دوره منتور شیپ
آموزش فارکسپلتفرم‌های معاملاتی

آموزش بروکر ویندزور (Windsor) + ثبت نام و نکات مهم

ورود و ثبت نام در بروکر ویندزور

بروکر «ویندزور» (Windsor) از قدیمی‌ترین بروکرها در دنیاست که از زمان تاسیس، خدمات خود را در اختیار ایرانیان قرار داده و تاکنون برای افراد ساکن ایران تحریم نبوده است. بروکر ویندزور در سال ۱۹۹۸ پایه‌گذاری شد و توانست به یکی از با تجربه‌ترین بروکرها در فارکس تبدیل شود.

این بروکر، طی سال‌ها فعالیت خود سابقه درخشانی داشته و شرکت‌های کارگزاری متعددی را به مجموعه خود اضافه کرده است. البته که مطالب حاضر تنها برای معرفی این کارگزاری است و سایت حسینی فایننس هیچ مسئولیتی در برابر آن برعهده ندارد.

در این مقاله تنها سعی داریم شما را با امکانات و خدمات این بروکر آشنا کنیم و نحوه عضویت و کار با آن را برای علاقه‌مندان شرح دهیم.

بروکر فارکس چیست؟

«بروکر فارکس» (Forex broker) یک شرکت است که در زمینه ارائه خدمات به کاربران بازارهای مالی فعالیت دارد. بروکر یا کارگزاری فارکس برای انجام معاملات، یک پلتفرم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و به‌عنوان واسطه‌ای میان خریدار و فروشنده عمل می‌کند.

بازار فارکس را می‌توان به‌عنوان یک بازار نسبتا جدید در نظر گرفت که اصول و قواعد خاص خود را دارد. این بازار از بزرگ‌ترین بازارهای مالی در جهان به‌شمار می‌رود که روزانه شاهد ۶ میلیارد دلار تراکنش است. نحوه کار بروکرها به این صورت است که از کارمزد تراکنش‌ها برای خود درآمدزایی می‌کنند.

برای شرکت و سرمایه‌گذاری در بازار فارکس لازم است که حتما از یک بروکر یا کارگزاری به عنوان واسطه استفاده کنید.

بروکر به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا بتوانند به‌صورت آنلاین، به خرید و فروش کالاهای با ارزش و ارزهای کشورهای مختلف بپردازند. در حقیقت بروکر یک پلتفرم برای انجام معاملات در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و خود به‌عنوان واسطه‌ای میان خریدار و فروشنده عمل می‌کند.

به دلیل تحریم‌ها تعداد کارگزاری‌هایی که با معامله‌گران ایرانی کار می‌کنند، اندک است و گاهی اتفاق می‌افتد که دارایی سرمایه‌گذاران ایرانی مسدود شود. از این رو، انتخاب بروکر معتبر و قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاران ایرانی کار دشواری است.

گاهی این بروکرها امکاناتی را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهند تا بتوانند بازار را به‌طور تکنیکال تحلیل کنند یا با استفاده از این امکانات سود خود را به چند برابر برسانند.

 

آشنایی با بروکر ویندزور Windsor

بروکر ویندزور ابزارهای معاملاتی متفاوتی از جمله انواع جفت‌ارزها، قراردادهای آتی، شاخص‌ها، سهام، فلزها، انرژی، اوراق قرضه و CFDها را برای خرید و فروش در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پشتیبانی از خدمات این بروکری به زبان‌های چینی، انگلیسی، روسی، عربی و فارسی انجام می‌شود.

شرکت ویندزور که در قبرس واقع شده است، تحت رگولاتوری شورای خدمات مالی بین‌المللی در «بلیز» (Belize) قرار دارد. این بروکری خدمات مالی خود را به مشتریان در تمام نقاط دنیا به جز ایالات متحده، ژاپن و بلژیک ارائه می‌دهد. بروکر ویندزور تحت نظارت رگولاتوری کمیسیون بورق و اوراق بهادار قبرس CySEC و IFSC دسترسی به بازارهای مالی در جهان را برای کاربران خود از جمله ایرانیان، امکان‌پذیر کرده است.

بروکر ویندزور ابزارهای معاملاتی متفاوتی از جمله انواع جفت‌ارزها، قراردادهای آتی، شاخص‌ها، سهام، فلزها، انرژی، اوراق قرضه و CFDها را برای خرید و فروش در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پشتیبانی از خدمات این بروکری به زبان‌های چینی، انگلیسی، روسی، عربی و فارسی انجام می‌شود.

بروکر ویندزور از اولین بروکرهایی بود که اصطلاح «لات» را برای اولین بار وارد معاملات فارکس کرد. این بروکری در سال ۲۰۰۴ موفق به دریافت مجوز از کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس شد و در سال ۲۰۱۲ پلتفرم تلفن همراه خود را به بهره‌برداری رساند. علاوه بر این، ویندزور در سال ۲۰۱۹ مجوز کمیسیون اوراق بهادار اردن را دریافت کرد و در این کشور مشغول به فعالیت شد.

شعب بروکری ویندزور به مشتریان در بیش از ۸۰ کشور خدمات‌رسانی می‌کند. این کشورها عبارتند از تایلند، اندونزی، مالزی، آفریقای جنوبی، دبی، کنیا، استرالیا، تایلند، بریتانیا، کانادا، آفریقای جنوبی، سنگاپور، هنگ کنگ، فرانسه، هند، آلمان. نروژ، دانمارک، سوئد، ایتالیا، کویت، قطر، امارات متحده عربی. عربستان سعودی، لوکزامبورگ، ایران و بسیاری از کشورهای دیگر.

 

 نکات مهم  در مورد بروکر ویندزور

از ویژگی‌های مهم و قابل توجه این بروکر، امنیت بسیار بالای آن بوده که موجب جذب تعداد زیادی از مشتریان شده است.

 

امنیت بالا

بروکر ویندزور تا حد زیادی از دارایی مشتریان خود محافظت می‌کند. برای کاهش ریسک معاملات مشتریان یک هشدار برای اعلام تراز منفی دارد که مانع از دست رفتن سرمایه می‌شود. بروکر ویندزور توسط بالاترین نهادهای نظارتی رگوله می‌شود و امنیت دارایی کاربران را تضمین می‌کند. این بروکر با خدمات حرفه‌ای که ارائه می‌دهد، بهترین انتخاب برای معامله‌گران است.

 

اهرم معاملات در بروکر ویندزور

بروکر ویندزور برای اینکه مشتریان بتوانند معاملات بزرگ‌تری با همان سرمایه‌ای که دارند انجام دهند، قابلیتی به نام اهرم برای معاملات در نظر گرفته است که سرمایه فرد را چند برابر می‌کند و موجب می‌شود تا سود بیشتری کسب کنند. سقف این اهرم ۱.۵۰۰ است. البته این نکته را به‌خاطر داشته باشید که در معاملات اهرم دار هر چه مقدار اهرم بیشتر باشد، ریسک معامله نیز بیشتر خواهد شد.

لازم به ذکر است که مقدار اهرم برای هر کلاس دارایی در این بروکر متفاوت است. به عنوان مثال، در حالی که اهرم سهام ۱.۲۰ است؛ اهرم برای اوراق خزانه ۱.۲۵۰، ‌برای کالاها ۱.۲۵۰،‌برای انرژی‌ها و اسپات ۱.۱۰۰، برای فلزات ۱.۲۵۰، برای فارکس ۱.۵۰۰ و برای معاملات در اتحادیه اروپا ۱.۳۰ در نظر گرفته می‌شود.

برای استفاده از اهرم در معاملات، حتما نحوه صحیح معامله با آن را فرا بگیرید؛ چرا که ممکن است شما را با ضرر جبران‌ناپذیری رو‌به‌رو کند.

 

خدمات بروکر ویندزور برای ایرانیان

بروکر Windsor سال‌های زیادی است که خدمات خود را برای ایرانیان قابل دسترسی کرده و تاکنون قصدی برای تحریم کاربران ایرانی نداشته است. از ویژگی‌های مهم این بروکر که مورد پسند کاربران ایرانی واقع شده است، می‌توان به ارائه مطالب آموزشی به زبان فارسی، اشاره کرد.

 

راهنمای ثبت نام در بروکر ویندزور

 

برای ثبت نام در بروکر ویندزور فارسی باید به‌صورت آنلاین و از طریق این وب سایت اقدام کنید. ابتدا از شما در خواست می‌شود تا یک فرم از مشخصات و اطلاعات شخصی‌تان را پر کنید. همانطور که در تصویر می‌بینید؛ ابتدا باید کشوری را که از آن اقدام می‌کنید انتخاب و شماره همراه خود را وارد کنید. پس از آن باید برای خود یک حساب بسازید.

ویندزور

ویندزور

ویندزور

 

ویندزور

در مرحله بعدی برای اینکه بتوانید یک حساب معاملاتی بسازید، باید مدارک هویتی‌تان را بارگذاری کنید و منتظر تایید آن بمانید. پس از تایید اطلاعات توسط بروکر می‌توانید وارد حساب خود شوید.

لازم به ذکر است، برای انجام هر کاری در این بروکر، لازم و ضروری است که یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. سپس، به‌عنوان کاربر این بروکر می‌توانید در حساب دمو یا واقعی خود به انجام معاملات مختلف اقدام کنید.

 

سخن پایانی

برای انجام معاملات فارکس و معامله در بازار ارزهای خارجی حتما لازم است که در یک بروکر حساب داشته باشید. بروکر به‌عنوان واسطه‌ای میان خریداران و فروشندگان عمل می‌کند و در ازای دریافت مقداری هزینه به‌عنوان کارمزد معاملات، خرید و فروش مشتریان را پردازش می‌کند. یکی از بروکرهای معتبری که خدمات خود را در اختیار ایرانیان نیز قرار داده است، بروکر «ویندزور» (Windsor) است.

نحوه ثبت نام در بروکر ویندزور خیلی ساده در این مقاله برای علاقه‌مندان شرح داده شده است. این بروکر برای ایرانیان قابل استفاده است و کاربران ایرانی می‌توانند به‌راحتی در آن ثبت نام و معاملات خود را انجام دهند. لازم به ذکر است که سایت فارسی این بروکر تمام اطلاعات و پشتیبانی از کاربران را به زبان فارسی ارائه می‌دهد. اگر تجربه استفاده از این بروکر را دارید، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

نکاتی که در این مقاله ذکر شد تنها به‌منظور معرفی بروکرهای مطرح بوده است؛ پیش از انتخاب بروکر برای انجام معاملات فارکس، حتما تحقیقات کامل انجام دهید و با متخصصان این حوزه مشورت کنید. مجموعه حسینی فایننس هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال انتخاب شما و مشکلات احتمالی ندارد.
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

‫۵۴ دیدگاه ها

  1. بروکر ویندزور در کدام کشور است و میشه یه آموزش ایجاد کنید برای نحوه اتصال بروکر ویندزور به متاتریدر ممنونم

      1. سلام واسه ورود بافیلتر شکن ای پی ترکیه واردمیشیم برای احراز هویت باید ادرس ترکیه بزنیم یا همین آدرس ایران

  2. من خواهش میکنم یک آموزش ویندزور بروکر به صورت ویدویی هم برای ما قرار بدید که راحت تر بتونیم باهاش کار کنیم ممنونم از تیم قوی حسینی فایننس

  3. نکته ای که وجود داره بروکر ویندزور یک شرکت کارگزاری فارکس معتبر است که در عرصه معاملات ارزی فعالیت دارد. ویندزور بروکر به عنوان یکی از بروکرهای برجسته در این حوزه شناخته میشه. برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر و معرفی کامل این کارگزاری می‌تونید به وب‌سایت ویندزور بروکر مراجعه کنید.

  4. ویندزور فارکس یکی از بهترین بروکرهایی هست که ایرانی ها میتونن باهاش کار کنن من خودم الان دو ساله دارم باهاشون همکاری میکنم به مشکلی نخوردم اصلا

  5. جایی هست که معرفی کنید بتونم دانلود ساعت فارکس برای ویندوز رو با لینک مستقیم انجام بدم لعنتی این وینزور فارکس خیلی تو مخم رفته همه از این بروکر تعریف میکنن میخوام افتتاح حسابم رو انجام بدم

  6. با سلام وتشکر از مجموعه عالی حسینی فایننس
    آیا بدای کار با ویندزور باید وی پی ان آی پی ثابت داشته باشیم یا با توجه به اینکه به ایرانیها هم خدمات میده وی پی ان رایگان کافیه؟

    1. سلام دوست عزیز
      برای خود بروکر مهم نیست ثابت باشه یا خیر
      ولی اگر از کیف پول استفاده می‌کنید بهتره که آی‌پی ثابت داشته باشید

  7. با سلام وتشکر از مجموعه عالی حسینی فایننس
    آیا برای کار با ویندزور باید وی پی ان آی پی ثابت داشته باشیم یا با توجه به اینکه به ایرانیها هم خدمات میده وی پی ان رایگان کافیه؟

  8. در مجموعه حسینی فایننس اینطور گفته شده که اگر واریزی انجام میدیم بایست خیلی دقت کنیم چه آدرسی هست چون در موقع برداشت «فقط» به همون آدرس پول برگشت میشه
    آیا چنین چیزی رو شما هم شنیدین؟ و یا اطلاع دارین؟
    اگر اینطوره به نظرتون چکار کنیم امنیت کارمون حفظ بشه؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله این موضوع درسته. با کمی تحقیق و بررسی متوجه ریسک‌ها و راه‌حلشون خواهید شد.

    2. شما از هر کیف پول یا صرافی میتونید واریز کنید فقط برای برداشت در قسمت ادرس عمومی کیف پول باید یه ادرس ثابت وارد کنید مثلا یه تراست ولت بسازید فقط با اون برداشت کنید البته من با خود بروکر صحبت کردم حتی اگر هم ادرس صرافی رو بدین چون ادرسها هر شیش ماه تغیرر میکنه باید دقت کنید اگر ادرس تغیر کرد به بروکر تیکت بزنید با ذکر دلیل که مثلا من ادرسم در نوبیتکس تغیرر کرده و ادرس جدید رو بهشون بدین براتون ادرسو عوض میکنن ولی بهتره که یه ادرس تراست ولت بدین خودتونو راحت کنین یکم کارمزد بالا میره ولی دردسرش کمتره

    1. سلام دوست عزیز
      ویندزور با کاربران ایران همکاری می‌کنه و نحوه ثبت نام هم توی مقاله هست.

    1. داخل ولتت روی تتر در شبکه trc20 کلیک کن گزینه recive رو بزن اون ادرسی که بهت میده ادرس عمومی کیف پولته حواست باشه اگر میخای ادرس عمومی از صرافی ایرانی بدی ادرس ها هر شیش ماه تغیر میکنه خیلی باید حواست جمع باشه اگر ادرس از تراست ولت بدی مشکلی نیست و ادرس همیشه ثابته

  9. یه نکته در مورد بروکر ویندزور وجود داره که به نظرم اعتبار بروکر رو تایید میکنه، این کارگزاری 5 رگوله متفاوت را برای فعالیت های خود اخذ کرده است. این مساله به این دلیل است که ویندزور در 3 قاره و بیش از 17 کشور مشغول به فعالیت است. واقعا این نحوه دریافت اعتبار جای تبریک داره به نظرم.

  10. برای ثبت نام بروکر ویندزور و برای استفاده از متاتریدر باید با وی پی ان به متاتریدر وصل بشیم یا بدون وی پی ان هم میتونیم؟(برای واریز تتر از ولت رو متوجهم که باید وی پی ان داشت منظورم استفاده از متاتریدر است که باید با وی پی ان وصل شد یا مهم نیست؟)

  11. افتتاح حساب در کارگزاری ویندزور به صورت “مستقیم” و بدون دخالت نمایندگان رسمی بروکر انجام می شود.درسته؟

    1. سلام وقت بخیر
      از طریق لینک ib مجموعه ما در مرورگر کروم وارد بشید
      کشور ایران و شماره تماس ایران ساپورت میشه

  12. من میخام تازه وارد این بروکر بشم آیا به راحتی میشه پول برداشت کرد ممنون میشم کمکم کنید چون من باپول کارگری بخدا میخام حساب ریل باز کنم نکنه پولم واریز نشه به متاتریدرم؟؟

  13. سلام کد ریفرال یا کد معرف خودم در ویندزور رو چجوری با دوستام به اشتراک بزارم و بفرستم براشون

  14. طبق بررسی های صورت گرفته در فضای وب ویندزور یک بروکر ثبت شده در قبرس است که رگوله های CySEC و IFSC را دارد و جز بروکرهای نسبتاً معتبر محسوب می‌شود. این کارگزاری دو حساب پرایم و زیرو را روی پلتفرم متاتریدر 4 در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

  15. سلام وقتتون بخیر.یه سوال داشتم.اگه من بخوام با فیلترشکنی که آی پی ثابت نباشه وارد بروکر ویندزور بشم و ثبت نام کنم،آیا مشکلی پیش میاد توی واریز و برداشت و بقیه کارها؟مثلا ممکنه به خاطر تغییر آی پی اکانتم مسدود بشه؟

    1. سلام و وقت بخیر
      بروکر ویندزور روی ثابت بودن آی‌پی شما حساس نیست و می‌تونید با تمام ف.ی.ل.ت.رشکن‌ها وارد بشید.

  16. سوالی که داشتم این بود در موقع ثبت نام از ما تصویر فیش های برق و گاز بنام و یا سند بنام میخوان اگر اینارو نداشته باشیم چکار باید کرد؟؟

  17. سلام وقت بخیر
    دوستانی که با متا تریدر در این بروکر کارکرده اند به نسبت متا تریدر های دیگه مثل روبو آیا با مشکل کندی حرکت چارت مواجه شده اند ؟..به نظر میرسه خیلی چارت روی متا در این بروکر کند هست و دیر آبدیت می شود …لطفا دوستانی که تجربه ای دارند به اشتراک بزارند

    1. سلام وقت بخیر اطلاعات ورود به حساب متاتریدر من view only هست نمیتونم معامله کنم و جایه دیگه ایم کد ورودی نزده چطور میتونم معامله کنم رویه حساب حساب هم پرایم هستش و برایه کریدیت میخاستم استفاده کنم

  18. دوستان اگه ارزش برای پول خودتون قائل هستید از این بروکر استفاده نکنید.من یک معامله ی فروش داشتم که توی ۵ پیپ سود بودم و استاپ لاس هم روی ۲۰ پیپ ضرر گذاشته بودم که حدود ساعت ۳ بعد از ظهر اون جفت ارز بدون اینکه شادو بزنه یا حرکتی به سمت بالا(منفی)داشته باشه در عرض یک ثانیه معامله ی من با ضرر بسته شد.چارت قیمتی تمام بروکر هارو اون لحظه نگاه کردم و دیدم اصلا اون ارز نه حرکتی به سمت بالا داشته نه اصلا شادو زده.با پشتیبانی تماس گرفتم و اونا گفتن بخاطر تفاوت قیمت ask & bid بوده که معاملتون با ضرر بسته شده.خلاصه خواستم بگم همچین بروکر هایی با تقلب و کلاهبرداری و استفاده از این اصلاح ها میتونن ۲۵ پیپ و بیشتر به شما ضرر بزنن و در اخرم بگم تفاوت قیمت اسک و بید بوده

  19. سلام وقتی میخوام در بروکر ویندزور افتتاح حساب کنم طبق فیلیمی که گذاشتید اصلا کشور ایران جزو لیستشون نیست! من توی چت سایتشون براشون نوشتم که به ایران خدمات میدین و جواب دادن خیر !! الان وضعیت ثبت نام به چه صورت میشه؟ آیا باید با اسم کشور دیگه و با فیلترشکن وارد بشیم؟ اگه بفهمن ایرانی هستیم پولمون از بین نمیره؟ لطفا از خطرات این کار هم بگید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا