دوره منتور شیپ
پلتفرم‌های معاملاتی

بروکر آرون گروپس Aron Groups + افتتاح حساب و ورود به سایت اصلی

یکی از بهترین شیوه‌های سرمایه‌گذاری، انجام معامله در بازار فارکس است. معامله‌گران و تریدرها برای انجام معامله در این بازار باید ابتدا در یک بروکر یا کارگزاری ثبت‌نام کنند. درواقع بروکرها به‌عنوان یک واسط بین خریدار و فروشنده عمل می‌کنند و باعث تسریع روند معاملاتی آن‌ها می‌شود.

تریدرها باید فاکتورهای بسیاری را در انتخاب بروکر مناسب در نظر بگیرند؛ ازجمله این موارد می‌توان به حجم معاملات روزانه در یک کارگزاری، خدمات ارائه شده به کاربران، امنیت، هزینه کارمزدهای معاملاتی و گزینه‌های سرمایه‌گذاری و معاملاتی اشاره کرد. درنتیجه، توصیه می‌شود در انتخاب بروکر مناسب دقت کافی داشته باشید.

بروکر آرون گروپس، یکی از معتبرترین بروکرهایی است که با ارائه امکانات متمایز و باکیفیت توانسته نظر بسیاری از معامله‌گران بازار فارکس را به خود جلب کند. کاربران برای ورود به بروکر آرون باید از وی‌*پی‌*ان استفاده کنند. در این مقاله ابتدا به معرفی بروکر آرون گروپس خواهیم پرداخت و سپس نحوه ثبت‌نام و انجام معاملات در این بروکر را به‌طورکامل شرح خواهیم داد.

معرفی بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس یک بروکر بین‌المللی است که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و معامله‌گران می‌توانند نمادهای معاملاتی مختلف را با کمترین سود و اسپرد معامله کنند.

ویژگی‌های بروکر آرون گروپس

بروکر «آرون گروپس» (Aron Groups) یک بروکر فارکس بین‌المللی است که زیر نظر شرکت آرون مارکت فعالیت می‌کند. این بروکر فعالیت رسمی خود را از سال ۲۰۲۰ آغاز کرد و از همان زمان با پشتیبانی از زبان فارسی توانست نظر بسیاری از کاربران ایرانی را به خود جلب کند.

بروکر آرون امکانات متنوعی را برای دستیابی به درآمد و سود بالا در اختیار کاربران خود قرار داده است. درحقیقت یکی از دغدغه‌های اصلی بروکر آرون توسعه خدمات و ارائه جدیدترین تکنولوژی‌ها برای رفاه حال بیشتر کاربران است.

از دیگر جذابیت‌های آرون پشتیبانی بازارهای بین‌المللی مختلف نظیر فارکس، سهام، شاخص‌ها، فلزات و کریپتوکارنسی‌ها و همچنین ارائه نمادهای تومانی برای اولین بار در جهان است. درواقع معامله‌گران و تریدرها با استفاده از بروکر آرون می‌توانند نمادهای معاملاتی مختلف را با کمترین کمیسیون و اسپرد معامله کنند.

بروکرها برای اتصال به دنیای فارکس، پلتفرم‌های معاملاتی گوناگونی را در اختیار تریدرها قرار می‌دهند. آرون از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۵ پشتیبانی می‌کند که یک پلتفرم کامل و درعین‌حال ساده است. همچنین کاربران می‌توانند به‌صورت همزمان از نسخه موبایل این پلتفرم نیز برای انجام معاملات استفاده کنند.

 

انواع حساب‌های معاملاتی در بروکر آرون گروپس

آرون گروپس دارای ۴ نوع حساب معاملاتی مختلف است که ویژگی‌ها و مشخصات هر یک در ادامه آورده شده است.

  • حساب استاندارد: این حساب بهترین گزینه برای متخصصان بازار فارکس است که امکان معامله نمادهای تومانی و بین‌المللی را فراهم می‌کند. کاربران برای افتتاح حساب استاندارد به حداقل سپرده ۵۰ دلار (معادل آن به تومان) نیاز دارند. اهرم معاملاتی در این حساب ۱:۵۰۰ بوده و سود سالانه ۵ درصدی به‌صورت تومان به موجودی حساب شما تعلق می‌گیرد.
  • حساب نانو: کاربران برای افتتاح حساب نانو تنها باید ۱ دلار آمریکا (معادل تومانی آن) در حساب معاملاتی خود داشته باشند؛ درنتیجه بهترین گزینه برای افرادی است که قصد دارند با حداقل سرمایه فعالیت خود را در بازار فارکس آغاز کنند. اهرم معاملاتی در این حساب ۱:۱۰۰ است و سود سالانه به حساب معاملاتی کاربران تعلق نمی‌گیرد. در این حساب معاملات نمادهای تومانی و بین‌المللی بدون سواپ هستند و تنها در معاملات بیت‌کوین، انس طلا و یورو به دلار، از معامله‌گران کارمزد دریافت نمی‌شود.
  • حساب VIP: حساب معاملاتی VIP از دیگر حساب‌های بروکر آرون گروپس است که برای افتتاح حساب به حداکثر ۱۰۰۰ دلار آمریکا نیاز است. این حساب دارای اهرم معاملاتی ۱:۲۰۰ بوده و سود سالانه ۱۰ درصد به حساب معاملاتی کاربران تعلق می‌گیرد.
  • حساب نقدی: این حساب برای افرادی مناسب است که قصد دارند معاملات خود را برای مدت زمان طولانی باز نگه دارند. کاربران برای افتتاح حساب نقدی به حداقل سرمایه ۵۰۰ دلار نیاز دارند. با استفاده از این حساب سالانه ۲ درصد به حساب معاملاتی کاربر افزوده می‌شود و همچنین حجم کال مارجین در این حساب بسیار پایین است. برای حساب نقدی لوریج تومانی، ۱:۲ و لوریج دلاری ۱:۱ ارائه شده است.

گفتنی است که سواپ و کمیسیون دریافتی برای این حساب‌های معاملاتی براساس شرایط بازار متغییر است.

 

نحوه ثبت نام در بروکر آرون گروپس

اولین گام برای فعالیت در بروکر آرون گروپس، ثبت‌نام است. برای انجام این کار به صفحه اصلی سایت آرون گروپس مراجعه کنید و از منوی بالا بر روی گزینه «ثبت‌نام» کلیک نمایید تا به صفحه زیر هدایت شوید. در این فرم باید نام، نام‌خانوادگی، تاریخ تولد به میلادی، کشور، شهر، شماره تماس، ایمیل و رمزعبور انتخابی خود را مشخص کنید. در انتها تیک مربوط به توافقنامه را بزنید و بر روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.

توجه داشته باشید که شماره تماس و آدرس ایمیلی را وارد کنید که به آن دسترسی دارید.

آموزش بروکر آرون

پس از آن کد تاییدی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود که باید آن را در صفحه مربوطه وارد کنید تا دسترسی اولیه شما به پنل کاربری ایجاد شود.

در مرحله بعدی به صفحه اول سایت برگردید و بر روی گزینه «ورود» کلیک کنید. سپس ایمیل و رمزعبوری را که در هنگام ثبت‌نام وارد کردید بزنید تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شوید.

آموزش بروکر آرون

زمانی‌که وارد پنل کاربری خود می‌شوید در قسمت سمت راست می‌توانید اطلاعاتی نظیر حساب‌ها، دارایی، پروفایل، تقویم اقتصادی و بسیاری موارد دیگر را مشاهده کنید. همچنین با یک اخطار نارنجی رنگ مبنی بر ناقص بودن اطلاعات پروفایل، در قسمت بالای این صفحه مواجه می‌شوید. توجه داشته باشید تا زمانی‌که اطلاعات پروفایل خود را تکمیل نکنید، نمی‌توانید به بسیاری از امکانات ازجمله نقل و انتقالات پول دسترسی یابید.

آموزش بروکر آرون

به همین منظور بر روی قسمتی که زیر آن خط کشیده شده است کلیلک کنید تا صفحه‌ای مشابه به تصویر زیر برایتان باز شود. سپس روی گزینه «الان تایید می‌کنم» در سمت راست تصویر کلیک کنید.

آموزش بروکر آرون

در این قسمت وارد مرحله احراز هویت می‌شوید. درصورتی‌که شهروند یا ساکن آمریکا نیستید بر روی گزینه Other کلیک کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید.

آموزش بروکر آرون

در مرحله بعد باید ابتدا کشور خود را انتخاب کرده و مشخص کنید که برای احراز هویت می‌خواهید کدام یک از مدارک شناسایی خود را بارگذاری کنید. کاربران می‌توانند کارت شناسایی، مجوز اقامت، گذرنامه یا گواهینامه رانندگی خود را در این قسمت قرار دهند.

دقت داشته باشید که باید عکس روشن، شفاف، کامل و بدون برش باشد، درغیراینصورت پذیرفته نمی‌شود و باید تمام این مراحل را مجدد از اول تکرار کنید. همچنین باید اطلاعات روی مدرکی که بارگذاری می‌کنید با اطلاعاتی که در هنگام ثبت‌نام وارد کردید، مطابقت داشته باشد. در انتها بر روی گزینه «بعدی» کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.

آموزش بروکر آرون

در این مرحله، ابتدا دوربین سیستم خود را برای اسکن تصویر روشن کنید. سپس سر خود را به سمت نشانگرها بچرخانید و بر روی دکمه «آماده هستم» کلیک کنید. در نهایت پس از پذیرش تصویر بر روی دکمه «ادامه» کلیک کنید.

آموزش بروکر آرون

در مرحله نهایی احراز هویت، باید مدارک محل سکونت خود را بارگذاری کنید و منتظر تایید کارشناسان بروکر آرون گروپس باشید.

 

روش‌های واریز و برداشت در بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس علاوه‌بر روش واریز و برداشت ریالی از روش‌های واریز و برداشت بی‌شماری نیز پشتیبانی می‌کند.

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب بروکر مناسب، داشتن روش‌های واریز و برداشت مناسب است. بروکر آرون گروپس نیز روش‌های واریز و برداشت مختلفی را برای کاربران خود در نظر گرفته است که ازجمله این موارد می‌توان به واریز و برداشت تومانی ازطریق صرافی، پرفکت مانی، بیت‌کوین، تتر، ادوکش، پییر، اسکریل، ویزا و مستر کارت، ترون، استلار، اتریوم، بیت‌کوین کش، دش، زی کش، دوج کوین و مونرو اشاره کرد.

برای واریز وجه در بروکر آرون گروپس ابتدا باید یک حساب معاملاتی ایجاد کرده باشید. از منوی سمت راست بر روی گزینه «دارایی‌ها» کلیک کنید و سپس گزینه واریز وجه را بزنید.

صفحه‌ای مطابق با تصویر زیر باز می‌شود. در این قسمت از منوی کشویی بخش «واریز به» حسابی را انتخاب کنید که قصد دارید پول واریزی شما در آن قرار بگیرد. در ادامه یکی از روش‌های واریز را انتخاب و بر روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.

آموزش بروکر آرون

در مرحله بعد در قسمت «مقدار واریزی» مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید. معادل دلاری مبلغ واریزی به طور خودکار محاسبه می‌شود و در قسمت مبلغ اعتباری نمایش داده می‌شود. این مبلغ تقریبی است و پس از کسر کمیسیون و کارمزد به حساب تجاری شما واریز می‌شود.

آموزش بروکر آرون

مراحل برداشت وجه از بروکر آرون گروپس مشابه به واریز وجه است، تنها باید در قسمت دارایی‌ها بر روی گزینه «برداشت وجه» بزنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی بروکر آرون گروپس پرداختیم و نحوه ثبت‌نام در آن را به‌طور کامل شرح دادیم. بروکر آرون گروپس زیرمجموعه شرکت آرون مارکت است و جزو بروکرهای تازه تاسیس و نوپا به‌شمار می‌رود. این بروکر از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، بنابراین قطعا امکان واریز و برداشت تومانی را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بروکر آرون، نمادها و حساب‌های معاملاتی متنوعی است که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. معامله‌گران و تریدرها برای انجام معاملات و استفاده از خدمات بروکر آرون باید ابتدا در این بروکر ثبت‌نام کنند و سپس اقدام به افتتاح حساب نمایند. گفتنی است که این بروکر دارای ۴ حساب معاملاتی مختلف است و تنها از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۵ پشتیبانی می‌کند. فراموش نکنید که برای ورود به بروکر آرون گروپس ابتدا باید به VPN متصل شوید.

اگر شما هم تجربه کار با بروکر آرون گروپس را دارید، تجربه خود را با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

نکاتی که در این مقاله ذکر شد تنها به‌منظور معرفی بروکرهای مطرح بوده است؛ پیش از انتخاب بروکر برای انجام معاملات فارکس، حتما تحقیقات کامل انجام دهید و با متخصصان این حوزه مشورت کنید. مجموعه حسینی فایننس هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال انتخاب شما و مشکلات احتمالی ندارد.
ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام بروکر آرون گروپس، را می‌توان مبتکر ارائه نمادهای معاملاتی به تومان نام برد. در این بروکر شما می‌توانید نمادهای جذابی مانند تومان به دلار، تومان به طلا، تومان به درهم و … را معامله کنید. این بروکر که بیشتر با تمرکز بر ارائه خدمات به ایرانیان ایجاد شده است، سعی دارد تا استاندارد معامله‌گری فارکس را تا حد ممکن توسعه دهد.

    1. ثبت نام در بروکر آرون گروپس از اشتباهاتی هست که هر تریدری ممکنه بهش دچار بشه بدونید دارید به کجا اعتماد میکنه

  2. و در نهایت بروکر آرون گروپس مثل خیلی های دیگه پول رو بر میداره و میره حواستون باشه دارید به کدوم بروکر اعتماد میکنید و باهاش کار میکنید من خودم این بروکر رو اصلا پیشنهاد نمیکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا