کانال رایگان سیگنال ارز دیجیتال
اطلاعات عمومی

آموزش فارکس در تبریز (حضوری)

دوره حضوری منتور شیپ

آکادمی حسینی فایننس به عنوان یکی از برترین آکادمی‌های فعال در حوزه بازارهای مالی دوره حضوری آموزش صفر تا صد فارکس در تبریز را برگزار می‌کند. شما می‌توانید با شرکت در این دوره در کلاس‌های نیمه خصوصی مجموعه شرکت کنید و تمام مطالب مورد نیاز برای موفقیت در بازارهای مالی را از شخص مهندس محمد حسینی یاد بگیرید.

دوره حضوری آموزش معامله گری در تبریز به دو شکل اقتصادی و VIP برگزار می‌شود که در این بین دوره VIP مزایای خاص خود را دارد. برای مثال تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس‌های این دوره تنها ۲۰ نفر است که هرکدام از آن‌ها منتور شخصی خود را خواهند داشت.

در ادامه ابتدا در مورد ویژگی‌های دوره حضوری آموزش فارکس در تبریز صحبت می‌کنیم و سپس به سراغ سرفصل‌های این دوره‌ها می‌رویم. اگر در تبریز یا سایر شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی زندگی می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید و اگر مایل بودید در کلاس‌های حضوری آکادمی حسینی فایننس در تبریز شرکت کنید.

آموزش معامله‌گری فارکس در تبریز

شهر تبریز به زودی میزبان آکادمی حسینی فایننس خواهد بود تا استاد محمد حسینی شخصا دوره‌های حضوری آموزش فارکس در تبریز را برگزار کنند.

اگر به دنبال یک آموزشگاه فارکس در تبریز می‌گردید که بتواند تمام مفاهیم مورد نیاز برای موفقیت در بازارهای مالی را به شکل حضوری به شما آموزش دهد باید بگوییم که خوشبختانه یک خبر خوب برای‌تان داریم. به زودی قرار است آکادمی حسینی فایننس با تدریس استاد محمد حسینی کلاس‌های حضوری آموزش فارکس و معامله‌گری در بازارهای مالی در تبریز را برگزار کند.

این کلاس‌ها به دو شکل اقتصادی و VIP برگزار می‌شود که از بین آن‌ها دوره VIP ویژگی‌ها و مزایای مختلفی همچون داشتن منتور شخصی را دارد. با این حال دوره اقتصادی نیز از نظر مطالب ارائه شده تقریبا با دوره VIP یکسان است و افرادی که توان مالی کمتری دارند می‌توانند با استفاده از این دوره صفر تا صد فارکس را از حرفه‌ای‌ها یاد بگیرند.

مزیت حضوری بودن آموزش فارکس در تبریز این است که مانند یک کلاس درس در همان لحظه می‌توانید سوالات و مشکلات خود را از منتورها و مشاورهای اختصاصی خود بپرسید. حتی امکان مشاوره خصوصی با مهندس محمد حسینی نیز در دوره VIP برای شرکت‌کنندگان تدارک دیده شده است که در بخش‌های بعدی اطلاعات بیشتری در مورد آن بیان خواهیم کرد.

دوره پیشنهادی
دوره پرایس اکشن ict
دوره جامع معامله گری به سبک ICT
دوره جامع معامله‌گری به سبک ICT، توسط تیم حسینی فایننس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اخیرا سبک پرایش اکشن ICT، بخاطر سود بالا و کاربرد ساده، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.

 

دوره حضوری آموزش فارکس و معامله‌گری در تبریز

تیم آکادمی حسینی فایننس به همراه استاد محمد حسینی به زودی در شهر تبریز دوره تخصصی و حضوری آموزش فارکس را برگزار خواهد کرد که با شرکت در آن صفر تا صد فارکس را یاد می‌گیرید.

بهترین دوره حضوری آموزش فارکس در تبریز دوره‌ای است که نه‌تنها مفاهیم ابتدایی مورد نیاز را به شما آموزش می‌دهد و قدم به قدم شما را در مراحل ثبت نام و ورود به فارکس راهنمایی می‌کند، بلکه یک استراتژی معاملاتی سودساز را نیز در اختیارتان می‌گذارد.

بدین ترتیب بعد از اتمام دوره می‌توانید خودتان به تنهایی دارایی مورد نظر خود در بازار فارکس را تحلیل کنید، موقعیت‌های مناسب ورود به معامله و خروج از آن را شناسایی کنید و مانند یک معامله‌گر حرفه‌ای به درآمد دلاری مستمر برسید.

برای این کار سبک معاملاتی ICT به شرکت‌کنندگان دوره آموزش فارکس در تبریز آموزش داده می‌شود که یکی از سبک‌های جدید و پول‌ساز در فارکس است. البته این استراتژی را می‌توانید در بازارهای مالی دیگری همچون ارزهای دیجیتال نیز استفاده کنید ولی بازار فارکس به دلیل نقدشوندگی بالا و تحلیل‌پذیری بیشتر بهترین بازار برای استفاده از این استراتژی است.

همان‌طور که گفتیم کلاس حضوری معامله‌گری فارکس در تبریز به دو شکل اقتصادی و VIP برگزار می‌شود که در ادامه ویژگی‌های هرکدام را با جزئیات بیشتری شرح می‌دهیم.

 

ویژگی‌های دوره VIP آکادمی حسینی فایننس

شرکت‌کنندگان دوره VIP آموزش فارکس در تبریز در کلاس‌های ۲۰ نفره حاضر خواهند شد. تعداد کم حاضرین در کلاس باعث می‌شود تا مدرس و پشتیبان‌های دوره فرصت کافی برای رسیدگی به تمام دانشجویان را داشته باشند.

هر کدام از ۲۰ شرکت‌کننده نیز منتور یا مشاور شخصی خود را خواهند داشت. این منتورها وظیفه دارند تا در طول دوره آموزشی با دانشجویان خود در ارتباط باشند و مطمئن شوند که مطالب گفته‌شده در هر جلسه را به خوبی یاد گرفته‌اند.

یکی از مشکلات بزرگ افرادی که به دنبال یادگیری معامله‌گری در فارکس هستند این است که نمی‌دانند مطالب یادگرفته‌شده را به درستی در بازار واقعی اجرا می‌کنند یا خیر. وجود منتور شخصی در کلاس VIP فارکس باعث می‌شود تا این مشکل حل شود و یک متخصص بازارهای مالی همواره فعالیت‌های شما را زیر نظر بگیرد.

برای مثال ممکن است استراتژی معاملاتی که در این دوره به شما آموزش داده می‌شود، در یک روز فرصت معامله‌گری فوق‌العاده‌ای را شناسایی کند. منتور شما این موقعیت معاملاتی را با شما به اشتراک می‌گذارد تا ببینید خودتان هم توانسته بودید این موقعیت را شکار کنید یا خیر.

از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده دوره VIP آکادمی حسینی فایننس که در شهر تبریز برگزار خواهد شد، جلسه چینش سبد سرمایه‌گذاری است. در این جلسه بهترین ارزها برای سرمایه‌گذاری در آینده معرفی می‌شوند که می‌توانید با بررسی بیشتر، آن‌ها را در سبد دارایی‌های خود قرار دهید. همچنین استاد محمد حسینی یک جلسه خصوصی با هرکدام از شرکت‌کنندگان دوره VIP خواهد داشت که در جریان آن می‌توانید از ایشان مشاوره بگیرید.

امتیازات بازار فارکس

اما طول دوره آموزش فارکس در تبریز چقدر است و کلاس‌های حضوری آن چقدر طول می‌کشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دوره VIP نزدیک ۳ ماه طول می‌کشد و مطالب در جریان ۶ جلسه ۸ ساعته حضوری به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد. در حقیقت هر ماه ۲ جلسه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود و در پایان نیز می‌توانید از پشتیبانی ۳ ماهه بهره‌مند شوید.

برگزاری کلاس خصوصی فارکس در روزهای آخر هفته باعث می‌شود تا حتی آن‌هایی که در طول هفته مدام در حال کار و فعالیت هستند بتوانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

مزیت آخر و بسیار مهم دوره VIP نیز اعطای مدرک دانشگاه شهید بهشتی به شرکت‌کنندگان است. با کمک این مدرک می‌توانید علاوه بر معامله در فارکس از راه آموزش آن به دیگران نیز به درآمد برسید.

 

ویژگی‌های دوره اقتصادی آکادمی حسینی فایننس

از آنجایی که همه شهروندان اهل تبریز یا سایر شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی که می‌خواهند برای شرکت در دوره‌های آکادمی حسینی فایننس تا تبریز بیایند، ممکن است توان مالی شرکت در دوره VIP منتورشیپ فارکس را نداشته باشند، یک دوره اقتصادی نیز تدارک دیده شده است.

در دوره اقتصادی تقریبا همان مطالب دوره VIP آموزش داده می‌شود اما تعداد جلسات آن کمتر است. در حقیقت در دوره اقتصادی ۳ جلسه ۸ ساعته برگزار خواهد شد که ماهی ۱ جلسه حضوری می‌شود. با این حال در طول این جلسات ۱۱ جلسه آنلاین تمرین و تکرار نیز برگزار خواهد شد.

از نظر تعداد نفرات حاضر در دوره اقتصادی آموزش فارکس در تبریز نیز باید بگوییم که این عدد به ۸۰ نفر می‌رسد. همچنین در دوره اقتصادی خبری از منتور شخصی برای هر شرکت‌کننده نیست و در عوض افراد می‌توانند از منتور و مشاور کلاس کمک بگیرند.

در دوره اقتصادی نیز منتورها به شما تمرین می‌دهند و پاسخ آن را نیز از شما می‌خواهند. بنابراین اگر خودتان مصمم باشید و تمرین‌ها را پیگیری کنید بدون شک بهترین نتیجه ممکن را خواهید گرفت.

 

کسب درآمد دلاری از بازار فارکس

فارکس یک بازار مالی آنلاین است که سرمایه‌گذاران از سرتاسر جهان می‌توانند در آن معامله کنند و به درآمد دلاری برسند.

حالا که با ویژگی‌های دوره حضوری آموزش فارکس و معامله‌گری در تبریز آشنا شدیم یک سوال دیگر پیش می‌آید که اصلا چرا باید معامله گری در فارکس را یاد بگیریم؟

حتما بارها این جمله کلیشه‌ای را شنیده‌اید که فارکس بزرگ‌ترین بازار مالی جهان است. همین جمله کلیشه‌ای یک واقعیت مهم را در مورد این بازار مشخص می‌کند و آن این است که همه افراد می‌توانند از هر کجای جهان که دل‌شان خواست به این بازار متصل شوند و به درآمد دلاری برسند.

همین راحتی اتصال به فارکس و انجام معامله در آن باعث شده تا لقب بزرگ‌ترین بازار مالی جهان به فارکس برسد.

بنابراین در شرایط فعلی ایران که نرخ تورم بالا است و قیمت‌ها مدام افزایش می‌یابند چرا نباید با آموزش صحیح، وارد فارکس شویم و درآمد دلاری داشته باشیم؟

البته توجه داشته باشید که موفقیت در بازار فارکس نیز مانند هر حرفه دیگر نیازمند کسب دانش و داشتن مهارت کافی است. برای همین است که مجموعه حسینی فایننس تصمیم گرفت تا با برگزاری دوره‌های حضوری آموزش فارکس در تبریز و سایر شهرهای ایران، شما هموطنان عزیز را برای ورود به این بازار بزرگ آماده کند.

 

سرفصل های دوره حضوری آموزش فارکس در تبریز

با شرکت در دوره حضوری آموزش فارکس در تبریز صفر تا صد مطالب مورد نیاز برای ورود به بازار فارکس و معامله‌گری در آن را یاد می‌گیرید. این مطالب در جلسه اول با آشنایی با ماهیت بازارهای مالی و اصول سرمایه‌گذاری آغاز می‌شود و تا آموزش کامل بازارهای مالی جهانی و کارکرد آن ادامه می‌یابد.

در جلسه بعدی مفاهیم تکنیکال پایه و مبانی سبک ICT آموزش داده می‌شود و شما در طول آن با کلیت و فاز بازار آشنا می‌شوید. همچنین در این جلسه مطالب متنوع دیگری همچون سشن‌های معاملاتی، شکست در ساختار بازار، آرایه‌های PD و IPDA در ICT و موارد دیگر آموزش داده می‌شود.

یک جلسه نیز برای تسلط بر استراتژی‌های مبتنی بر ICT آماده شده است که در طول آن با چک لیست‌های معاملاتی و تمرین‌های کاربردی استراتژی‌های آموزش داده شده آشنا خواهید شد.

اما موفقیت در بازارهای مالی به همین جا ختم نمی‌شود و باید با مطالب دیگری همچون مدیریت ریسک و سرمایه و روان‌شناسی بازار نیز آشنا باشید. از همین رو در یک جلسه مجزا نیز در مورد انواع راه‌های مدیریت معامله، بررسی دقیق ریسک هر معامله، انواع احساسات در معامله‌گری، روش‌های اندیشیدن همانند یک معامله‌گر حرفه‌ای، تریدینگ پلن و ایجاد سیستم معاملاتی شخصی صحبت خواهد شد.

آموزش مفاهیم کلیدی فاندامنتال از جمله بررسی جامع شاخص‌های اقتصادی در دسته‌های مختلف و همچنین روانشناسی و ورک‌شاپ معاملاتی از دیگر مطالبی هستند که در این دوره می‌توانید آن‌ها را یاد بگیرید.

 

سخن پایانی

استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز به زودی میزبان استاد محمد حسینی و تیم آکادمی حسینی فایننس خواهد بود تا در کنار یکدیگر دوره‌های حضوری آموزش فارکس و معامله‌گری در بازارهای مالی را برگزار کنیم. بعد از برگزاری موفقیت‌آمیز چندین دوره حضوری در تهران آکادمی حسینی فایننس تصمیم دارد تا دوره‌های حضوری خود را در سایر شهرهای کشورمان ایران نیز برگزار کند که شهر تبریز یکی از این شهرها خواهد بود.

کلاس آموزش حضوری فارکس و معامله‌گری به سبک ICT در تبریز به دو شکل اقتصادی و VIP بر‌گزار می‌شود که دوره VIP بهترین تجربه را برای شرکت‌کنندگان در پی خواهد داشت. شما می‌توانید با شرکت در این دوره‌ها صفر تا صد معامله‌گری در بازارهای مالی را یاد بگیرید و با تمرین و تکرار و داشتن مشاور معامله‌گری به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل شوید.

در مقاله امروز نیز برای آشنایی بیشتر شما با محتوای دوره‌های حضوری حسینی فایننس، جزئیات این دوره‌ها را بیان کردیم و گفتیم که چرا در وضعیت فعلی کشوری مثل ایران درآمد دلاری از بازار فارکس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا