی از این بحث‌ها شیوه‌ بدست آوردن بیت کوین است که مهم‌ترین ارز دیجیتال به‌شمار می‌رود.

قطعا تا به حال راجع به استخراج بیت کوین و معامله‌ آن شنیده‌اید؛ در این مقاله با ما باشید تا راه‌های متفاوت‌تری را برای کسب بیت کوین به شما آموزش دهیم.

استخراج بیت کوین و کسب درآمد بیت کوینی

«استخراج بیت کوین» یا ماینینگِ بیت کوین (Bitcoin Mining) روشی است که به کمک آن می‌توانید به این رمزارز برسید. در مسیر استخراج بیت کوین، «استخراج‌کنندگان» یا ماینرها (Miners) با دستگاه‌هایی موسوم به دستگاه ماینر که برق و انرژی زیادی صرف می‌کنند، اقدام به تولید بیت کوین در شبکه خواهند کرد.

دستگاه استخراج بیت کوین گران است و برق زیادی مصرف می‌کند. ماینرها تولید و پردازش تراکنش‌های بیت کوین را پیش می‌برند و با انجام این کار پاداش می‌گیرند. پاداش آن‌ها هم مقدار مشخصی بیت کوین است.

مبلغ بیت کوینی که بابت استخراج به ماینرها داده می‌شود، زیاد است. البته این روش از راه های بدست آوردن بیت کوین اصلا ساده نیست و به دانش فنی زیاد و داشتن وسایل و تجهیزات ماینینگ نیازمند است. پس اگر امکانات کافی ندارید یا از فرایند ماینینگ بی‌خبر هستید، روی ‌آوردن به این روش برای‌تان سودی در برنخواهد داشت.

ولی استخراج بیت کوین تنها روش برای بدست آوردن این ارز دیجیتال نیست، پس بیایید روش‌های دیگر را نیز بررسی کنیم.

 

استخراج ابری بیت کوین چیست؟

استخراج ابری بیت کوین به این معناست که شما در ازای پرداخت پول مشخصی به شرکت‌هایی که استخراج ابری انجام می‌دهند، بیت کوین دریافت خواهید کرد. در این روش خبری از خرید دستگاه‌های گران‌قیمت و دردسرهای استخراج نیست.

یکی دیگر از روش‌های به دست آوردن بیت کوین، «استخراج ابری» (Cloud Mining) است. در روش استخراج ابری شما مبلغی را به شخص دیگری پرداخت می‌کنید تا با به‌کار‌گیری تجهیزات تخصصی خود، فرآیند استخراج را به جای شما به انجام برساند.

پس فرآیند استخراج ابری درست مانند استخراج معمولی است با این تفاوت که شما این کار را خودتان انجام نمی‌دهید. به بیانی ساده‌تر شما با کمک این راه شخص سومی را برای انجام فرآیند استخراج انتخاب می‌کنید و دیگر نیازی به تهیه‌ دستگاه‌های گران قیمت استخراج ندارید.

پس همان‌طور که مشخص است، در این روش نیازی به خریدن دستگاه گران‌قیمت و پرداخت هزینه‌های گزاف برق وجود ندارد با این حال، شرکت‌هایی که این فرآیند را برای شما انجام می‌دهند، درصدی از سود استخراج را برداشته و مابقی آن را به شما می‌دهند. البته این مقدار از قبل با توافق شما مشخص شده و هزینه‌ اضافه‌ای بعد از انجام فرآیند از شما کسر نخواهد شد.

 

خرید و فروش و یا ترید کردن در بازارهای مالی هم درآمد بیت کوینی به همراه دارد؟

خرید و فروش بیت کوین یا معامله (Trade) بیت کوین در بازارهای مالی هم از راه‌های کسب درآمد بیت کوینی است. «ترید» به معامله‌ ارزهای دیجیتالی مختلف از جمله بیت کوین می‌گویند. روش معامله‌ معامله‌گرها با سرمایه‌گذاران متفاوت است. سرمایه‌گذاران سعی می‌کنند که در طولانی‌مدت اقدام به نگهداری رمزارزهای خود نظیر بیت‌ کوین کنند و به چشم سرمایه‌ای که ارزش پول‌شان را حفظ می‌کند به آن‌ها نگاه می‌کنند. اما تریدرها چشم‌انداز عملیاتی کوتاه‌تری دارند و بیشتر به‌دنبال خرید و فروش هستند تا سود بیشتری به دست بیاورند.

شما می‌توانید بیت کوین را از طریق تبدیل دلار و یا ریال در صرافی‌ها بدست آورید. همچنین اگر ارز دیجیتال دیگری دارید نیز می‌توانید آن را به بیت کوین تبدیل کنید. سپس می‌توانید با بررسی بازارهای گوناگون و کسب اطلاعات در مورد آن‌ها، بیت کوین خود را بالاتر از قیمت خریداری‌شده بفروشید تا سود کسب کنید.

در ابتدا باید بدانید که برای این کار به صرافی نیاز دارید؛ صرافی‌های آنلاین متعددی در سطح بین‌المللی وجود دارند که امکان خرید و فروش بیت کوین را فراهم می‌کنند. البته برخی از آن‌ها به دلایلی مانند تحریم مانع از خرید و فروش ایرانی‌ها و کشورهای دیگری مانند کره‌شمالی می‌شوند. اما مشکلی نیست؛ با کمی خلاقیت در دورزدن تحریم‌ها و تغییر IP و استفاده از وی*پی*ان‌ها می‌توان راهی بازارهای مالی ارزهای دیجیتالی شد و اقدام به خرید و فروش بیت کوین کرد.

در ایران هم امکان خرید و فروش بیت کوین وجود دارد و دولت چراغ سبزهایی به این ارز دیجیتال نشان داده است. صرافی‌های ایرانی به شما کمک می‌کنند تا بتوانید با پرداخت ریال، بیت کوین بخرید.

صرافی‌ها تنها راه برای خرید و فروش و معامله‌ بیت کوین نیستند، شما می‌توانید افرادی را در اینترنت پیدا کنید و با ردوبدل کردن کلید عمومی کیف پول‌تان و شماره حساب، معامله را انجام دهید، ولی این کار ریسک بسیار بالایی دارد و امکان کلاه‌برداری وجود دارد.

به طور کلی شما برای خرید و فروش بیت کوین نیاز دارید که با کیف پول‌های دیجیتال آشنا باشید و یکی از آن‌ها را تهیه کنید و همچنین سازوکار بازارها و صرافی‌های فعال در این حوزه را نیز بدانید. برای ضرر نکردن باید در مورد بازار ارزهای دیجیتال دانش و تجربه‌ داشته باشید تا بتوانید پیش‌بینی کنید که خرید و ذخیره‌‌ بیت کوین برای شما سود به همراه خواهد داشت. لازم است ریسک این کار را نیز بپذیرید.

آیا روش‌های ساده‌تر و کم ریسک‌تری نیز برای بدست آوردن این ارز دیجیتال وجود دارد؟ با ما همراه باشید.

 

روش فاسِت یا درآمد قطره‌‌ای چیست؟

سایت‌های فاست بیت کوین در واقع سایت‌هایی هستند که در ازای فعالیت‌های خاصی که خود سایت مشخص می‌کند، به شما مقداری ساتوشی می‌دهد که کوچک‌ترین واحد بیت کوین است.

استفاده از وب‌سایت‌های «فاسِت» (Faucet) یکی از روش‌های مختلفی است که از آن طریق می‌توانید به‌صورت رایگان «بیت کوین» کسب کنید و تنها هزینه‌ای که باید پرداخت کنید زمان‌تان است. فاسِت به معنی شیر آب است، منظور از روش فاسِت، روش درآمد قطره‌ای است.

فاسِت‌ها در واقع سایت‌هایی هستند که در زمینه‌ ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند و به کاربران‌شان این امکان را می‌دهند که با بازدید از آن‌ها (و دیدن تبلیغات‌شان) در طول مدت کوتاهی، مثلا چند دقیقه یا ثانیه، بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگری دریافت کنند. ولی مسئله به همین سادگی است یا این سایت‌ها کلاه‌بردار هستند؟

سود این سایت‌ها در داشتن بازدید بیشتر است و به همین خاطر با وعده‌ی دادن بیت کوین و انواع دیگر رمزارزها افراد را به‌سمت بازدید از محتوای تبلیغاتی خود می‌کشانند و در ازای آن بیت کوین پرداخت می‌کنند. در پاسخ به این سوال که این سایت‌های فاست کلاه‌بردار هستند یا خیر، باید بگوییم که نه!

اما این وبسایت‌ها ارزهای دیجیتال کمی در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ با این حال به کاربر اجازه‌ برداشت نمی‌دهند مگر آنکه بیت کوینی که کسب کرده باشد از یک حدی فراتر برود، که این میزان بالایی است و شما در اصل تا مدت‌ها نمی‌توانید ارز دیجیتال خود را دریافت کنید. به عبارت دیگر این رقم برداشت، با پرداخت قطره‌ای همخوانی ندارد و کاربران نمی‌توانند خیلی سریع بعد از بازدید از این وب‌سایت‌ها رمز ارز خود را دریافت کنند.

اگر بخواهیم ساده‌تر توضیح بدهیم، باید بگوییم که در این روش، کاربر باید زمان بسیار زیادی را صرف کند تا بیت کوین‌های دریافتی‌اش به حد مشخصی برسد تا سایت به او این امکان را بدهد که بیت کوین‌ها را از سایت خارج و به کیف پول خود منتقل کند.

همچنین لازم به ذکر است که امروزه دیگر این وب سایت‌ها ارزهای دیجیتال شما را به صورت ساتوشی که یک صد میلیونم بیت کوین است عرضه می‌کنند. انتخاب اینکه این روش برای شما مفیدخواهد بود یا خیر به خودتان بستگی دارد، چون این روش نیز مانند هر روش دیگری مزایا معایب مختص به خودش را دارد.

 

 

وبسایت‌های کلیکی چطور درآمد بیت کوینی دارند؟

وبسایت‌های کلیکی هم همان وب‌سایت‌های فاسِت هستند و به کاربران‌شان این امکان را می‌دهند که بیت کوین کسب کنند. تنها کافیست که وارد این سایت‌ها ‌شوید و در آن ثبت‌نام کنید و پس از تأیید عضویت‌، با تماشای تبلیغات موجود در سطح سایت و به‌عبارت دقیق‌تر با کلیک‌کردن روی آگهی‌های موجود در سایت به بیت کوینی برسید که پاداش تماشای آن تبلیغات است.

البته بسیاری از سایت‌هایی که در سطح اینترنت با این هدف راه‌اندازی شده‌اند، ادعاهای دروغین دارند و در بسیاری از مواقع هم در دسته‌ قلابی‌ها و کلاه‌برداری قرار می‌گیرند. پس حواس‌تان را جمع کنید، چرا که اصولا هر زمانی که بوی پول بدون زحمت به مشام‌تان خورد، باید کمی تردید کنید و هوشیارانه‌تر وارد بازی شوید.

 

بلاگینگ در حوزه‌ بیت کوین هم راهی برای درآمد بیت کوینی است؟

اگر دقت کرده باشید در سال‌های اخیر، «بلاگینگ» یا همان «وبلاگ‌نویسی» و استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تولید محتوا رشد بسیار زیادی داشته است. استفاده از پلتفرم‌های تولید محتوا برای درآمدزایی هم در این روزها رواج زیادی دارد. وبلاگ‌نویس‌ها در عرصه‌ها و موضوعات مختلف فعالیت می‌کنند و در بستری که تولید محتوا انجام می‌دهند، جا را برای دریافت انواع و اقسام تبلیغات باز می‌کنند.

یعنی در وبلاگ خودشان تبلیغاتی از شرکت‌های مختلف دریافت می‌کنند و می‌توانند از طریق دریافت بیت کوین در ازای دستمزد برای تبلیغات، کسب درآمد کنند. مثلا، همکاری در فروش با گذاشتن لینک محصولات یک فروشگاه در وبلاگ و دریافت حق‌عمل یا پورسانت به ارزهای دیجیتالی یا دریافت هزینه‌ تبلیغات کلیکی با بیت کوین از جمله روش‌هایی است که می‌توان با آن به بیت کوین و درآمد رمزارزی رسید.

بلاگرشدن و تولید محتوای جذابی که در ازای آن می‌توانید تبلیغ بگیرید و درآمد بیت کوینی داشته باشید، مهارت‌ها و حوصله زیادی می‌طلبد. برای ایجاد پایگاهی که مخاطبان زیادی دارد باید روی محتوای خود کار کنید و کیفیت آن را بالا ببرید. پس از طریق بلاگر شدن هم می‌توانید دریچه‌ای به‌سوی یکی دیگر از راه‌‌های بدست آوردن بیت کوین و ارزهای دیجیتالی برای خود باز کنید.

برای اینکه دریافت درآمد تبلیغات‌تان به بیت کوین یا انواع دیگر رمزارز باشد، باید به سراغ شرکت‌ها و سایت‌هایی بروید که در این زمینه فعال‌اند و می‌توانند به شما در قالب ارزهای دیجیتالی دستمزد تبلیغات بدهند. مثلا تبلیغ صرافی‌های ارزهای دیجیتالی یا هر کسب‌وکار دیگری که در این زمینه فعالیت می‌کند، برای‌تان درآمد رمزارزی به همراه خواهد داشت.

 

روش تبلیغ لینک‌های بازاریابی برای بدست آوردن بیت کوین را می‌شناسید؟

یکی دیگر از راه های بدست آوردن بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر استفاده از تبلیغ لینک‌های بازاریابی است. با دریافت لینک محصولات مرتبط با رمزارزها می‌توانید در پلتفرم و بستر موردعلاقه‌ خود شروع به تبلیغ آن برای کاربران مختلف کنید.

با بازاریابی لینکی برای محصولات مرتبط با رمزارزهای صرافی‌ها یا کسب‌وکارهای وابسته به بیت کوین و ارزهای دیجیتالی دیگر، درآمد رمزارزی دریافت خواهید کرد. اجازه بدهید که ماجرا را کمی سرراست‌تر شرح بدهیم تا بهتر متوجه شوید. وقتی قرار است که از طریق روش تبلیغ لینک‌های بازاریابی به درآمد بیت کوینی و رمزارزی برسید، باید به سراغ منابعی برای تبلیغ محصولاتی مرتبط با این عرصه بروید.

مثلا صرافی‌های ارز دیجیتالی را جست‌وجو کنید و یکی از محصولات رمزارزی آن‌ها را انتخاب نمایید. در این مرحله لینک مختص به خودتان را از صرافی دریافت کرده و سپس آن را داخل وبسایت، وبلاگ، کانال تلگرام یا اینستاگرام و… بگذارید و سعی کنید که با جلب‌نظر کاربران و مخاطبان، آن‌ها را به‌سمت کلیک بر آن لینک سوق بدهید.

در ازای هر خرید یا ثبت‌نام از سوی کاربران سایت شما در صرافی و سایت‌های دیگری که لینک محصولات‌شان را گذاشته‌اید، به شما مبالغی رمزارز مانند بیت کوین داده خواهد شد. این روش، دردسری ندارد اما برای شکوفا شدن و به درآمد رسیدن از طریق آن باید زمان زیادی صرف کنید.

 

ساخت کمپین امضا در بیت کوین تاک را هم یاد بگیرید

روش‌های بدست آوردن بیت کوین بسیار متنوع‌اند. مثلا یکی دیگر از این روش‌ها، ساختن «کمپین امضا» (signature campaign) در «بیت کوین تاک» (Bitcoin talk) است که برای درآمدزایی باید در سایت عضو شوید. بیت کوین تاک از بسترهای جامعی است که اطلاعات مختلف درباره‌ی بیت کوین را به کاربران عرضه می‌کند. البته اخبار آن منحصر به بیت کوین نیست و درباره‌ مسائل مرتبط با «بلاک ‌چین» (Blockchain) و «کریپتوکارنسی» (Cryptocurrency) فعالیت دارد.

این انجمن را خالق ناشناس بیت کوین یعنی ساتوشی ناکاموتو برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی کرد. با پیوستن به این انجمن و کمپین‌های مختلفی که برای تبلیغ محصولات مختلف در حوزه‌ رمزارزها راه می‌اندازند، شما هم نقشی در بازاریابی و تبلیغ محصول خواهید داشت. در ازای محتوایی که به عنوان یکی از اعضای کمپین انجمن بیت کوین تاک تولید می‌کنید، به شما بیت کوین تعلق خواهد گرفت. هر چقدر تعداد پُست‌ها و محتواهای تولیدی‌تان برای کمپین‌های تبلیغاتی مختلف بیت کوین تاک بیشتر شود، درآمدتان هم افزایش پیدا خواهد کرد و بیت کوین‌های بیشتری به‌دست خواهید آورد.

 

روش هایپ هم از راه‌های بدست آوردن بیت کوین است؟

روش «هایپ» یا «سرمایه‌گذاری با ریسک بالا» که با HYIPs شناخته می‌شود هم از روش‌های بدست آوردن بیت کوین است. هایپ در دسته‌ روش‌های هرمی درآمدزایی قرار می‌گیرد و استفاده از آن برای دست‌یابی به بیت کوین اصلا توصیه نمی‌شود. سایت‌های هرمی معمولا وعده‌های درآمدزایی سودآور به افراد می‌دهند اما بعد از مدتی با دریافت سرمایه‌ آن‌ها متواری می‌شوند و دیگر خبری از آ‌ن‌ها باقی نمی‌ماند.

در زمینه‌ ارز دیجیتال هم این شرکت‌ها حضور دارند. در روش هایپ، بیت کوین‌های شما را دریافت می‌کنند و وعده می‌دهند که آن را چندبرابر پس خواهند داد؛ اما در واقع، آن‌ها پول را از کاربران تازه‌وارد دریافت می‌کنند و به کاربران قدیمی‌تری می‌دهند که با همین وعده به‌سوی خود جلب کرده بودند. این سایت‌ها و شرکت‌ها از کاربران می‌خواهند که با معرفی کاربران جدید سود بیشتر هم دریافت کنند. اما در واقع، هیچ فعالیت مولدی در کارشان نیست. آن‌ها فقط مبلغ اولیه‌ای از تعداد زیادی کاربر دریافت می‌کنند، به کاربران قدیمی کمی سود می‌دهند تا رفتارشان طبیعی جلوه کند و بعد با انبوهی از پول‌ها و بیت‌کوین‌ها ناپدید می‌شوند.

 

وام دهی بیت کوین چیست و چطور به درآمدزایی می‌رسد؟

وام‌دهی هم از روش‌های دیگر کسب درآمد بیت کوینی است. در این روش، پلتفرم‌هایی وام‌دهنده حضور دارند که به کاربران ارز دیجیتال وام می‌دهند. اما چطور؟ شیوه‌ کار به این شکل است که پلتفرم‌هایی وام‌دهنده افرادی را که قصد دریافت وام با ارزهای دیجیتالی دارند به کسانی مرتبط متصل می‌کنند که قصد قرض ‌دادن رمزارزهای خود را دارند.

وام‌دهنده‌ها بیت کوین یا ارزهای دیجیتالی دیگر را با سودی مشخص برای دوره‌ زمانیِ معین در اختیار وام‌گیرندگان قرار می‌دهند. این وام‌ها نرخ بهره بالایی دارند. از سوی دیگر خبری از وثیقه و این جور چیزها هم نیست. امکان دارد که سواستفاده‌هایی در این مسیر صورت بگیرد. ممکن است شما در نقش وام‌دهنده ظاهر شوید و به امید دریافت سود، بیت کوین و ارزهای دیجیتالی دیگرتان را قرض بدهید.

اما وام‌گیرنده‌ها به‌سادگی می‌توانند زیر قول و قرارشان بزنند و پول‌تان را بازنگردانند. پس ورود به چنین راهی برای کسب درآمد بیت کوینی یا به‌طور کلی هر رمزارز دیگری اصلا توصیه نمی‌شود. مگر اینکه سازوکاری قابل‌اطمینان برایش وجود داشته باشد. از سوی دیگر، سود بازپرداخت هم بسیار زیاد است و وام‌گیرنده برای پس‌دادن مبلغ بیت کوینی یا سایر رمزارز دیجیتال دریافتی‌اش کمی به دردسر خواهد افتاد.

 

فروش محصولات و ارائه‌ی خدمات هم راهی برای درآمد رمزارزی است؟

یکی از روش‌های بدست آوردن بیت کوین فروش محصولات و ارائه‌ خدماتی در حوزه‌ مربوط به ارز دیجیتال است. برای مثال، می‌توانید در سایت فروشگاهی خود، امکان خرید کالاها با بیت کوین را هم فراهم کنید. بعضی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا مانند آمازون هم امکان پرداخت بیت کوینی را برای خریداران فراهم کرده‌اند.

در بخش‌های قبلی درباره‌ انجمن بیت کوین تاک با شما صحبت کردیم. با عضویت در این انجمن که از قطب‌های اطلاع‌رسانی و جهت‌دهی به فعالیت‌های رمزارزهایی مانند بیت کوین است، می‌توانید وارد بخش خدمات شوید و در ازای انجام خدمات مختلفی مانند بازاریابی بیت کوینی یا فروش محصولات متنوعی که با رمزارزها در ارتباط هستند، درآمد بیت کوینی کسب کنید.

ایجاد وبسایت، تضمین تراکنش‌های بیت کوینی و اقدامات مختلفی که در راستای فعالیت‌های ارزهای دیجیتالی انجام می‌دهید، برای‌تان درآمد ارز دیجیتالی به همراه خواهد آورد. اینکه چقدر درآمد کسب کنید، وابسته به میزان وقت و خلاقیتی است که در این عرصه به خرج می‌دهید. اما به‌طور کلی، این روش از راه های بدست آوردن بیت کوین به شکلی امن و ایمن است.

 

با گرفتن فورک‌های بیت کوین چطور به درآمد می‌رسید؟

منظور از فورک‌ها چیست؟‌ فورک‌ها زیرمجموعه‌ها یا انشعاباتی از بیت کوین هستند. هرکسی که بیت کوین دارد، می‌تواند صاحب فورک هم باشد. مثلا «بیت کوین‌کش»، «بیت کوین‌گُلد» یا انواع دیگری از بیت کوین وجود دارند که داشتن بیت کوین می‌تواند معادل داشتن آن‌ها باشد و بالعکس. حالا چطور می‌توانید به کمک این فورک‌ها به رمزارز دست پیدا کنید و کسب درآمد داشته باشید؟‌

شرکت‌هایی وجود دارند که بیت کوین شما را می‌گیرند و با دریافت کمیسیون از فورک‌ها به شما فورک می‌دهند. یعنی بیت کوین‌تان را بدل به فورک می‌کنند. حال اگر ارزش فورک در بازار بالا باشد، با فروش آن می‌توانید به سود و پول برسید. فعالیت ‌کردن در این حوزه به تخصص زیادی نیاز دارد.

ترفندهایی وجود دارد که تریدرهای حرفه‌ای و آموزش‌دیده از پس اجرای‌شان برمی‌آیند و می‌توانند به کمک آن‌ها، روی قیمت بیت کوین و فورک‌ها اثر بگذارند. حرفه‌ای‌ها هستند که می‌توانند ارزش فورک‌ها را از روی بازار رصد کنند و با عملیات خرید و فروشی که انجام می‌دهند، با بیت کوین و فورک‌ها تجارت کنند.

 

کسب بیت کوین از طریق باینری آپشن چطور است؟

«باینری آپشن» (Binary Option) هم روش دیگری برای کسب بیت کوین است. اما این روش از آن راه های بدست آوردن بیت کوین پرریسک است که انجامش توصیه نمی‌شود. چرا؟ چون پای شرط‌بندی به میان است. ماجرا از این قرار است که شما وارد شرط‌بندی می‌شوید و قیمت بیت کوین را در روز و زمانی مشخص پیش‌بینی می‌کنید. درست از آب‌درآمدن نظرتان برای‌تان سود به همراه می‌آورد و اشتباه ‌بودن آن هم موجب می‌شود که سرمایه را از دست بدهید.

اگر بتوانید در این بازی برنده شوید، سودهای کلانی راهی جیب‌تان می‌شود اما موضوع این است که چنین چیزی معمولا به وقوع نمی‌پیوندد و احتمال از دست‌دادن سرمایه در شرط‌بندی بسیار بیشتر از موفقیت‌های گاهیانه است. پس بهتر است که خودتان را به دردسر نیندازید. در واقع، این روش از راه‌های اصولی کسب درآمد بیت کوینی نیست و می‌تواند در یک چشم‌ به هم زدن، تمام سرمایه‌ای که در دنیای ارز دیجیتال برای خود کسب کرده بودید را از شما بگیرد.

 

سخن پایانی

راه های بدست آوردن بیت کوین را مرور کردیم. یادتان باشد که بعضی از این روش‌ها با خطرات کلاهبرداری همراه هستند که انجام آن‌ها را پیشنهاد نمی‌کنیم.

در بعضی دیگر نیز ممکن است به خاطر عدم داشتن اطلاعات کافی ضرر کنید و سرمایه‌تان را از دست بدهید در حالی که بعضی دیگر از راه‌ها کمترین ریسک را دارند ولی به نسبت نیز بیت کوین کمتری نصیب‌تان می‌کنند. پس بهتر است که پیش از هرگونه اقدامی اطلاعات زیادی را در آن مسیر کسب کنید.

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا