کانال رایگان سیگنال ارز دیجیتال
اطلاعات عمومی

بهترین شغل های میلیاردی در ایران (معرفی ۱۲ شغل پردرآمد)

دوره حضوری منتور شیپ

یکی از مهم‌ترین عواملی که افراد مختلف شغل آینده خود را براساس آن انتخاب می‌کنند، درآمد و مقدار پولی است که از انجام آن دریافت خواهد شد. بیشتر شغل‌های جهان و ایران که درآمد میلیاردی دارند مربوط به حوزه‌های مختلفی مثل مهندسی، سلامت، کامپیوتر، حقوق و بازارهای مالی می‌شوند. در این مقاله هدف ما این است که شما را با شغل‌های میلیاردی ایران آشنا کنیم.

البته در انتخاب شغل همه‌چیز به درآمد بالا ختم نمی‌شود و عوامل مختلف دیگری در این انتخاب نقش دارند. برای مثال برخی از شغل‌های میلیاردی و پردرآمد علی‌رغم دستمزد بالایی که دارند، بازار کارشان ضعیف است. این یعنی افرادی که قصد ورود به چنین شغل‌هایی را دارند، به‌سختی می‌توانند کار مورد نظر را پیدا کنند.

علاوه بر این، علاقه به شغل از دیگر ویژگی‌های مهم یک شغل میلیاردی است. هیچ‌کس دوست ندارد هر روز صبح تا شب و برای سالیان طولانی فعالیتی داشته باشد که هیچ علاقه‌ای به آن ندارد و انجام آن مانند یک عذاب روحی است. در چنین شرایطی حتی اگر شغل انتخابی شما درآمد بالایی داشته باشد، خیلی زود از آن زده خواهید شد و چه بسا به تغییر شغل خود روی بیاورید.

در هرصورت این شما و این هم لیستی از شغل های میلیاردی در ایران که کسب مهارت و اشتغال در آن‌ها می‌تواند از شما یک مرد یا زن ثروتمند و مستقل بسازد.

چه شغل‌هایی در ایران درآمد میلیاردی دارند؟

شغل‌هایی مثل جراحی زیبایی، فعالیت در بازارهای مالی، ایجاد کانال یوتیوب و پیج اینستاگرام، وکالت، رشته‌های مختلف پزشکی و رستوران‌داری از جمله شغل‌های پردرآمد در ایران با درآمد میلیاردی هستند.

بدون شک با انجام هر فعالیت و شغلی درآمد کسب خواهید کرد اما مسئله مهم اینجاست که برای داشتن درآمد میلیاردی باید شغلی را انتخاب کنید که در کمترین زمان بالاترین درآمد را برای شما به دنبال داشته باشد. برای مثال معامله‌گری در بازارهای مالی همچون فارکس را در نظر بگیرید که میزان درآمد از آن عملا سقفی ندارد و اگر سرمایه و دانش کافی را داشته باشید، می‌توانید در زمان کمی به درآمد قابل‌توجهی برسید.

اما معامله‌گری در فارکس و بازار ارز دیجیتال تنها شغل‌های ایران با احتمال کسب درآمد میلیاردی نیستند. برای آشنایی کامل شما با شغل‌های پردرآمد دیگر، در ادامه لیستی از پردرآمدترین شغل‌های میلیاردی در ایران را معرفی می‌کنیم.

دوره پیشنهادی
دوره پرایس اکشن ict
دوره جامع معامله گری به سبک ICT
دوره جامع معامله‌گری به سبک ICT، توسط تیم حسینی فایننس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اخیرا سبک پرایش اکشن ICT، بخاطر سود بالا و کاربرد ساده، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.

توجه داشته باشید که شاید شغل‌های دیگری هم در ایران وجود داشته باشند که با انجام آن‌ها می‌توان به درآمد بالایی رسید. اگر چنین شغلی می‌شناسید که در این لیست به آن اشاره نشده است، خوشحال می‌شویم از بخش نظرات همین مقاله آن‌ها را معرفی کنید.

ضمن اینکه افراد علاقه‌مند به شغل‌های ساده اما پردرآمد می‌توانند با خواندن مقاله «۱۸ شغل ساده اما پردرآمد در ایران را بشناسید» شغل مورد نظر خود را انتخاب کنند. اما کسانی که سرمایه اولیه ندارند چه؟ این افراد هم می‌توانند با خواندن دو مقاله «۱۴ روش کسب درآمد در خانه بدون سرمایه» و «۳۰ راهکار فوق‌العاده کسب درآمد از اینترنت بدون نیاز به سرمایه» از یکی از روش‌های معرفی‌شده به درآمد دلخواه و موردنظر خود برسند.

در هر صورت لیست شغل های میلیاردی در ایران عبارتند از:

شغل های میلیاردی در ایران

 

جراحی زیبایی

جراحی زیبایی یکی از شاخه‌های رشته پزشکی است که به کمک آن می‌توان عیب و ایراد‌های موجود در ظاهر افراد را برطرف کرد. این عیب و ایرادها ممکن است به دلایل مخلتفی از جمله مادرزادی بودن یا در اثر حوادث ایجاد شده باشد.

علاوه بر این، بخش زیادی از افرادی که تن به جراحی زیبایی می‌دهند صرفا به خاطر زیباتر شدن این کار را انجام می‌دهند. این موضوع در سال‌های اخیر و با گسترده‌تر شدن شبکه‌های اجتمالی مختلف از جمله «اینستاگرام» (Instagram) به اوج خود رسیده است.

بنابراین اگر به درآمد بالا و میلیاردی فکر می‌کنید، کسب تخصص در زمینه جراحی زیبایی یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود. تقاضا برای این شغل در داخل ایران به‌قدری بالا است که به‌دلیل هزینه‌های نسبتا پایین نسبت‌ به کشورهای دیگر، حتی از کشورهای خارجی نیز شاهد حضور بیماران هستیم.

 

وکالت

حتی اعضای یک خانواده چند نفری هم ممکن است بعد از گذشت زمان با یکدیگر اختلاف پیدا کنند. بنابراین وقتی صحبت از یک کشور ۹۰ میلیونی همچون ایران به میان می‌آید، بدون شک هر روز شاهد بروز اختلاف‌های کوچک و بزرگ در بین مردم خواهیم بود.

بسیاری از این افراد نه زمان کافی برای حل مشکلات حقوقی خود را دارند و نه از قوانین و بندهای مختلف آن آگاه هستند. اینجاست که پای وکلا به میان می‌آید. در حقیقت شما با کسب مهارت در شغل وکالت می‌توانید مشکلات حقوقی مردم را حل کنید و به درآمد میلیاردی برسید.

 

رستوران داری

همیشه شغل‌هایی درآمد بالا دارند که تقاضا برای استفاده از آن شغل‌ها بالا باشد. رستوران‌داری یکی از این شغل‌ها است که به دلیل نیاز همه مردم به غذا خوردن، تقاضا برای استفاده از آن همواره وجود خواهد داشت.

با این حال توجه داشته باشید که در رستوران‌داری تنها طعم غذا و منوی کامل اهمیت ندارد و مهم‌تر از آن بحث بازاریابی و برندسازی است. اگر بتوانید یک برند موفق در زمینه رستوران‌ ایجاد کنید و در سرتاسر ایران شعبه بزنید، خیلی زود به رویای خود که داشتن شغل میلیاردی است، دست خواهید یافت.

 

تولید محتوا در اینستاگرام

یکی از شغل‌های نوظهوری که در سال‌های اخیر و با گسترش شبکه‌های اجتماعی توانسته افراد زیادی را به درآمدهای میلیونی و میلیاردی برساند، فعالیت در اپلیکیشن اینستاگرام است. دور از انتظار نیست که بگوییم این روزها اکثر مردم ایران اینستاگرام را در گوشی‌های هوشمند خود نصب دارند و علی‌رغم مسدود بودن آن، هنوز هم از این اپلیکیشن اشتراک‌گذاری لحظه‌ها استفاده می‌کنند.

درآمد اینستاگرام هیچ محدودیتی ندارد و اگر توانایی کافی را داشته باشید، می‌توانید از اینستاگرام به درآمد میلیاردی برسید. ما در مجموعه حسینی فایننس قبلا در مورد روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام صحبت کرده‌ایم که علاقه‌مندان می‌توانند آن را مطالعه کنند.

 

ایجاد کانال یوتیوب

«یوتیوب» (Youtube) یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی محبوب در ایران برای تولید محتوا و کسب درآمد است. شما می‌توانید تنها با داشتن یک دوربین و ایده خوب، ویدیوهای جذاب بسازید و با افزایش بازدید ویدیوهای خود به درآمد دلاری برسید.

میزان درآمد کانال یوتیوب نیز هیچ محدودی ندارد و اگر در این کار خوب باشید و بتوانید بازدید و مشترک‌های زیادی برای کانال و ویدیوهای یوتیوب خود پیدا کنید، به‌راحتی می‌توانید به درآمد میلیاردی از داخل ایران برسید.

علاقه‌مندان به تولید محتوای ویدیویی می‌توانند با خواندن مقاله «آموزش کسب درآمد از یوتیوب در ایران» نحوه درآمدزایی از این پلتفرم را یاد بگیرند و بدانند که میزان درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید ویدیو یوتیوب چقدر است.

 

معامله و سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی

همان‌طور که در ابتدای این بخش هم اشاره کردیم، سرمایه‌گذاری و معامله در بازارهای مالی مختلف از جمله بازار بورس، بازار فارکس و بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند یک شغل میلیاردی خوب برای علاقه‌مندان ایرانی باشد.

مزیت این بازار در این است که هیچ محدودیتی برای کسب درآمد وجود ندارد و همه‌چیز به میزان سرمایه و مهارت شما بستگی دارد. اگر تجربه کافی را در معامله داشته باشد و به‌خوبی بتوانید بازارها را تحلیل کنید، همچنین اگر سرمایه اولیه مناسبی در اختیار داشته باشید، می‌توانید با انجام معامله در بازارهایی مثل فارکس به درآمد دلاری و بی‌نهایتی برسید.

البته فراموش نکنید که بازارهای مالی ریسک زیادی دارند و اگر حواس‌تان نباشد ممکن است همان سرمایه اولیه خود را نیز از دست بدهید. برای همین است که قبل از ورود به چنین بازارهایی باید به‌طور کامل آموزش ببینید.

مجموعه حسینی فایننس با انتشار مقالات مختلفی همچون «آموزش صفر تا صد فارکس برای مبتدیان» و برگزاری دوره‌های مختلف شما را برای ورود به بازارهای مالی آماده می‌کند.

 

راهنمای تور (تور لیدر)

صنعت گردشگری همواره یکی از حوزه‌های پردرآمد برای فعالیت در ایران و سرتاسر جهان به حساب می‌آید. یکی از شغل‌های مرتبط با این صنعت شغل راهنمای تور یا «تور لیدر» (Tour Leader) است که برای انجام آن باید راهنمایی و سرپرستی تورهای مسافرتی و گردشگری را برعهده بگیرید.

افرادی که به یک زبان خارجی خاص مثل آلمانی یا اسپانیایی تسلط دارند و روابط عمومی‌شان بالاست، می‌توانند با فعالیت در شغل تور لیدری به درآمد قابل‌توجهی برسند.

 

صافکاری و تعمیر خودرو

اگر خودرو دارید و حتی برای یک کار کوچک هم که شده مسیرتان به یک صافکار خودرو افتاده باشد حتما به‌خوبی می‌دانید که چقدر درآمد صافکار و تعمیرکار خودرو در ایران زیاد است. بنابراین اگر به خودرو و کارهای فنی علاقه‌مند هستید، می‌توانید به جای تحصیل در رشته‌هایی که هیچ آینده شغلی مشخصی ندارند مهارت صافکاری و تعمیر خودرو را یاد بگیرید.

هر چه مهارت شما در صافکاری خودرو بیشتر باشد می‌توانید با صافکاری خودروهای لوکس و گران‌قیمت درآمد قابل‌توجهی کسب کنید.

 

تدریس خصوصی

افرادی که در زمینه خاصی مهارت و تجربه زیادی دارند، می‌توانند از راه تدریس خصوصی به افراد دیگر به درآمد میلیاردی برسند. امروزه با گسترده‌تر شدن فضای مجازی امکان آموزش اینترنتی و آنلاین نیز فراهم شده است که باعث می‌شود زمان کمتری برای این کار نیاز باشد. همچنین اینترنتی شدن تدریس هزینه‌های جانبی مربوط به فضای آموزشی را نیز از بین می‌برد.

علاوه بر این می‌توانید با تهیه دوره‌های آموزشی به زبان انگلیسی و فروش آن در پلتفرم‌های بین‌المللی درآمد دلاری داشته باشید که طبیعتا باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

 

پزشکی و دندان‌پزشکی

فعالیت به‌عنوان یک پزشک و دندان‌پزشک در ایران و به‌طور کلی در تمام جهان درآمد زیادی دارد. با این حال برای اینکه بتوانید به یک پزشک متخصص یا دندان‌پزشک مجرب تبدیل شوید، باید سال‌ها به تحصیل بپردازید و تجربه کسب کنید.

از همین رو شغل پزشکی و دندان‌پزشکی در لیست شغل‌های میلیاردی در ایران قرار می‌گیرند. ضمن اینکه سایر تخصص‌های پزشکی همچون جراحی، متخصص بیهوشی، روان‌شناسی و… نیز در همین مجموعه قرار می‌گیرند و درآمد بالایی دارند.

 

کاشت مو و کاشت ناخن

علاقه زیاد خانم‌ها به آراستن خود باعث شده تا شغل‌های پردرآمدی در بین بانوان ایجاد شود که از جمله آن‌ها می‌توان به مژه‌کاری و کاشت ناخن اشاره کرد. درآمد افرادی که در ایران به این شغل‌ها می‌پردازند به‌قدری زیاد است که حتی از برخی شغل‌های مهندسی و پزشکی نیز بیشتر می‌شود.

برای همین است که بسیاری از خانم‌های جوان به جای تحصیل در رشته‌های مرسوم از همان ابتدا فن کاشت ناخن، مژه‌کاری و سایر روش‌های آرایشگری را یاد می‌گیرند و آینده شغلی خود را تضمین می‌کنند.

همین موضوع برای آقایان هم مطرح است با این تفاوت که آقایان به کاشت مو نیاز پیدا می‌کنند. هزینه بالای کاشت مو در ایران بالا است و برای همین کسانی که شغل کاشت مو انجام می‌دهند، می‌توانند به درآمد میلیاردی فکر کنند.

 

آزادکاری و فریلنسینگ

«فریلنسینگ» (Freelancing) یا آزادکاری نوعی شغل مستقل است که در جریان آن شما تحت استخدام هیچ شرکت یا شخص خاصی نیستید؛ در عوض به‌عنوان یک آزادکار پروژه‌های مختلف را از کارفرما دریافت می‌کنید، آن را انجام می‌دهید و در انتها نیز دستمزد انجام همان پروژه توسط کارفرما به شما پرداخت می‌شود.

برای مثال اگر در زمینه برنامه‌نویسی و توسعه نرم‌افزار مهارت دارید، می‌توانید با استفاده از سایت‌های خارجی که پروژه‌های مربوط به آزادکاری را لیست می‌کنند، کارفرمای خارجی پیدا کنید و با انجام پروژه‌های برنامه‌نویسی آن‌ها به درآمد دلاری بالایی برسید.

 

سخن پایانی

بدون شک همه مردم دوست دارند شغلی را انتخاب کنند که درآمد میلیاردی و بالایی داشته باشد. علاوه بر این، داشتن علاقه برای انجام شغل مورد نظر و بازار کار کافی برای آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ایران برخی شغل‌های خاص وجود دارند که نسبت به بقیه مشاغل درآمد بیشتری دارند. افراد می‌توانند با کسب مهارت و فعالیت در این شغل‌ها به درآمد میلیاردی برسند. برای اینکه بتوانیم شما خوانندگان خوب مجموعه حسینی فایننس را با این شغل‌ها آشنا کنیم، در مقاله امروز لیستی از ۱۲ شغل با درآمد میلیاردی در ایران را معرفی کردیم.

نظر شما در مورد شغل‌های معرفی‌شده در مقاله امروز چیست؟‌ آیا فکر می‌کنید با انجام این شغل‌ها می‌توان در زمان قابل‌قبولی به درآمد میلیاردی رسید یا خیر؟ شاید هم شما شغل‌های دیگری را می‌شناسید که درآمد زیادی دارد؟ در این صورت می‌توانید این شغل‌ها را در قسمت نظرات برای ما و دیگر خوانندگان معرفی کنید.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا