کانال رایگان سیگنال ارز دیجیتال
آموزش فارکسپلتفرم‌های معاملاتی

آموزش بروکر فارکس اینوسلو (Inveslo) | نحوه ثبت نام و معاملات

دوره حضوری منتور شیپ

بروکر فارکس رابطی‌ست میان خریدار و فروشنده و با خدماتی که ارائه می‌دهد معاملات را ساده‌تر می‌کند. پس از کسب دانش و آگاهی، انتخاب بروکر اولین قدم برای ورود به بازار فارکس است که برای ایرانیان کار راحتی نیست. بسیاری از بروکرهای فارکس با اعمال تحریم‌ها، همکاری خود را با ایرانیان متوقف کردند.

از میان بروکرهای معتبر و بین المللی تعداد اندکی هستند که به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایرانی خدمات می‌دهند. پیش از این در مقاله «بهترین بروکرهای فارکس برای کاربران ایرانی» برخی از آن‌ها را معرفی کردیم. در این مقاله قصد داریم «بروکر اینوسلو» (Inveslo) و نحوه ثبت‌نام در آن را توضیح دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

معرفی بروکر اینوسلو

بروکر «اینوسلو» (Inveslo)، ‌شرکت ارائه‌دهنده خدمات مالی است که از دسامبر ۲۰۲۰ خدمات پردازش پرداخت، کیف پول الکترونیکی، خدمات معاملات فارکس و ارزهای دیجیتال را در داخل و خارج از قزاقستان برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران فراهم آورده است.

بروکر Inveslo از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مالی است که در قزاقستان واقع شده و از انواع معاملات بازار فارکس، CFD‌ها بر روی شاخص‌ها، کالا‌ها، فلزات گران‌بها و ارز‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این بروکر سایت فارسی و همچنین پشتیبانی به زبان فارسی دارد که آن را به گزینه‌ای مناسب برای کاربران ایرانی تبدیل کرده است.

اینوسلو با ارائه منابع و آموزش‌های مرتبط با بازار فارکس، ‌سعی در توانمند ساختن معامله‌گران و سرمایه‌گذاران دارد و با فراهم کردن گزینه‌های معاملاتی متنوع، فرصت‌های زیادی برای کسب سود فعالان بازار فارکس ایجاد کرده است. شما به‌عنوان یک تریدر با توجه به استراتژی معاملاتی و مقدار سرمایه خود می‌توانید از میان این گزینه‌ها انتخاب کنید.

برای اطمینان خاطر کاربران ایرانی می‌توان به این نکته اشاره کرد که بنیان‌گذار و مدیرعامل اینوسلو یک فرد ایرانی به نام آقای فرخ است که درسال ۲۰۲۲، جایزه بهترین مدیرعامل فارکس را توسط مجله World Business Outlook و جایزه مشارکت برجسته در بخش تجارت در آسیا ۲۰۲۲ را توسط مجله Global Business Review دریافت کرده است.

این بروکر حساب‌های مختلفی برای معامله‌گران مبتدی تا حرفه‌ای دارد تا بازارهای مختلف را کشف کنند و از فرصت‌های موجود بیشترین سود را به‌دست آورند.

دوره پیشنهادی
دوره پرایس اکشن ict
دوره جامع معامله گری به سبک ICT
دوره جامع معامله‌گری به سبک ICT، توسط تیم حسینی فایننس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اخیرا سبک پرایش اکشن ICT، بخاطر سود بالا و کاربرد ساده، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.

برای ورود به این بروکری می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید و وارد فضایی مانند عکس زیر شوید.

بروکر اینوسلو

 

انواع حساب‌های اینوسلو

بروکر اینوسلو برای معامله‌گران سبک‌های مختلف، ۴ نوع حساب متنوع دارد که برخی از ویژگی‌های آن‌ها باهم متفاوت است؛ حساب معاملاتی استاندارد، حساب معاملاتی ECN بدون کمیسیون، حساب معاملاتی ECN با پرداخت کمیسیون و حساب معاملاتی پریمیوم.

 

حساب معاملاتی STP استاندارد

حساب STP استاندارد برای شروع به‌عنوان یک حساب پایه مناسب است. اسپردهای این حساب متوسط است و کمیسیون ندارد. اغلب معامله‌گرانی که به دنبال معاملات سریع و با انعطاف‌پذیری در قیمت‌ها هستند،‌ از این حساب استفاده می‌کنند. با این حساب، امکان انجام معامله با لات‌های استاندارد، اجرای فوری و بدون تاخیر معامله برای شما فراهم می‌شود.

 

حساب معاملاتی ECN کلاسیک بدون کمیسیون

حساب ECN بدون کمیسیون مناسب معامله‌گرانی است که به دنبال اجرای سریع و شفاف معامله هستند. با این حساب، مستقیم و بدون واسطه معامله می‌کنید. همچنین برای انجام معامله از طریق این حساب هیچ کمیسیونی دریافت نمی شود؛ اما اسپرد معاملات نسبت به حساب با کمیسیون، کمی بیشتر است.

 

حساب معاملاتی ECN  پلاتینیوم  با پرداخت کمیسیون

حساب ECN با پرداخت کمیسیون همان ویژگی حساب بدون کمیسیون را دارد؛ با این تفاوت که حداقل واریز برای افتتاح این حساب به‌جای ۲۵۰ دلار، ۵۰۰ دلار است. در این حساب، ‌برای انجام هر لات معامله، ۶ دلار کمیسیون دریافت می‌شود، اما اسپرد معاملات نسبت به حساب بدون کمیسیون پایین‌تر است و همین ویژگی موجب جذابیت بیشتر آن نزد معامله‌گران می‌شود.

 

حساب معاملاتی دایموند Premium

حساب Premium برای معامله‌گرانی مناسب است که قصد سرمایه‌گذاری با حداقل ۲۰ هزار دلار را داشته باشند. این حساب به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا پوزیشن‌هایی با حجم بالا باز کنند. علاوه‌براین، شرایط و ابزارهای معاملاتی این حساب به گونه‌ای تنظیم شده است که مکمل استراتژی‌ها و سبک معاملاتی شما باشد.

 

بونوس اینوسلو

بونوس به معنای مبلغی است که بروکر در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد؛ برخی از این بونوس‌ها قابل برداشت و برخی قابل معامله و غیرقابل برداشت هستند. بروکر اینوسلو از بروکرهایی‌ست که بونوسی در قالب «بونوس خوشامدگویی» به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بروکر اینوسلو به کاربران تازه‌وارد، بونوس خوشامدگویی می‌دهد. معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی که اقدام به افتتاح حساب می‌کنند، با حداقل ۱۰۰ دلار می‌توانند تا ۵۰ درصد از مبلغ واریزی خود را به‌عنوان بونوس دریافت کنند. گفتنی است که حداکثر مبلغ بونوس خوشامدگویی ۳۰۰ دلار است. مهم‌ترین ویژگی این بونوس، این است که سود و ضرر آن را در معاملات خود تجربه خواهید کرد.

توصیه می‌شود که هنگام ثبت نام در این بروکر، ‌اطلاعات کامل و دقیق در مورد بونوس را از طریق پشتیبانی استعلام بگیرید.

 

روش واریز و برداشت اینوسلو

از آنجاکه صرافی اینوسلو با کاربران ایرانی در حال همکاری است و مشتریان زیادی از میان ایرانیان دارد، خدمات آن با واریز و برداشت ریالی  نیز قابل استفاده هستند؛ البته در صورتی که امکان دسترسی به ارزهای دیجیتال را داشته باشید،‌ می‌توانید برای نقل و انتقال سرمایه خود از ارزهای دیجیتال استفاده کنید که این صرافی از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. گفتنی است که استفاده از تتر برای واریز و برداشت این صرافی بسیار متداول است.

 

ویژگی مثبت بروکر اینوسلو

این صرافی علاه بر اینکه ثبت‌نام ساده‌ای دارد، ابزارهای معاملاتی متنوعی دارد که در معاملات به تریدرها کمک خواهد کرد؛ یکی از این ابزارها قابلیت کپی تریدینگ است که معامله‌گران با الگوبرداری از معاملات تریدرهای حرفه‌ای می‌توانند معامله خود را تنظیم کنند. از دیگر ویژگی‌های این کارگزاری می‌توان به کارمزد پایین، اهرم بالا تا ۱:۲۰۰۰، ‌سرعت پردازش معاملات و همچنین اسپردهای رقابتی آن اشاره کرد که از ۰.۰۱ درصد شروع می‌شود.

ویژگی های بروکر اینوسلو

 

نحوه ثبت نام در بروکر اینوسلو

به‌عنوان یک کاربر ایرانی برای ثبت‌نام در بروکر اینوسلو می‌توانید از طریق صفحه اصلی آن اقدام کنید،‌ در این صورت از طریق لینک ذکر شده وارد شده و با انتخاب پرچم ایران، به اطلاعات با زبان فارسی دسترسی پیدا کنید؛ یا از طریق این لینک، مستقیما وارد صفحه فارسی شوید.

اگر برای دسترسی به این سایت با مشکلی مواجه شدید، ‌از فیلترشکن استفاده کنید. با ورود به این قسمت،‌ ثبت‌نام و افتتاح حساب بسیار ساده انجام می‌شود؛ در صورتی‌که  به هر سوالی برخوردید می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

اینوسلو

 

سخن پایانی

یک بروکر فارکس با ارائه پلتفرم معاملاتی و خدمات مالی به‌عنوان واسطه‌ای میان خریدار و فروشنده عمل می‌کند. اینوسلو یکی از بروکرهای معتبر است که با وجود تحریم‌ها، از معاملات سرمایه‌گذاران و تریدرهای ایرانی در بازار فارکس پشتیبانی می‌کند و حتی وب‌سایت و پشتیبانی به زبان فارسی ارائه می‌دهد.

در این مقاله سعی کردیم شما را با بروکر اینوسلو و خدماتی که در اختیار معامله‌گران ایرانی قرار می‌دهد، تاحدودی آشنا کنیم. همچنین می‌توانید به‌عنوان یک تریدر مبتدی یا حرفه‌ای و باتوجه به استراتژی معاملاتی خود از طریق خدمات این بروکر، در بازار فارکس به فعالیت بپردازید.

اگر تجربه کار با این بروکر را دارید، در قسمت نظرات ‌آن را با دوستانتان در حسینی فایننس به‌اشتراک بگذارید.

نکاتی که در این مقاله ذکر شد تنها به‌منظور معرفی بروکرهای مطرح بوده است؛ پیش از انتخاب بروکر برای انجام معاملات فارکس، حتما تحقیقات کامل انجام دهید و با متخصصان این حوزه مشورت کنید. مجموعه حسینی فایننس هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال انتخاب شما و مشکلات احتمالی ندارد.
ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با تحقیق های فراوان فهمیدم بروکر اینوسلو یک بروکر تازه تاسیس در بازار فارکس است که بیش از 300 ابزار معاملاتی را در اختیار کاربرانش قرار میدهد؛ این کارگزاری دارای رگوله FinCom است و به کاربران ایرانی خدمات ارائه میدهد. ثبت‌نام در بروکر اینوسلو بسیار ساده است و شما می‌توانید با رفتن به سایت رسمی این بروکر، در آن حساب باز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا