کانال رایگان سیگنال ارز دیجیتال
اطلاعات عمومی

۶ از سایت و اپلیکیشن برتر کسب درآمد با دیدن تبلیغات

دوره حضوری منتور شیپ

همه ما در هر کجا که باشیم و به هر جایی که نگاه کنیم بدون شک با یک تبلیغ تصویری، ویدیویی یا صوتی مواجه می‌شویم. روی بیل‌بوردها، در اینترنت، هنگام استفاده از گوشی هوشمند یا تماشای تلویزیون حداقل یک تبلیغ توجه‌مان را به خود جلب می‌کند. این تبلیغات در بیشتر مواقع آزاردهنده هستند و گاهی اوقات نیز یک تبلیغ خوب می‌تواند نظر ما را به محصول یا خدمت خاصی جلب کند. اما آیا می‌دانستید که با دیدن تبلیغات می‌توان کسب درآمد هم کرد؟

بله درست است! شما می‌توانید با تماشای تبلیغات مختلف به درآمد برسید. حتما می‌پرسید که درآمد دلاری با تماشای تبلیغات به چه شکلی انجام می‌شود و اصلا چرا کسی باید در ازای دیدن تبلیغات به ما پول بدهد؟ در مقاله امروز بلاگ حسینی فایننس می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم و ببینیم که آیا واقعا امکان کسب درآمد از راه تماشای تبلیغات وجود دارد یا همه این‌ها یک بازی تبلیغاتی بدون سود است. همچنین به معرفی و بررسی چند اپلیکیشن و سایت اینترنتی که ادعا می‌کنند در ازای دیدن تبلیغات به کاربران خود پول می‌دهند نیز می‌پردازیم. لطفا همراه ما باشید.

نوشته های مشابه

کسب درآمد اینترنتی با دیدن تبلیغات

با دیدن تبلیغات در برخی از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل می‌توانید مقداری پول دربیاورید اما مقدار آن چندان زیاد نیست.

پاسخ به این سوال که چرا سایت و اپلیکیشنی باید در ازای دیدن تبلیغات به ما پول بدهد، بسیار ساده است. زمانی که شما با استفاده از چنین پلتفرم‌هایی به تماشای تبلیغات مختلف می‌پردازید، این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها از شرکت‌ه

ا و کسب‌وکارهایی که محصولات و خدمات آن‌ها تبلیغ می‌شود، پول دریافت می‌کنند. از همین رو مقداری از پول دریافتی به شما که تبلیغات را تماشا کرده‌اید، پرداخت می‌شود.

بدین ترتیب یک چرخه سرتاسر برد ایجاد می‌شود که در آن هم شما کسب درآمد می‌کنید، هم سایت‌ها و اپلیکیشن‌های واسط به درآمد می‌رسند و هم شرکت‌ها و کسب‌وکارها می‌توانند محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند و مشتریان خود را افزایش دهند.

یکی دیگر از دلایلی که پلتفرم‌های مختلف در ازای تماشای تبلیغات و کارهای دیگر به کاربران خود پول می‌دهند، جمع‌آوری داده از آن‌ها است. زمانی که شما در چنین سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی فعالیت می‌کنید، آن‌ها می‌توانند سلایق، رفتار و پاسخ‌های شما را ارزیابی کرده و از آن برای بهبود سیاست‌های تبلیغاتی خود استفاده کنند.

دوره پیشنهادی
دوره پرایس اکشن ict
دوره جامع معامله گری به سبک ICT
دوره جامع معامله‌گری به سبک ICT، توسط تیم حسینی فایننس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اخیرا سبک پرایش اکشن ICT، بخاطر سود بالا و کاربرد ساده، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.

کسب درامد از تبلیغات

 

مقدار سود اپلیکیشن‌های کسب درآمد با دیدن تبلیغات

یکی از سوالات مهمی که در مواجهه با اپلیکیشن‌ها و سایت‌های کسب درآمد در ازای تماشای تبلیغات مطرح می‌شود این است که چقدر می‌توان از چنین پلتفرم‌هایی درآمد داشت؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که نباید انتظار رقم‌های قابل‌توجهی را داشته باشید.

درست است که درآمد دلاری با دیدن تبلیغات شما را میلیونر نمی‌کند ولی برای کسانی که در کشوری مثل ایران زندگی می‌کنند یا حتی در کشورهای دیگر به دنبال درآمد ساده و بدون دردسر هستند، به دست آوردن چند دلار اضافی در هر روز یا در هر ماه اتفاق بسیار خوبی است.

مقدار سود پرداختی پلتفرم‌های کسب درآمد از راه دیدن تبلیغات کاملا به نرخ‌ همان سایت یا اپلیکیشن بستگی دارد و این طور نیست که بگوییم درآمد همه آن‌ها به یک اندازه است. از طرف دیگر، میزان درآمد این پلتفرم‌ها به مقدار زمانی که صرف تماشای تبلیغات می‌کنید نیز بستگی دارد. هرچه تبلیغات بیشتری را ببینید، درآمد دوره‌ای شما نیز بیشتر خواهد بود.

برویم با بهترین روش های کسب درآمد دلاری آشنا شویم!

۶ سایت و اپلیکیشن برتر برای کسب درآمد از راه دیدن تبلیغات

برای کسب درآمد از راه تماشای تبلیغات سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی ایجاد شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به پلتفرم «جامپ تسک» (JumpTask) اشاره کرد.

سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برخی از این پلتفرم‌ها در طول سال‌های گذشته ایجاد شدند و بعد از کمی فعالیت، از کار افتادند. برخی از آن‌ها نیز از همان ابتدا با هدف کلاه‌برداری و اتلاف وقت کاربران ایجاد شده بودند که آن‌ها نیز رفته‌رفته از رده خارج شدند.

در این بین با مراجعه به منابع مختلف، لیستی از چند سایت و اپلیکیشن موبایل که در حال حاضر امکان کسب درآمد از آن‌ها با دیدن تبلیغات وجود دارد، تهیه کرده‌ایم که در این بخش می‌توانید آن را ببینید.

باز هم تاکید می‌کنیم که سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اشاره‌شده در این بخش براساس اطلاعات سایت‌ها و منابع خارجی جمع‌آوری شده‌اند و هدف ما صرفا معرفی چنین پلتفرم‌هایی است. مجموعه حسینی فایننس هیچ‌کدام از این اپلیکیشن‌ها را تست نکرده و هیچ توصیه‌ای برای استفاده از آن‌ها ندارد.

 

کسب درآمد با سایت جامپ تسک (JumpTask)

اولین سایتی که به شما اجازه می‌دهد تا با تماشای تبلیغات کسب درآمد کنید، سایت جامپ تسک یا JumpTask است. این سایت یک شرکت پیشرو در زمینه وب نسل سوم (وب۳) است که کاربران عادی را به کسب‌وکارها و شرکت‌های تبلیغاتی متصل می‌کند. اگر نمی‌دانید Web3 چیست، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقالات مربوط به بخش «آموزش وب ۳» را مطالعه کنید. شما می‌توانید با استفاده از پلتفرم جامپ تسک، به‌طور مستقیم از کسب‌وکارهایی که به کمک شما نیاز دارند، کسب درآمد کنید. این پلتفرم در سال ۲۰۲۲ میلادی تاسیس شده است و در این مدت توانسته بیش از ۶ میلیون کاربر را به شبکه‌ای از شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف متصل کند.

برای شروع کسب درآمد از سایت JumpTask ابتدا باید در آن یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس می‌توانید با انجام برخی کارها، از جمله تماشای تبلیغات، پول در بیاورید. از دیگر فعالیت‌هایی که در این سایت می‌توان با انجام آن‌ها کسب درآمد کرد، می‌توان به بازی کردن بازی‌های مختلف،‌ شرکت در نظرسنجی‌ها و پرسش‌نامه‌ها، ترجمه متن و کارهای مشابه اشاره کرد. در واقع شما با فعالیت در این سایت و تماشای تبلیغات مقداری از رمزارز محلی این پلتفرم را دریافت می‌کنید و سپس می‌توانید آن را به پول واقعی تبدیل کنید.

مقاله پیشنهادی : روش‌های ساده برای کسب درآمد در خانه (درآمدزایی آسان در منزل)

 

پول درآوردن با سایت اینباکس دلارز (InboxDollars)

پلتفرم InboxDollars یکی از سایت‌های معروف در زمینه کسب درآمد است که با استفاده از آن می‌توانید با انجام کارهای مختلفی پول دربیاورید. این فعالیت‌ها شامل پر کردن پرسش‌نامه‌ها، انجام بازی، خرید اینترنتی و دیدن تبلیغات می‌شود.

این سایت در همان سال‌های اولیه ظهور اینترنت تاسیس شده است و قدمت آن به سال ۲۰۰۰ میلادی برمی‌گردد. استفاده از این سایت رایگان است و مهم‌تر از همه در زمان ثبت‌نام پاداش ۵ دلاری به شما تعلق می‌گیرد. البته اگر به این فکر می‌کنید که با ثبت نام در InboxDollars و بدون فعالیت بتوانید این پاداش ۵ دلاری را برداشت کنید، باید بگوییم که امکان این کار وجود ندارد و باید حدنصاب درآمد شما به یک عدد خاص رسیده باشد. درآمد حاصل از این سایت هم به‌صورت نقدی قابل دریافت است و هم می‌توانید با درآمد خود کارت‌های هدیه مختلف را دریافت کنید.

علاوه بر اینکه می‌توانید با استفاده از سایت InboxDollars تبلیغات شرکت‌ها و کسب‌وکارها را ببینید و کسب درآمد کنید، می‌توانید نسخه اپلیکیشن موبایل آن را نیز از «گوگل پلی» (Google Play) یا «اپ استور» (App Store) دریافت کنید. بنابراین اپلیکیشن موبایل اینباکس دلارز نیز امکان کسب درآمد دلاری را با تماشای تبلیغات فراهم کرده است. این سایت در تمام لیست‌های کسب درآمد با تماشای تبلیغات معرفی شده است ولی به‌نظر می‌رسد در زمان نگارش این مقاله فعلا نمی‌توان با دیدن تبلیغات درآمد کسب کرد و تنها روش‌های دیگری همچون پرکردن پرسش‌نامه و انجام بازی قابل استفاده هستند.

 

درآمد دلاری با اپلیکیشن iRazoo و تماشای تبلیغات

از دیگر اپلیکیشن‌های موبایل کسب درآمد با دیدن تبلیغات ویدیویی می‌توان به پلتفرم «آی رازو» (iRazoo) اشاره کرد. در این اپلیکیشن با دیدن تبلیغات فیلم‌ها و اپلیکیشن‌های دیگر مقداری پول به شما داده می‌شود. مزیت این نوع تبلیغات در این است که علاقه‌مندان به دنیای سینما و فناوری از تبلیغات نمایش‌داده‌شده خسته نخواهند شد و چه‌بسا فیلم یا اپلیکیشن جالبی را نیز برای استفاده خود پیدا کنند.

در اپلیکیشن iRazoo با دیدن هر تبلیغ امتیازی دریافت می‌کنید که این امتیاز به ازای هر تبلیغ چیزی بین ۰.۰۸ تا ۱ واحد خواهد بود. حداقل امتیاز برای اینکه بتوانید درآمد خود را برداشت کنید ۳ هزار امتیاز iRazoo است که با رسیدن به آن می‌توانید هرکدام از جوایز ۵ دلاری موجود را برداشت کنید. همچنین امکان برداشت نقدی این رقم نیز وجود دارد. با اینکه در اپلیکیشن iRazoo می‌توانید با تماشای تبلیغات کسب درآمد کنید ولی مانند سایر پلتفرم‌های معرفی‌شده، در این سایت نیز می‌توان با انجام کارهای دیگری همچون انجام بازی و شرکت در نظرسنجی‌ها به درآمد رسید.

اپلیکیشن کسب درآمد iRazoo یک سیستم معرفی و بازاریابی آشناسازی نیز دارد که در جریان آن می‌توانید با معرفی کاربران جدید به این پلتفرم، پاداش بیشتری بگیرید. برای استفاده از این پلتفرم می‌توانید از نسخه موبایل کمک بگیرید یا روی کامپیوتر خود آن را نصب کنید. با این حال در زمان نگارش این مقاله به نظر می‌رسد پلتفرم iRazoo از کار افتاده است و دیگر نمی‌توان به آن دسترسی داشت. برای همین پیشنهاد می‌کنیم از سایر پلتفرم‌های کسب درآمد معرفی‌شده استفاده کنید.

 

کسب درآمد با دیدن تبلیغات در سایت پرایز ربل (PrizeRebel)

سایت پرایز ربل که با آدرس PrizeRebel.com قابل‌دسترسی است، در سال ۲۰۰۷ میلادی تاسیس شد و از آن زمان تاکنون توانسته کاربران زیادی را به خود جلب کند. اصلی‌ترین روش کسب درآمد دلاری در این سایت شرکت در پرسش‌نامه‌ها و نظرسنجی‌های تحقیقاتی است اما با تماشای ویدیو هم می‌توانید در پرایز ربل کسب درآمد کنید.

برای پول درآوردن از راه دیدن تبلیغات تنها کافی است وارد این سایت شوید و بعد از ثبت نام در آن، به قسمت ویدیوها بروید. سپس می‌توانید یکی از شرکای تجاری PrizeRebel را انتخاب کنید و با دیدن ویدیوهای آن به درآمد برسید. توجه داشته باشید که برای دریافت پول باید ویدیوها را تا انتها ببینید و هیچ‌کدام از تبلیغات نمایش‌داده‌شده در طول آن را نیز رد نکنید.

با این کار بعد از اینکه میزان درآمد شما به حدنصاب مورد نظر رسید، می‌توانید از درآمد خود استفاده کنید. ضمن اینکه پاداش دریافت شده از سایت PrizeRebel به شکل‌های مختلفی قابل دریافت است که از جمله آن‌ها می‌توان به گیفت کارت یا کارت هدیه، «بیت کوین» (Bitcoin) یا دریافت مبلغ در حساب «پی پال» (PayPal) اشاره کرد.

 

سایر اپلیکیشن‌های کسب درآمد با دیدن تبلیغات ویدیویی

علاوه بر پلتفرم‌هایی که تاکنون معرفی کردیم، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های دیگری نیز وجود دارند که در زمینه پرداخت پول به ازای تماشای تبلیغات فعالیت می‌کنند یا در برهه‌ای از زمان فعالیت می‌کردند.

یکی از این پلتفرم‌های محبوب Swagbucks است که در ازای انجام فعالیت‌های مختلف به کاربران خود پول می‌دهد. در گذشته امکان کسب درآمد با تماشای تبلیغات نیز در این پلتفرم وجود داشت که به‌نظر می‌رسد در حال حاضر حذف شده است.پلتفرم دیگری که در حال حاضر می‌توانید با تماشای تبلیغات در آن به درآمد برسید، سایت InstaGC نام دارد. نکته مهم در مورد این سایت این است که درآمد شما تنها به شکل گیفت کارت یا کارت هدیه قابل‌دریافت است و نمی‌توانید به‌صورت مستقیم درآمد خود را به شکل دلاری دریافت کنید.

از دیگر پلتفرم‌های مورد استفاده برای تماشای تبلیغات و کسب درآمد می‌توان به Earnably ،HoneyGain ،AdWallet ،MyPoints و موارد دیگر اشاره کرد.اگر به کسب درآمد از طریق اینترنت علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم مقاله «۳۰ راهکار فوق‌العاده کسب درآمد از اینترنت بدون نیاز به سرمایه» را مطالعه فرمایید.

سخن پایانی

راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت و اپلیکیشن‌های موبایل وجود دارد که یکی از ساده‌ترین آن‌ها کسب درآمد با دیدن تبلیغات است. در این روش شما به ازای زمانی که برای دیدن تبلیغات برندها و کسب‌وکارهای مختلف صرف می‌کنید، مقداری پاداش می‌گیرید.

برای پول در آوردن از راه تماشای تبلیغات باید از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های واسطه استفاده کنید که وظیفه نمایش تبلیغات را برعهده دارند. این پلتفرم‌ها با شرکت‌ها، برندها و کسب‌وکارهای مختلف همکاری می‌کنند و در ازای دریافت پول، تبلیغات آن‌ها را نمایش می‌دهند.

در طرف مقابل نیز شما قرار دارید که می‌توانید این تبلیغات را مشاهده کنید و به پاس زمانی که برای این کار صرف کرده‌اید مقداری از پول پرداختی را دریافت ‌کنید. بدین ترتیب هم شرکت‌ها و کسب‌وکارها محصولات خود را به شما معرفی می‌کنند، هم شرکت‌های واسط به درآمد می‌رسند و هم شما مقداری پول دریافت می‌کنید.

با این حال فراموش نکنید که سادگی کسب درآمد با دیدن تبلیغات باعث شده است تا با پلتفرم‌های غیرقابل‌اعتماد و کلاه‌بردار زیادی مواجه باشیم. از طرف دیگر نباید انتظار داشته باشید که درآمد حاصل از این روش بتواند خرج زندگی شما را تامین کند. در عوض می‌توانید از این کار به‌عنوان روشی برای کسب چند دلار اضافی استفاده کنید.

در پایان یک بار دیگر توجه شما را به این موضوع جلب می‌کنیم که سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اشاره‌شده در این مقاله صرفا جهت معرفی گردآوری شده‌اند و مجموعه حسینی فایننس مسئولیتی در قبال فعالیت شما در این پلتفرم‌ها ندارد. بهترین کار این است که قبل از استفاده از پلتفرم‌های کسب درآمد از راه تماشای تبلیغات، خودتان ابتدا تحقیقات لازم را انجام دهید.

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

منبع
thewaystowealthdollarsprouthoneygain

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام میخاستم بدونم سایت فینو ایدز شنیدید واقعیه یا کلاهبرداری. چون میکه پکیج فیلم های تبلیغاتی بخرید روزانه این مقدار فیلم میتونید ببینید و ب ازای هر تبلیغ دیدن یک دلار بگیرید ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام در مورد فینو اگر اطلاعاتی دارید به منم بگید منم توی دوراهی گیر کردم که کلاهبرداری هست یا نه ممنونم

    2. این هم جزو یکی از نمونه سایت هایی هست که به عنوان افزایش ویو ویدیو پاداش میده درصورتیکه کاملا راحت ازت پول میگیره و توی مرحله های بعدی تشویق و طمع بیشتری میندازه و در نهایت ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا