آموزش فارکس

راز درآمد میلیون دلاری گرگ وال استریت

اگر فیلم سینمایی «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) را دیده باشید حتما می‌دانید که این فیلم براساس یک داستان واقعی ساخته شده است. این فیلم که در سال ۲۰۱۳ میلادی، به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» (Martin Scorsese) و بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» (Leonardo DiCaprio) منتشر شد، زندگی‌نامه دلال سهام و نویسنده مطرح آمریکایی آقای «جردن بلفورت» (Jordan Belfort) را به‌تصویر می‌کشد.

بلفورت کسی بود که توانست در دهه ۹۰ میلادی، با تاسیس شرکت خود و فعالیت در بازار سهام آمریکا به درآمد بسیار زیادی برسد و لقب گرگ وال استریت را برای خود دست‌وپا کند. با اینکه بسیاری از فعالیت‌های او غیرمجاز و غیراخلاقی بود و بعدها به همین خاطر ۲۲ ماه را در زندان سپری کرد، اما درس‌های زیادی می‌توان از شخصیت او گرفت که در مقاله امروز می‌خواهیم در مورد آن‌ و راه‌های موفقیت در بازارهای مالی صحبت کنیم.

بنابراین اگر شما هم از درآمد پایین خود خسته شده‌اید و می‌خواهید با ورود به بازارهای مالی به درآمد دلاری و استقلال مالی برسید، حتما تا انتهای مقاله امروز همراه ما باشید تا رازهای درآمد میلیون دلاری گرگ وال استریت را یاد بگیرید.

اطلاعات خود را در فارکس محک بزنید!

با صرف کمتر از ۵ دقیقه زمان، می‌تونی بفهمی که چقدر با بازار فارکس آشنا هستی!

 

۵ راز گرگ وال استریت برای کسب درآمد میلیون دلاری

پنج راز درآمد میلیون دلاری گرگ وال استریت شامل داشتن اعتماد به نفس، عقب‌نشینی نکردن، شنونده خوبی بودن، شرکت در اجتماعات و سخت نگرفتن زندگی می‌شود.

رازهای درآمد میلیون دلاری

در بازارهای مالی بخش زیادی از مسیر موفقیت به روان‌شناسی بازار و کنترل احساسات بستگی دارد. یادگیری نحوه ورود به فارکس یا هر بازار مالی دیگر تنها چند ساعت زمان می‌برد و هر کسی می‌تواند به چنین بازارهایی ورود کند. اما موضوع مهم، پایداری در بازار و کسب سود مستمر از آن است.

با مطالعه زندگی‌نامه جردن بلفورت، معروف به گرگ وال استریت، می‌توان درس‌های زیادی برای موفقیت در بازارهای مالی گرفت که در ادامه هرکدام را به‌صورت جداگانه توضیح می‌دهیم.

 

اعتماد به نفس داشته باشید

قابلیت جردن بلفورت در مدیریت یک اتاق و ارتباط با افرادی که در آن حضور داشتند،‌ یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد او به حساب می‌آید. اعتماد به نفس و کاریزمای او به‌قدری بالا بود که همه می‌خواستند با او معامله کنند.

در بازارهای مالی نیز باید اعتماد به نفس داشته باشید. زمانی که برای خود یک استراتژی معاملاتی تنظیم کرده‌اید و متناسب با آن در حال انجام معامله هستید، باید به تحلیل و برنامه معاملاتی خود اطمینان کنید. برای مثال اگر با استراتژی مارتینگل در فارکس معامله می‌کنید نباید در وسط راه پا پس بکشید.

برخی افراد در شکست‌ها صبور و در موفقیت‌ها عجول هستند. زمانی که معامله این افراد وارد ضرر می‌شود با امید به برگشت قیمت، صبوری به خرج می‌دهند و از معامله خارج نمی‌شوند. اما وقتی معامله وارد سود می‌شود، به دلیل نداشتن اعتماد به نفس و اطمینان به برنامه معاملاتی خود، با کمترین سود از معامله خارج می‌شوند.

شما باید بتوانید احساسات خود را کنترل کنید و به استراتژی معاملاتی خود پایبند باشید.

 

هیچ‌وقت عقب‌نشینی نکنید

یکی دیگر از ویژگی‌های اخلاقی جردن بلفورت که در موفقیت او نقش زیادی داشت، اصرار و پایبندی او به برنامه‌هایش بود. او هیچ‌وقت عقب‌نشینی نکرد و هر زمان که با مشکل یا شکست مواجه می‌شد، به حرکت خود ادامه می‌داد.

در بازارهای مالی نیز دوام و سماجت باعث موفقیت شما خواهد شد. بسیاری از افراد با کوچک‌ترین ضرر از بازار خارج می‌شوند و تحمل هیچ شکستی را ندارند. این در حالی است که ضرر جزئی از بازار است و بدون متحمل شدن آن نمی‌توان انتظار موفقیت را داشت.

فرقی نمی‌کند که در بازار فارکس معامله می‌کنید یا ترید ارز دیجیتال را ترجیح می‌دهید، اجازه ندهید چند تصمیم اشتباه به‌طور کلی مسیر معامله‌گری شما را زیر سوال ببرد.

 

شنونده خوبی باشید

اگر می‌خواهید در بازار فارکس، کریپتوکارنسی یا هر بازار مالی دیگر موفق شوید، باید از تجربیات دیگران استفاده کنید. جردن بلفورت شنونده خوبی بود و تمام تمرکز خود را روی گوش دادن به صحبت‌های مشتریان خود می‌گذاشت.

اگر شما هم به دنبال درآمد میلیون دلاری از بازارهای مالی هستید باید شنونده خوبی باشید. برای این کار می‌توانید از دوره‌های آموزشی و مطالب متنوع موجود در اینترنت و کتاب‌ها استفاده کنید و هیچ‌وقت از یادگیری مطالب جدید دست نکشید.

 

در گردهمایی‌های اجتماعی شرکت کنید

شرکتی که جردن بلفورت ایجاد کرده بود مدام رویدادهای مختلفی را برگزار می‌کرد. این رویدادها و فعالیت‌های اجتماعی باعث می‌شد تا کارکنان شرکت با یکدیگر رابطه صمیمی داشته باشند. همین ارتباط صمیمی در نهایت باعث شد شرکت بلفورت عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد و به درآمد میلیون دلاری برسد.

برای موفقیت در بازارهای مالی نیز باید در محیطی قرار بگیرید که بتوانید در آن از تجربیات دیگران استفاده کنید. سعی کنید در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید و رویدادها و اخبار مرتبط با بازارهای مالی را دنبال کنید. این کار باعث خواهد شد تا از سوژه‌های فعلی بازار باخبر باشید و بتوانید متناسب با موضوعات روز دنیا معاملات خود را مدیریت کنید.

 

زندگی را زیاد سخت نگیرید

مطالعه زندگی‌نامه گرگ وال استریت به ما نشان می‌دهد که نباید زندگی را زیاد سخت بگیرید. بلفورت و همکارانش در طول فعالیت خود تصمیم‌های دیوانه‌وار زیادی گرفتند و با اینکه تاوان تصمیم‌های خود را پرداختند اما از انجام این کار لذت هم بردند.

بنابراین شما هم باید از معامله‌گری در بازارهای مالی لذت ببرید. استرس زیاد همه‌چیز را بدتر می‌کند و حتی شانس موفقیت شما را نیز پایین می‌آورد. سعی کنید بین زندگی شخصی و معامله‌گری خود تعادل برقرار کنید به‌طوری که هیچ‌کدام از آن‌ها تاثیر منفی روی دیگری نگذارند.

 

سخن پایانی

گرگ وال استریت لقبی است که به‌خاطر قابلیت ویژه جردن بلفورت در متقاعد کردن دیگران به او داده‌اند. او یکی از بزرگترین دلالان سهام آمریکا در دهه ۹۰ میلادی بود که توانست به درآمد میلیون دلاری برسد. هرچند بعدها برخی از فعالیت‌های او غیرقانونی و غیراخلاقی از آب درآمدند و او به همین خاطر ۲۲ ماه را در زندان سپری کرد، اما با مطالعه زندگی‌نامه بلفورت می‌توان درس‌های زیادی گرفت.

از همین در مقاله امروز در مورد ۵ راز بزرگ درآمد میلیون دلاری گرگ وال استریت صحبت کردیم و ارتباط آن‌ها با موفقیت در بازارهای مالی را شرح دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا