دوره پرایس اکشن ict
اطلاعات عمومی

کسب درآمد دلاری از طریق بازی موبایلی | معرفی بهترین بازی‌های درآمدزا

دوره حضوری منتور شیپ

یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای سرگرم کردن خود و کسب درآمد در منزل، نصب و انجام بازی‌های ساده و کوچک در موبایل است. این بازی‌ها چون روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شوند، همه‌جا در دسترس هستند و شما می‌توانید در هر زمان و مکانی به انجام آن‌ها بپردازید. از طرف دیگر هدف اصلی بازی‌های موبایل سرگرم کردن کاربران با کمترین دردسر و سریع‌ترین زمان است. پس چه خوب می‌شد اگر با انجام بازی موبایل می‌توانستیم به کسب درآمد نیز برسیم.

پول درآوردن از بازی موبایل شاید در ابتدا کار چندان عاقلانه‌ای به نظر نرسد ولی هیچ‌کس از چند دلار اضافه در هر هفته بدش نمی‌آید. به‌خصوص در کشوری مثل ایران که کوچک‌ترین افزایش درآمدی می‌تواند تاثیر زیادی روی کیفیت زندگی جوانان و مردم کشور داشته باشد.

قبلا در مجموعه حسینی فایننس روش‌های ساده ولی پردرآمد کسب درآمد در ایران را معرفی کرده و حتی لیست بهترین اپلیکیشن‌های کسب درآمد با دیدن تبلیغات را هم گردآوری کرده‌ایم. امروز نیز قصد داریم 8 مورد از برترین بازی‌های موبایل با قابلیت کسب درآمد را معرفی کنیم که با انجام آن‌ها می‌توانید پول در بیاورید.

بهترین بازی‌های درآمدزای موبایل

برای کسب درآمد از بازی‌های موبایل انتخاب‌های مختلفی وجود دارد که براساس اطلاعات موجود در اینترنت لیستی از ۸ بازی برتر از جمله Bubble Cash را معرفی کرده‌ایم.

اولین سوالی که ممکن است در مواجهه با بازی‌های موبایل با قابلیت کسب درآمد با آن روبه‌رو شوید این است که آیا واقعا می‌توان با بازی موبایل به درآمد رسید و پول درآورد یا همه این‌ها کلاه‌برداری و وقت تلف کردن هستند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که امکان کسب درآمد با انجام بازی موبایل واقعا وجود دارد و نظرات افراد مختلف در سایت‌های نقدوبررسی گواه این موضوع است. اما چرا باید برخی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها به ما پول بدهند تا بازی‌های مختلف را انجام دهیم؟

پاسخ این سوال بسیار ساده است. در برخی از این پلتفرم‌ها از شما خواسته می‌شود تا بازی‌های خاصی را به مدت مشخصی انجام دهید. در این اپلیکیشن‌های موبایل مبلغ پرداختی براساس زمان صرف شده توسط شما در هر بازی محاسبه می‌شود. این اپلیکیشن‌ها از سازندگان بازی‌ها پول دریافت می‌کنند و مقداری از آن را در اختیار شما قرار می‌دهند تا این بازی‌ها را انجام دهید.

دوره پیشنهادی
دوره پرایس اکشن ict
دوره جامع معامله گری به سبک ICT
دوره جامع معامله‌گری به سبک ICT، توسط تیم حسینی فایننس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اخیرا سبک پرایش اکشن ICT، بخاطر سود بالا و کاربرد ساده، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.

در واقع هدف از این کار تبلیغ بازی مورد نظر و بالا بردن نرخ دانلودهای آن است که باعث می‌شود افراد بیشتری متمایل به نصب و استفاده از آن بازی شوند. خود بازی نیز از طریق روش‌های مختلفی همچون نمایش تبلیغات یا پرداخت درون‌برنامه‌ای درآمد کسب می‌کند و برای همین یک شرایط برد-برد پیش می‌آید.

در برخی دیگر از بازی‌های موبایل نیز شما در مقابل بازی‌کننده‌های دیگر به انجام مسابقه می‌پردازید و اگر مهارت کافی را داشته باشید، می‌توانید کسب درآمد کنید. در این نوع از بازی‌ها ممکن است از شما خواسته شود تا مقداری پول واریز کنید. برای همین ریسک از بین رفتن پول نیز در این نوع از بازی‌ها شما را تهدید می‌کند.

در ادامه لیستی از ۸ بازی موبایل و اپلیکیشن که با استفاده از آن‌ها می‌توان کسب درآمد کرد، معرفی شده است. لطفا توجه داشته باشید که معرفی بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها در این مقاله به منزله توصیه به استفاده از آن‌ها نیست و صرفا هدف ما معرفی این بازی‌ها است.

کسب درامد از بازی موبایل

دوره پیشنهادی
بنر
دوره جامع معامله‌گری طلا و شاخص‌ها
ما در دوره جامع معامله‌گری طلا و شاخص‌ها که در سایت حسینی فایننس در اختیار شما قرار گرفته است، مفاهیم و اصول سرمایه‌گذاری در بازار طلا را به شما آموزش خواهیم داد. بعد از دیدن این دوره، می‌توانید با اعتماد به نفس کافی وارد بازار طلا شده و به‌کسب درآمد بپردازید.

 

کسب درآمد با بازی موبایل Mistplay

برای کسب درآمد از «میست پلی» (Mistplay) باید اپلیکیشن آن را از «گوگل پلی» (Google Play) دانلود و نصب کنید. سپس می‌توانید از بین بازی‌های موبایلی که در این پلتفرم قابل انجام هستند، بازی‌ دلخواه خود را انتخاب کنید و با بازی کردن آن‌ به درآمد برسید.

در حقیقت  Mistplayخودش یک بازی موبایل نیست و به عنوان پلتفرمی برای کسب درآمد از بازی‌های موبایل شناخته می‌شود. در حال حاضر این اپلیکیشن تنها برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی قابل دانلود و نصب است اما نسخه مخصوص گوشی‌های شرکت «اپل» (Apple) نیز در دست ساخت قرار دارد.

نکته مهمی که در مورد کسب درآمد از اپلیکیشن موبایل Mistplay وجود دارد این است که برای پول درآوردن از آن باید بازی‌های نصب شده را از طریق این نرم افزار اجرا کنید. بدین ترتیب میست پلی می‌تواند میزان زمانی که صرف بازی کردن کرده‌اید را بسنجد و متناسب با آن به شما پاداش بدهد.

اپلیکیشن موبایل Mistplay با انجام هر بازی موبایل به شما امتیاز می‌دهد که بعد از رسیدن امتیازها به یک حدنصاب معین، می‌توانید با استفاده از امتیازات خود جوایزی مثل گیفت کارت یا کارت هدیه و همچنین «مسترکارت » (Mastercard) پیش‌پرداخت‌شده دریافت کنید.

ضمن اینکه بازی‌های موبایل قابل انجام در Mistplay برای کسب درآمد، شامل بازی‌های مختلفی همچون بازی موبایل سریال‌های تلویزیونی مثل The Walking Dead: Survivors و Star Trek Fleet Command، بازی وایکینگی مثل Viking Rise و بازی‌های کارتی می‌شود.

 

پول درآوردن از بازی موبایل با JustPlay

اپلیکیشن «جاست پلی» (JustPlay) نیز مانند میست پلی پلتفرمی برای پرداخت پول به کاربران در ازای انجام بازی‌های موبایل مختلف است. شما می‌توانید اپلیکیشن موبایل جاست پلی را در گوشی اندرویدی خود نصب کنید و سپس به انجام بازی‌های پشتیبانی‌شده توسط آن بپردازید. در حال حاضر امکان نصب این برنامه روی گوشی‌های «آیفون» (iPhone) وجود ندارد.

بدین ترتیب می‌توانید با جمع‌آوری امتیازات لازم درآمد خود را نقد کنید یا کارت هدیه بگیرید. با این حال باید توجه داشته باشید که تعداد بازی‌های پشتیبانی‌شده توسط جاست پلی در مقایسه با پلتفرم میست پلی کمتر است. بازی‌هایی مثل Treasure Master، Solitaire Verse، Trivia Madness و Ball Bounce از جمله بازی‌های موبایلی هستند که با انجام آن‌ها در اپلیکیشن JustPlay می‌توانید به درآمد دلاری برسید.

 

دوره پیشنهادی
بنر
دوره جامع پرایس اکشن
پرایس اکشن (Price Action) یکی از شیوه‌‌های برتر معامله‌‌گری است که در آن داده‌‌های قیمت، مبنای تحلیل ارزهای دیجیتال قرار گرفته و باعث می‌شود معامله‌‌گر بتواند نقاط ورود و خروج را برای معامله شناسایی کند.

کسب درآمد با انجام بازی در Swagbucks

اگر مقاله «بهترین اپلیکیشن‌های کسب درآمد با دیدن تبلیغات» را مطالعه کرده‌ باشید، حتما با سایت Swagbucks آشنایی دارید. در این سایت می‌توانید با انجام فعالیت‌های مختلفی همچون پر کردن پرسش‌نامه و نظرسنجی به درآمد برسید. علاوه بر این، یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از این سایت انجام بازی‌های ویدیویی است که در اپلیکیشن آن اجرا می‌شود.

برای استفاده از بازی موبایل Swagbucks می‌توانید اپلیکیشن آن را از گوگل پلی یا «اپ استور» (App Store) دانلود و نصب کنید. مانند پلتفرم‌های دیگر معرفی‌شده، در Swagbucks نیز با انجام بازی امتیاز دریافت می‌کنید. سپس می‌توانید امتیازات خود را با کارت هدیه تعویض کرده یا جوایز دیگر موجود را انتخاب کنید.

بازی‌های موبایل FarmVille، Puzzles and Survival و Triple Tile از جمله بازی‌هایی هستند که امکان کسب درآمد از بازی کردن آن‌ها در Swagbucks وجود دارد.

 

پول درآوردن از راه بازی با اپلیکیشن InboxDollars

دومین اپلیکیشنی که در مقاله معرفی اپلیکیشن‌های دیدن تبلیغات نیز به آن اشاره کرده بودیم، پلتفرم InboxDollars نام دارد. در این اپلیکیشن که هم برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی و هم گوشی‌هایی که دارای سیستم عامل iOS هستند، قابل دانلود و نصب است، می‌توانید با انجام فعالیت‌های مختلفی همچون پاسخ به پرسش‌نامه و انجام بازی موبایل به درآمد برسید.

در این اپلیکیشن امکان کسب درآمد با انجام بازی موبایل کارتی، پازل، ماجراجویی و… وجود دارد که باعث می‌شود بتوانید بازی مورد علاقه خود را انجام دهید و از این راه به درآمد برسید.

ضمن اینکه هرموقع از بازی کردن خسته شدید می‌توانید به سراغ سایر فعالیت‌های درآمدزا که در این اپلیکیشن پشتیبانی می‌شود، بروید و از انجام آن‌ها نیز کسب درآمد کنید.

 

کسب درآمد با بازی موبایل در اپلیکیشن Cash’em All

این اپلیکیشن نیز عملکردی مشابه جاست پلی و میست پلی دارد. در حقیقت زمانی که شما از طریق Cash’em All بازی موبایل مورد علاقه خود را دانلود و نصب می‌کنید، با انجام آن می‌توانید کسب درآمد هم داشته باشید.

در حال حاضر این اپلیکیشن تنها برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی قابل دانلود و نصب است و اگر آیفون دارید شاید بهتر باشد به سراغ سایر گزینه‌های معرفی‌شده بروید.

در Cash’em All نیز با بازی کردن و براساس زمانی که صرف هر بازی کرده‌اید، به شما امتیاز داده می‌شود. مقدار امتیاز در هر بازی متفاوت است و ممکن است یک بازی امتیاز بیشتری به شما بدهد. ضمن اینکه با دعوت از دوستان خود نیز می‌توانید امتیاز بگیرید.

بازی‌های موبایل قابل انجام در Cash’em All شامل Candy Crush Saga، Match Masters و Merge Dragons می‌شود که در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها تنوع آن کمتر است. با این حال نکته مثبتی که در مورد این پلتفرم وجود دارد، تعداد تبلیغات پخش‌شده در حین بازی‌ها است که نسبت به پلتفرم‌هایی دیگری مثل میست پلی تعداد کمتری دارد.

 

کسب درآمد با انجام بازی موبایل کارتی Solitaire Cash

اگر به انجام بازی‌های کارتی در گوشی هوشمند خود علاقه دارید می‌توانید با دانلود و نصب بازی موبایل Solitaire Cash کسب درآمد کنید. در این بازی انواع مختلف بازی‌های کارتی وجود دارد و می‌توانید هرکدام را که بلد هستید بازی کنید.

در هر بازی نیز در مقابل سایر افراد بازی می‌کنید و برای همین حریف شما کامپیوتر نیست. نکته مهمی که در مورد بازی Solitaire Cash وجود دارد این است که برای کسب درآمد از آن باید ابتدا مقداری پول واریز کنید و حتی ممکن است پول خود را از دست بدهید. درآمد حاصل از این بازی نیز بسته به سطح مهارت شما در بازی‌های کارتی می‌تواند چیزی بین ۵ دلار تا بالای ۱۰۰ دلار باشد.

برای کسب درآمد با بازی موبایل Solitaire Cash می‌توانید آن را روی گوشی‌ هوشمند اندرویدی خود نصب کنید و اگر طرفدار iOS هستید، امکان نصب این بازی روی گوشی‌های هوشمند شما نیز وجود دارد. ضمن اینکه می‌توانید نسخه آنلاین آن را از طریق مرورگر خود بازی کنید.

 

درآمدزایی با بازی موبایل Bubble Cash

بازی Bubble Cash سیستمی مشابه بازی قبلی معرفی‌شده دارد با این تفاوت که برای کسب درآمد باید به جای بازی کارتی، بازی توپی انجام دهید. حتما تاکنون با بازی‌های موبایلی مواجه شده‌اید که ماموریت شما در آن‌ها گذاشتن توپ‌های رنگی در کنار یکدیگر است. بازی Bubble Cash نیز دقیقا از همین دست از بازی‌های موبایل است.

بازی موبایل Bubble Cash هم برای iSO و هم برای Android قابل دانلود و نصب است و حتی می‌توانید نسخه آنلاین را نیز از طریق سایت این بازی انجام دهید. کسب درآمد در این بازی نیز با انجام مسابقه در مقابل سایر افراد انجام می‌شود و اگر مهارت کافی داشته باشید می‌توانید درآمد روزانه خود را افزایش دهید.

 

کسب درآمد از بازی بیلیارد Pool Everyday در گوشی

یکی از بازی‌های موبایل پرطرفدار در بین کاربران ایرانی بیلیارد است که خیلی‌ها برای سرگرم کردن خود آن را انجام می‌دهند. اگر شما هم جزو این افراد هستید باید بگوییم که با انجام بازی بیلیارد Pool Everyday در گوشی‌ هوشمند خود می‌توانید کسب درآمد هم داشته باشید.

مزیت بازی موبایل Pool Everyday در این است که می‌توانید با سایر افراد واقعی بازی کنید و این‌طور نیست که تمام بازی‌های شما در مقابل کامپیوتر انجام شود. ضمن اینکه قابلیت‌های شخصی‌سازی این بازی باعث می‌شود تا هیچ‌وقت احساس تکراری بودن به شما دست ندهد.

 

سایر بازی‌های موبایل برای کسب درآمد

تعداد بازی‌های موبایلی که با انجام آن‌ها می‌توان کسب درآمد کرد بسیار زیاد است و تاکنون تنها توانستیم ۸ مورد از آن‌ها را معرفی کنیم. با این حال بازی‌های دیگری هم هستند که با انجام آن‌ها نیز می‌توانید پول در بیاورید.

برای مثال اگر به بازی بینگو علاقه‌مند هستید و نحوه بازی کردن آن را می‌دانید، می‌توانید با بازی کردن بازی‌هایی مثل ‌Bingo Cash، Blackout Bingo یا Bingo Tour کسب درآمد کنید.

اپلیکیشن Cash Giraffe پلتفرمی شبیه میست پلی و جاست پلی است که در ازای انجام بازی‌های مختلف به شما امتیاز می‌دهد. علاقه‌مندان به بازی‌های تخته‌ای نیز می‌توانند به سراغ بازی موبایل Lucky Match بروند.

از دیگر بازی‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل با امکان کسب درآمد ساده و آسان می‌توان به Cookie Cash، Cashwalk و Fetch Rewards اشاره کرد.

 

سخن پایانی

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای گذران وقت و سرگرمی انجام بازی موبایل است که به راحتی می‌توان آن را نصب و در همه جا نیز از آن استفاده کرد. اگر شما هم به بازی موبایل علاقه‌مند هستید و هر روز مقداری از وقت خود را صرف بازی کردن می‌کنید، آیا می‌دانستید که از این راه می‌توانید پول هم کسب کنید؟

کسب درآمد از بازی موبایل موضوعی بود که در طول مقاله امروز در مورد آن صحبت کردیم و گفتیم که برخی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل در ازای انجام بازی به شما امتیاز می‌دهند که می‌توانید از این امتیاز را به کارت هدیه یا پول نقد تبدیل کنید.

همچنین 8 مورد از بهترین بازی‌های موبایل و اپلیکیشن‌ها را برای‌تان معرفی کردیم که با نصب آن‌ها می‌توانید بازی کنید و پول در بیاورید. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که مجموعه حسینی فایننس هیچ‌کدام از این بازی‌ها را تست نکرده است و پیشنهادی برای استفاده از آن‌ها ندارد. بازی‌های اشاره‌شده تنها برای معرفی گردآوری شده‌اند و خودتان قبل از استفاده باید در مورد هرکدام تحقیق کنید.

نظر شما در مورد کسب درآمد با انجام بازی موبایل و بازی‌های موبایل درآمدزا چیست؟ اگر تجربه کسب سود از بازی موبایل را دارید خوشحال می‌شویم از طریق نظرات تجربیات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

منبع
moneysavingexpertsidehustlenationwallethacks

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قبلاً این سوال منم بود .
    یکم اعتماد تو این زمینه سخته و باید مطمئن وارد بازی ها شد.
    مثلاً سایت معتبری داشته باشند یا بقیه ازش پول درآورده باشند خیلی مهمه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا