کانال رایگان سیگنال ارز دیجیتال
اطلاعات عمومی

۳۰ راهکار فوق‌العاده کسب درآمد از اینترنت بدون نیاز به سرمایه

دوره حضوری منتور شیپ

کسب درآمد از اینترنت و بدون نیاز به سرمایه اولیه، موضوعی است که بسیاری از مردم، به‌خصوص در کشور خودمان ایران، از آن به‌عنوان یک شغل رویایی یاد می‌کنند. در این روش کسب درآمد نه‌تنها لازم نیست سرمایه قابل‌توجهی را از قبل داشته باشید، بلکه نیازی به بیرون رفتن از خانه و اتلاف وقت هم ندارید. در عوض می‌توانید از گوشه اتاق خود و تنها با استفاده یک کامپیوتر یا گوشی موبایل، کار کرده و کسب درآمد کنید.

با این حال شاید پیدا کردن شغل‌های اینترنتی و آنلاین که نیازی هم به سرمایه اولیه نداشته باشند، کار سختی باشد. برای همین ما از جانب شما تمام تحقیقات لازم را انجام داده و مجموعه‌ای از ۳۰ روش برتر کسب درآمد از اینترنت بدون نیاز به سرمایه را گردآوری کرده‌ایم.

اگر در تصمیم‌تان جدی باشید، حتما می‌توانید با استفاده از یک یا چند راهکار ارائه شده در این مقاله به درآمد اینترنتی دلخواه خود برسید.

روش‌های کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه اولیه

برای کسب درآمد از اینترنت راهکارهای مختلفی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تولید محتوا، ترجمه، تایپ، آموزش آنلاین، فروش بیمه، ایجاد کانال یوتیوب و فروش عکس اشاره کرد.

شغل‌های اینترنتی و آنلاین زیادی وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید بدون نیاز به سرمایه اولیه به کسب درآمد بپردازید. این روش‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و هر نوع مهارتی را شامل می‌شوند. برای مثال می‌توانید از زبان انگلیسی خوب خود برای ترجمه استفاده کنید یا از مهارت‌تان در نوازندگی برای آموزش ‌آنلاین بهره ببرید.

در ادامه لیستی از ۳۰ راهکار فوق‌العاده که برای کسب درآمد از اینترنت و بدون نیاز به سرمایه قابل استفاده هستند، گردآوری شده است.

 

دوره پیشنهادی
دوره پرایس اکشن ict
دوره جامع معامله گری به سبک ICT
دوره جامع معامله‌گری به سبک ICT، توسط تیم حسینی فایننس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. اخیرا سبک پرایش اکشن ICT، بخاطر سود بالا و کاربرد ساده، مورد توجه بسیاری از تریدرها قرار گرفته است.

تولید محتوا

این روزها بسیاری از شرکت‌ها برای اینکه فروش محصولات یا خدمات خود را در سطح اینترنت گسترش دهند، در سایت‌های اینترنتی خود اقدام به انتشار مقالات و اخبار مرتبط با حوزه کاری خود می‌کنند. از همین رو تقاضا برای یک تولیدکننده محتوا که بتواند مطالب این مقالات را تهیه کند، بسیار زیاد است.

اولین راهکار کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه اولیه، فعالیت به عنوان یک تولیدکننده محتوا در اینترنت است. با این کار شما مقالات مختلفی را که مرتبط با حوزه کاری کافرما است، مطالعه کرده و از ترکیب آن‌ها یک مقاله جدید نگارش می‌کنید. در پایان نیز شرکت مورد نظر بسته به حجم محتوایی که تولید کرده‌اید، به شما حقوق می‌دهد. البته عواملی مانند تخصصی بودن موضوع محتوا روی درآمد شما تاثیرگذار است.

 

ترجمه

اگر زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری را بلد هستید،‌ می‌توانید از راه ترجمه مقالات مختلف نیز کسب درآمد کنید. برخی از پلتفرم‌های داخلی به عنوان رابطی بین مترجم‌ها و افرادی که نیاز به ترجمه دارند، عمل می‌کنند. شما می‌توانید با ثبت نام در این پلتفرم‌ها، مقاله خارجی دریافت کنید، آن را ترجمه کنید و تحویل دهید. بدین ترتیب به ازای هر مقدار ترجمه‌ای که انجام داده باشید، پول دریافت می‌کنید.

ترجمه، برای تولید محتوای سایت‌های مختلف نیز کاربرد دارد. برای مثال اگر سایتی که به عنوان کارشناس تولید محتوا در آن مشغول به کار هستید، موضوعی را در اختیار شما قرار دهد، می‌توانید با ترجمه مطالب سایت‌های خارجی، مقاله‌ای را در مورد آن موضوع بنویسید و بارگذاری کنید.

 

تایپ و ورود اطلاعات

افرادی که هیچ‌گونه استعدادی در تولید محتوا و ترجمه ندارند، می‌توانند تنها با تایپ مطالب آماده و ورود اطلاعات از اینترنت کسب درآمد داشته باشند. برخی از افراد و سایت‌ها به دنبال کسانی هستند که مطالب نوشته شده روی کاغذ را تایپ کنند. همچنین برخی دیگر از سایت‌ها نیاز دارند تا شما مطالب آماده را در سایت آن‌ها وارد کنید که به این کار ورود اطلاعات یا «دیتا اینتری» (Data Entry) می‌گوییم.

برای همین اگر تنها استعداد شما تایپ کردن است، می‌توانید بدون کوچک‌ترین سرمایه اولیه‌ای و تنها با در اختیار داشتن یک کامپیوتر و اتصال اینترنت، از راه تایپ و ورود اطلاعات به درآمد برسید.

 

کانال یوتیوب

طبق تحقیقات انجام شده، سایت «یوتیوب» (Youtube) بعد از «گوگل» (Google) دومین موتور جستجوی پراستفاده در بین کاربران اینترنت است. این یعنی هر کاربر اینترنت که به دنبال چیزی می‌گردد، بعد از گوگل به سراغ یوتیوب می‌رود تا به خواسته خود برسد. از طرف دیگر تعداد بازدیدکنندگان یوتیوب در هر ماه به بیش از ۲.۶ میلیارد نفر می‌رسد که هر کدام حداقل ۳۰ دقیقه در داخل این سایت زمان صرف می‌کنند.

برای همین چندان تعجب‌آور نیست که بگوییم بسیاری از مردم در سرتاسر جهان در حال کسب درآمد هنگفت از یوتیوب هستند. حتی ایرانیان زیادی هم در سال‌های اخیر با ایجاد کانال یوتیوب و فعالیت در آن، به درآمد دلاری قابل‌توجهی دست یافته‌اند.

نکته فوق‌العاده در مورد کسب درآمد از یوتیوب بدون سرمایه اولیه این است که به هیچ چیز جز یک دوربین، کامپیوتر، اتصال اینترنت و ایده خوب نیاز ندارید. دوربین در همه تلفن‌های همراه پیدا می‌شود و این روزها همه به کامپیوتر و اتصال اینترنت دسترسی دارند. بنابراین اگر یک ایده خوب برای تولید محتوای ویدیویی دارید، ایجاد کانال یوتیوب یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت خواهد بود.

 

پیج اینستاگرام

سایت و اپلیکیشن «اینستاگرام» (Instagram) نیازی به معرفی ندارد و به جرات می‌توان گفت اکثریت قریب به یقین ایرانیان حداقل برای یک بار هم که شده از آن استفاده کرده‌اند. حتی کار به جایی رسیده که ویدیوهای مختلف اینستاگرامی که توسط هموطنان‌مان تهیه شده‌اند، در کمترین زمان به بازدیدهای میلیونی می‌رسند.

بنابراین اینستاگرام نیز به عنوان یکی از بسترهای اصلی کسب درآمد اینترنتی ایرانیان شناخته می‌شود. شما نیز می‌توانید با ایجاد پیج اینستاگرام که به رایگان و در عرض چند ثانیه انجام می‌شود، به تولید محتوای ویدیویی یا تصویری بپردازید. با این کار و بعد از اینکه توانستید برای خود مخاطب دست‌وپا کنید، می‌توانید از راه تبلیغات پیج‌های دیگر و برندها به درآمد برسید.

 

آزادکاری

«آزادکاری» یا «فری لنسینگ» (Freelancing) نوعی روش کاری است که در آن شما تحت استخدام هیچ شخص یا شرکتی نیستید و تنها با دریافت پروژه و انجام آن کسب درآمد می‌کنید. در این روش لازم نیست مانند کارمند رسمی یک شرکت هر روز صبح از خواب بیدار شوید و به محل شرکت مورد نظر بروید. در عوض می‌توانید از آرامش اتاق خود و در هر ساعتی که دلتان خواست، پروژه مورد نظر خود را دریافت کنید و آن را انجام دهید.

این پروژه‌ها می‌توانند در هر زمینه‌ای باشند. برای مثال می‌توانید پروژه ترجمه‌ای را از کارفرما دریافت کنید و آن را انجام دهید یا به سراغ پروژه‌های تولید ویدیو، طراحی سایت، عکاسی و کارهای دیگر بروید.

برای دریافت پروژه آزادکاری نیز می‌توانید از پلتفرم‌ها و سایت‌های مخصوصی که برای این کار طراحی شده‌اند، استفاده کنید. نمونه‌های ایرانی زیادی برای ثبت و انجام پروژه‌های فری لنسینگ وجود دارند که کار را برای علاقه‌مندان داخل کشور، آسان می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت‌های واسط، پروژه‌های مختلف کارفرمایان را ببینید و هر پروژه‌ای که با مهارت شما مطابقت داشت، دریافت کنید و آن را انجام دهید.

 

آموزش آنلاین

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از اینترنت که هیچ نیازی به سرمایه اولیه ندارد، آموزش آنلاین است. اگر شما در حوزه‌ای مهارت و تجربه کافی دارید، می‌توانید به صورت آنلاین آن را به سایر علاقه‌مندان آموزش دهید. برای مثال کسانی که زبان انگلیسی آن‌ها در حد حرفه‌ای است، می‌توانند با جذب دانش‌آموز، از طریق اینترنت برای آن‌ها کلاس‌های آنلاین برگزار کنند.

آموزش آنلاین می‌تواند به شکل‌های دیگری نیز انجام شود که از جمله آن‌ها می‌توان به انتشار مقالات آموزشی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

 

فروش دوره‌های آموزشی

بسیاری از کسانی که به دنبال یادگیری مهارت خاصی هستند، ترجیح می‌دهند این مهارت را به شکل آنلاین و در قالب یک مجموعه آموزشی کامل یاد بگیرند. برای همین بازار پکیج‌های آموزشی و دوره‌ها داغ است.

اگر در یک مهارت یا موضوع خاص تجربه و دانش کافی را دارید، می‌توانید یک برنامه آموزشی کامل تدوین کرده و مطالب آن را در قالب یک دوره آموزشی ارائه دهید. بدین ترتیب با فروش دوره مورد نظر می‌توانید به درآمد برسید.

دوره آموزشی می‌تواند در هر موضوعی تهیه شود. به عنوان مثال اگر در حوزه موسیقی فعالیت می‌کنید، می‌توانید یک پکیج آموزشی در مورد یادگیری گیتار یا تئوری موسیقی تهیه کنید و آن را به فروش برسانید.

 

بازاریابی آشناسازی

بازاریابی آشناسازی یا «افیلیت مارکتینگ» (Affiliate Marketing) نوعی روش تبلیغات است که شرکت‌های مختلف برای فروش محصولات و خدمات خود از آن استفاده می‌کنند. در این روش تبلیغات، به هر کاربر یک کد معرف تعلق می‌گیرد و زمانی که کاربر دیگری با کد معرف او در سایت مورد نظر ثبت نام کند یا محصولی را بخرد، مقداری از مبلغ خرید به عنوان کمیسیون و پاداش به فرد معرف پرداخت می‌شود.

این روش کسب درآمد آنلاین در بین سایت‌های ایرانی نیز محبوبیت بالایی دارد و شما می‌توانید با ثبت نام در آن‌ها و دریافت کد معرف خود، دیگران را تشویق به خرید محصول یا خدمت مورد نظر کنید. بدین ترتیب می‌توانید بدون کوچک‌ترین هزینه‌ای به درآمد ثابت و مستمر برسید.

برای مثال می‌توانید در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی یا خارجی ثبت نام کرده و یک کد معرف دریافت کنید. با این کار هر کاربر دیگری که با کد معرف شما در آن صرافی ثبت نام و معامله کند، بخشی از کارمزد معاملات او تا آخر عمر به شما تعلق خواهد گرفت.

 

طراحی سایت

کسانی که برنامه‌نویسی بلد هستند، می‌توانند با طراحی سایت‌های اینترنتی برای افراد و شرکت‌های مختلف، درآمد کسب کنند. این کار نیازی به سرمایه ندارد و شما تنها با اتکا به دانش و مهارت خود، به فعالیت می‌پردازید.

همچنین افرادی که طراحی سایت بلد نیستند ولی به دنبال یادگیری یک مهارت پول‌ساز می‌گردند، می‌توانند با استفاده از دوره‌های آموزشی رایگان موجود در اینترنت، این مهارت را یاد بگیرند و سپس با استفاده از طراحی سایت به درآمد برسند.

 

فروش عکس

گاهی اوقات افراد و شرکت‌های مختلف برای پروژه‌های در دست اقدام خود به عکس‌ها و تصاویر خاصی نیاز پیدا می‌کنند. این افراد و شرکت‌ها برای کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت، تمایل دارند تا تصاویر مورد نظر خود را از اینترنت خریداری کنند.

برای همین فرصتی برای کسب درآمد اینترنتی پیش می‌آید که با استفاده از آن می‌توانید از راه فروش عکس و تصویر به درآمد برسید. در این روش شما عکاسی می‌کنید و عکس‌های خود را که می‌تواند در هر موضوعی باشد، برای فروش در پلتفرم‌های واسط قرار می‌دهید. بدین ترتیب افراد و شرکت‌های علاقه‌مند ممکن است تصاویر شما را خریداری کنند.

 

وبلاگ نویسی

اگر دستی در نوشتن دارید و قلم‌تان خوب است، می‌توانید از راه وبلاگ‌نویسی نیز به درآمد برسید. بسیاری از پلتفرم‌های اینترنتی امکان ایجاد وبلاگ رایگان را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند. شما می‌توانید با ثبت نام در این سایت‌ها وبلاگ اختصاصی خود را داشته باشید و در آن به انتشار مطالب مختلف بپردازید.

کسب درآمد از وبلاگ نویسی می‌تواند به چند طریق انجام شود. برای مثال شما می‌توانید در جریان مقالات خود لینک خرید محصول یا خدمتی را با کد معرف خود قرار دهید و مخاطبان خود را تشویق به خرید آن کنید. بدین ترتیب اگر با کد معرف شما خریدی انجام شود، مبلغی از آن به شما تعلق می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید تیتر بازاریابی آشناسازی را یک بار دیگر مطالعه کنید.

 

واسطه‌گری فروش

واسطه‌گری فروش یا «دراپ شیپینگ» (Dropshipping) نوعی کسب‌وکار و تجارت آنلاین است که در جریان آن شما بدون آنکه نیاز به تهیه و نگه‌داری محصولی را داشته باشید، از فروش آن کسب درآمد می‌کنید.

در این روش شما در واقع نقش واسط بین تامین‌کننده و خریدار را بازی می‌کنید. بدین ترتیب زمانی که خریدار از سایت شما محصولی را سفارش می‌دهد، شما سفارش مورد نظر را به تامین‌کننده ارسال می‌کنید. تامین‌کننده نیز محصول سفارش‌داده‌شده را به‌صورت مستقیم به خریدار ارسال می‌کند.

 

مدیریت شبکه اجتماعی

بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی خود در اینستاگرام و پلتفرم‌های دیگر، به دنبال افرادی می‌گردند که مسئولیت این کار را برعهده بگیرد. از همین رو شما می‌توانید با یادگیری نحوه مدیریت شبکه اجتماعی، به استخدام این کسب‌وکارها در بیایید و پیج اینستاگرام یا سایر پلتفرم‌های آن‌ها را مدیریت کنید.

این کار با ایده‌پردازی، طراحی و ارسال پست‌ها انجام می‌شود و ممکن است پاسخ‌گویی به پیام‌های مشتریان را نیز شامل شود.

 

استریم و پخش زنده

اگر به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند هستید و می‌دانید که چگونه مخاطبان خود را سرگرم نگه دارید، می‌توانید در پلتفرم‌های مربوطه به پخش زنده یا به اصطلاح «استریم» (Stream) بازی‌های مورد علاقه خود بپردازید.

در این صورت می‌توانید از راه کمک مالی یا «دونیت» (Donate) مخاطبان خود به کسب درآمد برسید. استریم بازی یک شغل شناخته‌شده در سطح جهان است و میلیون‌ها نفر با این کار به درآمدهای قابل‌توجهی رسیده‌اند. البته خود پلتفرم‌های پخش زنده نیز راه‌کارهایی را برای کسب درآمد استریمرها فراهم کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان خرید اشتراک اشاره کرد.

 

بازی های کریپتویی

از جمله روش‌های نوظهور کسب درآمد آنلاین و بدون نیاز به سرمایه، بازی‌های کریپتویی یا «بازی بلاک چینی» (Blockchain Game) است. شما با انجام این بازی‌ها ممکن است ارزهایی را دریافت کنید که امکان فروش در بازار آزاد را دارند.

برای مثال «اکسی اینفینیتی» (Axie Infinity) و «سندباکس» (The Sandbox) دو مورد از بازی‌های محبوب کریپتویی هستند که با خواندن مقاله‌های «همه چیز در مورد بازی های Play to Earn» و «۸ بازی محبوب متاورس برای کسب درآمد» می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها کسب کنید.

 

تماشای تبلیغات

یکی از روش‌های قدیمی کسب درآمد اینترنتی که نیاز به هیچ مهارت خاصی هم ندارد، دریافت پول به ازای تماشای تبلیغات است. برخی از سایت‌های خارجی با همکاری شرکت‌های تجاری، پلتفرمی را طراحی کرده‌اند که در آن‌ها با تماشای تبلیغات مختلف، پاداش می‌گیرید.

درآمد حاصل از این روش چندان زیاد نیست ولی از آنجایی که زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و هیچ مهارت خاصی هم لازم ندارد، می‌توان از آن استفاده کرد.

 

پرسش‌نامه‌ها

علاوه بر تماشای تبلیغات، با پر کردن پرسش‌نامه‌های مختلف نیز می‌توانید از طریق اینترنت به درآمد برسید. در این روش که نیازی به هیچ سرمایه اولیه ندارد، به کمک پلتفرم‌هایی که برای این کار طراحی و ساخته شده‌اند، پرسش‌نامه‌های شرکت‌های مختلف را پر می‌کنید و به پاس وقتی که برای این کار صرف کرده‌اید، مقداری پاداش می‌گیرید.

 

صداپیشگی

اگر صدای خوبی دارید می‌توانید با گویندگی و صداپیشگی به درآمد برسید. برای این کار لازم نیست از قبل سرمایه داشته باشید یا در یک شرکت فیزیکی حضور یابید. در عوض به کمک اینترنت می‌توانید شغل‌های مربوط به این کار را پیدا کنید و به شکل آنلاین متن‌های مورد نظر را بخوانید.

تولیدکنندگان کتاب صوتی، سازندگان تیزرهای تبلیغاتی و کسب‌وکارهایی که نیاز به گوینده روی ویدیوهای خود دارند، از جمله کارفرمایانی هستند که می‌توانید با آن‌ها همکاری کنید.

 

طراحی گرافیک

با افزایش روزافزون کسب‌وکارهای اینترنتی و اینستاگرامی، نیاز به یک طراح گرافیک که بتواند طرح‌های مورد نظر این کسب‌وکارها را طراحی کند، بیش از پیش شده است. اگر ذهن خلاقی دارید و به طراحی گرافیک علاقه‌مند هستید، می‌توانید با یادگیری برنامه‌های ویرایش تصویر، به‌صورت پروژه‌ای با کسب‌وکارها همکاری کنید یا به استخدام آن‌ها دربیایید.

در این فرصت شغلی لوگو، بنر، پست اینستاگرام یا هر گرافیک دیگر طراحی می‌شود.

 

ویرایش ویدیو

کسب‌وکارهای اینترنتی و اینستاگرامی علاوه بر تصویر، به ویدیو نیز نیاز دارند که شما به عنوان یک ویرایش‌گر ویدیو می‌توانید با آن‌ها همکاری کنید. فعالان پلتفرم‌های دیگری همچون یوتیوب نیز به ادیتور ویدیو نیاز دارند و برای همین فرصت همکاری بسیار زیاد است.

کسب درآمد آنلاین از ویرایش ویدیو نیازی به سرمایه اولیه ندارد. تنها کافی است یک کامپیوتر نسبتا قوی داشته و با نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو مثل «ادوبی پریمیر» (Adobe Premiere) آشنا باشید.

 

توسعه اپلیکیشن و بازی

افرادی که برنامه‌نویسی بلد هستند، می‌توانند علاوه بر طراحی سایت از راه توسعه اپلیکیشن موبایل یا بازی نیز به درآمد برسند. براساس آمار منتشر شده، بیش از ۱۸ درصد توسعه‌دهندگان اپلیکیشن و بازی موبایل که برنامه‌های خود را برای سیستم عامل اندروید توسعه می‌دهند، درآمدی بیش از ۵ هزار دلار در ماه دارند که رقم قابل‌توجهی است.

البته این روزها به لطف پیشرفت فناوری حتی بدون کدنویسی هم می‌توان بازی و برنامه موبایل ایجاد کرد. ضمن اینکه یادگیری برنامه‌نویسی نیز به آسانی پیدا کردن یک دوره آموزشی رایگان در اینترنت و تمرین و تکرار است.

 

فروش آثار دست ساز

اگر هنرمند هستید و می‌توانید با دستان هنرمند خود آثار هنری خلق کنید، می‌توانید از راه فروش آنلاین آن نیز کسب درآمد داشته باشید. پلتفرم‌های مختلفی برای تبلیغ و فروش آثار دست‌ساز وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید محصولات خود را به دست مشتریان علاقه‌مند برسانید. ضمن اینکه اینستاگرام نیز بستر مناسبی برای عرضه چنین محصولاتی است.

 

فروش نقاشی و آثار هنری

هنرمندان می‌توانند با فروش نقاشی‌ها و دیگر آثار هنری خود نیز از اینترنت به درآمد برسند. مطمئنا هنرمندان دیگر و گالری‌های مختلف به خرید نقاشی‌های باکیفیت شما علاقه نشان خواهند داد و می‌توانید بدون هیچ سرمایه اولیه‌ای از طریق اینترنت درآمد داشته باشید.

 

بررسی سایت و اپلیکیشن

بسیاری از توسعه‌دهندگان سایت و اپلیکیشن بعد از اینکه مراحل ساخت برنامه خود را به اتمام می‌رسانند، علاقه دارند تا افراد عادی از سایت و اپلیکیشن جدید آن‌ها استفاده کرده و ایرادات‌شان را گزارش کنند.

از همین رو پلتفرم‌های واسطی به وجود آمده‌اند که کاربران عادی اینترنت را به چنین توسعه‌دهندگانی متصل می‌کنند. شما می‌توانید با ثبت نام در چنین پلتفرم‌های واسطی، سایت و اپلیکیشن توسعه‌دهندگان را بررسی کنید و در مورد هرکدام یک گزارش بنویسید. در عوض به پاس زحمات و وقت شما مقداری پول برای‌تان ارسال می‌شود.

 

نوشتن کتاب اینترنتی

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد آنلاین از طریق اینترنت نوشتن کتاب اینترنتی یا به اصطلاح «ای بوک» (EBook) است. اگر کتاب شما موضوع جذابی داشته باشد می‌توانید با فروش آن در پلتفرم‌های آنلاین کتاب، به درآمد برسید.

 

معامله‌گری در بازارهای مالی

با معامله‌گری در بازارهای مالی مختلفی مثل بازار ارزهای دیجیتال و بازار فارکس می‌توانید به‌صورت آنلاین به سود برسید. اما حتما می‌دانید که برای شروع معامله‌گری ابتدا باید سرمایه اولیه داشته باشید.

برای حل این مشکل و بدون اینکه نیاز به سرمایه اولیه باشد، می‌توانید ابتدا از طریق روش‌های دیگری مثل بازاریابی آشناسازی، افراد دیگر را تشویق به ثبت نام و معامله در یک بروکر یا صرافی بکنید. سپس از کمیسیون‌هایی که از این طریق نصیب‌تان می‌شود، می‌توانید در فارکس، بورس یا بازار ارزهای دیجیتال معامله کنید و به درآمد برسید.

 

پشتیبان خدمات

بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی برای اینکه پشتیبانی خوبی را در اختیار کاربران خود قرار دهند، افراد مختلفی را برای این کار جذب می‌کنند. اگر در زمینه‌ای تخصص دارید، می‌توانید در یکی از کسب‌وکارهای فعال در آن زمینه به عنوان پشتیبان خدمات استخدام شوید و پاسخ سوالات مشتریان آن‌ها را بدهید. این کار به‌صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود و نیازی هم به سرمایه اولیه ندارد.

 

فروش بیمه آنلاین

با استفاده از پلتفرم‌های همکاری در فروش بیمه می‌توانید برای خود مشتری پیدا کنید و از فروش بیمه به آن‌ها کمیسیون بگیرید. در این روش سرمایه اولیه لازم نیست و تنها با یک گوشی هوشمند امکان کسب درآمد وجود دارد.

بنابراین اگر قدرت متقاعد کردن دیگران را دارید، فروش بیمه آنلاین یکی از روش‌های کسب درآمد اینترنتی مناسب برای شما خواهد بود.

 

فروش موسیقی

کسانی که با موسیقی آشنا هستند و می‌توانند سازهای مختلف را بنوازند، می‌توانند با تولید موسیقی و فروش آن‌ها به‌صورت اینترنتی به درآمد برسند. پلتفرم‌های مختلفی برای این کار وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید تولیدات خود را به فروش برسانید.

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد اینترنتی با ساز که نیازی هم به سرمایه اولیه ندارد،‌ تولید دوره آموزشی نواختن سازهای مختلف است که در بخش‌های قبلی نیز به آن اشاره کردیم.

اگر به دنبال کسب درآمد در خانه و بدون نیاز به سرمایه اولیه هستید پیشنهاد می‌کنیم مقاله «۱۴ روش کسب درآمد در خانه بدون سرمایه | کاملا عملی و تست شده» را مطالعه کنید.

 

سخن پایانی

اینترنت دنیای بزرگ و هیجان‌انگیزی است که فرصت‌های کسب درآمد زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهد. بسیاری از این فرصت‌های کسب درآمد رایگان که در مقاله امروز معرفی کردیم،‌ می‌توانند به عنوان شغل دوم، درآمد ماهانه ما را افزایش دهند. حتی برخی از آن‌ها می‌توانند به عنوان شغل اول نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

نکته مهم در مورد روش‌های کسب درآمد معرفی شده در این پست این است که برای شروع آن‌ها نیازی به سرمایه اولیه ندارید و می‌توانید از صفر آن‌ها را شروع کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شغل شما هم اینترنتی و آنلاین است یا مجبور هستید هر روز به سر کار خود بروید؟

ارتباط با پشتیبانی
ارتباط مستقیم با کارشناسان حسینی فایننس شما هم به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و کسب سود از اون‌ها فکر می‌کنید اما نمی‌دونید چطور باید شروع کنید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما، اطلاعات خواسته شده رو تکمیل فرمایید.

حالت دوم

منبع
diggitymarketingearnkarotigren

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. آقا یا خانم گل! اگه دنبال راهی برای کسب درآمد از اینترنت هستی، باید بگم که کلی فرصت جلوته. مثلاً می‌تونی یه فروشگاه آنلاین راه بندازی و محصولاتت رو بفروشی. یا اگه دست به قلمت خوبه، می‌تونی تولید محتوا کنی و از طریق وبلاگ یا شبکه‌های اجتماعی پول دربیاری. تازه، یه سری پلتفرم‌ها هم هستن که می‌تونی توشون فریلنسری کنی و پروژه‌های مختلف بگیری. مثلاً برنامه‌نویسی، طراحی گرافیک یا حتی ترجمه. خلاصه اینکه با یه ذره خلاقیت و پشتکار، می‌تونی از اینترنت حسابی پول دربیاری! 😎💸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا