کانال رایگان سیگنال ارز دیجیتال
اطلاعات عمومی

آموزش فارکس در قزوین (حضوری)

دوره حضوری منتور شیپ

بسیاری از مردم شهر قزوین و سایر شهرستان‌های این استان تمایل دارند نحوه معامله‌گری و کسب سود از بازار فارکس را به شکل حضوری و با شرکت‌ در کلاس‌ یاد بگیرند. این روش باعث می‌شود تا یادگیری سریع‌تر و با کیفیت بیشتری انجام شود. آکادمی حسینی فایننس در راستای کمک به این افراد اقدام به برگزاری دوره حضوری آموزش فارکس و ترید در قزوین کرده است.

کلاس فارکس حضوری در قزوین در ادامه برگزاری دوره‌های حضوری آکادمی حسینی فایننس در شهرهای مختلف ایران دایر می‌شود تا بدین ترتیب تمام مردم کشورمان ایران بتوانند به آموزش باکیفیت دسترسی داشته باشند.

این دوره به دو شکل اقتصادی و VIP برگزار می‌شود و با شرکت در آن‌ها می‌توانید صفر تا صد بازار فارکس، نحوه ورود به فارکس و استراتژی‌های پول‌ساز معامله در فارکس را یاد بگیرید. همچنین پشتیبانی ۳ ماهه و داشتن منتور و مشاور شخصی باعث می‌شود تا بتوانید هرگونه مشکل خود را در زمینه فارکس در کمترین زمان حل کنید.

با ما همراه باشید تا در ادامه جزئیات بیشتری را در مورد دوره حضوری آموزش فارکس و ترید در قزوین با شما به اشتراک بگذاریم.

آموزش معامله گری فارکس در قزوین

آکادمی حسینی فایننس قرار است با برگزاری کلاس حضوری در قزوین صفر تا صد فارکس و ترید با سبک ICT را به علاقه‌مندان آموزش دهد.

اگر به دنبال کلاس آموزشی فارکس در قزوین می‌گردید خوشبختانه باید بگوییم که آکادمی حسینی فایننس قرار است به زودی دوره حضوری تربیت معامله‌گر و منتورشیپ ترید را در این شهر برگزار کند. این کلاس‌ها با تدریس شخص مهندس محمد حسینی برگزار می‌شود و همان کیفیت شناخته‌شده دوره‌های آنلاین و دیگر دوره‌های حضوری این مجموعه را دارد.

کلاس آموزش ترید در قزوین به گونه‌ای طراحی شده است که هر کدام از شما می‌توانید با شرکت در آن از مفاهیم ابتدایی بازار فارکس گرفته تا پیشرفته‌ترین استراتژی‌های پول‌ساز این بازار را یاد بگیرید. همچنین وجود مشاور و منتور شخصی در دوره VIP باعث می‌شود تا همواره یک معامله‌گر حرفه‌ای فعالیت‌های شما را تحت نظر داشته باشد و ایرادات احتمالی‌تان را گوشزد کند.

دوره پیشنهادی
دوره پرایس اکشن ict
دوره جامع معامله گری به سبک ICT
دوره جامع معامله‌گری به سبک ICT، توسط تیم حسینی فایننس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اخیرا سبک پرایش اکشن ICT، بخاطر سود بالا و کاربرد ساده، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.

بنابراین اگر فکر می‌کنید تدرس خصوصی فارکس در قزوین می‌تواند بهترین روش یادگیری ترید برای شما باشد باید بگوییم که با هزینه کمتر نسبت به کلاس خصوصی می‌توانید در دوره VIP آکادمی حسینی فایننس شرکت کنید و طعم آموزش خصوصی را در یک کلاس اشتراکی ۲۰ نفره بچشید.

 

دوره حضوری آموزش فارکس در قزوین

دوره حضوری آموزش فارکس در قزوین در دو نوع اقتصادی و VIP برگزار می‌شود که در این بین دوره VIP مزایای خاصی همچون تعداد جلسات حضوری بیشتر را دارد.

اگر گشتی در سایت رسمی مجموعه حسینی فایننس زده باشید حتما می‌دانید که این آکادمی دوره‌های آنلاین مختلفی را در مورد بازارهای مالی و معامله‌گری در آن منتشر کرده است. همچنین بارها شاهد برگزاری دوره‌های حضوری در شهر تهران بوده‌ایم.

کیفیت بالای این دوره‌ها باعث شد تا بسیاری از هموطنان‌مان تقاضای برگزاری چنین دوره‌هایی را به صورت حضوری در شهرهای مختلف ایران داشته باشند. در راستای پاسخ به این نیازها و کمک به معامله‌گران ایرانی در هر نقطه از خاک این کشور، آکادمی حسینی فایننس تصمیم گرفت تا دوره منتورشیپ و تربیت تریدر حرفه‌ای را در شهر قزوین برگزار کند.

بنابراین اگر قصد یادگیری فارکس را دارید و به دنبال بهترین آموزشگاه فارکس در قزوین می‌گردید و ترجیح می‌دهید آموزش تحلیل فارکس حضوری باشد می‌توانید در یکی از دوره‌های اقتصادی یا VIP آکادمی حسینی فایننس ثبت نام کنید و تمام مطالب مورد نیاز برای موفقیت در این بازار را از یک تیم حرفه‌ای یاد بگیرید.

بیایید در ادامه ویژگی‌های دوره اقتصادی و VIP را با یکدیگر مرور کنیم و ببینم که دوره VIP چه مزایایی نسبت به دوره اقتصادی دارد.

 

ویژگی‌های دوره VIP آکادمی حسینی فایننس

کسانی که در دوره VIP آموزش حضوری معامله فارکس شرکت می‌کنند تنها در گروه‌های ۲۰ نفری در کلاس حاضر خواهند شد. این تعداد کم باعث می‌شود تا هم تدریس با کیفیت بالایی انجام شود و هم پشتیبان‌ها بتوانند به طور کامل به مشکلات دانشجویان رسیدگی کنند.

علاوه بر این، تمامی شرکت‌کنندگان در دوره VIP منتورشیپ، مشاور و کوچ اختصاصی دارند. این مشاورها که خودشان معامله‌گران حرفه‌ای هستند، تمام فعالیت‌های شما را زیر نظر می‌گیرند و ایرادات احتمالی‌تان را پیدا می‌کنند. حتی ممکن است منتور شخصی شما موقعیت معاملاتی پول‌سازی را که در طول روز اتفاق افتاده است، پیدا کرده و با شما به اشتراک بگذارد.

برگزاری جلسه چینش سبد سرمایه‌گذاری از دیگر ویژگی‌های دوره VIP آکادمی حسینی فایننس است. در این جلسه ارزهای دارای پتانسیل و آینده‌دار معرفی می‌شوند و شما می‌توانید با بررسی بیشتر، آن‌ها را در سبد سرمایه‌گذاری خود قرار دهید. برای راهنمایی بهتر شما شخص آقای حسینی نیز یک جلسه خصوصی با هرکدام از شرکت‌کنندگان دوره VIP برگزار خواهد کرد تا این افراد بتوانند به صورت مستقیم از ایشان مشاوره بگیرند.

دوره تربیت تریدر در قزوین در بخش VIP حدود ۳ ماه طول می‌کشد که هر ماه ۲ جلسه ۸ ساعته در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار خواهد شد. این یعنی تعداد جلسات حضوری دوره VIP به ۶ جلسه می‌رسد. مهم‌تر از همه اینکه متخصصان آکادمی حسینی فایننس بعد از پایان دوره شما را تنها نمی‌گذارند و تا ۳ ماه می‌توانید از پشتیبانی رایگان آن بهره‌مند شوید.

مزاییای دوره حضور ی

برای آنهایی که به دنبال دریافت مدرک معامله گری در قزوین هستند باید بگوییم که خوشبختانه به تمام شرکت‌کنندگان دوره VIP مدرک معتبر از دانشگاه شهید بهشتی اعطا می‌شود. شما می‌توانید با در اختیار داشتن این مدرک از راه آموزش مطالبی که در این دوره یاد می‌گیرید هم به درآمد برسید.

 

ویژگی‌های دوره اقتصادی آکادمی حسینی فایننس

برای افرادی که توان مالی کافی برای شرکت در دوره VIP را ندارند باید بگوییم که برای شما نیز دوره مخصوصی در نظر گرفته شده است. مطالب ارائه شده در این دوره که به آن دوره اقتصادی می‌گوییم تقریبا با دوره VIP یکسان است اما برخی مزایای آن را ندارد.

برای مثال تعداد نفرات حاضر در هر کلاس در دوره اقتصادی ۸۰ نفر است که این افراد می‌توانند از مشاور و منتور کلاس استفاده کنند. برخلاف دوره VIP در دوره اقتصادی هر کدام از افراد منتور شخصی ندارند و تنها می‌توانند از پشتیبان حاضر در کلاس بهره‌مند شوند.

همچنین تعداد جلسات دوره اقتصادی در مقایسه با دوره ویژه کمتر است. در این دوره تنها ۳ جلسه ۸ ساعته برگزار می‌شود که ماهی ۱ جلسه خواهد بود. البته سایر مطالب مورد نیاز نیز در قالب ۱۱ جلسه آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد.

همه اینها دلیل نمی‌شود که دوره اقتصادی را یک دوره ناقص در نظر بگیریم. زیرا شما با شرکت در دوره اقتصادی آکادمی حسینی فایننس نیز صفر تا صد فارکس و موفقیت در معاملات را یاد می‌گیرید و تبدیل به یک معامله‌گر حرفه‌ای می‌شوید.

 

اهمیت یادگیری معامله در فارکس

فارکس بازاری آزاد و پر از فرصت‌های کسب سود دلاری است که همه افراد در قزوین و سایر شهرهای ایران می‌توانند با یادگیری صحیح آن درآمد دلاری داشته باشند.

وضعیت اقتصادی کشور به گونه‌ای است که حقوق ماهانه بسیاری از افراد کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد و حتی قبل از فرا رسیدن سر ماه به اتمام می‌رسد. این موضوع را با تورم بالا و افزایش همیشگی قیمت محصولات و خدمات ترکیب کنید تا به اهمیت داشتن درآمد دلاری پی ببرید. خوشبختانه یک راه آسان برای کسب درآمد دلاری از داخل ایران وجود دارد و آن معامله در بازارهای مالی جهانی از جمله فارکس است.

شما می‌توانید به عنوان یک شهروند قزوینی از گوشه اتاق خود به بزرگ‌ترین بازار مالی جهان متصل شوید و با انجام معامله به درآمد دلاری برسید. حتی لازم نیست زمان زیادی از روز را به معامله در این بازار اختصاص دهید و می‌توانید به عنوان یک شغل پاره‌وقت به آن نگاه کنید.

اما فارکس با تمام فرصت‌های کسب سودی که در خود دارد، خالی از ریسک هم نیست. برای موفقیت در این بازار هم به آموزش نیاز دارید و هم مهارت و تجربه که در دوره آموزش فارکس در قزوین به هر دوی اینها خواهید رسید.

در طول کلاس‌های نیمه خصوصی که با تدریس استاد محمد حسینی برگزار خواهد شد تمام مطالب مورد نیاز برای ورود به فارکس و نحوه معامله در آن را یاد می‌گیرید. برای کسب مهارت و تجربه نیز در دوره VIP به یک منتور شخصی دسترسی دارید که روی تحلیل‌ها و معاملات شما نظارت می‌کند.

 

سرفصل‌های کلاس آموزش فارکس و معامله گری در قزوین

رودمپ کلاس آموزش حضوری فارکس شامل مباحث مختلفی می‌شود. برای مثال از بیان نکات کلیدی بازارهای مالی گرفته تا آشنایی با مبانی سبک ICT و مقدمات تحلیل تکنیکال، مدیریت ریسک و سرمایه، روان‌شناسی و تحلیل فاندامنتال.

یکی از حقوق اولیه علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزشی این است که قبل از ثبت نام بتوانند به محتوای دوره و رودمپ آن دسترسی داشته باشند. از همین رو در این بخش می‌خواهیم در مورد مطالبی که در دوره حضوری آموزش فارکس در قزوین برای شما ارائه خواهد شد، صحبت کنیم.

کلاس‌های این دوره با بیان نکات کلیدی بازارهای مالی آغاز می‌شود و در طول آن با ماهیت این بازارها و اصول سرمایه‌گذاری آشنا می‌شوید. آشنایی با چرخه‌های اقتصادی، تحلیل سیاست‌های پولی، نحوه تحلیل نرخ بهره و مفاهیم کلیدی اقتصاد کلان از دیگر مطالب ارائه شده در این جلسه خواهد بود.

علاوه بر این، با شرکت در این دوره بر مفاهیم تکنیکال پایه و مبانی ICT مسلط خواهید شد. سبک ICT یکی از استراتژی‌های معاملاتی در بازارهای مالی است که اخیرا به محبوبیت رسیده و در دوره آکادمی حسینی فایننس نیز از آن استفاده می‌شود.

اما آشنایی با مبانی سبک معاملاتی ICT پایان کار نیست و در جلسات بعدی با آموزش پیشرفته استراتژی‌های معاملاتی بر پایه ICT همراه شما خواهیم بود. تمرین‌های کاربردی استراتژی‌های ارائه شده که با پرسش و پاسخ همراه است، باعث می‌شود تا هیچ نکته مبهمی در ذهن شما باقی نماند و همه مطالب گفته شده را به خوبی یاد بگیرید.

بحث‌های مربوط به مدیریت ریسک و سرمایه، روان‌شناسی بازار، تحلیل فاندامنتال و تریدینگ پلن از دیگر مطالب مهمی هستند که در دوره حضوری آموزش فارکس و ترید در قزوین آموزش داده خواهد شد.

 

سخن پایانی

فارکس بازار بزرگی است که شهروندان قزوینی می‌توانند با آموزش صحیح آن به یک منبع درآمد دلاری دست پیدا کنند. ورود به این بازار آسان است اما باقی ماندن و کسب سود مستمر از آن به کسب دانش و مهارت کافی نیاز دارد.

در راستای پاسخ به این نیاز تیم آکادمی حسینی فایننس تصمیم گرفت تا دوره‌های آموزش حضوری خود را در شهرهای مختلف ایران از جمله قزوین برگزار کند تا علاقه‌مندان این شهر بتوانند از آموزش تضمینی فارکس در قزوین بهره‌مند شوند.

دوره‌ آموزش فارکس در قزوین توسط شخص استاد محمد حسینی تدریس می‌شود. علاوه بر این، منتورهای حرفه‌ای در طول این دوره بر نحوه یادگیری و فعالیت شما نظارت می‌کنند که باعث می‌شود هرگونه ایراد احتمالی قبل از شکل‌گیری، برطرف شود.

ضمن اینکه این دوره‌ها در دو نوع اقتصادی و VIP برگزار می‌شوند تا هر کس با هر توان مالی بتواند در آن‌ها شرکت کند. مطالب ارائه شده در این دو دوره تقریبا یکسان هستند اما دوره VIP مزایای بسیاری دارد. برای مثال هرکدام از ۲۰ نفری که در کلاس VIP حاضر می‌شوند یک منتور شخصی دارند که به عنوان معلم خصوصی همواره روی فعالیت‌های شما نظارت دارد.

برای آشنایی کامل شما با محتوای دوره آموزش فارکس در قزوین مقاله امروز را به معرفی ویژگی‌های این دوره اختصاص دادیم و در مورد تفاوت‌های دوره اقتصادی و VIP صحبت کردیم.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا