دوره پرایس اکشن ict
آموزش فارکسابزارهای معاملاتی

معرفی بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال

دوره حضوری منتور شیپ

بازار ارزهای دیجیتال بازاری نوظهور و در عین حال پرسود است که فرصت‌های کسب درآمد دلاری زیادی را فراهم می‌کند. با این حال بسیاری از سرمایه‌گذاران فرصت و تجربه کافی برای پیدا کردن موقعیت‌های معاملاتی خوب را ندارند. اینجاست که پای کانال های سیگنال ارز دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌هایی مثل تلگرام به میان می‌آید و کمک حال چنین افرادی می‌شود.

کانال های سیگنال ارز دیجیتال هم برای افراد کم‌تجربه و هم برای حرفه‌ای‌ها مفید هستند. کسانی که به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند، می‌توانند نحوه پیدا کردن موقعیت‌های معاملاتی مناسب را یاد بگیرند و حرفه‌ای‌ها نیز تحلیل خود را با تحلیل‌های ارائه‌شده در چنین کانال‌های تطبیق می‌دهند.

اما اگر حواس‌تان جمع نباشد و گیر کانال های سیگنال کلاه‌بردار بیفتید، یا بدون دانش کافی و به‌صورت کورکورانه از سیگنال‌های موجود در این کانال‌ها استفاده کنید، خیلی زود تمام یا بخشی از سرمایه ارزشمند خود را از دست خواهید داد. برای همین در مقاله امروز مجموعه حسینی فایننس برای اینکه بتوانیم شما را از گزند چنین اشتباهات و کانال‌هایی دور کنیم، قرار است در مورد بهترین کانال های سیگنال ارز دیجیتال صحبت کنیم. این کانال‌ها هم به‌صورت رایگان و هم به‌شکل پولی به کاربران خود خدمات ارائه می‌کنند و استفاده از آن‌ها تنها برای کسانی مناسب است که معامله‌گری بلد هستند.

بنابراین بدون اتلاف وقت بیشتر مقاله خود را در مورد برترین کانال های سیگنال ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ میلادی و ۱۴۰۳ شمسی آغاز می‌کنیم. با ما همراه باشید.

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال ارز دیجیتال پیشنهاد خرید یا فروش یک رمزارز خاص در یک زمان و قیمت معین است که توسط یک شخص یا گروه متخصص و تحلیل‌گر ارائه می‌شود. سرمایه‌گذاران می‌توانند طبق این سیگنال‌ها وارد معامله شده یا از آن خارج شوند.

منظور از سیگنال ارز دیجیتال پیشنهاد خرید یا فروشی است که توسط یک شخص یا گروه اعلام می‌شود و شما باید رمزارز مورد اشاره را در یک زمان و قیمت خاص بخرید یا بفروشید. این سیگنال‌ها معمولا توسط یک معامله‌کننده و تحلیل‌گر خبره که تجربه زیادی در بازار رمزارزها دارد، صادر می‌شود. همچنین ابزارهای خودکاری مثل ربات تریدر و الگوریتم‌ها نیز می‌توانند چنین سیگنال‌های خرید و فروشی را صادر کنند.

اساس کار بسیاری از پلتفرم‌ها و صرافی‌های ارز دیجیتال که از «کپی تریدینگ» (Copy Trading) پشتیبانی می‌کنند، همین سیگنال‌ها هستند. در چنین پلتفرم‌هایی افراد مختلف می‌توانند با دنبال کردن معامله‌گران حرفه‌ای، معاملات آن‌ها را کپی کنند و از سود به دست آمده بهره‌مند شوند. البته کپی تریدینگ نیز ریسک‌های خاص خود را دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله لینک شده را مطالعه کنید.

دوره پیشنهادی
دوره پرایس اکشن ict
دوره جامع معامله گری به سبک ICT
دوره جامع معامله‌گری به سبک ICT، توسط تیم حسینی فایننس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اخیرا سبک پرایش اکشن ICT، بخاطر سود بالا و کاربرد ساده، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.

دلیل اینکه بسیاری از سرمایه‌گذاران حاضر در بازار ارزهای دیجیتال به سیگنال خرید و فروش علاقه‌مند هستند این است که موفقیت در این بازار به دانش و تجربه زیادی نیاز دارد. این در حالی است که تنها تعداد کمی از این افراد آگاهی و تجربه کافی را برای موفقیت در این بازار دارند.

یک سیگنال ارز دیجیتال خوب براساس تحلیل عمیق بازار و زیر نظر گرفتن مدام آن تولید می‌شود. برای به دست آوردن چنین سیگنالی که شانس موفقیت زیادی داشته باشد، متخصصان از روش‌های متنوع تحلیل بازار از جمله «تحلیل تکنیکال» (Technical Analysis)، «تحلیل فاندامنتال» (Fundamental Analysis)، الگوهای نموداری و اندیکاتورهای مختلف استفاده می‌کنند.

سپس این سیگنال از طریق راه‌های مختلفی همچون کانال‌های تلگرامی، «دیسکورد» (Discord)، «توییتر» (Twitter) و سایر پلتفرم‌ها به دست مشترکین می‌رسد. بسیاری از این کانال‌ها پولی هستند و برای استفاده از سیگنال‌های آن‌ها باید اشتراک ماهانه یا ساله بپردازید. با این حال برخی از کانال های سیگنال رایگان هم وجود دارند که هر کسی می‌تواند در آن‌ها عضو شود.

 

دوره پیشنهادی
بنر
دوره جامع معامله‌گری طلا و شاخص‌ها
ما در دوره جامع معامله‌گری طلا و شاخص‌ها که در سایت حسینی فایننس در اختیار شما قرار گرفته است، مفاهیم و اصول سرمایه‌گذاری در بازار طلا را به شما آموزش خواهیم داد. بعد از دیدن این دوره، می‌توانید با اعتماد به نفس کافی وارد بازار طلا شده و به‌کسب درآمد بپردازید.

بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال

کانال های سیگنال ارز دیجیتال زیادی در اینترنت فعالیت می‌کنند که بسیاری از آن‌ها با خرید اشتراک پولی همراه هستند. با این حال به برخی  از کانال‌‌های سیگنال و تحلیل به‌صورت رایگان نیز می‌توان دسترسی پیدا کرد.

در حال حاضر تعداد کانال های سیگنال ارز دیجیتال بسیار زیاد است و اگر حواس‌تان جمع نباشد ممکن است در دام کلاه‌برداران بیفتید. هرچه باشد این روزها فناوری به‌قدری همه‌گیر شده است که هرکسی می‌تواند در تلگرام یا دیسکورد یک کانال راه‌اندازی کرده و سیگنال ارز دیجیتال صادر کند.

کلاه‌برداری در کانال سیگنال ارز دیجیتال می‌تواند به چند روش انجام شود. اولین و ساده‌ترین روش این است که مسئول کانال بعد از دریافت حق اشتراک از افراد مختلف، سیگنال‌های اشتباه و شانسی تولید کرده و در کانال خود منتشر کند. همچنین در بسیاری از این کانال‌های غیرمعتبر کلاه‌برداری‌هایی همچون «پامپ و دامپ» (Pump and Dump) اتفاق می‌افتد که باید حتما حواس‌تان به آن‌ها هم جمع باشد.

برای کسانی که نمی‌دانند باید بگوییم که در یک پامپ و دامپ مسئول کانال سیگنال ابتدا خودش به تعداد زیاد از یک ارز دیجیتال ناشناخته و با حجم معاملات پایین خریداری می‌کند و سپس با انتشار اسم آن در کانال، از کاربران خود می‌خواهد تا اقدام به خرید این رمزارز کنند. اتفاقی که باعث می‌شود قیمت رمزارز مربوطه در زمان بسیار کمی افزایش یابد. اینجاست که مسئول کانال رمزارزهایی که از ابتدا خریداری کرده بود، به‌فروش می‌رساند و تمام سرمایه مشتریان خود را بالا می‌کشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله «منظور از پامپ و دامپ چیست؟» را مطالعه کنید.

نکته مهم دیگری که در مورد کانال سیگنال ارز دیجیتال وجود دارد این است که نباید به‌صورت کورکورانه و تنها به دلیل اینکه سیگنالی در چنین کانال‌هایی صادر شده است، وارد معامله شوید. در عوض بهترین کار این است که از چنین کانال‌هایی برای دریافت تاییدیه تحلیل‌هایی که خودتان انجام داده‌اید، استفاده کنید یا نحوه مشخص کردن نقاط ورود به معامله یا خروج از آن را یاد بگیرید.

بنابراین زمانی که از بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌شود منظور کانال‌هایی هستند که در کنار سیگنال‌های خود تحلیل مربوط به آن معامله را نیز قرار می‌دهند. در چنین کانال‌هایی در کنار هر سیگنال یک نمودار تحلیل‌شده از آن رمزارز قرار می‌گیرد، سطوح حمایت و مقاومت مشخص می‌شود و مهم‌تر از همه اعلام می‌شود که دلیل انتخاب نقطه ورود به معامله و خروج از آن چه بوده است.

کانال سیگنال ارز دیجیتال

علاوه بر این یکی دیگر از ویژگی‌های یک کانال سیگنال رمزارز خوب شفافیت است. اگر در جستجوی کانال سیگنال ارزهای دیجیتال در یک کانال عضو شدید، قبل از هر چیز بهتر است به دنبال سیگنال‌هایی که در گذشته ارسال شده است، بروید و نتایج آن را بررسی کنید. کانال سیگنالی که نتایج گذشته را در دسترس قرار نداده باشد، مشکوک است و چه‌بسا سیگنال‌هایی که در آن قرار داده شده منجر به سود نشده است.

بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان یا پولی یک مشخصه خاص دیگر نیز دارد و آن ارسال پست‌های آموزشی در خلال سیگنال‌ها است. این کار باعث می‌شود تا شما در ازای اشتراکی که پرداخت کرده‌اید، حداقل مسائل مختلفی را که در معامله‌گری بازار رمزارزها اهمیت دارد، یاد بگیرید. این پست‌های آموزشی ممکن است در مورد روش‌های مدیریت ریسک در معاملات باشد که یادگیری آن‌ها می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان موفقیت شما داشته باشد.

برای پیدا کردن بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال می‌توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت لیستی از چندین کانال قدیمی و معتبر را پیدا کنید. با این حال فراموش نکنید که کلاه‌برداران همیشه در کمین هستند و حتی ممکن است با ایجاد کانال‌های سیگنال تقلبی از شما هزینه اشتراک را دریافت کنند و پا به فرار بگذارند.

شاید هم بهترین راه این باشد که خودتان دست به کار شوید و یک بار برای همیشه معامله‌گری رمزارزها و تحلیل آن‌ها را یاد بگیرید و از هرگونه کانال سیگنال ارز دیجیتال بی‌نیاز شوید. هرچه باشد یاد گرفتن ماهی‌گیری همیشه انتخاب بهتری نسبت به شرایطی است که منتظر شخص دیگری باشید تا برای شما ماهی بگیرد.

دوره پیشنهادی
بنر
دوره جامع پرایس اکشن
پرایس اکشن (Price Action) یکی از شیوه‌‌های برتر معامله‌‌گری است که در آن داده‌‌های قیمت، مبنای تحلیل ارزهای دیجیتال قرار گرفته و باعث می‌شود معامله‌‌گر بتواند نقاط ورود و خروج را برای معامله شناسایی کند.

 

سخن پایانی

عضویت در یک کانال سیگنال ارز دیجیتال می‌تواند کمک زیادی به پیشرفت شما در بازار بزرگ رمزارزها کند. در این کانال‌ها معمولا پیشنهادهای خریدوفروش، تحلیل بازار، داده‌های آماری و اخبار منتشر می‌شود و شما می‌توانید به عنوان یک معامله‌گر از طرز تفکر متخصصان این حوزه باخبر شوید.

با این حال برای اینکه بتوانید به‌درستی از سیگنال‌های ارز دیجیتال استفاده کنید باید مفاهیم مهم و ابتدایی معامله در بازارهای مالی را بلد باشید. برای مثال باید بدانید که چگونه باید در صرافی سفارش‌گذاری کنید، برای معامله خود حد سود و حد ضرر قرار دهید، چگونه معاملات باز خود را مدیریت کنید و در هنگام وقوع اتفاقات پیش‌بینی‌نشده بر احساسات خود مسلط باشید.

در حال حاضر تعداد کانال‌‌های سیگنال ارز دیجیتال رایگان و پولی که در تلگرام، دیسکورد و سایر پلتفرم‌ها فعالیت می‌کنند، بسیار زیاد است. برای همین در مقاله امروز در مورد ویژگی‌های بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال صحبت کردیم تا بهتر بتوانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

با این حال فراموش نکنید که استفاده از چنین کانال‌هایی تنها در‌صورتی پیشنهاد می‌شود که خودتان از قبل معامله‌گری و اصول تحلیل را بلد باشید و تنها از سیگنال‌های صادرشده برای کسب اطمینان بیشتر و پیدا کردن فرصت‌های معامله‌گری استفاده کنید.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. سلام من همیشه سایت شما دنبال میکنم. نتوانستم متوجه شوم. کدام کانال سبگنال دهی دنبال کنم بتونیم خرید کنیم.
    خارجی رایگان
    و ایا ایرانی هم داریم
    خواهش میکنم پاسخ بدهید ایمیل

    1. شما خودتون کانال سیگنال دارید ایا فقط مختص کریپتو نه فارکس اگر دارید راهنمای کنید چون پیدا نمیکنم

  2. لطفا بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال ایرانی رو هم معرفی کنید که سیگنال رایگان بدن یه کانال سیگنال دهی خفن میخوام داخل تلگرام هر جا الان میریم 5 تا دونه سیگنال رمز ارز خوب میزاره بقیش همه میره رو حد ضرر تو کانال سیگنال کریپتو خانه سرمایه بودم هیچ بدرد نمیخورد الکی گندش کردن هی روش دارن تبلیغات میکنن کلی هم برای کانال vip و تضمینیشون ازمون پول گرفتن اما فایده نداشت واقعا

    1. سلام مایلم نسبت به ارز دیجیتال سیگنال اطلاعات بیشتری کسب کنم ممنونم و چگونه سرمایه گذاری کنم

        1. میخواهم تعداد سکه هایم بالا بره ، مثلا میلیاردی کنم و کارتهای بسته را مجدد باز کنم و چگونه بدون فرند کارتهای آن را باز کنم

    1. سلام براساس انرژی زیادی که شما گذاشتین من تشویق شدم که تغییر کنم درآمد میلیاردی کسب کنم. انشاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا