کانال رایگان سیگنال ارز دیجیتال
اطلاعات عمومی

۱۵ ایده کسب درآمد تضمینی با گوشی بدون سرمایه

دوره حضوری منتور شیپ

شاید شما هم تا به حال به این فکر کرده باشید که در کنار کار اصلی خود یک شغل دیگر داشته باشید. طوری که هم به کار اول خود برسید هم درآمد بیشتری به‌دست آورید. اگر کمی به دور و بر خود نگاه بیاندازید اولین چیزی که به چشمتان می‌خورد گوشی تلفن همراهتان است همان چیزی که می‌توان به‌سادگی از طریق آن به درآمد رسید.

اگر صاحب یک گوشی هوشمند هستید گزینه‌های زیادی برای کسب درآمد در دستتان دارید. می‌توانید یک کسب وکار آنلاین راه‌اندازی کنید یا روش‌های بسیار دیگری را امتحان کنید که در این مقاله برخی از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

کسب درآمد با گوشی همراه

کسب درآمد از طریق گوشی تلفن همراه از روش‌های ساده برای رسیدن به درآمد دلاری است که با صرف کمی وقت و مهارت می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

فرصت های کسب درآمد از تلفن شما بی‌پایان است. اگر می‌خواهید چندین جریان درآمد را شروع کنید، تلفن شما دروازه‌ای برای ثروتمند کردن شماست. اگرچه این یک سرمایه‌گذاری سریع برای ثروتمند شدن نیست، با پشتکار، فداکاری و ثبات، مدت زیادی طول نمی‌کشد که گوشی هوشمند خود را به ابزاری پول‌ساز تبدیل کنید که به شما آزادی مالی بیشتری دهد تا بتوانید به آرزوهایتان برسید.

در دنیای دیجیتال امروزی، گوشی شما می‌تواند ابزاری قدرتمند برای ایجاد فرصت‌های مالی و درآمدزایی باشد. نه فقط مشغله‌های جانبی کوچک، بسیاری از کارآفرینان باهوش در حال کسب درآمد جدی با دستگاه‌های تلفن همراه خود هستند. چه دانش آموز باشید، چه مادری که در خانه هستید یا فقط می‌خواهید مقداری پول نقد اضافی به دست آورید، راه‌های مختلفی برای رسیدن به این هدف از طریق گوشی موبایل‌تان وجود دارد.

 

روش‌های کسب درآمد با گوشی همراه

با روی کار آمدن WEB3 و امکان انجام بسیاری از کارها به‌صورت آنلاین و از طریق اینترنت، تلفن همراه قابل دسترس‌ترین و گاهی ساده‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد را در خود دارد.

بسیاری از فعالیت‌ها هستند که در کنار درآمد خوب بسیار ساده قابل انجام هستند. در این قسمت از مقاله قصد داریم ۱۵ مورد از این مشاغل را به شما معرفی کنیم.

دوره پیشنهادی
دوره پرایس اکشن ict
دوره جامع معامله گری به سبک ICT
دوره جامع معامله‌گری به سبک ICT، توسط تیم حسینی فایننس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اخیرا سبک پرایش اکشن ICT، بخاطر سود بالا و کاربرد ساده، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.
  • یوتیوبری: برای یوتیوبر شدن باید مهارت خلق محتوای ویدئویی را داشته باشید. درآمدی که از هر ۱۰۰۰ بازدید ویدیویی به دست می‌آید، بسته به نوع محتوا متغیر است. به طور معمول، یوتیوبرهای موفق می‌توانند ماهیانه بین ۱۰۰۰ تا ۲۰ هزار دلار درآمد کسب کنند. همچنین، کسب درآمد از «شورت ویدیو» (short video) نیز یکی از روش‌های موجود برای کسب درآمد از یوتیوب است.

مانند سرمایه گذاری، قرار نیست بلافاصله با یک کانال یوتیوب شروع به کسب درآمد کنید. با این حال، اگر با صرف وقت برای رسیدن به درآمد مشکلی ندارید و مایلید کاری را انجام دهید، می‌توانید از YouTube درآمد زیادی کسب کنید.

اگر یک تلفن هوشمند و برای تولید محتوا ایده‌ای در سر دارید، شروع به کار یک پنی هم برای شما هزینه نخواهد داشت. یوتیوب‌برها از درآمد تبلیغات و معاملات برند کسب درآمد می‌کنند. با این حال، تا زمانی که طرفداران زیادی پیدا نکرده باشید، در ابتدا شما پول خود را از درآمد تبلیغات به دست خواهید آورد.

میانگین درآمد یک یوتیوب ۰.۰۱۸ دلار برای هر بازدید است که به این معنی است که شما به طور بالقوه می‌توانید به ازای هر هزار بازدید، ۱۸ دلار کسب کنید. اما برخی از یوتیوبرها میلیون‌ها دلار درآمد دارند. به‌عنوان مثال، آقای Beast با ثروت خالص ۵۰۰ میلیون دلاری، پردرآمدترین یوتیوبر است.

  • ادمینی اینستاگرام: ادمین اینستاگرام، فردی است که مسئولیت مدیریت یک یا چند پیج اینستاگرام را بر عهده دارد. وظایف ادمین شامل تولید محتوا،‌ تعامل با مخاطبان، پاسخگویی به دایرکت‌ها و کامنت‌ها و در نهایت، ارتقا و رشد پیج است.

ادمینی یک شغل پردرآمد است. با توجه به تقاضای زیاد برای ادمین‌های باتجربه، این شغل می‌تواند درآمد قابل قبولی را برای شما به ارمغان بیاورد.

این شغل کاملا انعطاف‌پذیر است؛ شما می‌توانید به عنوان ادمین، در هر زمان و مکانی کار کنید. این شغل نیاز به حضور فیزیکی در محل کار ندارد. علاوه‌بر این، در این شغل، شما دائما در حال یادگیری مهارت‌های جدیدی مانند تولید محتوا، بازاریابی دیجیتال و طراحی گرافیک خواهید بود. ادمین اینستاگرام برای دانشجویان و نوجوانانی که به دنبال کسب درآمد با گوشی هستند، فرصت مناسبی است.

  •  بلاگری: یکی از جدیدترین مشاغل جهان که می‌تواند بدون نیاز به هیچ گونه سرمایه، شما رو ثروتمند کند و از نقطه صفر درآمد اینترنتی با گوشی به نقطه صد برساند، شغل بلاگری است.

برای اینکه به یک بلاگر خوب تبدیل شوید باید مهارت عکاسی، ادیت و تولید محتوای خلاق را داشته باشید و هیچ وقت از تولید محتوا و پست گذاشتن خسته نشوید.

میزان سختی این کار را می‌توان ۶ از ۱۰ در نظر گرفت. برای آموزش این کار منابع آموزشی رایگان زیادی در دسترس قرار دارد. این شغل پتانسیل کسب درآمد ۳ تا ۲۰۰ میلیون تومان را به‌صورت ماهانه دارد که البته به فعالیت شما بستگی دارد.

دو نوع بلاگر داریم؛ بلاگر خدمات که ممکن است چند ماه اول درآمد کمی داشته باشد و بلاگر محصول که از هفته اول درآمد خوبی دارد. با توجه به علاقه و سلیقه خودتان می‌توانید هر یک را انتخاب کنید.

  • فروشندگی آنلاین: اگر شما یک فروشنده آنلاین هستید و محصولاتی از قبیل لباس، لوازم الکترونیکی یا محصولات آرایشی را به فروش می‌رسانید، با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام می‌توانید محصولات خود را به طور مستقیم بر روی گوشی هوشمند خود برای فروش قرار دهید.

برای این کار لازم است تا از محصولات خود پست و عکس تهیه کنید و آن‌ها را نشر دهید. با ایجاد پست‌ها و تبلیغات جذاب در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید مشتریان زیادی را به خود جذب کنید و از طریق فروش محصولات، درآمد قابل توجهی به دست آورید. همچنین، با ارائه خدمات عالی و ارسال سریع محصولات، می‌توانید اعتماد مشتریان خود را به دست آورده، نسبت به رقبا برتری پیدا کنید و به کسب و کار آنلاین خود رونق ببخشید.

  • بازی‌های کسب درآمد: بسیاری از بازی‌ها وجود دارند که مختص کسب درآمد طراحی شده‌اند. به این صورت که بازیکن علاوه بر بازی و سرگرمی می‌تواند در ازای ارتقای مهارت‌های خود در بازی ارز دیجیتال دریافت کند.

این نوع بازی‎‌ها را بازی‌های کسب درآمد (P2E) می‌نامند. برای دسترسی به این بازی‎‌ها می‌‎توانید از تلفن همراه‌تان استفاده کنید. تنها کافی‌ست که یک کیف پول ارز دیجیتال داشته باشید تا توکن‌های دریافتی را در آن ذخیره و بعدا از طریق صرافی به پول تبدیل کنید.

  • استریم و ضیط ویدئو از گیم پلی: شاید بتوان گفت که ساده‌ترین راه کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان و دانشجویان، گذاشتن استریم و ضبط ویدیو از گیم پلی بازی‌های پرطرفدار موبایلی است. اگر مهارت بالایی تو بازی آنلاین داشته باشید، می‎‌توانید از بازی کردن خود فیلم بگیرید و داخل سایت آپارات یا یوتیوب بگذارید. زمانی که بازدید ویدیوهای‌تان به حداقل ساعت مورد نظر برسد، می‌توانید از آپارات یا یوتیوب پول بگیرید.
  • طراحی سایت: طراحی سایت یکی از محبوب‌ترین خدماتی است که امروزه در سطح وب ارائه می‌شود و شما هم می‌توانید بدون دردسر از آن پول دربیاورید. یکی از چالش‌های آن زمان‌بر بودن دوره یادگیری است  که نیاز به ۱ تا چند ماه وقت دارد. البته می‌توانید برای این کار از شرکت‌های طراحی سایت نمایندگی بگیرید و کار خود را سرعت دهید. درآمد این حوزه با توجه به توانایی‌تان در جذب مشتری می‌تواند بین ۳ الی ۳۰ میلیون تومان باشد.
  • ساخت پادکست: کسب و کار اینترنتی ساخت پادکست، از جمله کسب و کارهایی است که شاید کمی دیر به بازدهی برسد، اما درآمد آن واقعا مناسب و قابل توجه است. قبل از ساخت یک کانال پادکست باید به سراغ اپلیکیشن‌های این حوزه بروید و ببینید چه ایده‌هایی برای ساخت پادکست می‌توانید داشته باشید. به عنوان مثال، چه نوع کانالی را در نظر دارید؟ تاریخی، داستانی، آموزشی، موفقیت فردی و… . پس از این مرحله باید رقبا و میزان بازدیدها را بررسی و به تدریج فعالیت‌تان را شروع و جذب مخاطب کنید.
  • تبلیغات اینستاگرامی: چند سالی می‌شود  که کسب درآمد از طریق تبلیغات اینستاگرام در کشور ما رواج پیدا کرده و طرفداران خاص خود را دارد. در این روش شما با تولید محتوا جذاب و ایجاد یک صفحه پر مخاطب، پس از اینکه توانستید تعداد قابل توجهی از کاربران را جذب کنید و نرخ تعامل پیج خود را افزایش دهید؛ کسب‌وکارهای مختلف که در اینستاگرام فعالیت دارند از شما درخواست می‌کنند تا صفحه آن‌ها را در استوری، پست‌ها و یا ریلزهای پیج خود تبلیغ کنید.
  • شرکت در ایردراپ‌ها: در بازار ارزهای دیجیتال موضوعی به نام«ایردراپ» (Airdrop) وجود دارد که در آن پروژه‌های مختلف بسته به شرایط متفاوتی تعدادی کوین و یا NFT رایگان به کاربران خود می‌دهند.

این کوین و یا توکن‌های رایگان می‌توانند سرمایه اولیه شما برای ورود به بازار ارز دیجیتال باشند. البته که می‌توانید تنها با صرف وقت و پیدا کردن پروژه‌هایی که توکن رایگان به  کاربران خود می‌دهند؛ از این راه درآمد داشته باشید. توجه کنید که تمام این فرایند می‌تواند تنها با داشتن یک کیف پول دیجیتال صورت گیرد.

  • افیلیت مارکتینگ: مورد دیگری که شما می‌توانید تنها با استفاده از موبایل خود از آن درآمد داشته باشید؛ «افیلیت مارکتینگ» (Affiliate marketing) است. در این روش شما لینک فروش محصول و یا خدمات سایت‌های مختلف را می‌گیرید و آن‌ را در معرض دید مخاطبان خود قرار می‌دهید.

در حال حاضر سایت‌های خارجی زیادی وجود دارند که شما می‌توانید در آن‌ها لینک مخصوص به خود را دریافت کنید مثل آمازون و آن‌ را در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، اینستاگرام و تلگرام قرار دهید. عملکرد این روش بدین گونه است که هر زمان که کاربران با استفاده از لینک شما سفارش دهند؛ درصدی از فروش آن محصول و یا خدمات به شما تعلق می‌گیرد.

گفتنی است که این روش در حال حاضر در ایران نیز قابل استفاده است و یکی از فروشگاه‌هایی که کد افیلیت به شما می‌دهد دیجی کالاست.

  • آموزش آنلاین: آموزش آنلاینِ مهارت‌های مختلف به دیگران، یکی از آن شغل‌های پردرآمد اینترنتی است که از چند طریق، شما را به پول می‌رساند.

برگزاری وبینار، در این روش شما جلسه‌ای ترتیب می‌دهید و با دریافت هزینه، به‌شکل زنده و تعاملی، دربارهٔ موضوعی که در آن متخصص هستید، صحبت می‌کنید یا مهارتی را به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهید. پلتفرم ایسمینار، یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بسترها برای برگزاری آموزش‌های علمی آنلاین است.

  • فروش دوره ویدیویی: می‌توانید از طریق همکاری با آکادمی‌های آنلاین در ازای آموزش و تدریس در دوره‌های آن‌ها، پول بگیرید. پلتفرم‌های زیادی مثل، اُتیچر، فرادرس، مکتب‌خونه و… هستند که می‌توانید با کمک آن‌ها به‌عنوان مدرس، مهارت خود را به دیگران بفروشید.
  • کوچینگ و خدمات مشاوره: در صورتی که در یک زمینه شغلی حرفه‌ای هستید می‌توانید تجربیات خود را در غالب مشاوره در اختیار افرادی که نیاز به مشورت دارند قرار دهید و از این طریق کسب درآمد کنید. کوچینگ مهارتی است که در آن یک مربی یا مشاور، با پیشنهاد دادن راهکارهای مناسب، به دیگران کمک می‌کند بهترین نتیجه را از قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود داشته باشند. این راهنمایی و مشاوره می‌تواند راجع به هر موضوعی باشد.
  • پشتیبان تلفنی و آنلاین: پشتیبانی آنلاین به مهارت فنی و تخصصی نیاز ندارد. اگر توانایی‌هایی مانند، روابط عمومی بالا و مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی قوی‌، گپ‌زدن با مشتریان و رسیدگی به شکایات‌ آن‌ها، ارائهٔ راه‌حل برای مشکلات و پاسخ به سؤالات مشتریان را در خودتان می‌بینید می‌توانید به‌عنوان کارشناس کال‌سنتر و پشتیبانی، بدون نیاز به حضور در محل کار استخدام شوید و از منزل پول دربیاورید. پشتیبانی یک شغل منعطف است که با توجه به شرایط خودتان، می‌توانید زمان کاری‌تان را مشخص کنید.

مزایای کسب درامد از گوشی

 

سخن پایانی

با توجه به رشد تورم و وضعیت اقتصادی افراد، بسیاری به دنبال کسب درآمدهای اضافی علاوه بر کار و شغل اصلی خود هستند. به لطف اینترنت و گوشی‌های همراه، پیدا کردن یک کار دوم راحت‌تر شده است. تلفن همراه شما همیشه در دسترس است و تنها کافی‌ست که راه به اشتراک گذاشتن مهارتی که دارید را بلد باشید.

افراد با توجه به مهارتی که بلد هستند و نیازی که دارند می‌توانند از میان شغل‌های اینترنتی که وجود دارند، یکی را انتخاب کنند. تنها لازم است تا قسمتی از وقت خود را از روز به این فعالبت خود اختصاص دهید. روش‌های زیادی برای کسب درآمد از گوشی هوشمند را در این مقاله معرفی کردیم.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

منبع
forbestime

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا