دوره منتور شیپ
آموزش بیت کوین

چگونه بیت کوین رایگان بدست آوریم؟ ۷ روش ساده

بیت کوین از جمله ارزهای دیجیتالی است که توانسته در بازار «کریپتوکارنسی» (Cryptocurrency) طرفداران بسیاری پیدا کند و به محبوب‌ترین ارز دیجیتال موجود در بازار تبدیل شود. ازاین‌رو بسیاری از افراد به این فکر افتاده‌اند تا به هر طریقی که شده نسبت به کسب این ارز دیجیتال اقدام کرده و راه‌های بدست آوردن بیت کوین را دنبال کنند.

همان‌طور که به احتمال زیاد می‌دانید، با روش‌هایی همچون استخراج و ترید کردن می‌توان بیت کوین به‌دست آورد و البته که این روش‌ها نیازمند سرمایه‌ی اولیه‌‌ی زیادی هستند. از طرفی ممکن است شما هم در سایت‌های مختلف یا فضاهای این‌چنینی، با تبلیغاتی مثل کسب بیت کوین رایگان مواجه شده باشید.

در حقیقت بسیاری از افراد امکان سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین، چه برای «استخراج» (Mining) و چه «تریدینگ» (Trading) را نداشته و چنین تبلیغاتی این افراد را بسیار وسوسه می‌کند. درواقع خیلی هم وسوسه‌کننده است، چرا که بیت کوین در حال حاضر نزدیک به ۳۲ هزار دلار قیمت دارد و چه کسی است که از بیت کوین رایگان استقبال نکند؟!

حالا در این مطلب قصد داریم ببینیم که اصلا چیزی به اسم بیت کوین رایگان وجود دارد یا نه، و در صورت وجود چنین پدیده‌ای راه‌ های بدست آوردن بیت کوین رایگان را با هم بررسی کنیم.

بیت کوین رایگان حقیقت دارد؟

اساسا چنین چیزی امکان‌پذیر نیست و شما نمی‌توانید با مشاهده‌ تبلیغات یک وب‌سایت صاحب بیت کوین شوید. درواقع چیزی که عاید شما خواهد شد، «ساتوشی» (Satoshi) است و منظور از بیت کوین رایگان همان ساتوشی رایگان است که ارزش چندانی نداشته و هر صد میلیون از آن برابر است با ۱ واحد از بیت کوین.

ازاین‌رو نتیجه‌ای که می‌توان گرفت این است که زمان بسیار زیادی نیاز است تا بتوان از این راه، به‌اندازه‌ای ساتوشی جمع‌آوری کرد تا به مقدار قابل‌توجهی تبدیل گردد. درواقع شما می‌توانید در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موجود که رایگان نیز هستند فعالیت کنید و به‌صورت رایگان ساتوشی دریافت کنید. چنین برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی در ازای انجام کارهایی که از شما درخواست می‌کنند، مقداری ساتوشی پاداش می‌دهند.

در این وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌ها شما با انجام فعالیت‌هایی همچون مشاهده‌ تبلیغات، عضویت در وب‌سایت‌ها یا گروه‌های تلگرامی، دنبال کردن صفحات اینستاگرام و مواردی این‌چنینی فعالیت خواهید کرد و در ازای این کار به‌صورت پاداش به شما ساتوشی اهدا خواهد شد. البته تعداد این وب‌سایت‌ها که به این شکل فعالیت می‌کنند در حال حاضر کم هم نبوده و انواع و اقسام چنین فعالیت‌هایی در آن‌ها صورت می‌گیرد.

در نهایت، مجددا باید به شما یادآوری کنیم که با انجام دادن چنین فعالیت‌هایی، شما تنها ساتوشی دریافت می‌کنید و با در نظر گرفتن زمانی که برای این کار صرف خواهید کرد، پاداشی که کسب خواهید کرد بسیار ناچیز است. به هرحال چند روش عالی برای کسب بیت کوین رایگان، یا بهتر است بگوییم ساتوشی رایگان، وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

کسب بیت کوین رایگان از طریق لینک‌های ارجاع

یکی از روش‌های قدیمی کسب درآمد از اینترنت ارجاع دادن کاربران به سایت‌های مختلف از طریق لینک‌های مخصوص است. این روش که به آن بازاریابی پورسانتی هم گفته می‌شود، با ظهور ارزهای دیجیتال و بیت کوین به این عرصه نیز کشیده شد و در حال حاضر افراد بسیاری از آن برای کسب بیت کوین استفاده می‌کنند.

اگر جزو افرادی هستید که در شبکه‌های اجتماعی دنبال‌کننده‌های زیادی دارند، می‌توانید درآمد جانبی هم داشته باشید. تنها کاری که باید بکنید این است که دوستان و دنبال‌کنندگان خود را به‌سمت خرید از شرکت‌هایی که مایل هستند در عوض به شما پاداش بدهند، ترغیب کنید. دوستان و دنبال‌کنندگان شما روی لینک‌های مخصوصی که شرکت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند کلیک خواهند کرد و با این کار شرکت مربوطه خواهد فهمید که این مشتری را شما فرستاده‌اید.

سپس به پاس این معرفی شما، مبلغ مشخصی به حساب‌تان افزوده خواهد شد. این مبلغ مشخص کاملا بستگی به شرکتی که با آن کار می‌کنید و نوع کالا دارد و ممکن است کم یا زیاد باشد. بازاریابی پورسانتی به این روش به شما اجازه خواهد داد تا بدون کار اضافی و تنها از راه لینک‌های ارجاع، بیت کوین رایگان کسب کنید.

یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازاریابی پورسانتی برای کسب بیت کوین رایگان، سرویسی است که «کوین بیس» (CoinBase) در اختیار کاربران گذاشته است؛ کوین بیس به عقیده‌ خیلی‌ها، بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش بیت کوین در آمریکای شمالی است. در این سایت اگر در عرض ۱۸۰ روز از زمان عضویت در این سرویس، فردی که از طریق لینک بازاریابی شما عضو شده است خرید یا فروشی به ارزش ۱۰۰ دلار انجام دهد، در این صورت مقداری بیت کوین به ارزش ۱۰ دلار هم به حساب شما افزوده خواهد شد.

یکی دیگر از شرکت‌هایی که امکان کسب درآمد بیت کوینی رایگان از طریق لینک‌های ارجاع را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، سایت «بلاک‌فی» (BlockFi) است. یکی از نکات مثبت این سایت این است که هیچ محدودیتی در تعداد کسانی که می‌توانید از فعالیت آن‌ها پورسانت دریافت کنید وجود ندارد. این یعنی اگر در بازاریابی خود موفق عمل کنید، می‌توانید تا مدت‌ها از پورسانت‌هایی که از فعالیت این افراد در حوزه‌ ارزهای دیجیتال دریافت می‌کنید، به کسب ثروت رایگان ادامه دهید.

 

کسب بیت کوین رایگان از طریق سایت‌های فاست

«فاست‌های بیت‌ کوین» (Bitcoin Faucets) یکی از محبوب‌ترین ایده‌های موجود در بین فعالان حوزه‌ ارزهای دیجیتال در سرتاسر جهان است. فاست در زبان انگلیسی به معنی شیر آبی است که چکه می‌کند. اگر شما یک ظرف را در زیر این شیر بگذارید بعد از گذشت مدتی قطره‌های آب ریخته‌شده، حجم قابل توجهی از آب را تشکیل خواهند داد که می‌توانید از آن برای مصارف خود بهره ببرید. همین مسئله در مورد فاست‌های بیت کوین هم صادق است. اگر شما بتوانید یک فاست خوب پیدا کنید که واقعا کار بکند، می‌توانید بدون اینکه نیاز باشد کار خاصی انجام دهید، از آن‌ها مقداری ساتوشی رایگان دریافت کنید.

به عبارت دیگر یک فاست بیت کوین در واقع یک سایت اینترنت یا اپلیکیشن موبایل است که در ازای دیدن تبلیغات یا حل کردن معادله‌های امنیتی (کپچا) و دیگر کارهای ساده، مقداری بیت کوین به حساب‌تان واریز می‌کند. همان‌طور که گفتیم، واحد بیت کوینی که این سایت‌ها می‌توانند به شما بدهند برای احترام به سازنده‌ بیت کوین، ساتوشی نامیده می‌شود. تعداد ساتوشی که این سایت‌های فاست به شما می‌دهند می‌تواند متفاوت باشد ولی بعضی سایت‌ها هستند که نرخ پرداخت خوبی دارند. البته بعضی از آن‌ها نیز آن‌قدر کم ساتوشی پرداخت می‌کنند که بهتر است اصلا به سراغ‌شان نروید.

جالب است بدانید که فلسفله‌ وجودی فاست‌های بیت کوین به اوایل دوران فعالیت بیت کوین برمی‌گردد که هنوز ارزش این رمز ارز بسیار کم بود. ایده‌‌ ایجاد فاست که بیت کوین رایگان در اختیار همه قرار دهد به این علت بود که افراد بیشتری با این ارز دیجیتال آشنا شوند و به استفاده از آن روی بیاورند.

در آن زمان می‌توانستید از طریق فاست، ۵ عدد بیت کوین به دست آورید که با توجه به قیمت بسیار پایین آن در آن‌ سال‌ها مقدار زیادی به نظر نمی‌آمد اما اگر ۵ عدد بیت کوین را با قیمت فعلی مقایسه کنید، می‌فهمید که در آن زمان می‌شد به ازای حل کردن یک معادله‌ امنیتی ساده چیزی حدود ۲۹ هزار دلار به دست آورد! در ادامه چند نمونه از بهترین سایت‌های فاست بیت کوین را معرفی می‌کنیم.

 

وب‌سایت ADBTC

وب‌سایت ADBTC این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد تا با مشاهده‌ تبلیغات، به‌صورت رایگان ساتوشی دریافت کنید. جهت شروع، کافی است ایمیل خود و یک رمز عبور را برای ثبت‌نام وارد کرده و بعد از ثبت‌نام و ایجاد کردن حساب کاربری، با کلیک بر روی صفحات مختلف، می‌توانید ساتوشی رایگان دریافت کنید. نکته‌ مهم در مورد این وب‌سایت این است که شما تا زمانی که ساتوشی‌هایتان به چهل هزار واحد نرسد، نمی‌توانید درخواست برداشت آن‌ها را بدهید.

 

حداقل و حداکثر میزان فروش بیت کوین

بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که در هنگام فروش بیت کوین باید مبلغ زیادی داشته باشند، درحالی‌که شما حتی می‌توانید بیت کوین خود به مبلغ ۵۰ هزار تومن را نیز بفروشید. این نکته قابل‌ذکر است که در صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف، میزان حداقلی برای این کار در نظر گرفته شده که بسته به صرافی ارز دیجیتالی که انتخاب می‌کنید، ممکن است این مقدار تغییر کند. اما نکته‌ اصلی این است که حتما نیازی نیست تا مالک حجم زیادی از بیت کوین باشید تا بتوانید اقدام به فروش آن کنید.

جدا از این، برای فروش بیت کوین نیز به همین شکل هیچ‌گونه حداکثری در نظر گرفته نمی‌شود و شما به هر میزان بیت کوینی که در تملک خود دارید می‌توانید اقدام به فروش این ارز دیجیتال کنید ولی باز هم ممکن است بعضی از صرافی‌ها سقف خاصی برای فروش بیت کوین داشته باشند.

 

سخن پایانی

اگر صاحب مقداری بیت کوین، هرچند کم هستید، راه‌های بسیاری وجود دارد که بسته به شرایط خود می‌توانید از هر کدام از آن‌ها استفاده کنید و بیت کوین خود را بفروشید. به طور کل این راه‌ها شامل استفاده از صرافی‌های خارجی و داخلی است، یا پیدا کردن اشخاصی در فضای اینترنت که بتوانید از طریق آن‌ها بیت کوین‌های خود را بفروشید.

در این مقاله به بررسی هر کدام از این راه‌ها پرداختیم و آن‌ها را به تفصیل بررسی کردیم. اما مطلبی که به‌طورکلی وجود دارد این است که راحت‌ترین و امن‌ترین راه برای فروش بیت کوین استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی است. با‌این‌حال انتخاب روش فروش، کاملا به شما و سبک کارتان بستگی دارد.

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا