کانال رایگان سیگنال ارز دیجیتال
اطلاعات عمومی

۱۴ روش کسب درآمد در خانه بدون سرمایه | کاملا عملی و تست شده

دوره حضوری منتور شیپ

از آنجایی که بسیاری از افراد به هر دلیلی امکان رفتن به محل کار را ندارند، ترجبح می‌دهند در خانه کار کنند. فعالیت در منزل هزینه بالایی ندارد و می‌تواند درآمد خوبی همراه داشته باشد. اما سوال اینجاست که چه کسب و کاری در خانه راه بیاندازیم که سرمایه خیلی کمی لازم داشته باشد؟

برای برخی از این کارها لازم نیست که تحصیلات خاصی داشته باشید، تنها باید کمی مهارت و تجربه کسب کنید تا بتوانید به‌راحتی به درآمد برسید؛ البته گفتنی است که برخی دیگر نیاز به دانش و تجربه دارند. در این مقاله قصد داریم تا چند روش ساده برای کسب درآمد در منزل بدون نیاز به سرمایه را معرفی کنیم.

مزایای کسب درآمد در منزل

کارهای هنری

شما از هر هنری که داشته باشید می‌توانید پول به‌دست آورید. تنها کافی‌ست که کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و بتوانید آن را در معرض دید افراد قرار دهید.

اگر استعداد خاصی در آشپزی و شیرینی‌پزی دارید، مربا و ترشیجات را خوب درست می‌کنید؛ می‌توانید با پرزنت و نمایش کارهای خود در شبکه‌های اجتماعی و پست و انتشار عکس از غذاها و شیرینی‌های رنگارنگ مشتریان خود را داشته باشید.

برای این کار تنها به لوازم آشپزی نیاز دارید، البته باید بلد باشید که چطور از کارهای خود عکس بیاندازید و از طریق گوشی همراهتان در شبکه‌های اجتماعی قرار دهید.

از جمله کارهای هنری دیگر می‌توان به صنایع دستی، عکاسی و نقاشی، ساخت زیورآلات و بدلیجات و ده‌ها نمونه دیگر اشاره کرد. پس از اینکه یکی از این کارها را شروع کردید، باید روش اشتراک‌گذاری محصولات خود را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یاد بگیرید که کار سختی نیست تنها به یک گوشی موبایل و اینترنت احتیاج دارید.

دوره پیشنهادی
دوره پرایس اکشن ict
دوره جامع معامله گری به سبک ICT
دوره جامع معامله‌گری به سبک ICT، توسط تیم حسینی فایننس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اخیرا سبک پرایش اکشن ICT، بخاطر سود بالا و کاربرد ساده، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.

 

فریلنسری

شما هر تحصیلات و مهارتی که داشته باشید می‌توانید از طریق اینترنت آن را با سایر افراد به اشتراک بگذارید تا کسانی که نیاز دارند سفارش خود را به شما بدهند.

بسیاری از افراد که کار آن‌ها طراحی سایت، تولید محتوا، سئو، تایپ، تبلیغات، ساخت پادکست و انتیمیشن و… است می‌توانند از طریق سایت‌های مختلف ایرانی و خارجی (درصورت تسلط به زبان انگلیسی) برای خود سفارش بگیرند و کسب درآمد کنند.

 

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

راه‌اندازی آنلاین‌شاپ از آن دسته کارهایی‌ست که نیاز به مهارت خاص و سرمایه زیادی ندارد. اگر خودتان محصولی برای فروش داشته باشید مثل همان کارهای هنری یا هر محصول دیگری که چه بهتر، اما اگر هم محصول نداشته باشید هم می‌توانید صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوید.

مثلا محصول دیگر فروشگاه‌ها مانند دیجی کالا را در سایت خودتان بگذارید و با کد معرف خود بفروشید. در این صورت بعد از فروش هر محصول، درصدی از آن به شما می‌رسد. این کار همان همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. حتی محصول شما می‌تواند یک فایل صوتی، متنی یا تصویری قابل دانلود باشد. بعد از پیدا کردن محصول، نوبت به ساخت فروشگاه اینترنتی می‌رسد که خوشبختانه چند ساعت بیشتر طول نمی‌کشد.

کافی‌ست که در شبکه اجتماعی تلگرام یا اینتستاگرام یک صفحه یا کانال درست کنید و در آنجا محصولات خود را به نمایش بگذارید. به تدریج و با بیشتر شدن اعضای کانالتان احتمال فروش محصولات‌تان بیشتر خواهد شد و می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید.

 

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

اگر به تولید محتوای خلاقانه و روزانه علاقه داشته باشید می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام، تلگرام و یوتیوب فعالیت کنید و از طریق جذب فالوئر درآمد کسب کنید. برای این کار باید با روش‌های تولید محتوا و انتشار آن‌ها آشنا باشید.

مثلا برای شبکه‌ای مانند یوتیوب باید محتوای آموزشی و ویدئویی بسازید و طبق الگوریتم‌های این پلتفرم آن را منتشر کنید. زمانی که سابسکرایب‌های کانال شما و مقدار بازدید از ویدئوهایتان به حد مشخصی برسد، گوگل به شما مبلغی را پرداخت می‌کند.

در فضای اینستاگرام هم می‌توانید از راه بلاگری و ادمینی کسب درآمد کنید که هریک نیاز به مهارت خاص دارد که یادگرفتن آن‌ها کار سختی نیست.

 

سایت شخصی

شما در هر حوزه و موضوعی که مهارت داشته باشید می‌توانید با راه‌اندازی یک سایت شخصی اطلاعاتی که دارید را در آنجا قرار دهید و کم کم با جذب مخاطب از آن درآمد ایجاد کنید.

برای ایجاد یک سایت شخصی در بستر اینترنت در مورد موضوعات مرتبط محتوای آموزشی و مفید در قالب متن، ویدیو و عکس در تهیه کنید. بعد از مدتی که سایت‌تان در صفحات گوگل بالا آمد، خیلی راحت می‌توانید از آن درآمد داشته باشید. به این صورت که وقتی سایت شما شناخته شود، دیگران از شما مشاوره می‌گیرند. در کنار آن اگر خودتان محصولی داشته باشید می‌توانید برای آن فروشگاهی ایجاد کنید.

علاوه بر این، کسب و کارهای دیگر به شما تبلیغ می‌دهند و به ازای آن پول می‌گیرید. به تدریج تبدیل به یک رسانه می‌شوید و از روش‌های مختلف به‌راحتی می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید.

 

فعالیت در بازارهای مالی

برای شرکت در بازارهای مالی به مقداری سرمایه نیاز دارید؛ با این وجود، اگر این کار را با دانش و مهارت انجام دهید می‌توانید به سودهای کلان برسید. بازارهای مالی انواع مختلف دارند. مانند بازار سهام داخلی، بازار فارکس (تبادل ارزهای خارجی)، بازار ارزهای دیجیتال و بورس جهانی.

هر یک از این بازارها اصول سرمایه‌گذاری خاص خود را دارند. تنها در صورتی می‌توانید در این بازارها موفق باشید و درآمد میلیونی کسب کنید که دانش و آگاهی کافی داشته باشید.

برای فعالیت در بازارهای مالی تنها نیاز به یک سیستم رایانه و اینترنت دارید تا به هر بازاری در هر جای دنیا دسترسی پیدا کنید. این کار را می‌توانید در منزل و با توجه به روزهای کاری بازار انجام دهید.

 

تدریس خصوصی

اگر در زمینه خاصی مهارت و تخصص دارید که توانایی انتقال آن به دیگران را در خود می‌بینید، می‌توانید با تدریس خصوصی درآمد کسب کنید. برای این کار تنها باید با کمی تبلیغات افرادی که تمایل به یادگیری حرفه شما را دارند، جذب کنید. پس از آن می‌توانید در منزل و از طریق اینترنت تدریس آنلاین داشته باشید.

 

تولید محتوا

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که بدون دردسر که می‌شود در منزل از آن کسب درآمد کرد، تولید محتواست. افرادی که ذهن خلاقی دارند و می‌توانند در مورد هر موضوعی محتوا تولید کنند، خیلی راحت می‌توانند در منزل بنشینند و با ساخت محتوای متنی، ویدئویی و پادکست به درآمد برسند. البته باید توجه داشته باشید که برای این منظور حتما باید دانش و مهارت‌های ضروری مانند آشنایی با اصول نگارشی و محتوانویسی را داشته باشید.

 

اجاره دادن اتومبیل و املاک

شما می‌توانید هر چیزی مانند خانه، ماشین، پارکینگ ماشین، اتاق خواب اضافی، انباری و هر چیز دیگری که امکان دارد را به دیگران اجاره دهید و از آن طریق درآمد کسب کنید.

برای این کار اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارند. همچنین می‌توانید از این امکانات اطلاعیه پخش کنید یا حتی آن را به املاک بسپارید تا برایتان مشتری پیدا کند.

 

بازی

با بازی کردن می‌توانید به دو شکل کسب درآمد کنید. برخی از بازی‌ها هستند که در ازای صرف وقت و مهارت‌تان به شما ارز دیجیتال یا توکن NFT و… پاداش می‌دهند.

همچنین می‌توانید با ضبط ویدئوی بازی کردن خود (گیم پلی) و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب درآمد داشته باشید. در این روش هم بازی کرده و لذت برده‌اید هم درآمد دلاری به‌دست آورده‌اید. برای این منظور لازم است یا یک کیف پول دیجیتال یا یک حسابب بانکی دلاری داشته باشید.

 

فروش وسایل بلااستفاده

از دیگر روش‌های کسب درآمد رایگان در منزل فروش لوازم بلا استفاده است که با ارزش هستند. وسایلی که شما مدت کمی را از آن‌ها استفاده کرده‌اید و حالا دیگر به آن نیاز ندارید. عکس و مشخصات این وسایل را می‌توانید از طریق گوشی در سایت‌های مختلف قرار دهید و برای آن‌ها قیمتی را مشخص کنید. فردی که به آن‌ها نیازز داشته باشد با شما تماس می‌گیرد و می‌توانید در ازای ارسال وسیله مورد نظر مبلغی که مشخص کردید را دریافت کنید.

 

مشاوره

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد آنلاین در منزل و بدون نیاز به سرمایه، مشاوره است. اگر در زمینه خاصی مهارت دارید، ارائه مشاوره‌های اینترنتی به افرادی که نیاز دارند، یک راه ایدئال برای پول درآوردن است. البته برای پرزنت و تبلیغ مهارتی که دارید باید در مورد آن در فضای اینترنت از طریق شبکه‌های مختلف تبلیغ کنید.

برای مثال اگر در زمینه دیجیتال مارکتینگ مهارت دارید، می‌توانید یک سایت یا صفحه مجازی برای تبلیغ محتوای تخصصی خود با هزینه کم یا حتی رایگان راه‌اندازی کنید. با این کار چند مشتری اولیه پیدا می‌کنید و کم کم مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد.

 

خیاطی

مهارتی مثل خیاطی از جمله هنرهایی است که از قدیم برای کسب درآمد از آن استفاده شده است. البته که باید این هنر را از پیش آموزش دیده باشید. می‌توانید هم از طریق خیاطی برای مشتریان هم از طریق آموزش خیاطی به علاقه‌مندان، درآمد داشته باشید. برای این کار کافی‌ست که یک چرخ خیاطی و لوازم دوخت و دوز تهیه کنید، بعد می‌توانید با کار در منزل به درآمد برسید.

 

پرورش گل و گیاه

یکی از راه‌های جذاب و هیجان‌انگیز برای کسب درآمد در منزل، تولید و پرورش گل و گیاه است. البته برای این کار باید محیطی مناسب نگهداری از گل‌ها و گیاهان داشته باشید.

اگر مهارت زیادی در این زمینه ندارید می‌توانید در اینترنت سرچ کنید یا از صاحبان گلخانه پرس و جو کنید. بعد چند گل و گدان بخرید و قلمه زدن و تکثیر را شروع کنید. حالا نوبت به بازاریابی و فروش آن‌ها می‌رسد. می‌توانید پیجی در اینستاگرام یا کانالی در تلگرام ایجاد کنید و گل‌ و گیاهتان را از این طریق بفروشید. برای این کار لازم است فالوئرهای زیادی داشته باشید.

اگر ترجیح می‌دهید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید مقاله «۳۰ راهکار فوق‌العاده کسب درآمد از اینترنت بدون نیاز به سرمایه» را مطالعه کنید.

 

سخن پایانی

روش‌های زیادی برای کسب درآمد درخانه و بدون سرمایه وجود دارد، تنها لازم است که به یک فعالیت علاقه داشته باشید یا مهارت خاصی را بلد باشید؛ می‌توانید در خانه بنشینید و به درآمد برسید. گفتنی است که خیلی از این فعالیت‌ها به لطف اینترنت می‌تواند به صورت آنلاین و با استفاده از گوشی یا کامپیوتر انجام شود.

ما در این مقاله برخی از راه‌های کاملا علمی و تست شده برای رسیدن به درآمد در منزل را معرفی کردیم که در صورت علاقه به فعالیت در خانه می‌توانید از این مطلب کمک بگیرید.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

مرجان همتی مرزی

من مرجان همتی مرزی هستم مترجم و کارشناس تولید محتوا که در سال ۱۳۹۹ در مقطع کارشناسی ارشد رشته مترجمی زبان انگلیسی فارغ‌التحصیل شدم. بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در مقاطع مختلف را دارم و حدود ۷ سال است که به طور تخصصی در زمینه ترجمه و محتوا کار می‌کنم؛ بر سئو محتوا و کار با وردپرس نیز مسلط هستم. تجربه ترجمه و ویراستاری کتاب در زمینه بازارهای مالی را در رزومه خودم دارم و چند سالی هست که به صورت کاملا تخصصی در این بازار مطالعه دارم و دائما در حال بروزرسانی دیتا خود هستم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا