دوره منتور شیپ
آموزش فارکس

معرفی بهترین سایت‌های اخبار فارکس که باید بشناسید

موفقیت در معاملات بازار فارکس به میزان دانش و آگاهی فرد تریدر در مورد بازار دارایی هدف بستگی دارد. هر چه با اطلاعات و آگاهی بیشتر وارد این بازار شوید، احتمال ضرر شما کاهش پیدا می‌کند. علاوه‌بر آموزش دیدن، ‌دنبال کردن اخبار و رویدادهایی که بازار را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند کمک زیادی به پیش‌بینی روند بازار و انجام معاملات می‌کند.

برخی منابع هستند که به اخبار بازارهای مالی و عواملی می‌پردازند که بر این بازارها تاثیر می‌گذارند. تعداد این منابع و وب‌سایت‌ها کم نیست؛ در این مقاله می‌خواهیم چند مورد از بهترین سایت اخبار فارکس را معرفی کنیم. اگر شما هم می‌خواهید معاملات موفقی در بازار فارکس داشته باشید و نسبت به اتفاقاتی که در این بازارها رخ می‌دهد آگاه باشید، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

استفاده از سایت اخبار فارکس

استفاده از سایت اخبار فارکس به تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار کمک می‌کند و با هوشیار کردن تریدر از ضرر او در معاملات جلوگیری خواهد کرد.

اگر معامله‌گر بازار فارکس هستید، بی‌شک می‌دانید که بازار فارکس چقدر تحت‌تاثیر رویدادها و اخبار جهانی قرار دارد. امروزه وب سایت‌های خبری فارکس زیادی وجود دارند، اما سوال اینجاست که بهترین و معتبرترین سایت اخبار برای فارکس کدام است؟

سایت اخبار فارکس، اطلاعات در مورد اتفاقات و رویدادهای مهمی را که بر بازار دارایی‌های فارکس تاثیر می‌گذارند، به‌طور یکجا در اختیار تریدر قرار می‌دهد. فرد تریدر که با اصطلاحات و رابطه این اتفاقات با بازار آشنایی دارد، با کنار هم قرار دادن اخبار، می‌تواند تاحدودی روند بازار را حس بزند و برای ورودوخروج معاملات خود تصمیم بگیرد.

اعتبار این سایت‌ها و صحت اخبار و اطلاعاتی که می‌دهند به دلیل نقشی که در معاملات فرد معامله‌گر دارند، از اهمیت زیادی برخوردار است. سعی کنید از سایت‌های معتبر و نام‌آشنا استفاده کنید تا با خیال آسوده‌تری معاملات خود را انجام دهید.

بهترین سایت‌های خبری فارکس، سایت‌های بی‌طرفی هستند که اطلاعاتِ به‌روز ارائه می‌دهند. این سایت‌ها رویدادهای اقتصادی موثر بر معاملات فارکس را پوشش می‌دهند و بعضی از آن‌‌‌ها مقالات آموزشی مفیدی در این زمینه دارند. یافتن سایت‌های خبری فارکس که قابل اعتماد باشند می‌تواند چالش برانگیز باشد، بنابراین نیاز به تحقیق دارد. در ادامه برخی از معتبرترین‌ها را معرفی می‌کنیم.

مزایای استفاده از سایت اخبار فارکس

 

آشنایی با بهترین سایت‌‌های اخبار فارکس

بهترین سایت‌های اخبار فارکس باید اطلاعات به‌روز و موثق ارائه دهند و بین سرمایه‌گذاران و معامله‌گران از اعتبار بالایی برخوردار باشند. بهترین سایت‌های اخبار فارکس داخلی و خارجی شامل سایت ارزنو (Arznow)، ایران بورس آنلاین (Iran Bourse Online)، بلومبرگ (Bloomberg)،‌ اینوستینگ (Investing)، افیکس استریت (FXstreet)، فارکس نیوز (Forex News) و دنیای ترید (donyaye trade) می‌شوند.

 

سایت خبری ارزنو (Arznow)

سایت ارزنو یک سایت تحلیلی-خبری به زبان فارسی در مورد اخبار داخلی و خارجی بازارهای مالی است که اطلاعات به روز و معتبری را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. این سایت علاوه‌بر اخبار، به طور منظم مقالات آموزشی در رابطه با بازارهای مالی به‌ویژه بازار فارکس منتشر می‌کند که جامع و کاربردی هستند.

سایت ارزنو در کنار اخبار و مقالات، تحلیل‌های تکنیکال در خصوص بازارهای مالی مختلف، ارزهای دیجیتال،‌ بورس و فارکس فراهم آورده تا سرمایه‌گذاران و معامله‌گران تمام اطلاعات بازار را به‌صورت یکجا و در کنارهم پیگیری کنند.

سایت ارز نو

 

سایت ایران بورس آنلاین (Iran Bourse Online)

سایت ایران بورس آنلاین در حوزه معاملات بازار فارکس فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهد. یکی از ویژگی‌های این سایت این است که شما را به بروکرهای مطرحی که با معامله‌گران ایرانی کار می‌کنند، وصل می‌کند. علاوه‌برآن، بخشی مختص به آموزش فارکس، ‌تحلیل تکنیکال و اخبار فارکس دارد که آخرین و به‌روزترین اطلاعات بازارهای مالی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

این سایت یکی از منابع معتبر بازار فارکس برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران فارسی‌زبان به شمار می‌رود که از درجه اعتبار بالایی برخوردار است. افراد مبتدی که تازه‌کار هستند با مطالب این سایت می‌توانند دید بهتری نسبت به بازار فارکس پیدا کنند و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند.

سایت ایران بورس آنلاین

 

سایت بلومبرگ (Bloomberg)

بلومبرگ از سایت‌های خبری و تحلیل معتبر به‌شمار می‌آید که اخبار روز  و متنوع بازارهای مالی،‌ اقتصاد، سیاست و فناوری را به‌صورت منظم منتشر می‌کند. علاوه‌برآن، این سایت ابزارهای مفید دیگری نیز برای کاربرانش فراهم کرده است که شامل ابزار گزارش‌دهی، نمودارها و اطلاعات بیشتر در مورد شرکت‌‌های مختلف می‌شود.

بلومبرگ

 

سایت اینوستینگ (Investing)

سایت اینوستینگ یکی از بهترین و معتبرترین منابع برای بررسی بازارهای مختلف از جمله فارکس است. این وب سایت مخصوص کسانی طراحی شده که به‌دنبال سرمایه‌گذاری و ترید دربازارهای مالی هستند. سایت اینوستیگ تقویم فارکس و کلکسیونی از ابزارها و تحلیل‌ها را در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد. با استفاده از مطالب این سایت هیچ رخدادی را در بازارهای مالی از دست نخواهید داد.

با مطالعه تحلیل‌های این سایت دید بهتری نسبت به وضعیت کنونی بازار پیدا کرده و می‌توانید تاحدودی روند آینده قیمت‌ها را پیش‌بینی کنید. به‌علاوه، این وب‌سایت خبری، اطلاعات کاربردی و مفیدی در خصوص ارزهای دیجیتال برای علاقه‌مندان این حوزه فراهم کرده است. معامله‌گران و تحلیل‌گران تکنیکال با استفاده از چارت‌ها و مقالات تکنیکال این سایت می‌توانند مهارت‌شان را ارتقا دهند.

سایت اینوستینگ

 

سایت افیکس استریت (FX Street)

سایت افیکس استریت علاوه‌بر اخبار بازار فارکس، اخبار سایر بازارهای مالی مانند ارزهای دیجیتال را نیز پوشش می‌دهد. همچنین تحلیل‌ تکنیکال و فاندامنتال معتبر و دقیقی بر روی سایت خود منتشر می‌کند. کاربران این سایت می‌توانند بنابر سلیقه‌ شخصی خود اطلاعاتی که می‌خواهند را فیلترسازی کنند.

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، به‌عنوان یک تریدر لازم است که به طور روزانه اخبار و مقالات سایت افیکس استریت را دنبال کنید. هر اتفاق تازه‌ای که در بازار رخ دهد،‌ این سایت خبر آن را به‌صورت آپدیت منتشر خواهد کرد. در کنار این اطلاعات، سایت افیکس استریت از کارگزاران و بانک‌های مشهور خواسته تا مقالات‌شان را بر روی این وب سایت قرار دهند.

سایت افیکس استریت

 

سایت دنیای ترید (donyaye trade)

دنیای ترید یکی از سایت‌های فارسی اخبار فارکس و بازار ارزهای دیجیتال است که علاوه‌بر اخبار، بخش‌هایی تحت عنوان مقالات، آموزش ارزهای دیجیتال، بروکرهای فارکس، تقویم اقتصادی فارکس و ماشین حساب فارکس دارد که اطلاعات آن‌ها کمک زیادی به سرمایه‌گذاران می‌کند.

علاوه بر اخبار فارکس، در تقویم اقتصادی فارکسِ وب‌سایت دنیای ترید، معامله‌گران می‌توانند تمام جزئیات مربوط به یک رویداد مالی و اقتصادی را بررسی کنند. همچنین، در قسمت بروکرها،‌ بهترین بروکرهای فارکس در کنارهم آورده‌ شده‌اند تا به‌راحتی باهم مقایسه شوند.

سایت دنیای ترید

 

نکاتی که برای پیگیری اخبار فارکس باید بدانیم

برای پیگیری اخبار فارکس حتما باید به زمان انتشار خبر، تاثیری که خبر یا یک رویداد بر روی بازار فارکس می‌گذارد، ارتباط بازار با سایر بازارها و اخبار بازارهای مختلف که با هم همبستگی مستقیم یا غیرمستقیم دارند، توجه کنید.

پیش از اینکه اخبار بازار فارکس را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم، باید به زمان انتشار خبر توجه کنیم و بدانیم که کدام رویدادها تاثیر قابل توجهی بر بازار خواهد داشت. اخباری که پتانسیل تغییر قیمت و ایجاد نوسان در بازار فارکس را دارند عبارتند از:

  • اخبار مربوط به تغییرات نرخ بهره توسط فدرال رزرو
  • اخبار تغییر در سیاست‌های بانک مرکزی
  • اخبار تغییر در سیاست‌های دولت
  • اخبار از داده‌های اقتصادی مهم
  • توییت افراد سرشناس و بزرگان بازارهای مالی

 

سخن پایانی

آگاهی از اخبار به شما کمک می‌کند تا از معامله در خلاف جهت بازار دوری کنید و ریسک ضررتان را کاهش دهید. منابع مختلف زیادی هستند که اطلاعات جدید و با کیفیتی در اختیار سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بازارهای فارکس قرار می‌دهند. پیدا کردن منابع معتبر از یک طرف و توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات و ارتباط آن‌ها با بازار فارکس از طرفی دیگر، نقش مهمی در معاملات یک تریدر دارند.

در این مقاله نکاتی در مورد اینکه چه اطلاعاتی برای تحلیل بازار به شما کمک خواهد کرد و سایت‌هایی که این اخبار و اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهند معرفی کردیم. پیش از انجام معاملات‌تان بهتر است که از این سایت‌ها بازدید کنید.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. اخبار فارکس رو من خودم چون انگلیسیم خوب نیست از سایت ارزنو دنبال میکنم واقعا یخلی بروز هستن و سایت خوبی دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا