کانال رایگان سیگنال ارز دیجیتال
آموزش آلت کوین ها

همه چیز درباره ارز دیجیتال نات کوین (Notcoin)

دوره حضوری منتور شیپ

«نات کوین» (Notcoin) نوعی بازی به شمار می‌رود که اخیرا محبوبیت زیادی بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال پیدا کرده است. کاربران Web3 با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش تلفن در حالی که از ربات تلگرام استفاده می‌کنند، توکن نات جمع‌آوری می‌کنند. به گفته بنیانگذاران این پروژه، حدود ۳۵ میلیون نفر در سراسر جهان در حال استخراج Notcoin هستند. این بازی که توسط Open Builders ساخته شده است، بر روی اپلیکیشن پیام رسان تلگرام اجرا می‌شود و آماده است تا یک رمز ارز دیجیتال جدید را در شبکه باز (TON) معرفی کند.

نات‌کوین در نوامبر ۲۰۲۳ در نسخه بتا تلگرام در دسترس قرار گرفت. گزارشات از این پروژه تاکنون ۹ تریلیون ضربه را ثبت کرده که به محبوبیت و مقبولیت آن در بین علاقه‌مندان وب ۳ مربوط می‌شود.

نات کوین (Notcoin) چیست؟

نات کوین یک بازی بر روی پیام رسان تلگرام است یا به نوعی ربات تلگرامی که کاربر با ضربه زدن بر روی یک سکه می‌تواند توکن جمع‌آوری کند.

نات کوین یک بازی مبتنی بر تلگرام است که در چند ماه گذشته توجه میلیون‌ها بازیکن را به خود جلب کرده است. این بازی در مجموع ۳۵ میلیون بازیکن جذب کرده و به اوج شش میلیون کاربر فعال روزانه رسیده است. این رقم در مقایسه با اغلب بازی‌های ارز دیجیتال رقم چشم‌گیری است.

نات کوین نه تنها یک بازی را با ابزار ارتباطی روزانه میلیون‌ها نفر ادغام کرده است، بلکه از علاقه روزافزون به ارزهای دیجیتال نیز بهره می‌برد و آن را به یک توسعه محوری در تلاقی فناوری، ارتباطات و امور مالی تبدیل می‌کند.

این توکن به زودی عرضه می‌شود و کاربرانی که به این طریق آن را جمع‌آوری کرده‌اند، می‌توانند آن را بخرند، بفروشند یا انتقال دهند؛ درست مانند سایر ارزهای دیجیتال در بازار. تاکنون کاربران بیش از ۱.۲ تریلیون Notcoin استخراج کرده‌اند.

میزبان این توکن که قرار است به زودی با نماد NOT در صرافی‌ها لیست شود، شبکه بلاک چینی تون (The Open Network) است. در حال حاضر نات کوین در مرحله پیش از عرضه (Pre-Market) قرار دارد؛ یعنی امکان پیش خرید و پیش فروش آن وجود دارد. قیمت هر یک میلیون واحد از این توکن در مرحله پیش از عرضه در برخی از صرافی‌هایی مانند بای بیت (Bybit) و گت جمز (Getgems) حدود ۵ دلار در نظر گرفته شده که این رقم پس از عرضه حتما تغییر خواهد کرد.

دوره پیشنهادی
دوره پرایس اکشن ict
دوره جامع معامله گری به سبک ICT
دوره جامع معامله‌گری به سبک ICT، توسط تیم حسینی فایننس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اخیرا سبک پرایش اکشن ICT، بخاطر سود بالا و کاربرد ساده، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.

 

ارتباط نات کوین و تلگرام

به گفته تیم نات کوین، NOT یک میم کوین جدید ویژه شبکه TON است که امکان به دست آوردن آن از طریق یک ربات در پیام رسان تلگرام وجود دارد. در واقع کاربران با ورود به یک ربات یا مینی اپلیکیشن تلگرامی و کلیک روی یک دکمه می‌توانند نات کوین دریافت کنند. با اینکه تیم توسعه از اصطلاح ماینینگ نات کوین استفاده می‌کنند، فرآیند تولید این توکن، شبیه به استخراج ارزهای دیجیتال مبتنی بر «الگوریتم اثبات کار» (PoW) دیگر نظیر بیت کوین (BTC) نیست که تولید آن بر اساس توان پردازشی و حل مسئله باشد.

نات کوین هنوز در صرافی‌های بزرگ مثل بایننس برای معامله لیست نشده است، اما در پلتفرم غیرمتمرکز Getgems.io و صرافی متمرکز بای بیت (ByBit) امکان انجام معاملات پیش‌فروش آن به‌نوعی وجود دارد. قرار است که این کوین جدید به زودی در صرافی‌ها عرضه شود.

 

استخراج نات کوین

برای استخراج نات کوین باید در برنامه تلگرام وارد ربات تلگرامی notcoin_bot@ شوید.

فرایند استخراج نات کوین به روش ساده‌ای انجام می‌شود. این مکانیسم به کاربران امکان می‌دهد تا به سادگی با ضربه زدن روی نماد Notcoin در وسط صفحه، Notcoinهای جدید را استخراج کنند.

در برنامه پیام رسان تلگرام خود عبارت notcoin_bot@ را جستجو کنید، وارد صفحه شوید و گزینه «شروع بازی» یا play را بفشارید. یک آیکون بزرگ سکه برای شما ظاهر می‌شود که با هر بار ضربه زدن بر روی آن امتیاز و توکن نات کسب می‌کنید. ابزارهایی برای این بازی در نظر گرفته شده که به کمک آن‌ها می‌توانید توکن‌های بیشتری استخراج کنید.

  • فول انرژی (Full Energy): فول انرژی یک بوستر رایگان است که امکان سه بار استفاده از آن در روز وجود دارد. با فعال کردن آن ظرفیت ماین شما کامل خواهد شد.
  • توربو (Turbo): بوستر توربو هر روز شارژ می‌شود و با فعال کردن آن با هر کلیک امتیاز بیشتری خواهید گرفت.
  • مولتی تب (Multi Tab): با استفاده از بوستر مولتی تب ظرفیت دریافت توکن شما افزایش پیدا می‌کند.
  • شارژ مجدد سرعت (Recharging Speed): شارژ مجدد سرعت، فرایند استخراج نات را سرعت بیشتری می‌دهد.
  • محدودیت انرژی (Energy Limit): بوستر محدودیت انرژی نیز ظرفیت استخراج توکن نات را افزایش می‎‌دهد.
  • تپ بات (Tap bot): تپ بات یک ربات است که در صورت فعال کردن، ربات به جای شما امتیاز جمع می‌کند. اما نکته اینجاست که برای دریافت تپ بات باید حداقل لیگ نقره‌ای باشید.

گفتنی است که روش‌های دیگری برای افزایش توکن‌های‌تان وجود دارد؛ می‌توانید با دعوت از دوستان‌تان، پیوستن به یک سری تیم‌ها و انجام برخی از ماموریت‌ها که در بازی از شما خواسته می‌شود، شانس جمع‌کردن توکن‌های بیشتر را داشته باشید.

 

اعتبار نات کوین

برخی اطلاعات در مورد پروژه نات نشان می‌دهند این پروژه احتمالا با تیم پیام‌رسان تلگرام یا شبکه تون کوین در ارتباط است. «پاول دورف» (Pavel Durov)، بنیان‌گذار تلگرام در کانال تلگرامی خود با ساخت یک تیم ویژه از این بازی حمایت کرده است. در انجمن‌های مربوط به توسعه‌دهندگان شبکه تون نیز مرتب در مورد این پروژه صحبت می‌شود. علاوه بر این‌ها، توییتر رسمی تون کوین به‌طور مرتب اخبار و پست‌های مربوط به این بازی را منتشر می‌کند.

تفاوت کلیدی نات کوین با سایر بازی‌ها یا پروژه‌های بلاک چینی که با ایده دریافت پاداش در ازای کلیک روی صفحه طراحی شده‌اند این است که به نظر کاربران، نات کوین حامیان شناخته‌شده‌ای مثل تلگرام یا بنیاد تون دارد؛ به همین خاطر، راحت‌تر به آن اعتماد می‌کنند.

 

محبوبیت نات کوین

نات کوین از زمان شروع رسمی کار خود در ابتدای سال ۲۰۲۴، محبوبیت زیادی در بین کاربران تلگرام و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال پیدا کرد. ایده این پروژه درگیر‌کردن هرچه بیشتر ذهن کاربران است؛ به همین خاطر از ابتدا اطلاعات زیادی درباره این بازی و برنامه‌های آینده آن منتشر نشد. در واقع، افراد با تصور اینکه نات کوین احتمالا پروژه موفقی خواهد بود و سکه‌های جمع‌آوری شده آن‌ها روزی ارزش پیدا خواهد کرد، وارد این بازی می‌شوند.

از آنجایی که شرکت در این بازی و جمع کردن توکن‌ها به سادگی انجام می‌شود کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. افراد با هر سن وسالی تنها با دسترسی به گوشی هوشمند و شبکه تلگرام می‌توانند اقدام به استخراج توکن کنند.

 

سخن پایانی

ارز دیجیتال Notcoin این روزها سر و صدای زیادی کرده است. این ارز دیجیتال که هنوز در هیچ صرافی عرضه نشده از طریق رباتی در شبکه تلگرام قابل جمع‌آوری است. آن دسته از کاربران تلگرام که به ارزهای دیجیتال علاقه دارند به راحتی با فشردن یک دکمه بر روی صفحه گوشی خود می‌توانند از این توکن‌ها استخراج و ذخیره کنند.

به دلیل اینکه این پروژه به شبکه تلگرام و بلاک چین TON مربوط می‌شود، کاربران زیادی به آن اعتماد کرده‌اند و در حال استخراج هستند، به این امید که به زودی در صرافی‌ها عرضه شود و ارزش پیدا کند. این توکن از جمله توکن‌های Tap to Earn است که برای ماین کردن نیاز به دستگاه‌های گران ندارد.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

منبع
learncryptoplisiodecrypt

مرجان همتی مرزی

من مرجان همتی مرزی هستم مترجم و کارشناس تولید محتوا که در سال ۱۳۹۹ در مقطع کارشناسی ارشد رشته مترجمی زبان انگلیسی فارغ‌التحصیل شدم. بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در مقاطع مختلف را دارم و حدود ۷ سال است که به طور تخصصی در زمینه ترجمه و محتوا کار می‌کنم؛ بر سئو محتوا و کار با وردپرس نیز مسلط هستم. تجربه ترجمه و ویراستاری کتاب در زمینه بازارهای مالی را در رزومه خودم دارم و چند سالی هست که به صورت کاملا تخصصی در این بازار مطالعه دارم و دائما در حال بروزرسانی دیتا خود هستم.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام من نات کوین داشتم بعد چندروز بود چک نکرده بودم تلگرامو میگن که تا روز ۲۷ ام باید انتقال میدادین به کیف پول من نمیدونستم و اینکارو نکردم حالا میگن سوخته هیچ راهی وجود نداره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا