🎁آخرین فرصت شرکت در سمینار «استراتژی برنده» به همراه ورک‌شاپ معامله‌گری لایو (ظرفیت بسیار محدود)🎁

اطلاعات بیشتر
دوره منتور شیپ
آموزش فارکسپلتفرم‌های معاملاتی

آموزش بروکر فیوژن مارکتس (Fusion Markets) | نحوه ثبت نام و معاملات

بازار فارکس یکی از بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری جهانی به‌شمار می‌آید که مهم‌ترین و اصلی‌ترین فعالیت در این بازار، تبدیل ارزها به یکدیگر است. معامله در فارکس نیاز به آموزش دارد و اولین قدم برای شروع فعالیت در آن انتخاب یک بروکر خوب و قابل‌اعتماد است. بروکرهای بسیاری وجود دارند اما به دلیل تحریم‌ها، برخی از این بروکرها به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند.

بروکر «فیوژن مارکتس» (Fusion Markets) یکی از این بروکرها است که بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت دارد. کاربران ساکن ایران اجازه ثبت نام و فعالیت در این بروکر را ندارند. بااین‌حال قصد داریم تا در این مقاله به معرفی این بروکر بپردازیم و نحوه ثبت نام و انجام معاملات در آن را برای ایرانیان ساکن خارج از کشور شرح دهیم.

معرفی بروکر فیوژن مارکتس

فیوژن مارکتس نام یکی از بروکرهای استرالیایی فعال در بازار فارکس است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرد. این بروکر در وب‌سایت خود مدعی شده که رگولاتوری معتبر ASIC‌ و VFSC را دریافت کرده است؛ اما هنوز ابهاماتی در رابطه با درستی این ادعا وجود دارد. حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری برای افتتاح حساب در این بروکر برابر با یک دلار است که همین موضوع باعث ترغیب مشتریان بسیاری در سراسر جهان به استفاده از فیوژن مارکتس شده است.

نکته دیگری که در رابطه با این بروکر باید بدانید این است که این بروکر تنها دو حساب معاملاتی را بر روی پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. همچنین بروکر Fusion Markets امکان انجام معاملات بازارهای بین‌المللی مختلف نظیر فارکس، فلزات، شاخص‌ها، انرژی، CFDها و ارزهای دیجیتال برای مشتریان خود فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

ازآنجایی‌که این بروکر از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهد، شما می‌توانید با انتخاب یکی از بروکرهایی که در صفحه «بهترین بروکرهای فارکس برای کاربران ایرانی» قرار داده شده است، شروع به فعالیت در بازار فارکس کنید.

 

انواع حساب در بروکر فیوژن مارکتس

بروکر فیوژن مارکتس دارای تنها دو حساب معاملاتی با نام‌های «کلاسیک» (Classic) و «زیرو» (Zero) است که در ادامه ویژگی‌ها و مشخصات هر یک آورده شده است.

  • حساب معاملاتی Zero: بسیاری از معامله‌گران بروکر فیوژن مارکتس، این حساب را برای انجام معاملات خود انتخاب می‌کنند. در این حساب هیچگونه محدودیتی برای حداقل واریزی قرار داده نشده است و کاربران می‌توانند با واریز حداقل ۱ دلار یک حساب زیرو در بروکر فیوژن مارکتس افتتاح کنند. میزان اسپرد این حساب شناور بوده و از ۰.۰ پیپ آغاز می‌گردد. همچنین انجام معاملات در حساب Zero شامل ۴.۵ دلار کمیسیون است که از هر طرف معامله ۲.۲۵ دلار کسر می‌شود. این حساب بهترین گزینه برای تریدرهای حرفه‌ای است.
  • حساب معاملاتی Classic: حساب کلاسیک یک راه‌حل عالی برای معامله‌گران بازار فارکس است که می‌خواهند معاملات خود را ساده و بدون دردسر انجام دهند. این حساب معاملاتی بدون کمیسیون است. درواقع میزان کمیسیون معاملات در حساب کلاسیک در مقدار اسپرد گنجانده شده است. بنابراین میزان اسپرد این حساب از ۰.۸ پیپ شروع می‌شود.

همچنین مقدار حداقل واریزی در این حساب نیز همانند حساب زیرو بسیار ناچیز بوده و کاربران می‌توانند با حداقل ۱ دلار واریزی در این بروکر افتتاح حساب کنند.

 

نحوه ثبت نام و احراز هویت در بروکر فیوژن مارکتس

معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برای افتتاح حساب و شروع فعالیت در بروکر فیوژن مارکتس باید ابتدا در این بروکر ثبت‌نام کنند و احراز هویت شوند. مراحل ثبت‌نام در بروکر Fusion Markets بسیار آسان است. با‌این‌حال اگر همچنان مشکلی در مراحل ثبت‌نام دارید می‌توانید از راهنمای قرار داده شده در این بخش استفاده کنید.

برای ثبت نام در بروکر فیوژن مارکتس وارد این لینک شوید. با ورود به صفحه اصلی وب‌سایت بر روی دکمه آبی رنگ Create An Account کلیک کنید تا به صفحه ایجاد حساب کاربری هدایت شوید. در این صفحه از شما خواسته شده که ایمیل خود را وارد کنید و یک رمز عبور ۸ کارکتری شامل اعداد و حروف بزرگ و کوچک انتخاب نمایید. درنهایت تیک مربوط به پذیرش قوانین و مقررات را فعال کرده و بر روی گزینه SIGN UP بزنید. توجه داشته باشید که افراد زیر ۱۸ سال اجازه ثبت‌نام در این بروکر را ندارد.

آموزش بروکر فیوژن مارکتس

پس از کلیک بر روی دکمه Sign Up وارد صفحه اول پنل کاربری خود می‌شوید. در این لحظه شما باید پیش از افتتاح حساب، اطلاعات و مدارک شناسایی خود را جهت تایید هویت وارد کنید. بنابراین بر روی دکمه Verify Now در وسط صفحه کلیک کنید تا به صفحه‌ای مشابه به تصویر زیر هدایت شوید.

در قسمت اول باید نام، نام‌خانوادگی، تاریخ تولد به میلادی، آدرس محل سکونت، شهر، کدپستی، استان یا ایالت، کشور و شماره همراه خود را به‌ترتیب در بخش‌های مشخص شده وارد کنید. درنهایت بر روی دکمه Next کلیک کنید.

آموزش بروکر فیوژن مارکتس

در مرحله دوم باید اطلاعات حساب معاملاتی خود نظیر نوع پلتفرم معاملاتی، نوع حساب معاملاتی و ارزپایه را مشخص کنید. در ادامه یک سوال امنیتی را باتوجه‌به شرایط و داده‌های ذهنی خود انتخاب نمایید و سوال و پاسخ را برای دفعات بعدی ورود به خاطر بسپارید. این سوال امنیتی برای حفاظت بیشتر از اطلاعات و داده‌های شما قرارداده شده است. سپس تیک مربوط به تایید اطلاعات را فعال کنید و بر روی دکمه Next بزنید.

آموزش بروکر فیوژن مارکتس

در این بخش باید تصویر جلو و پشت یکی از مدارک شناسایی خود نظیر «گواهینامه رانندگی» (Drivers Licence)، «کارت ملی» (Government Issued Photo ID) یا «پاسپورت» (Passport) را بارگذاری کنید. توجه داشته باشید که این عکس باید روشن، شفاف و بدون برش باشد. پس از آپلود تصاویر بر روی گزینه Next بزنید تا به مرحله بعد هدایت شوید.

آموزش بروکر فیوژن مارکتس

در آخرین مرحله نیز باید تصویر یکی دیگر از مدارک شناسایی خود را بارگذاری کنید. به منظور انجام اینکار از منوی کشویی بخش Document Type یکی از مدارک شناسایی را انتخاب کرده و تصویر آن در قسمت مشخص شده قرار دهید. شما می‌توانید در این بخش تصویر گواهینامه رانندگی، کارت ملی، پاسپورت، قبوض خدماتی، صورت حساب بانکی یا شناسنامه خود را بارگذاری کنید. درنهایت بر روی گزینه Verify My Account کلیک کنید تا اطلاعات شما جهت بررسی به تیم کارشناسان بروکر فیوژن مارکتس ارسال گردد.

 

سخن پایانی

بروکر Fusion Markets بخاطر مزایایی مانند حداقل میزان سرمایه‌گذاری که دارد، موفق شده در بسیاری از کشورها کاربرانی را به سمت خود بکشد؛ با این حال به دلیل نامعلوم بودن هویت این بروکر، منابع زیادی در سرتاسر دنیا از این بروکر به عنوان بروکری غیرمعتبر نام برده شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری و معامله در فیوژن مارکتس را دارید، حتما از قبل تحقیق کنید تا ریسک سرمایه‌گذاری خود را کم کنید و متحمل ضرر نشوید. گزینه بهتر این است از میان بروکرهای دیگری که به شما معرفی کرده‌ایم گزینه دیگری مانند بروکر ویندزور را انتخاب کنید.

اگر تجربه استفاده از بروکر فیوژن مارکتس را دارید، آن را در قسمت نظرات با کاربران بلاگ ما به اشتراک بگذارید.

نکاتی که در این مقاله ذکر شد تنها به‌منظور معرفی بروکرهای مطرح بوده است؛ پیش از انتخاب بروکر برای انجام معاملات فارکس، حتما تحقیقات کامل انجام دهید و با متخصصان این حوزه مشورت کنید. مجموعه حسینی فایننس هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال انتخاب شما و مشکلات احتمالی ندارد.
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا