کانال رایگان سیگنال ارز دیجیتال
اطلاعات عمومیبررسی بازی های کریپتویی

کسب درآمد از بازی – کسب درآمد به تومان + لیست بازی‌های پول ساز

دوره حضوری منتور شیپ

بسیاری از افراد هستند که برای کسب درآمد به دنبال منابعی می‌گردند که برایشان پول زیاد و بدون دغدغه فراهم کند. یکی از روش‌های کسب درآمد که در بین افراد نوجوان و جوان طرفداران زیادی دارد، کسب درآمد از طریق بازی است. در این روش شما علاوه بر اینکه در حال بازی و سپری کردن اوقات فراغت خود هستید می‌توانید درآمدی در وجه دلار داشته باشید.

کسب درآمد از بازی به این شکل است که شما حین بازی در حال جمع‌آوری توکن یا ارز دیجیتال هستید که بعدا می‌توانید آن را به پول تبدیل کنید. برخی از بازی‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که در ازای ماموریت‌هایی که انجام می‌دهید می‌توانید توکن دریافت کنید. این توکن‌ها اغلب قابل معامله یا نقد شدن هستند.

بازی‌های Plat-to-Earn

بازی‌های Play-to-Earn (P2E) باعث ایجاد یک تغییر عمیق در چشم‌انداز بازی شده‌اند و یک الگوی اقتصادی نوآورانه را معرفی می‌کنند که فراتر از بازی‌های معمولی است. بازیکنان این نوع بازی‌ها می‌توانند در حین بازی، ارزهای دیجیتال جمع‌آوری کنند.

بیایید باهم در این قسمت به مکانیزم نحوه عملکرد بازی‌های کسب درآمد بپردازیم:

  • دارایی‌های توکن‌سازی‌شده و آیتم‌های درون‌بازی: بازی‌های P2E برای کسب درآمد از قابلیت‌های فناوری بلاک چین طراحی شده‌اند در این بازی‌ها برای خرید آیتم‌های درون بازی از توکن‌ها استفاده می‌کنند. این دارایی‌ها به موجودیت‌های متمایزی تبدیل می‌شوند که به عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در بلاک چین ذخیره می‌شوند. بازیکنان در این بازی مالکیت توکن‌هایی را به‌دست می‌آورند که دارای امضای دیجیتال متمایز است.
  • اکوسیستم اقتصادی: در دنیای بازی، یک اکوسیستم اقتصادی خودگردان شکل می‌گیرد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های توکن شده خود را بخرند، بفروشند و معامله کنند. این اکوسیستم اغلب توسط یک ارز دیجیتال بومی پشتیبانی می‌شود و تراکنش‌های یکپارچه در اقتصاد مجازی بازی را تسهیل می‌کند.
  • بازی و کسب درآمد: بازیکنان خود را در فعالیت های مختلف درون بازی غوطه‌ور می‌کنند، از نبردهای شدید و کاوش‌های جسورانه گرفته تا ساخت صنایع دستی پیچیده و… . از طریق این سرمایه‌گذاری‌ها، بازیکنان فرصت‌هایی را برای جمع‌آوری آیتم‌ها، توکن‌ها یا ارزهای دیجیتال ارزشمند درون بازی پیدا می‌کنند.
  • راستی‌آزمایی بلاک چین: یکپارچگی و امنیت غیرقابل نفوذ تراکنش‌های درون بازی توسط بلاک چین حفظ می‌شود. هر مبادله، خرید و فروش دارایی‌های توکن‌شده به‌دقت در بلاک چین ثبت می‌شود و دیواری غیرقابل نفوذ در برابر هرگونه دستکاری یا فعالیت‌های متقلبانه ایجاد می‌کند.
  • بازارها و مبادلات: بسیاری از بازی‌های P2E دارای بازارهای یکپارچه هستند که در آن بازیکنان می‌توانند دارایی‌های توکن شده خود را به فروش بگذارند. سپس سایر بازیکنان یا کلکسیونرها می‌توانند این دارایی ها را با استفاده از ارز دیجیتال بومی بازی یا سایر توکن‌های سازگار با شبکه بلاک چین بازی خریداری کنند. برخی از دارایی‌ها به دلیل نادر بودن یا کاربردی بودن ارزش قابل توجهی پیدا کرده و در نتیجه بازار ثانویه پر رونقی ایجاد می‌کنند.
  • تمرکززدایی: بازی‌های P2E اغلب بر روی پلتفرم‌های غیرمتمرکز کار می‌کنند و کنترل مقامات مرکزی را کاهش می‌دهند.
  • فرصت‌های اقتصادی: بازی‌های P2E فرصت‌های اقتصادی جدیدی ایجاد کرده‌اند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا با اختصاص زمان و مهارت به دنیای مجازی، کسب درآمد کنند. برخی از بازیکنان حتی بازی را به یک حرفه تمام وقت تبدیل کرده‌اند و با ارتقای مهارت‌های خود در بازی، مقادیر قابل توجهی از ارزهای دیجیتال به دست می‌آورند.
  • توکن‌های حاکمیت: بسیاری از بازی‌های P2E کاربران خود را از طریق مکانیسم‌های حاکمیتی در فرآیندهای تصمیم‌گیری درگیر می‌کنند. دارندگان توکن ممکن است این قدرت را داشته باشند که بر توسعه، به‌روزرسانی‌ها و سایر جنبه‌های بازی تاثیر بگذارند و حس مالکیت و مشارکت را تقویت کنند.

 

معرفی برخی توکن‌های Play-to-Earn

بازی‌های P2E در ازای بازی کردن به کاربران ارز دیجیتال یا توکن NFT پاداش می‌دهند. کاربران می‌توانند پاداش‌های دریافتی خود را از بازی‌های P2E در بازارهای مختلف معامله و در ازای آن پول واقعی دریافت کنند.

بازیکنان برای جمع‌آوری ارزهای دیجیتال در بازی‌های کسب درآمد، فقط کافی‌ست ماموریت‌های بازی را انجام دهند و چندان نیازی به پرداخت هزینه خاصی ندارند. توکن‌های مبتنی بر Play to earn همچون سایر رمزارزها به شبکه بلاک‌چین تعلق دارند و به لحاظ سطح امنیت تفاوتی با سایر ارزهای دیجیتال ندارند.

هر بازیکن می‌تواند با افزایش سطح فعالیت و ارتقای مهارت‌های خود در بازی‌های P2E ارزش دارایی‌های خود را افزایش دهد و مقدار درآمد دریافتی از بازی، به خود بازیکن بستگی خواهد داشت.

دوره پیشنهادی
دوره پرایس اکشن ict
دوره جامع معامله گری به سبک ICT
دوره جامع معامله‌گری به سبک ICT، توسط تیم حسینی فایننس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اخیرا سبک پرایش اکشن ICT، بخاطر سود بالا و کاربرد ساده، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.

برخی از توکن‌هایی که هنگام بازی می‌توانید جمع‌آوری کنید عبارتند از «گالا» (Gala)، «آکسی» (Axie Infinity)، «سند» (Sandbox)، «مانا» (Mana)، «پیکسل» (Pixel)، «ناکا» (Naka)، «میکس» (Wemix) و بسیاری دیگر که به همراه مقدار ارزش‌شان در سایت کوین مارکت کپ لیست شده‌اند.

معرفی بازی کسب درامد

 

کسب درآمد از بازی

اگرچه شرکت در بازی‌های متنوع، راهکار درآمدی خوبی به نظر می‌رسد، در چنین شرایطی، این منبع درآمد، به هیچ عنوان ثابت نخواهد بود. این نکته را به یاد داشته باشید که افراد حرفه‌ای در مسابقاتی شرکت می‌کنند که پیروز شدن در آن‌ها کار ساده‌ای نیست.

برخی از رایج ترین بازی‌هایی که گیمرها در آن شرکت می‌کنند عبارتند از:

  • Fortnite
  • Call of Duty
  • League of Legends
  • و…

اگر به دنبال ساده‌ترین راه برای کسب درآمد از بازی‌ هستید، ویدیو گیم‌ها آسان‌ترین روش هستند. با این وجود، باید بدانید که از این طریق، درآمد زیادی نخواهید داشت؛ مگر اینکه مهارت و استعداد کافی کسب کنید.

تیموتی میلر، معروف به Bizzle، از مشهورترین و پردرآمدترین افرادی است که از این سری بازی‌ها کسب درآمد می‌کند. او به صورت سالیانه، ۳۲۲ هزار دلار تنها از طریق بازی‌های P2E درآمد کسب می‌کند.

 

لیست بازی‌های پول‌ساز

بازی‌های P2E کاری را انجام می‌دهند که اکثر بازی‌های ویدئویی سنتی انجام نمی‎‌دهند؛ این بازی‌ها به بازیکنان برای زمان و تلاشی که در بازی صرف می‌کنند پاداش می‌دهند. برخی از بازی‌های P2E نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه دارند، در حالی که برخی دیگر رایگان هستند. ما در این قسمت از مقاله قصدداریم تا شما را با برخی از بازی‌های کسب درآمد که در حال حاضر حرف اول را می‌زنند آشنا کنیم.

  • بازی Sandbox: بازی «سندباکس» (Sandbox) دنیایی به هم پیوسته از تجربیات منحصر به فرد بازی است. این بازی بر روی بلاک چین اتریوم اجرا شده است. سند باکس شامل زمین‌هایی با اندازه‌های مختلف می‌شود که هر فرد صاحب زمین می‌تواند سازه‌هایی در زمین خود بسازد یا با استفاده از ارز دیجیتال «سند» (SAND) زمین‌های مورد علاقه خود را در متاورس سندباکس بسازد یا بخرد. توکن این بازی سند است که باید در کیف پول خود آن را ذخیره کنید.
  • بازی Alien Worlds: بازی «دنیای بیگانه» یک بازی برای کسب درآمد است که بر روی بلاک چین WAX ساخته شده است. این بازی دارای شش جهان است که هر کدام دارای ۵۰۰ قطعه زمین است. هر طرح متعلق به یک بازیکن است و توسط یک NFT نمایندگی می‌شود. بازیکنان می‌توانند در بازی ارز دیجیتال Trilium کسب کنند، آن را به زنجیره هوشمند Binance منتقل و از طریق سیستم Staking تریلیوم بیشتری کسب کنند.
  • بازی Gods Unchained: بازی «خدایان آنچین» (Gods Unchained) یک بازی کارتی کلکسیونی، فانتزی و تجاری است که بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است. بازی رایگان است و شروع ساده‌ای دارد. در این بازی شما با چیدن یک سری کارت می‌توانید توکن جمع‌آوری کنید.

در انتها با بازی در هر یک از گیم‌های P2E می‌توانید توکن‌های خود را به کیف پول دیجیتال‌تان منتقل کنید. اگر کیف پول شما در صرافی ایرانی باشد می‌توانید به راحتی آن‌ها را به تومان تبدیل کنید.

 

سخن پایانی

بازی‌های ویدئویی امروزی امکانی را فراهم کرده‌اند که بازیکنان می‌توانند از طریق صرف وقت و مهارت در بازی پاداش بگیرند. این پاداش به شکل توکن یا ارز دیجیتال است که امکان تبدیل آن به دلار یا تومان وجود دارد. تنها کافی‌ست که در یک بازی مهارت پیدا کنید آن وقت می‌بینید که بازی کردن علاوه بر سرگرمی، برای شما درآمد به همراه خواهد داشت.

برای شرکت در بازی‌های P2E باید یک کیف پول دیجیتال در یک صرافی برای خود ایجاد کنید و حتما پیش از انتخاب یک بازی، نحوه جمع‌آوری توکن را یاد بگیرید. در این مقاله ما شما را با چند مورد از این بازی‌ها و نحوه شرکت در آن‎‌ها آشنا کردیم.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

حسین آذرکیش

من حسین آذرکیش، متولد دهه هفتاد هستم و از همان ۱۵ سالگی با ایجاد وبلاگ‌های رایگان، فعالیت خود را در زمینه ترجمه و تولید محتوا آغاز کردم. در طول بیش از ۱۰ سال فعالیت حرفه‌ای، برای سایت‌ها و مجلات مختلفی مانند پیمنت۲۴، شهر سخت‌افزار، گویا آی‌تی، دنیای بازی و… تولید محتوا کرده‌ام. اکنون بیش از ۳ سال است که به عنوان کارشناس تولید محتوا در مجموعه حسینی فایننس فعالیت می‌کنم. من مدرک کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم‌افزار دارم و به بازارهای مالی علاقه‌مند هستم. این علاقه باعث شده که تمرکز اصلی من در تولید محتوا و ترجمه مقالات، بیشتر بر موضوعات مرتبط با کامپیوتر، فناوری و بازارهای مالی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا