دوره منتور شیپ
آموزش فارکسپلتفرم‌های معاملاتی

ورود به کابین شخصی آلپاری در حساب دمو فارکس

بازار فارکس یکی از بازارهای سرمایه‌گذاری پرطرفدار در بین تریدرها بوده که لازمه ورود به این بازار انتخاب یک بروکر مناسب است. درواقع بروکرها با فراهم آوردن یک پلتفرم معاملاتی، پلی بین خریداران و فروشندگان در سراسر جهان ایجاد می‌کنند. بروکرهای مختلفی در بازار فارکس فعال هستند که برخی از آن‌ها به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهد. به همین دلیل معامله‌گران در ابتدا باید از بین بروکرهای معتبر، یک بروکر را انتخاب کنند که به ایرانیان خدمات می‌دهد.

بروکر «آلپاری» (Alpari) یکی از این بروکرها است. این بروکر به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی از محبوبیت بسیاری در بین کاربران ایرانی برخوردار است. افتتاح حساب دمو آلپاری از دیگر امکاناتی است که این بروکر در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ درنتیجه تریدها می‌توانند با افتتاح حساب دمو پیش از اقدام به سرمایه‌گذاری، بروکر را از لحاظ شرایط معاملاتی بررسی کنند. به همین منظور در این مقاله قصد داریم نحوه کار با کابین شخصی آلپاری در حساب دمو فارکس را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی بروکر آلپاری

بروکر آلپاری یک بروکر خارجی است که امکان انجام معاملات فارکس، فلزات، CFD و باینری آپشن را برای کاربران خود فراهم کرده است. این بروکر از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و خدمات خود را به کاربران ایرانی نیز ارائه می‌دهد.

بروکر آلپاری یکی از بروکرهای خارجی معتبر در بازار فارکس است که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ میلادی آغاز کرد. این بروکر دارای مجوز از سوی سازمان خدمات بین‌المللی موهلی بوده و عضوی از کمیسیون مالی به‌شمار می‌رود. آلپاری ازجمله بروکرهای مطمئن در بین معامله‌گران ایرانی است که خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

آلپاری امکان انجام معاملات «باینری آپشن» (Fix Contracts) را در کنار معاملات فارکس، فلزات و CFD بر روی پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ برای کاربران خود فراهم کرده است. نکته دیگری که در رابطه با این پلتفرم باید بدانید این است که Alpari یکی از بروکرهایی است که بیشترین تنوع را در بین حساب‌های معاملاتی دارد. درواقع این بروکر دارای ۶ نوع حساب معاملاتی با شرایط و ویژگی‌های متنوع است که افراد می‌توانند باتوجه‌به شرایط معاملاتی خود هر یک از این حساب‌ها را باز کنند.

همچنین امکان افتتاح حساب دمو در این بروکر برای کاربران فراهم شده است؛ بنابراین معامله‌گران و تریدرها می‌توانند از این طریق ابزارها و استراتژی‌های معاملاتی مختلف خود را بدون به خطر انداختن سرمایه، مورد آزمایش قرار دهند.

 

افتتاح حساب دمو در بروکر آلپاری

معامله‌گران و تریدرها با افتتاح حساب دمو در بروکر آلپاری می‌توانند ابزارهای معاملاتی و استراتژی‌های معاملاتی خود را مورد آزمایش قرار دهند. حساب دمو بهترین گزینه برای معامله‌گران تازه‌کار برای کسب تجربه است.

حساب دمو، یک حساب آزمایشی و غیرواقعی است که اکثر بروکرها به کاربران خود ارائه می‌دهند. بروکر آلپاری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده است. درواقع حساب دمو بهترین گزینه برای معامله‌گران تازه‌کار است تا پیش از اقدام به سرمایه‌گذاری ابزارهای معاملاتی، انواع حساب و پلتفرم‌ها را مورد بررسی قرار دهند. همچنین افراد حرفه‌ای نیز می‌توانند استراتژی‌های معاملاتی خود را در حساب دمو محک بزنند. در ادامه مراحل افتتاح حساب دمو در بروکر آلپاری به‌صورت گام‌به‌گام قرار داده شده است.

مراحل افتتاح حساب در بروکر آلپاری

 

مرحله اول: ثبت‌نام در بروکر آلپاری

تریدرها و معامله‌گران پیش از افتتاح حساب دمو در بروکر باید ابتدا در این بروکر ثبت‌نام کنند. نحوه ثبت‌نام در این بروکر بسیار آسان است. با کلیک بر روی این لینک به صفحه ثبت‌نام در بروکر آلپاری هدایت خواهید شد. در این قسمت همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید باید اطلاعات شخصی نظیر نام و نام‌خانوادگی (به فارسی و لاتین)، ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید. سپس تیک مربوط به پذیرش قوانین و مقررات را فعال کرده و بر روی گزینه «ادامه» بزنید.

آموزش ورود به کابین شخصی آلپاری

در فرم بعدی از شما خواسته شده است تا شهر و کشور محل سکونت خود را وارد کنید. سپس بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید.

آموزش ورود به کابین شخصی آلپاری

حالا لازم است تا ایمیل یا شماره همراه شما تایید شود. شما می‌توانید کد تایید ارسال شده به آدرس ایمیل یا شماره همراه خود را در کادر مربوطه وارد کنید. با انتخاب گزینه «اتمام ثبت‌نام» مراحل ثبت‌نام شما تکمیل خواهد شد و با موفقیت وارد کابین شخصی خود می‌شوید.

آموزش ورود به کابین شخصی آلپاری

درصورتی‌که قبلا در بروکر آلپاری ثبت‌نام کرده باشید می‌توانید ازطریق این لینک و وارد کردن ایمیل و رمزعبور به کابین شخصی خود وارد شوید.

 

مرحله دوم: افتتاح حساب دمو

نحوه کار با کابین شخصی بروکر آلپاری کار چندان سختی نیست. برای باز کردن حساب دمو همانند تصویر زیر بر روی دکمه افتتاح حساب در قسمت بالای صفحه کلیک کنید.

آموزش ورود به کابین شخصی آلپاری

این بروکر ازطریق دو نوع حساب امکان انجام معاملات فارکس، فلزات و CFD یا معاملات باینری آپشن را برای کاربران خود فراهم کرده است. در این بخش شما برای باز کردن حساب دمو باید نوع حساب خود را بر روی گزینه «مجازی» قرار دهید. در ادامه اطلاعات حساب معاملاتی خود را وارد کرده و درنهایت بر روی گزینه «افتتاح حساب» بزنید.

آموزش ورود به کابین شخصی آلپاری

درصورتی‌که قصد افتتاح حساب واقعی دارید باید نوع حساب خود را بر روی گزینه حقیقی قرار دهید. گفتنی است که پیش از افتتاح حساب واقعی باید مراحل احراز هویت را طی کرده باشید.

 

مرحله سوم: اتصال حساب به پلتفرم معاملاتی

در آخر پس از تکمیل مراحل افتتاح حساب برای شروع معامله باید حساب معاملاتی خود را به پلتفرم متاتریدر متصل کنید. برای انجام این کار اطلاعات نمایش داده شده (همانند تصویر زیر) را در متاتریدر وارد کرده و شروع به معامله کنید.

آموزش ورود به کابین شخصی آلپاری

گفتنی است که شما می‌توانید لیست تمام حساب‌هایی که در آلپاری دارید ازجمله حساب مجازی (دمو)، واقعی و پم خود را در بخش «حساب من» مشاهده کنید.

 

سخن پایانی

بروکر آلپاری ازجمله بروکرهای خارجی است که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد. این بروکر به دلیل بهره‌مندی از فاکتورهایی نظیر پشتیبانی از زبان فارسی و واریز و برداشت ریالی توانسته نظر بسیاری از کاربران در داخل ایران را به خود جلب کند. این بروکر در شعبه‌ای که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد از رگولاتوری چندان قدرتمندی برخوردار نیست. بااین‌حال به دلیل سابقه بالا و حجم معاملات زیادی که دارد با درصد اطمینان بالاتری می‌توان از آن برای انجام معاملات استفاده کرد.

از دیگر قابلیت‌های بروکر آلپاری می‌توان به امکان افتتاح حساب دمو اشاره کرد. در این مقاله سعی کردیم تمام مراحل افتتاح حساب دمو در آلپاری را به طور کامل توضیح دهیم تا تریدرها بتوانند بدون مشکل اقدام به کسب تجربه نمایند.

اگر شما هم تجربه کار با بروکر آلپاری را دارید، تجارب خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. میشه لینک ورود به کابین شخصی در حساب دمو فارکس رو همون اول محتوا قرار بدید دیگه بقیه کاربرا گیج نشن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا