دوره منتور شیپ
آموزش آلت کوین هاآموزش صرافیپلتفرم‌های معاملاتی

وزیرکس (Wazirex) چیست؟ | بررسی جامع صرافی و ارز دیجیتال وزیرکس

برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال به یک صرافی ارز دیجیتال به‌عنوان واسطه و پلتفرم معاملاتی نیاز داریم. صرافی‌های ارز دیجیتال زیادی در دنیا وجود دارند که از ترید ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. تفاوت این صرافی‌ها در خدماتی‌ست که ارائه می‌دهند. برای انتخاب بهترین صرافی مناسب با اهداف سرمایه‌گذاری‌تان باید به این تفاوت‌ها دقت کنید.

صرافی وزیرکس از جمله صرافی‌های بزرگ در دنیاست که از معاملات ایرانیان پشتیبانی می‌کند. این صرافی در هند واقع شده و روزانه تعداد زیادی از معاملات ارز دیجیتال را بدون هیچ مشکلی پذیرش می‌کند. در این مقاله توکن صرافی وزیرکس را معرفی می‌کنیم و نحوه افتتاح حساب در این صرافی را توضیح می‌دهیم.

وزیرکس (Wazirex) چیست؟

وزیرکس (WRX) توکن بومی صرافی وزیرکس است که بر روی بلاک چین بایننس ایجاد شده و مقدار عرضه آن ۱ میلیارد توکن است.

پس از اینکه وزیرکس توسط بایننس خریداری شد، توکن وزیرکس بر روی بلاک چین بایننس ساخته شد. در حال حاضر، ‌این ارز دیجیتال از رمز ارزهای پیشرو در بازار کریپتوکارنسی هند است؛ کل عرضه این رمز ارز یک میلیارد است.

توکن (WRX) که بر بستر بایننس ایجاد شده، ‌توکن بومی صرافی هندی وزیرکس به‌شمار می‌آید. اگر برای پرداخت کارمزد معاملات‌تان در صرافی وزیرکس از آن استفاده کنید، تخفیف خواهید گرفت. افرادیکه این توکن را دارند، سال اول ۵۰ درصد تخفیف به کارمزد معاملات‌شان تعلق می‌گیرد؛ سال دوم ۲۵ درصد، ‌سال سوم ۱۲.۵ درصد و سال چهارم ۶.۲۵.

نوشته های مشابه

همچنین، در صورتی که این رمز ارز را در حسابتان نگهداری می‌کنید، در ایردراپ‌‌ها و سایر رویدادهای تشویقی لیست خواهید شد.

این توکن برای کسانی‌که قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت در صرافی وزیرکس را دارند، بسیار مناسب است. این صرافی آینده توکن خود را بسیار روشن می‌بیند. گفتنی است که این توکن مخصوص وزیرکس طراحی شده و تنها در این صرافی عرضه می‌شود.

 

معرفی صرافی وزیرکس Wazirex

وزیرکس (Wazirex) بزرگ‌ترین و قابل‌اعتمادترین صرافی ارزهای دیجیتال در هند است که از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. در حال حاضر این صرافی یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌ها در دنیا به‌شمار می‌رود.

صرافی وزیرکس از بزرگ‌ترین صرافی‌های دنیاست که در هند واقع شده و حدود ۵ سال است که در حوزه خدمات رمز ارز بهترین عملکرد را داشته است. این صرافی روزانه میزبان تعداد زیادی کاربر است و حجم بالایی از معاملات ارز دیجیتال را پردازش می‌کند.

وزیرکس دسترسی به بازار هیجان‌انگیز رمز ارزها را برای جمعیت زیاد هند امکان‌پذیر کرده است. گفتنی است که این صرافی ۲۰ ماه پس از راه‌اندازی توسط بایننس خریداری شد و تاکنون بیش از ۶۰ میلیون کاربر فعال دارد.

وزیرکس نسل بعدی سیستم P2P (نظیر به نظیر) است که فرایند واریز و برداشت را تا حد زیادی ساده‌هر می‌کند. استفاده از آن از نظر کاربران آسان است؛ زیرا رابط کاربری و تجربه P2P مشابه معاملات معمولی دارد. علاوه‌بر آن، سیستم P2P به گونه‌ای طراحی شده است که تطبیق و تکمیل سفارش در زمان کوتاهی اتفاق میفتد.

این صرافی مجهز به صندوق توکن هوشمند STF است که تریدرهای باتجربه را به تریدرهای تازه‌کار وصل می‌کند تا به یکدیگر در چیدن سبد سرمایه کمک کنند. تریدر حرفه‌ای خرید شما را برای‌تان انجام می‌دهد؛‌ با این وجود نوسانات بازار همچنان دارایی شما را تهدید می‌کند. افرادی‌که مهارت لازم را برای ترید ندارند، می‌توانند در STF سرمایه‌گذاری کنند و با خرید توکن هوشمند STF پرتفولیوی خود را به معامله‌گران باتجربه بسپارند.

تریدرهای حرفه‌ای توکن‌های هوشمند را می‌سازند و برای فروش قرار می‌دهند. تریدرهای تازه‌کار این توکن‌ها را می‌خرند؛ همزمان که تریدرهای حرفه‌ای از سبد سرمایه‌گذاران سود می‌برند، ارزش این توکن افزایش پیدا می‌کند. درواقع سود تریدر ۲۵ درصد از سودهای سرمایه‌گذار است.

 

نحوه ثبت نام و احراز هویت

صرافی وزیرکس از صرافی‌هایی است که از معاملات ایرانیان پشتیبانی می‌کند. برای ثبت‌نام در این صرافی،‌ در صفحه اصلی بر روی گزینه Sign up کلیک کنید و به صفحه ثبت‌نام بروید. در این قسمت ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.

نحوه ثبت نام و احراز هویت

برای تکمیل ثبت نام به صفحه‌ دیگری ارجاع داده می‌شوید که باید کشورتان را انتخاب کنید و بعد بلافاصله وارد پنل معاملاتی شده و سفارشات خود را تنظیم می‌کنید. در این صفحه با انتخاب دارایی که قصد خرید یا فروش آن را دارید،‌ نمودار بازارش را مشاهده می‌کنید و از قسمت راست چارت می‌توانید سفارش‌تان را با تعریف جزئیات تنظیم کنید.

وزیرکس

 

کارمزدهای معاملاتی در وزیرکس

کارمزد تراکنش‌های وزیرکس در مقایسه با سایر صرافی‌ها مانند Bitbns و CoinDCX نسبتا بیشتر است. این در حالی‌ست که کارمزد معاملات اسپات برای سفارش‌دهندگان (Maker) و سفارش گیرندگان (Taker)، ۰.۲ درصد است. با این وجود، ‌برای معاملات همتا به همتا هیچ کارمزدی دریافت نمی‌شود.

گفتنی است که کارمزد معاملات STF در این صرافی ۲۵ درصد از سود هر تریدر به تریدرهای ماهر است.

 

امنیت صرافی Wazirex

صرافی وزیرکس از امنیت بالایی برخوردار است؛ چراکه در این صرافی فاکتورهای امنیتی به‌طور منظم بررسی و به‌روزرسانی می‌شوند.

حدود ۹۵ درصد از وجوه در صرافی WazirX در کیف پول‌های سرد ذخیره می‌شوند که خود یک ویژگی مهم امنیتی برای از بین نرفتن دارایی کاربران به ‌شمار می‌آید. این پلتفرم با ویژگی تایید دو مرحله‌ای امنیت بیشتری را برای حساب‌های مشتریان فراهم آورده‌ است. وزیرکس از سیستم کیف پول چند امضایی استفاده و دستورالعمل‌های دقیق KYC/AML را دنبال می‌کند.

حجم معاملاتی و سفارشات ثبت شده در این صرافی بالاتر از حد میانگین است که می‌توان گفت این بستر، فضایی ایمن برای کاربران خود فراهم کرده‌ است. از طرفی اپلیکیشن موبایل WazirX به کمک تایید هویت دو عاملی Google Authenticator آمده که ایمنی بالایی را ایجاد می‌کند.

 

مزایای ثبت نام در Wazirex

صرافی وزیرکس با فراهم آوردن تیم متخصص، امنیت بالا، فرایند احراز هویت سریع و آسان، سرعت بالای انجام تراکنش‌ها تا حد زیادی به انجام معاملات سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال کمک کرده است.
  • امنیت بالا: صرافی وزیرکس برای امنیت هر چه بیشتر کاربران تمامی زیرساخت‌های لازم را ایجاد کرده است تا کاربران با خیال راحت به معاملات‌شان بپردازند.
  • احرزا هویت سریع و آسان: احراز هویت کاربران تا کمتر از چند ساعت بعد از ثبت‌نام اولیه انجام می‌شود و معامله‌گران خیلی سریع می‌توانند معاملات‌شان را آغاز کنند.
  • سرعت بالای تراکنش‌ها: وزیرکس روزانه حجم زیادی از تراکنش‌های رمز ارزی را پردازش می‌کند.
  • در دسترس: کاربران وزیرکس می‌توانند از ۵ پلتفرم مختلف مثل مرورگر، اندروید، ویندوز و سیستم عامل مک برای کار با سایت این صرافی استفاده کنند.
  • تیم متخصص: تیم متخصص و کارشناس وزیرکس معتقدند که فناوری بلاک‌چین و دنیای رمزارزها آینده بسیار خوبی پیش‌رو دارند.

 

سخن پایانی

صرافی ارز دیجیتال راه ارتباط سرمایه‌گذاران با بازار کریپتوکارنسی‌هاست. هر چه صرافی بزرگ‌تر و معتبرتر باشد،‌ شانس موفقیت شما در معاملات افزایش پیدا می‌کند. صرافی وزیرکس از جمله صرافی‌های بزرگ در دنیاست که در هند قرار دارد. این صرافی علاوه بر ارزهای دیجیتال زیادی که پشتیبانی می‌کند، توکن بومی خود را دارد که بر بلاک‌چین بایننس ساخته شده و مزایای زیادی برای دارندگان آن به‌همراه دارد.

صرافی وزیرکس از معاملات ارز دیجیتال ایرانیان پشتیبانی می‌کند و مراحل ثبت‌نام ساده‌ای دارد. برای بهره‌مند شدن از تخفیفات این صرافی در کارمزد معاملات و دریافت ایردراپ‌ها می‌توانید از توکن وزیرکس در سبد سرمایه‌گذاری خود استفاده کنید.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا